quote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Aisumasen het volgende:
"Reckless Serenade" studio-versie: http://www.soundvenue.com(...)s-slipper-nyt-nummer
Whut, whut, whut?!?!!?
Dit is een maand voor release-datum, zie het als een soort promo. Ik heb nu een impressie van het album, maar heb niets kapot gedraaid.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen gelekte studio versies ging luisteren...
Goed! Klinkt meteen al lekker hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Aisumasen het volgende:
"Reckless Serenade" studio-versie: http://www.soundvenue.com(...)s-slipper-nyt-nummer
Whut, whut, whut?!?!!?
Jah oke. Al denk ik dat ie nu snel genoeg zal leaken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit is een maand voor release-datum, zie het als een soort promo. Ik heb nu een impressie van het album, maar heb niets kapot gedraaid.
Haha! Ik heb een vermoeden waar jullie op doelen nu ik het zo bekijk, maar ik heb gewoon lekker een privé-accountje. Of houdt Arn0 hier iets achterquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Yevgeni het volgende:
[..]
Dat moet niet zo'n heel moeilijke zijn, gok ik?
Jawel, de speelduur van "Suck It And See" is iets langer dan 40 minuten.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:59 schreef Vatta het volgende:
[..] En als ieder nummer een speelduur heeft van rond de 2:40 ben je na een half uurtje klaar.
Nu weet ik wel dat een gemiddeld album van AM rond de 40 min duurt, maar dat gaan ze zo niet halen.
Zie deze post. 40 minuten nogwat.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Vatta het volgende:
Black Treacle - 3:30
Brick by Brick - 2:58
Hellcat - 2:48
Don't Sit Down - 3:05
Library Pictures - 2:20
Reckless Serenade - 2:39
Piledriver Waltz - 3:25
That's Where Your Wrong - 4:00
Rond de 25 minuten . En daar komen nog 4 nummers bij die dan gemiddeld een speelduur van rond de 4 minuten zouden moeten hebben, om op de totale album lengte van 40 minuten of zelfs langer te komen.
Hehe, toch zo'n vier uur volgehouden om niet te luisteren..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets. Kan me niet voorstellen dat ik dit nummer ooit voor de lol op ga zetten.
Same here.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets. Kan me niet voorstellen dat ik dit nummer ooit voor de lol op ga zetten.
Nou, toen vloog je nog speciaal naar Engeland voor AM.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kan mij wel een beetje voorstellen waar je op doelt. Maar bij mij persoonlijk komt het oude gevoel juist weer een beetje terug bij de recente live-optredens en de nieuwe songs, in tegenstelling tot 2 jaar terug. Toen voelde ik mij meer zoals jij hierboven beschrijft.
Ik had dat wel toen de Humbug nummers voor het eerst live werden gespeeld. Maar ik weet niet, het is allemaal te gewoontjes geworden. Ze zijn voor mij veel te weinig doorontwikkeld, dat ze hard zijn ondergesneeuwd door al die toffe nieuwe muzikale bands/artiesten van de laatste paar jaar. Mijn reactie op de aankondiging voor Lowlands was ook meer een "Oh, tja" dan een "Yess, de Arctic Monkeys spelen weer op Lowlands!". En elk optreden dat ik gezien heb vond ik ook minder en minder worden trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kan mij wel een beetje voorstellen waar je op doelt. Maar bij mij persoonlijk komt het oude gevoel juist weer een beetje terug bij de recente live-optredens en de nieuwe songs, in tegenstelling tot 2 jaar terug. Toen voelde ik mij meer zoals jij hierboven beschrijft.
Zat onlangs voor Keulen en zelfs Lyon nog te kijken om ze nog eens live te zien maar dan ga ik idd nadenken: "Maar voor datzelfde geld kan ik x aantal artiesten in eigen land zien"quote:Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef Haunter het volgende:
Voor mij liever tegenwoordig wat goede nieuwe, verfrissende bands/artiesten, waar je voor 10/15 euro in een (kleine zaal) Paradiso/Melkweg persoonlijk het beste optreden van lange tijden kunt beleven.
En Noel Gallagher, vooral. En heb ik dat jaar ook 100 andere acts gezien. Denk niet dat ik eenzijdig positief ben geweest over die periode, maar dat het jammer is dat het niet eeuwig 2007 kon blijven, betekent niet dat ik ze niet meer interessant vond. En gelukkig, wat me tegenstond op Lowlands en de HMH, was in de Royal Albert Hall helemaal verdwenen, en lijkt nu alleen nog maar verder de goede richting op te gaan. Sheffield gaat legendarisch worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, toen vloog je nog speciaal naar Engeland voor AM.
Ok, daar kan ik me dan weer absoluut niet in vinden. Juist live zijn ze veel sterker dan vroeger, dat durf ik wel te zeggen. De sfeer en de hele 'magie' eromheen is een ander verhaal. Vind het wel jammer om te lezenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik had dat wel toen de Humbug nummers voor het eerst live werden gespeeld. Maar ik weet niet, het is allemaal te gewoontjes geworden. Ze zijn voor mij veel te weinig doorontwikkeld, dat ze hard zijn ondergesneeuwd door al die toffe nieuwe muzikale bands/artiesten van de laatste paar jaar. Mijn reactie op de aankondiging voor Lowlands was ook meer een "Oh, tja" dan een "Yess, de Arctic Monkeys spelen weer op Lowlands!". En elk optreden dat ik gezien heb vond ik ook minder en minder worden trouwens.
Als we een beetje in de stijl van de Arctic Monkeys blijven is vooral Foals een hele ontdekking geweest voor mij een paar jaar terug. Vooral hun tweede plaat (Total Life Forever) is 1 van de betere van afgelopen jaar. Voor de rest bands als The Antlers, Tame Impala, Warpaint, Twin Shadow, Wild Nothing, Bon Iver, Fleet Foxes, Caribou, maar ook het Ninja Tune-label met acts als Bonobo en Fink, en artiesten als Ray LaMontagne en Tallest Man On Earth doen 't wat beter bij mij de laatste jaren. Ook artiesten die wat langer meedraaien als bijvoorbeeld Radiohead, Interpol of John Frusciante solo vind ik tegenwoordig interessanter. Check mijn Last.fm, staat alles wel een beetje op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef tim. het volgende:
"maar het enthousiasme van het beginnende bandje krijg ik als liefhebber van ze nooit meer terug" - dat komt bij mij met een ontzettende nostalgie terug als ik de eerste twee albums luister (vooral het debuut). Die albums blijf ik meesterwerken vinden. Maar ik ben ook geen fan meer en vind de muziek die ze nu maken gewoontjes. Helaas is er na AM geen jonge, energieke en originele band meer geweest, i.i.g. niet met zo'n impact. Het muzieklandschap is natuurlijk veranderd, met veel nieuwe, interessante acts, maar een ander soort muziek. Mijn muziekbeleving is ook veranderd, dat zal ook essentieel zijn. Welke bands/artiesten van de laatste paar jaar vind jij tof, Haunter?
Ik ook, hopen op weinig marketing. Miles kaartjes staan even op de 2e plek die ochtendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:03 schreef Jacobuspower het volgende:
Kaartjes 38 euro en voorverkoop vanaf 14 mei.
Ik ben nu al doodsbenauwd voor de voorverkoop
83 ongeveer dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Aisumasen het volgende:
Zaterdagochtend vvk dus, 38 euro exclusief naaikosten, betalingskosten, servicekosten, maandabonnementskosten en verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |