Om nog maar te zwijgen over de overgenomen gitaarpartijen. Alex staat vanavond ook op een andere plek op het podium op die paar snapshots die we tot nu toe gezien hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Xrenity het volgende:
Ik ook ja.
Die twee keer dat dat orgel echt iets toevoegt kan Alex hem volgens mij ook wel doen.
Als ze er nog 3 spelen, zitten ze op mn verwachte hoeveelheid. Moet kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Xrenity het volgende:
Had eigenlijk wel meer nieuwe tracks verwacht eerlijk gezegd.
't is tot nu toe eigenlijk precies mijn gevreesde 'Humbug-setlist met 3 nieuwe nummers'.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:21 schreef Jacobuspower het volgende:
Do Me a Favour, het wordt wel overwegend FWN zo, erg is dat niet![]()
Jah oke, maarja wat had je anders verwacht aan de setlist?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
't is tot nu toe eigenlijk precies mijn gevreesde 'Humbug-setlist met 3 nieuwe nummers'.
Dat bewaar ik voor als de toegift is geweestquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Jah oke, maarja wat had je anders verwacht aan de setlist?
Dat is nu toch niet zo erg? Na het album release zal het wel totaal anders zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
't is tot nu toe eigenlijk precies mijn gevreesde 'Humbug-setlist met 3 nieuwe nummers'.
En dat lijkt toch redelijk snel te zijn... Laten we voor de aanwezigen hopen dat dát geen "2006 all over again" isquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor als de toegift is geweest.
Zalen-tournee in aanloop naar een album-release...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef Jacobuspower het volgende:
Had toch verwacht/gehoopt dat ze iets meer nummers zouden spelen...
hmm, denk eerlijk gezegd geen 505.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Aisumasen het volgende:
En nu gaat het er om spannen... Verrassing of oude koe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |