Topless vlagevechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef L-E het volgende:
Moeten we nu vechten om kaartjes voor Andre Rieu?
Dit vind ik toch wel schattig, iedereen vindt het voor bejaarden en Peu vindt het oprecht leuk.quote:
Het bevestigd ook een hoop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel schattig, iedereen vindt het voor bejaarden en Peu vindt het oprecht leuk.
Neem je mij mee, lullen we nergens meer over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog twee kaartjes voor Take That liggen, maar die waren vet duur
Nee hoor.quote:
Ik ook niet. Opa vindt 't geweldigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Hij was, met voltallig orkest, ook op ons kerstontbijt (personeelsfeest) opzich wel indrukwekkend hoor, maar to-taal mijn muziek niet... Moet er niet aan denken om dat 3 uur lang te horen.
Hij maakt er een leuke show van, niet alles wat die speelt is leuk. Zou niet naar een concert gaan, maar soms draait het wel op de achtergrond.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel schattig, iedereen vindt het voor bejaarden en Peu vindt het oprecht leuk.
*trekt shirt uit*quote:
Je weet dat je vecht om André?quote:
Mijn opa ook, maar die zal wel drie uur lang lopen zeuren. Alsof je met een klein kind op stap gaatquote:
shit, bustedquote:
Ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Hij was, met voltallig orkest, ook op ons kerstontbijt (personeelsfeest) opzich wel indrukwekkend hoor, maar to-taal mijn muziek niet... Moet er niet aan denken om dat 3 uur lang te horen.
Ja, maar het ging me gewoon ff om het shockmomentquote:
Angel vecht natuurlijk hierom...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 17:05:46 ]
Haha, ik heb ook zo'n opa, het wel leuk vinden maar het toch niet kunnen laten om te zeiken, en het onzin te vinden dat het allemaal zo duur moet zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar die zal wel drie uur lang lopen zeuren. Alsof je met een klein kind op stap gaatEn achteraf blijkt dan dat hij het geweldig vond, maar dat kan hij niet laten merken ofzo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Angel vecht natuurlijk hierom...Een lege spoilertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oh, mijn opa niet, die zit oprecht te genieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar die zal wel drie uur lang lopen zeuren. Alsof je met een klein kind op stap gaatEn achteraf blijkt dan dat hij het geweldig vond, maar dat kan hij niet laten merken ofzo.
Als je hem iets geeft, zegt ie 'o leuk' en pleurt ie het aan de kant. Of hij zegt 'ja daar heb ik toch niks aan'. Als m'n ouders een weekendje met ze op stap gaan, naar een vakantiehuisje ergens, is het ook nooit goed. M'n moeder wordt gillend gek tijdens zo'n weekendje en ze dachten dat hij er geen zak aan vond, maar hij kijkt er elk jaar naar uit. LAAT DAT DAN MERKEN. Dan hoeft m'n moeder niet steeds in een kussen te gillen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook zo'n opa, het wel leuk vinden maar het toch niet kunnen laten om te zeiken, en het onzin te vinden dat het allemaal zo duur moet zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Angel vecht natuurlijk hierom...Nu wordt het eng hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En ZM is echt 36?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, busted![]()
Maar zie er dan nog goed uit voor mn 86 jaar he
Jij moet echt nodig billenkoek, stomme plaatjes postenquote:
quote:
geld?quote:
Oh, als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik heb nog even gebeld. Ik kan nog 2x2 kaarten krijgen (dus in totaal 2 setjes). L-E was iig eerst, samzz 2de geloof ik.
Echt superleuk, daar ga ik iemand zooo blij mee maken!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik heb nog even gebeld. Ik kan nog 2x2 kaarten krijgen (dus in totaal 2 setjes). L-E was iig eerst, samzz 2de geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt superleuk, daar ga ik iemand zooo blij mee maken!
goed argumentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft een handtas!
(Dat zeg ik gewoon als ik het niet meer weet)
Tofquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Maandag de 23ste kan ik ze ophalen, daarna PM ik wel even voor adressen.
11 Juni, in de arenaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof
Voor wanneer is het? Dan kan ik oma vast bellen dat ze die datum vrij houdt.
Geeft niet, zolang ze me blijft neuken vind ik t primaquote:
Nee, nu wordt het pas eng!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, normaal deed Godtje dat altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
Jij moet echt nodig billenkoek, stomme plaatjes posten
puberquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef L-E het volgende:
Het strandfeestje zaterdag is ook nog eens een 80's-feestje.
(Ik ga het hier heel de week over hebben, ik ga ook eens een keer uit hoor.)
je maakt haar nu uit voor hoerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, zolang ze me blijft neuken vind ik t prima
beetje, maar dat magquote:
schoudertasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft een handtas!
(Dat zeg ik gewoon als ik het niet meer weet)
Hey, voor mij geen moeite hoorquote:
Waar is het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef L-E het volgende:
Ja ok, en nu heb ik zelfs nu 2 kaarten extra geregeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze in de prullenbak mieteren is minder moeite voor jou, dus inderdaad: dankjewel
bedank je tieten meisjes daarvoorquote:
Het vermoeden rijst dat je best aardig bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, en nu heb ik zelfs nu 2 kaarten extra geregeld. Maar graag gedaan hoor
.
Ga je je flink misdragen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef L-E het volgende:
Aannames zijn de moeder van alle verneukingen, om een Engels spreekwoord te verkrachtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Het vermoeden rijst dat je best aardig bent.
Toen hadden ze i.i.g. nog geen snorren en baarden.quote:
Mijn ego is vandaag te grootquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ligt aan de hoeveelheid MDMA in mijn thee 's morgens, hoezo?
Mensen die denken dat Bloemendaal aan Zee en Bloemendaal hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Bloemendaal. Hoe die tent heet weet ik niet uit mijn hoofd.
Door wie ben je besprongen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn ego is vandaag te grootDus je mag een volmondige nee zeggen
Snuit...ik moet je iets vertellen...quote:
Ben je aan het uitdelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Samzz.
Ik heb nu dus weer 2 kaarten over.
Ja daarom vraag ik het juist!?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Bloemendaal. Hoe die tent heet weet ik niet uit mijn hoofd.
whehequote:
Mensen die zeiken over alles terwijl ze heel goed weten wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Bloemendaal aan Zee en Bloemendaal hetzelfde zijn.
het ligt 423,5 meter uit elkaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woodstock!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het juist!?!
Vroeger? Republiek? Woodstock?
Ik hoorde het pas netquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Samzz.
Zelfde dorp, zelfde gemeente.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De 1 is aan zee, de andere nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde dorp, zelfde gemeente.
Wat is het verschil?
L-E wilde toch ook nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Samzz.
bedoelde CLquote:
Opa en oma zijn op vakantie tijdens 't concertquote:
Omgeveer 7 kilometer. En het is niet hetzelfde dorp. Het hoort uiteraard wel bij de gemeente Bloemendaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde dorp, zelfde gemeente.
Wat is het verschil?
o naadjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opa en oma zijn op vakantie tijdens 't concertEn dat wist ik niet, logisch ook, gisteren geboekt, dus ze kunnen niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opa en oma zijn op vakantie tijdens 't concertEn dat wist ik niet, logisch ook, gisteren geboekt, dus ze kunnen niet.
Dan ga jijquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga jij. Of krijg jij de kaarten van Samzz
.
Graag gedaan, en nu ben ik weg, prijzenmeisje wacht op mequote:
schijnbaar moet je je vriendin/scharrel/date tegenwoordig bijnamen gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Prijzenmeisje?
Is dit 't foute bijnamentopic?
Prijzenmeisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schijnbaar moet je je vriendin/scharrel/date tegenwoordig bijnamen geven
ik pretendeer de bijnaam kutwijf op dit momentquote:
Ik prefereer lekker wijf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik pretendeer de bijnaam kutwijf op dit moment
Beetje fout...quote:
Tietenmeisje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik prefereer lekker wijf.
Of whatsapp meisje
je hebt geen strandmeisje? maltameisje? pokermeisje? cocktailmeisje?quote:
Open deur neukertquote:
Nee. Maar zo kan ik naar meerdere verwijzen met 1 naam. Efficiënt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je maar één meisje in je Whatsapplijstje?
Allemaal één en hetzelfde meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt geen strandmeisje? maltameisje? pokermeisje? cocktailmeisje?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komt omdat peu 86 is en naar Rieu wil.
Vergeet de handtas nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komt omdat peu 86 is en naar Rieu wil.
A mens´ bag?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de handtas niet![]()
Oh, wacht. Schoudertas was 't
Handtasmeisje refereert dan weer naar Peu zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
Vergeet de handtas niet![]()
Oh, wacht. Schoudertas was 't
86 jaar oud?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dit wel een leuk nummer
Hoe oud is dit?
vrij nieuw, van het laatste album.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dit wel een leuk nummer
Hoe oud is dit?
Het laatste album? Stoppen ze er mee?quote:
Eensquote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Handtasmeisje refereert dan weer naar Peu zelf?
Oud verlept appeltje met een stomme vriend van 86?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk hetTenzij zoenmevrouw nog meer bijnamen heeft
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste album? Stoppen ze er mee?Zolang er alcohol is zal Bart nog wel doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie dat het album nog eens niet uit is trouwens.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Arrrrrrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zolang er alcohol is zal Bart nog wel doorgaan
Zie dat het album nog eens niet uit is trouwens.
Volgens mij is de definitie voor bijnaam niet heel specifiekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oud verlept appeltje met een stomme vriend van 86?
Of is dat geen bijnaam?
IkNeemMijnVriendAnaalMetEenVoorbindildoMevrouwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk hetTenzij zoenmevrouw nog meer bijnamen heeft
Heet die van stbabs zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef ArTiC het volgende:
IkNeemMijnVriendAnaalMetEenVoorbindildoMevrouw
Kut, die bijnaam is al bezet jaquote:
Ik ga denk ik maar weer weg hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, gaat het nu weer over peu's wief?
Nee, bijnamen. Hallo bitchmevrouw.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Nee over bijnamen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee over bijnamen...
die van jou is té makkelijk
nipt...vanavond nog een herconfiguratie uitvoeren bij een klantquote:
Dan ben ik er ook eens vroeg bijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zolang er alcohol is zal Bart nog wel doorgaan
Zie dat het album nog eens niet uit is trouwens.
Gek! Barca moet spelen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nipt...vanavond nog een herconfiguratie uitvoeren bij een klant![]()
als ik tenminste in kan loggen daar
Ware liefdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IkNeemMijnVriendAnaalMetEenVoorbindildoMevrouw
ohja...Barca is wel leuk maar dat gejank en gekut van Real verpest het toch weerquote:
Verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat vanavond?
Ik dacht dat dat morgen was.
denkenquote:
Bij sommige mensen hier twijfel ik daar overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook aan een paard overlaten he. Die heeft een veel groter hoofd.
Door de plaat voor de kop lijkt het groter. De inhoud is zeker kleiner.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hier twijfel ik daar over
als ik het me goed herinner, loop je daar zelf ook mee.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
Mijn zoon zijn keelamandelen moeten eruit. Maar we kunnen pas over een maand daar terecht. Wie wil hem van zijn keelpijn verlossen? Krijg je een biertje van me.
Bierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
Mijn zoon zijn keelamandelen moeten eruit. Maar we kunnen pas over een maand daar terecht. Wie wil hem van zijn keelpijn verlossen? Krijg je een biertje van me.
OMG!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien willen zij een poging wagen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-dood-bin-laden.html
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-dood-bin-laden.html
Kan iemand nu die domme brabo's aanklagen voor het verspillen van politie inzet!quote:De aangifte is door de politie niet opgenomen.
Aanklagen? Gewoon dezelfde Navy Seals op af sturen die Osama ook hebben gepakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand nu die domme brabo's aanklagen voor het verspillen van politie inzet!
Dan zullen ze het inderdaad nooit meer doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanklagen? Gewoon dezelfde Navy Seals op af sturen die Osama ook hebben gepakt.
Waterijsjes!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Mystikvm het volgende:
Toen mijn keelamandelen eruit moesten mocht ik daarna heel veel ijs eten
Perenijsjes?quote:
kom maar opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanklagen? Gewoon dezelfde Navy Seals op af sturen die Osama ook hebben gepakt.
Evie wil dat welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
IE8quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
Raketjes
Oh en quoten en spoilers aanklikken werkt niet met IE8 op WIndows7.
quote:
Echte mannen gebruiken Lynx als browserquote:
Lynx? Ik gebruik Chrome, of soms Firefox.quote:
Dan heeft ArTiC gewoon echt gelijk.quote:
Lynx:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lynx? Ik gebruik Chrome, of soms Firefox.
ik las het net, wel geinig voor de heb, maar is wat ik er van heb gelezen wel een beetje over z'n houdbaarheids datum heen.quote:
Nee man, Apple gaat dit volgend jaar uitbrengen voor slechts 250 dollar, iedereen zal het willen hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik las het net, wel geinig voor de heb, maar is wat ik er van heb gelezen wel een beetje over z'n houdbaarheids datum heen.
Stevequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef ArTiC het volgende:
Nee man, Apple gaat dit volgend jaar uitbrengen voor slechts 250 dollar, iedereen zal het willen hebben
Laat me raden? Je werkt vast in de IT?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Steve
Apple
MacBook
MacBook Pro
MacBook Air
iMac
Mac Mini
Mac Pro
Mac OS X
iOS
iPhone
iPad
iPod
[ afbeelding ]
Maar oké, eerlijk is eerlijk. iTunes
en volgens jaar zeg je ook:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Steve
Apple
MacBook
MacBook Pro
MacBook Air
iMac
Mac Mini
Mac Pro
Mac OS X
iOS
iPhone
iPad
iPod
[ afbeelding ]
Maar oké, eerlijk is eerlijk. iTunes
correctedquote:
je weet tegen wie je het zegt he?quote:
je zit nu op Lynx te werken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
Had dan meteen de spelfout eruit gehaald
Spelfoutmeneer?
Het werkt nog vrij aardig ook, heb het ff geinstalleerd op mijn linux omgeving
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Apple. Ze misbruiken mijn briljante persoonlijkheid om hun 'oeh kijk wat mooi, het glimt' producten aan de man te brengen. Schaamteloos.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
Jij hebt zelfs een eigen model MacBook, de Air. En wat WiFi stations natuurlijk, de AirPorts.
Om de rimpels weg te scrubben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef L-E het volgende:
En dan nu weer over belangrijke zaken: mijn Vichy-scrubcreme is binnen!
Werkt die ook door stoppelbaardjes heen?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef L-E het volgende:
En dan nu weer over belangrijke zaken: mijn Vichy-scrubcreme is binnen!
Als moeder natuur had gewild dat je jong en aantrekkelijk blijft, had ze je geen rimpels gegeven. Trek je conclusies en aanvaard je lot.quote:
Het is Vichy, natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Werkt die ook door stoppelbaardjes heen?!
Moeder Natuur is een trut.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als moeder natuur had gewild dat je jong en aantrekkelijk blijft, had ze je geen rimpels gegeven. Trek je conclusies en aanvaard je lot.
Precies wat ik dacht toen ik jou voor het eerst zagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Apple. Ze misbruiken mijn briljante persoonlijkheid om hun 'oeh kijk wat mooi, het glimt' producten aan de man te brengen. Schaamteloos.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik jou voor het eerst zag
Oh, en ik maar denken dat je er vet voor betaald kreeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Apple. Ze misbruiken mijn briljante persoonlijkheid om hun 'oeh kijk wat mooi, het glimt' producten aan de man te brengen. Schaamteloos.
Lang leve mijn vette huid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Precies wat ik dacht toen ik jou voor het eerst zag
LOLquote:
Ik hoop voor je dat je 'overhemd' bedoeltquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was een stomme vraag van me![]()
Ik ga even een knoop aan mn blouse zetten
1 natte potquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je 'overhemd' bedoelt
Een roze bloesje, met van die biesjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde die euro-tekens in je ogenquote:
blouse kan ook bij een man, het heeft te maken met hoe die gesneden isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
10.04, in VMwarequote:
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ja?quote:
Nee, allemaal fout. Het heet gewoon een hemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
blouse kan ook bij een man, het heeft te maken met hoe die gesneden is
We've lost him..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie roze is met bloemetjes?!
Not where I come from.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blouse kan ook bij een man, het heeft te maken met hoe die gesneden is
Vraag anders nog even naar z'n handtas...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
10.04, in VMware
mijn PC met Linux draait Debian
Ik pasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag anders nog even naar z'n handtas...
Hoe is het snit?quote:
Een man's purse toch?quote:
Psssssssssssst meisje zoenmevrouwquote:
NU PAS?!quote:
niks mis met een schoudertasquote:
Marokkaanse intellectueel.... Ik moet mij echt beheersen om niet te gaan kijken.quote:
Hij is uiteindelijk opgepakt en veroordeeld..zal wel een half uurtje taakstraf geweest zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marokkaanse intellectueel.... Ik moet mij echt beheersen om niet te gaan kijken.
Ik vind jou ook liefquote:
En jou ookquote:
Bij ....whatshernametoday...?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
hmm, misschien dat ik weer naar Utrecht ga voor een tijdje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
hmm, misschien dat ik weer naar Utrecht ga voor een tijdje
+1quote:
word nogal gek bij mn ouders en kan in de kamers van een vriendinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
word nogal gek bij mn ouders en kan in de kamers van een vriendinOnweerstaanbaar, die Q. Iedereen wil bij 'm in de buurt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. warning this message contains Tijnhumor en is nooit grappig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Hell no!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. warning this message contains Tijnhumor en is nooit grappig![]()
[..]een taaltechnisch incorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. warning this message contains Tijnhumor en is nooit grappigToday is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
[..]Daarvoor moet ze eerst seks hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. warning this message contains Tijnhumor en is nooit grappig
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
Onweerstaanbaar, die Q. Iedereen wil bij 'm in de buurt zijn.
quote:
Dat ben ik immer en altijdquote:
Wat weet jij van mijn seksleven?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarvoor moet ze eerst seks hebben.
Met een man, dus niet met Georgina Verbaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ver was ik al hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog het gevoel gehad dat je wordt begluurd? Dan doet die Snuit dat goed,quote:
Jezus was een donkere negerin.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou best kunnen met zijn krullen.
Onze Vader..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Nou Godt, ga maar alimentatie betalen dan
Het is gelukt met m'n eitjesquote:
Het zoveelste blondje dat weer zo nodig voor een donkere kerel gaat.quote:
En gehandicapt!quote:
Houd je bek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zoveelste blondje dat weer zo nodig voor een donkere kerel gaat.
Nopequote:
Dat kan gebeuren. Niet gesmaakt dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope
Ik vrees alleen dat het recept verder gefaald heeft
Dan had er nog minstens één vreselijke ziekte bij gemoeten.quote:
Ik weet het nog niet. Ik heb ijs gemaakt, maar het is na een paar uur in de vriezer nog erg dun. Misschien is het morgen beter en anders moet ik op zoek naar een ander receptquote:
Ze is in opleidingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had er nog minstens één vreselijke ziekte bij gemoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |