Topless vlagevechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef L-E het volgende:
Moeten we nu vechten om kaartjes voor Andre Rieu?
Dit vind ik toch wel schattig, iedereen vindt het voor bejaarden en Peu vindt het oprecht leuk.quote:
Het bevestigd ook een hoop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel schattig, iedereen vindt het voor bejaarden en Peu vindt het oprecht leuk.
Neem je mij mee, lullen we nergens meer over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog twee kaartjes voor Take That liggen, maar die waren vet duur
Nee hoor.quote:
Ik ook niet. Opa vindt 't geweldigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Hij was, met voltallig orkest, ook op ons kerstontbijt (personeelsfeest) opzich wel indrukwekkend hoor, maar to-taal mijn muziek niet... Moet er niet aan denken om dat 3 uur lang te horen.
Hij maakt er een leuke show van, niet alles wat die speelt is leuk. Zou niet naar een concert gaan, maar soms draait het wel op de achtergrond.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel schattig, iedereen vindt het voor bejaarden en Peu vindt het oprecht leuk.
*trekt shirt uit*quote:
Je weet dat je vecht om André?quote:
Mijn opa ook, maar die zal wel drie uur lang lopen zeuren. Alsof je met een klein kind op stap gaatquote:
shit, bustedquote:
Ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Hij was, met voltallig orkest, ook op ons kerstontbijt (personeelsfeest) opzich wel indrukwekkend hoor, maar to-taal mijn muziek niet... Moet er niet aan denken om dat 3 uur lang te horen.
Ja, maar het ging me gewoon ff om het shockmomentquote:
Angel vecht natuurlijk hierom...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 17:05:46 ]
Haha, ik heb ook zo'n opa, het wel leuk vinden maar het toch niet kunnen laten om te zeiken, en het onzin te vinden dat het allemaal zo duur moet zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar die zal wel drie uur lang lopen zeuren. Alsof je met een klein kind op stap gaatEn achteraf blijkt dan dat hij het geweldig vond, maar dat kan hij niet laten merken ofzo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Angel vecht natuurlijk hierom...Een lege spoilertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oh, mijn opa niet, die zit oprecht te genieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar die zal wel drie uur lang lopen zeuren. Alsof je met een klein kind op stap gaatEn achteraf blijkt dan dat hij het geweldig vond, maar dat kan hij niet laten merken ofzo.
Als je hem iets geeft, zegt ie 'o leuk' en pleurt ie het aan de kant. Of hij zegt 'ja daar heb ik toch niks aan'. Als m'n ouders een weekendje met ze op stap gaan, naar een vakantiehuisje ergens, is het ook nooit goed. M'n moeder wordt gillend gek tijdens zo'n weekendje en ze dachten dat hij er geen zak aan vond, maar hij kijkt er elk jaar naar uit. LAAT DAT DAN MERKEN. Dan hoeft m'n moeder niet steeds in een kussen te gillen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook zo'n opa, het wel leuk vinden maar het toch niet kunnen laten om te zeiken, en het onzin te vinden dat het allemaal zo duur moet zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Angel vecht natuurlijk hierom...Nu wordt het eng hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En ZM is echt 36?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, busted![]()
Maar zie er dan nog goed uit voor mn 86 jaar he
Jij moet echt nodig billenkoek, stomme plaatjes postenquote:
quote:
geld?quote:
Oh, als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik heb nog even gebeld. Ik kan nog 2x2 kaarten krijgen (dus in totaal 2 setjes). L-E was iig eerst, samzz 2de geloof ik.
Echt superleuk, daar ga ik iemand zooo blij mee maken!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik heb nog even gebeld. Ik kan nog 2x2 kaarten krijgen (dus in totaal 2 setjes). L-E was iig eerst, samzz 2de geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt superleuk, daar ga ik iemand zooo blij mee maken!
goed argumentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft een handtas!
(Dat zeg ik gewoon als ik het niet meer weet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |