En als bonus een mooi plaatje van Southamton held Marians Pahars. Helaas is dit niet het antwoord op de Spiderman vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke aanvaller staat bekend om zijn aparte manier van juichen waarbij hij een Spiderman Masker opzet?
Riazor?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef DeNummer10 het volgende:
Zeg het maar, welk stadion is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef DeNummer10 het volgende:
De halfbroer van zowel Bernd Schüster als Robert Prosinecki?
Willy van der Kuylen, Piet Keizer neem ik aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef tong80 het volgende:
Welke twee voetballers die door sommigen tot de beste tien spelers ooit uit Nederland worden gevonden waren reserve op het WK-74 ?
Nee , ik heb inmiddels gespiekt dus doe niet meer mee, maar ik vraag me echt af welke andere reserve tot de beste 10 ooit zou moeten horenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Jan Mulder zat ook niet bij de selectie toch?
Nu onderschat je Rinus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Tarado het volgende:
Met alle respect voor ijzeren Rinus, die komt toch op heel weinig lijstjes voor in de top 10 allertijden
Op die van Henk Spaan sowieso wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Tarado het volgende:
Met alle respect voor ijzeren Rinus, die komt toch op heel weinig lijstjes voor in de top 10 allertijden
Wel een symphatieke man dus ik vind het prima verder, nieuwe vraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |