Fixed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef Waaghals het volgende:
jaren 80 albums waren ook kut net als mijn gezicht, alleen staan m'n lippen verkeerd.
Wat is er dan zo nep aan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Fox. het volgende:
Metallica
Mainstream nep-metal voor kleine jochies en oude knarren die erbij willen horen.
t/m ...And justice for all was Metallica echt geen mainstream metal hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Fox. het volgende:
Metallica
Mainstream nep-metal voor kleine jochies en oude knarren die erbij willen horen.
Ik ben niet feministisch, noch 13 jaar, noch gothic/emoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo's
En ook geen lekker wijfquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben niet feministisch, noch 13 jaar, noch gothic/emo
Alleen al omdat bovenstaande reactie geschreven is door de grootste baggerkneus van het forum, neem ik het überhaupt al niet eens meer serieusquote:
Ben ik de grootste baggerkneus??quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Alleen al omdat bovenstaande reactie geschreven is door de grootste baggerkneus van het forum, neem ik het überhaupt al niet eens meer serieus![]()
Btw:
schrik om je eigen kop te laten zien @ je fobo ?![]()
nouja, ik wil het woord bagger ook wel gewoon weglaten hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik de grootste baggerkneus??
Thanks, is wel een eer dat je zoiets zegt
Nueken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik de grootste baggerkneus??
Thanks, is wel een eer dat je zoiets zegt
Blijf maar komen met die veren in mijn reetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
nouja, ik wil het woord bagger ook wel gewoon weglaten hoor
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf maar komen met die veren in mijn reet
Het is al heel wat dat je me serieus neemtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?
echt snugger ben je ook niet...laat maar zitten....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je me serieus neemt
Snuggere mensen vind je dan ook niet zo heel snel op fokquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
echt snugger ben je ook niet...laat maar zitten....
Wat een bullshitquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:16 schreef Ixnay het volgende:
btw. Metallica is lang niet meer zo overtuigend als vroeger, ze haten elkaar en zijn alleen nog voor het geld bij elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |