lulquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef helldeskr het volgende:
Och,
Als hij blozend en met verontschuldigingen terug naar zijn plek dan is hij best goed bezig.
C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKERquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef helldeskr het volgende:
Och,
Als hij blozend en met verontschuldigingen terug naar zijn plek gaat, dan is hij best goed bezig.
C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKERquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef helldeskr het volgende:
Och,
Als hij blozend en met verontschuldigingen terug naar zijn plek gaat, dan is hij best goed bezig.
Och,
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef Sander het volgende:
De topictitel slaat echt als een lul op een drumstel
Amerikanen gooien alleen iemand in zee als ze bewijs moeten vernietigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hadden hem beter op kruishoogte uit dat vliegtuig kunnen trappen.
Wacht maar tot hij wat ouder isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Nee, dit topic getuigt van volwassenheid, wou je zeggen.
Zoals ik het lees heeft hij zich voorbeeldig gedragen na de uitbrander van de stewardess.
Als je Justin Bieber omver trapt is dat altijd op kruishoogte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
17 al hé!! Maar verder talentloos, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zo aandoenlijk, die gasten die zich bedreigd voelen door een 16-jarig joch en hem daarom gaan photoshoppen en een pistool tegen zijn hoofd zetten
Ik ook niet ... het lijkt er eerder op dat de stewardess degene was die stennis schopte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef KreKkeR het volgende:
Is het nieuwsbericht wel volledig? Ik lees namelijk nergens in het artikel dat Bieber stennis schopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |