Je kunt de afleveringen downloaden via Torrent of de nieuwsgroepen. Op de nieuwsgroepen worden ook opnames van livestreams gepost. Maar rechtstreeks gaat niet.quote:
Rechtstreeks gaat ook wel, maar dan moet je er wel voor op blijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt de afleveringen downloaden via Torrent of de nieuwsgroepen. Op de nieuwsgroepen worden ook opnames van livestreams gepost. Maar rechtstreeks gaat niet.
Ok tnx.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt de afleveringen downloaden via Torrent of de nieuwsgroepen. Op de nieuwsgroepen worden ook opnames van livestreams gepost. Maar rechtstreeks gaat niet.
De livestreams?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rechtstreeks gaat ook wel, maar dan moet je er wel voor op blijven.
Ja haha, die avond zou helemaal in "Las Vegas stijl" worden gehouden (was natuurlijk met veel bombarie aangekondigd) : ligt er een groen matje met cijfers er op en er staat een lullig plastic bakje waarin je een balletje kan laten draaien. Zou me kapot schamen als ik dat had verzonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, het is allemaal erg sneu, net zoals dat krakkemikkige bingospel en de roulette van Bart Smit. Een en al klungeligheid.
En toen was er zelfs geen balletje bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef Ginosa het volgende:
![]()
[..]
Ja haha, die avond zou helemaal in "Las Vegas stijl" worden gehouden (was natuurlijk met veel bombarie aangekondigd) : ligt er een groen matje met cijfers er op en er staat een lullig plastic bakje waarin je een balletje kan laten draaien. Zou me kapot schamen als ik dat had verzonnen
En ze kregen de kleding niet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef Ginosa het volgende:
![]()
[..]
Ja haha, die avond zou helemaal in "Las Vegas stijl" worden gehouden (was natuurlijk met veel bombarie aangekondigd) : ligt er een groen matje met cijfers er op en er staat een lullig plastic bakje waarin je een balletje kan laten draaien. Zou me kapot schamen als ik dat had verzonnen
Echt! Maak mij eens wijzerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ook de dagelijkse uitzendingen.
Nou, dat weten we niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
precies, Mo heeft een zeer slechte opvoeding genoten.
Via http://www.tvpc.com/ChannelList.php Even de Amerikaanse zender op zoeken die het uitzend, en kijken maar.quote:
We weten wel dat ze slechte manieren heeftquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Via http://www.tvpc.com/ChannelList.php Even de Amerikaanse zender op zoeken die het uitzend, en kijken maar.
Nice!! Dank u!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Via http://www.tvpc.com/ChannelList.php Even de Amerikaanse zender op zoeken die het uitzend, en kijken maar.
Hij blijft grappig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Stability het volgende:
kga wel weer sjoelen..................zucht
[ link | afbeelding ]
Denk het ook niet. Ik zou (als bewoner) haar ook in de finale willen hebben. Als NL dan gaat stemmen, ben ik in ieder geval 2e.quote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
beschamend gewoon hoe het nederlandse volk hiermee opgezadelt wordt...
Ligt er maar net aan hoe de nominaties gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk wellicht wel genomineerd maar dat ze door een groots wonder de vrijstelling krijgt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |