Dankjewel!!quote:Op zondag 22 mei 2011 09:21 schreef eriksd het volgende:
Word gechecked op PDA, had hem zelf ook niet bij me.
Hoeft ook totaal niet. Ik was ook wat gespannen vooraf maar het maakt eigenlijk weinig uit. Bovendien vliegt het voorbij en je kan niet slagen of zakken, alleen een vrijstelling krijgen, en dat lukt ook heel veel mensen. En anders doe je het met 't examen gewoon goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:22 schreef Hitomi het volgende:
Dinsdag een dubbele rijles, donderdag om 13:00 nog een rijles en dan om 14:00 mijn tussentijdsetoets. Ik zit nu al in de stress (terwijl dat niet mag van de instructeur)
Zeg dat je schoolexamen hebt, dat zal hem lerenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef 91Vos het volgende:
Lekker is dat, mijn rijinstructeur heeft inmiddels tot 2 keer aan toe het afrijden gepland zonder aan mij te vragen of het uitkomt, ook nog eens telkens om 8 uur in de ochtend. Zou hij me deze week bellen zodra hij het herexamen kon plannen. Wat doet hij, vraagt hij het gewoon examen weer aan zonder mij even te vragen hoe en wat, weer 8 uur in de ochtend, en verplaatsen kan dus niet.
Ik heb geen idee hoe je jezelf zou kunnen inschrijven in het buitenland, maar denk je niet dat je eerst door een hele papierwinkel heen moet? Komt nog eens bij dat ze waarschijnlijk geen nederlands (laat staan engels) spreken en het verkeer en de wegen totaal anders zijn dan in NL. Lijkt me een beetje raar plan eerlijk gezegd haha. Je zal maar gewoon moeten gaan sparen net zoals iedereen hier doet (of je ouders eens lief aankijken). En geloof mij maar, als je nog nooit hebt gereden zit je na 6 uur in de auto nog steeds te kloten met de koppeling enzo hoor ;-) Laat staan dat je het verkeer om je heen goed in kunt schatten.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil nu toch ook eens voor mijn rijbewijs opgaan.
Ik heb echter nog nooit achter het stuur gezeten. Wat is nu de snelste en beste manier om het praktijkgedeelte te doen?
In Nederland is het allemaal zo duur; heb er ook aan gedacht me in bijv. Polen of Italië in te schrijven waar je geen reet betaalt voor de lessen en het daar te doen....(want je moet volgens mij wel ingeschreven zijn dan). In Rome had je het hele pakket voor 400 euro, dan had je de examens en de 6 verplichte lessen (ā 25 euro per uur), en dan mag je daarna met iemand anders in de auto rijden....hier moet je 30 lessen doen ā 50 euro per uur.
Ik heb dus gezegd dat dit niet volgens de afspraak ging omdat hij mij zou bellen, en dat ik die datum niet kan. Zegt hij dat het examen niet eens geannuleerd kan worden en dat ik het examen dus gewoon moet laten verlopen, om daarna een nieuwe aan te vragen. Wat dus betekent dat ik pas weer een nieuw herexamen kan aanvragen als de huidige examen datum geweest is. Echt ongelooflijk, ik voel me echt belazerd.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:40 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Zeg dat je schoolexamen hebt, dat zal hem leren
Ik reed in de lesauto @ snelweg gewoon 140 telkensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef das_phantom het volgende:
Als je inhaalt op een snelweg mag je dan boven de 120 gaan rijden? Hoe werkt dat dan met flitsers?
nee, daarom mag je officieel alleen iemand inhalen die langzamer rijdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef das_phantom het volgende:
Als je inhaalt op een snelweg mag je dan boven de 120 gaan rijden? Hoe werkt dat dan met flitsers?
Ok bedanktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:38 schreef fespo het volgende:
[..]
nee, daarom mag je officieel alleen iemand inhalen die langzamer rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |