Gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef WinnieWana het volgende:
Ik had soms 1 les per week, maar in het begin wel 3 lessen per week. Ik heb precies 70 lessen gehad.
En ik heb echt mazzel gehad dat ik het haalde, kreeg namelijk een ingreep. Ik was er zo niet bij met mijn hoofd, zenuwen. Bij een T-splitsing, mocht je niet links. En daarvoor was een weg waar ik wel links moest, dus dacht ik nou hier dan ook maar links, zonder op borden te letten. Dus remde hij.![]()
Dus daarna reed ik gewoon naar rechts en ik dacht nou gezakt. En ik was er ook zo snel weer dus ik dacht hij heeft het al gezien. Bij het cbr moest ik nog even in het vak parkeren. Klein beetje scheef. Ik zei: ik zal hem even goed zetten. Toen zij de examinator: nee laat maar zitten.
Dus toen hij bij het eindgesprek zei: Gefeliciteerd je bent geslaagd. Zei ik : Wat? Ja je bent geslaagd. Haha.
Maar de rest van de rit ging gelukkig wel goed. Hij had ook nog wel een goede quote: Ja je bent geen totaal gevaar op de weg.
Nou gelukkig dan maar he.
Ik had EXACT hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef WinnieWana het volgende:
Bij het cbr moest ik nog even in het vak parkeren. Klein beetje scheef. Ik zei: ik zal hem even goed zetten. Toen zij de examinator: nee laat maar zitten.
Dus toen hij bij het eindgesprek zei: Gefeliciteerd je bent geslaagd. Zei ik : Wat? Ja je bent geslaagd. Haha.
Maar de rest van de rit ging gelukkig wel goed. Hij had ook nog wel een goede quote: Ja je bent geen totaal gevaar op de weg.
Nou gelukkig dan maar he.
Succes, maak je vooral niet druk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef xibalba het volgende:
Hmmm...ik kom hier ook maar eens meelezen. Heb straks mijn eerste rijles (2 uur). Ben benieuwd.....
70 lessen? Had dit zijn redenen? Das wel érg veel.. En heeft je zeker veel gekost?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef WinnieWana het volgende:
Ik had soms 1 les per week, maar in het begin wel 3 lessen per week. Ik heb precies 70 lessen gehad.
Natuurlijk had dat zijn redenen. Probleem met mij was dat ik de ene les heel goed reed en de andere les helemaal niet. En ik leer sommige dingen niet zo snel. Maar ik heb hemquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef Janeiros het volgende:
[..]
70 lessen? Had dit zijn redenen? Das wel érg veel.. En heeft je zeker veel gekost?
Dat komt overeen met mij.. De ene les reed ik perfect, de andere les weer een heel stuk minder.. Hij had ook met tegenzin de TTT aangevraagd voor mij, maar sinds die aangevraagd was ben ik veel beter gaan rijden. Waarschijnlijk omdat ik met een hele stapel stress de auto instapte en daardoor bewuster ben gaan rijden, of zo..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Natuurlijk had dat zijn redenen. Probleem met mij was dat ik de ene les heel goed reed en de andere les helemaal niet. En ik leer sommige dingen niet zo snel. Maar ik heb hem![]()
Doe zelf maar een rekensommetje over hoeveel het kost.
Dank je.quote:
Héél herkenbaar!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Abejacob het volgende:
Vandaag eerste rijles gehad!![]()
Vond het echt ontzettend leuk om te doen, maar wát is koppelen een drama. Heb 'm echt bij elke keer optrekken uit laten slaan, terwijl schakelen naar de 2, 3 en 4 wel heel goed gaat. Gaat allemaal best soepeltjes voor een eerste les, alleen zodra ik de koppeling op het aangrijpingspunt heb en gas bij begin te geven, laat ik de koppeling los.
Het is dus blijkbaar het idee als je het gas al indrukt dat je dan de koppeling nog een tijdje aanhoudt? Hoop dat dat dé oplossing is om niet midden op elke kruising gênante situaties te veroorzaken.![]()
Heb jij toevallig bij de peel gelest?quote:
Het ging vandaag wel aardig, moet alleen iets verder vooruit kijken zei die..nice!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik mag dadelijk weer, moet zeggen dat ik er totaal geen zin in heb. Gelukkig is het wel rustig op de weg, ik moet nu alleen maar zelfstandig (dus dat mijn instructeur zegt: bij de verkeerslichten links, tweede afslag rechts, dan de weg volgen en bij de sportschool links) over gevaarlijke kruispunten e.d. rijden. Gelukkig is mijn examen al aangevraagd dus dan is de druk er wel enigzins af, moet nu alleen die gevaarlijke situaties pakken. Hiervoor móest ik goed rijden omdat ik per se wilde dat mijn examen aangevraagd werd.
Moet zeggen dat ik nu nog steeds vaak een ingreep heb, op zich ook niet verwonderlijk als je over 14 kruisingen per les moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |