quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Laatste noemenswaardige post lijkt me bovenstaande.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Korine het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968
Deze 2 idioten dus
Als je in hun schoenen stond had je hetzelfde gedaan, om mogelijke problemen te voorkomen, wvb berechting , executie, begraafplaats, enz enzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:48 schreef kitao het volgende:
wanted dead or alive, zo simpel was het.
ik zal er dan ook geen traan om laten dat een fanatieke fundamentalist overhoop is geknald, noch zal ik uit respect er om juichen.
wat ik echter totaal niet begrijp en zelfs enorm stupide vind is dat zij de kans hadden een kopstuk op te pakken en deze vervolgens zo snel mogelijk tot zwijgen brachten.
dan zijn ze echt dom bezig of ze hebben wat te verbergen.
Hij zwaait gewoon, gek he zo'n fotocamera die bewegingen kan vastleggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef Klaudias het volgende:
doet die man in de eerste foto van de OP de hitlergroet?
Hoe kom je hieraan?quote:
Dit is hem ook niet. Ik vermoed een complottheorie!quote:
Oke foto kan weg, is dus fake.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Dynd het volgende:
4chan /int/, niet de meest betrouwbare bron, maar wel de snelste.
nou weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef meth77 het volgende:
[..]
Als je in hun schoenen stond had je hetzelfde gedaan, om mogelijke problemen te voorkomen, wvb berechting , executie, begraafplaats, enz enz
Oei, zit ie toch in het paradijs tussen de maagden.quote:
Dit is gewoon een echte lijk, maar niet Bin Laden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Dynd het volgende:
Zit er vrij fake uit trouwens hoor, kijk maar naar de positie van de baard en ook de gloed eromheen.
Kan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een echte lijk, maar niet Bin Laden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
Lijkt meer op Demis Roussos die ligt bij te komen van een kater.
Ooit gehoord van lichtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef Korine het volgende:
Volgens mij is de foto ook met daglicht genomen, dat kan dus ook niet kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |