Whehehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef MuRKie het volgende:
Omdat als ze je afwijzen voor je sollicitatie je vader over een paar maanden om begrip kan vragen in de media..
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef MuRKie het volgende:
Omdat als ze je afwijzen voor je sollicitatie je vader over een paar maanden om begrip kan vragen in de media..
An sich niet verkeerd. Heb er ook 3 jaar gezeten en had een leuk team, goeie, maar nette sfeer onder elkaar.quote:
Jouw UIquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Starman89 het volgende:
Omdat ik beschik over voldoende pragmatische visie. Daarnaast heb ik een hands-on mentaliteit, waarbij ik als een echte go-getter te werk ga.
daarnaast heb je geen 9-5 mentaliteit en ben je flexibel en denk je in oplossingen ipv problemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Starman89 het volgende:
Omdat ik beschik over voldoende pragmatische visie. Daarnaast heb ik een hands-on mentaliteit, waarbij ik als een echte go-getter te werk ga.
Die debiele afkortingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarnaast heb je geen 9-5 mentaliteit en ben je flexibel en denk je in oplossingen ipv problemenDaarnaast maak je gebruik van het S.M.A.R.T systeem. Smart staat voor:
Specifiek; De doelstelling moet eenduidig zijn
Meetbaar; Onder welke (meetbare/observeerbare) voorwaarden of vorm is het doel bereikt
Acceptabel; Is deze acceptabel genoeg voor de doelgroep en/of management
Realistisch; De doelstelling moet haalbaar zijn
Tijdgebonden; Wanneer (in de tijd) moet het doel bereikt zijn
Dan wordt je zeker aangenomen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef ProFlamer het volgende:
"Ik zoek een geil kassameisje om te neuken".
Zoiets?
Dit dus...quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zet er gewoon eerlijk neer dat je geld nodig hebt. Dat weet de AH net zo goed als jij...
Nee want voor geld werk je niet bij de AH, hogerloontje!quote:
Jij hebt op je 16e alleen maar managersbaantjes gehad met een leasebrommert?quote:
Klopt, kun je beter opgeven dat je graag onderzoek wilt doen naar slavenijquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee want voor geld werk je niet bij de AH, hogerloontje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |