is die van jou ook zo een drugstoerist?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
ik was afwezig omdat ik afzag met m'n maag.
nu gaat het wel iets beter maar ik denk dat het tijd wordt voor een check-up.
en ik wil verdomme een foto van diene dooie Bin Laden zien.
Marshmallows zijn ook schuimpjesquote:
Slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Jeeejquote:
Nou, misschien heeft hij gelijk.quote:
Haha, jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is die van jou ook zo een drugstoerist?
wiet wiet wiet, wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeet wietwiet...
nog een mailtje sturen zo, of de cavia ook mee mag
Die linkse hèquote:
Ik probeer alles. Tot op heden vind ik walvisdarm wel matig. Niet slecht, maar ook niet lekker.quote:
Ik probeer in principe ook allesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles. Tot op heden vind ik walvisdarm wel matig. Niet slecht, maar ook niet lekker.
delicatesse in peruquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, misschien heeft hij gelijk.
Slangen en spinnen schijnen ook lekker te smaken, dus waarom een cavia niet?
quote:
Ik dacht dat je juist de darmen niet kon eten van dieren ivm paracietenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles. Tot op heden vind ik walvisdarm wel matig. Niet slecht, maar ook niet lekker.
Ik wil ooit nog eens proberen:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |