Lekker juist, op zn tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt goed, op dat blauwe na. Niet zo'n fan van.
don't like blue?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind veel kazen lekker (vooral geitenkaas) maar als er echt daadwerkelijk harige blauwe schimmel op ligt vind ik 't niet zo lekker meerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
don't like blue?Ik dacht: Ik ga niet klikken, dit is vats de blue waffle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch klikte ik
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Huwiewa?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht: Ik ga niet klikken, dit is vats de blue waffle.
En toch klikte ik
We hebben het vast niet over dezelfde, maar iddquote:
Jij ook al?quote:
O come on! Give me a break!quote:
Die ken ik nietquote:
Dat vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik heb iets van 7 soorten kaas in mn koelkast liggen nu
Laten we dat hopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het vast niet over dezelfde, maar idd.
Och verrek! Ik kijk nu pas naar de nicknamequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef MNR het volgende:
[..]
O come on! Give me a break!
Tent, muziek, bandje, in de buurt van Eindhoven...
hoe dicht was jij bij de nieuwmarkt, zaterdag, zo tussen 19:00 en 23:30?quote:
Hoe was het op de boot?quote:
Niet, maar ik weet ook niet waar "zij" toen was.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe dicht was jij bij de nieuwmarkt, zaterdag, zo tussen 19:00 en 23:30?.
Ah, maar dan speelt het eerder in mijn voordeel dan de jouwe als het dezelfde isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Niet, maar ik weet ook niet waar "zij" toen was.....
dus dat zegt nog steeds niks
Haai schat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och verrek! Ik kijk nu pas naar de nickname
Haaaaaaaaaaaaaj!!!
op de boot was heel erg tof, echt super! leukste koninginnedag tot nu toequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe was het op de boot?Of heb je dat al verteld en ben ik 't vergeten...?
Ga je schamen! The happiest gay couple in all the world!quote:
je zal maar vakantie hebbenquote:
Ik ontving zondag vroeg in de middag de volgende sms: Ik mis je!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, maar dan speelt het eerder in mijn voordeel dan de jouwe als het dezelfde is.
Ja, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ontving zondag vroeg in de middag de volgende sms: Ik mis je!
dus als het dezelfde is en ze net wakker werd
I don't knowquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Kencer zeg. Waarom worden de topic titels steeds gayer en gayer en krijg ik dit in mijn actieve topics terwijl ik hier niet eens wat heb gepost?
3 maand alweer, dus wel aan toequote:
O, sprookjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je schamen! The happiest gay couple in all the world!
dat noemen ze een Hint!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Kencer zeg. Waarom worden de topic titels steeds gayer en gayer en krijg ik dit in mijn actieve topics terwijl ik hier niet eens wat heb gepost?
Ja, en? Jouw kutposts zien we ook hier...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
quote:
Gaafquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
op de boot was heel erg tof, echt super! leukste koninginnedag tot nu toe
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Je bent trouwens jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Nog nooit gekekenquote:
Het is echt heel grappig.quote:
Is dit je coming out?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Mijn screen wordt niet meer ververst! Dat is pas vervelendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Of ik lees evenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
altijd al geweten dat jij geen echte homo bent!
Ja ja, al ge-edit, zeurkousquote:
Fuckquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
altijd al geweten dat jij geen echte homo bent!
je spreekt alleen tot de jongens, je gebruikt woorden als okhaaay....quote:
Ja, zeker. We zijn in de Jordaan geweest, boten kijken, daarna door naar 't Vondelpark en 't Museumplein. Daarna doorgehuppeld naar een cafeetje daar in de buurt en bier gedronken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
was jij nou ook nog in Amsterdam? waar geweest/wat gedaan?
Die sig doet ook 't een en ander vermoeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
je spreekt alleen tot de jongens, je gebruikt woorden als okhaaay....
Ik heb echt slecht nieuws voor je kerel
Sterker nog, het is niet eens meer nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Je durft nog niet uit de kast te komen? Geeft niet hoor, dat komt nog wel.
In of op?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was niet zeuren, ik zie je hier echt in de kast zitten.
Sowieso, mannen die "boyz" zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef rival het volgende:
in de bovenkastquote:
Bij oooooons.. in de Jordaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeker. We zijn in de Jordaan geweest, boten kijken, daarna door naar 't Vondelpark en 't Museumplein. Daarna doorgehuppeld naar een cafeetje daar in de buurt en bier gedronken.
Ik vind de Jordaan echt mooi. Ik dacht dat 't een pauperbende zou zijn, maar dat valt reuze mee.quote:
Tskquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Jordaan echt mooi. Ik dacht dat 't een pauperbende zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Jordaan is mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Jordaan echt mooi. Ik dacht dat 't een pauperbende zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heel Amsterdam is één grote pauperbende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dit kàn in Nederlandquote:
Rijk gevuld met stukjes Ier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De rivier is inderdaad mooi ja.
Nou ja, rivier... beekje.
Ja wat?quote:
Nog ergerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat?Is ook maar van horen zeggen, ik was er nog nooit geweest
*handen op de heupen*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Amsterdam is mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
in hoeveel vrouwenbroekjes heb je kunnen zitten met deze dekmantel? ouwe viespeuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nu niet meer. Ze is er geweest. Ze heeft de lucht ingeademd. De onschuld is dood. Het proces is onomkeerbaar.quote:
Euhm, omdat ie in een marokkanenbuurt woont?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handen op de heupen*
*voetje sop de barricade*
HOEZO IS DAT DAN WEER SLECHT NIEUWS?!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oeps
niet eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben er nu geweest en ik vind de Jordaan geweldigquote:
*WHAM*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, omdat ie in een marokkanenbuurt woont?
poe, zal ik er hiermee onderuit komen?
Ik wil er idd nu graag wonenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ze is er geweest. Ze heeft de lucht ingeademd. De onschuld is dood. Het proces is onomkeerbaar.
Jamaar Grolsch. En peerd.quote:
Grolsch kroegen zat, en we hebben ook manege's hoorquote:
'we'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grolsch kroegen zat, en we hebben ook manege's hoor.
Grolsch heeft zat kroegen in Amsterdam en 't Peerd kan in op de gangquote:
Hij bedoelde zeker de bandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
was dat een vrouwentikje?
mannen doen namelijk meer een BAM!!
Ja, we ja, 2 letters, was het te ingewikkeld?quote:
Logistiek probleem opgelost dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch heeft zat kroegen in Amsterdam en 't Peerd kan in op de gang
Met m'n typtyfus van vandaag was het wel een hele opgave.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we ja, 2 letters, was het te ingewikkeld?.
Nee dat doen Brabantse Maaskantjesmensenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
was dat een vrouwentikje?
mannen doen namelijk meer een BAM!!
Zegquote:
Het mooiste slogan van Grolschquote:
Je bedoeld typische gemiddelde Brabanders? Viel me echt op dat er zo weinig van waren in Eindhoven. Liep waarschijnlijk veel import uit de westerse en noordelijke provincies rond..quote:
Heujquote:
Goed idee, ik ga mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben het zat, ik ga zo naar huis. Zeikerds hier.
quote:
Nou in ieder geval die vorige reclame van ze.quote:
Hertog Jan is mijn held.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel met een goed bier in mijn handen: Hertog Jan
Nee de Woensel Westenaren houden we altijd weg uit Eindhoven met koninginnedag, om ons image op te poetsenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoeld typische gemiddelde Brabanders? Viel me echt op dat er zo weinig van waren in Eindhoven. Liep waarschijnlijk veel import uit de westerse en noordelijke provincies rond..
Oké! Groetjes!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben het zat, ik ga zo naar huis. Zeikerds hier.
Die met Junkie XL? Die vond ik luist wel grappig. Niet de beste, maar lang niet zo irritant als de gemiddelde reclame.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou in ieder geval die vorige reclame van ze.
Hij doet vanalles, maar alleen wat ie zelf leuk vindt. Mensen die hun eigen ding doen... tof, daar hou ik van. Doen wij eigenlijk ook.
Flikker op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het maar lekker vinden, warm bierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ow boehoequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Ja, ik vind die bizon zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef rival het volgende:
"ik werk alleen met Bison"
Vind ik een leuke reclame!
Ik moet nog steeds lachen om die reclame met Brammetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef rival het volgende:
"ik werk alleen met Bison"
Vind ik een leuke reclame!
alleen bij die prullenbak ikkequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die reclame met Brammetje
Die ze nu hebben vind ik wel leuk. "Ik proost op..."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die met Junkie XL? Die vond ik luist wel grappig. Niet de beste, maar lang niet zo irritant als de gemiddelde reclame.
Die wat ze nu hebben vind ik minder.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de Woensel Westenaren houden we altijd weg uit Eindhoven met koninginnedag, om ons image op te poetsenEr waren genoooeeeg Eindhovenaren te vinden hoor
Ik heb me toch een hoop gehoi't en gehallo't en geheyhoeishetmetjou't!
Als je maar wel als een kleuter in de bios keihard PLOP gaat doen zodra de film begint. Vooral wachten ttotdat de film begint. Donke ris. En dan ineens heel hard PLOP. Heel stoer!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Donderdag gewoon weer aan het Grolsch hoor
Perfecte reclame voor Grolsch!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar wel als een kleuter in de bios keihard PLOP gaat doen zodra de film begint. Vooral wachten ttotdat de film begint. Donke ris. En dan ineens heel hard PLOP. Heel stoer!
PLOP..... glug glug glug glug... Aaaahhhhh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar wel als een kleuter in de bios keihard PLOP gaat doen zodra de film begint. Vooral wachten ttotdat de film begint. Donke ris. En dan ineens heel hard PLOP. Heel stoer!
Donderdagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is hetquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
PLOP..... glug glug glug glug... Aaaahhhhh.
Niks mis met genieten, maar dat expres keihard laten ploppen in de bioscoop... en dan vooral dat met z'n allen wachten tot het donker is en de film begint... en dan 1 2 3 zachtjes aftellen met al je stoere maten en dan > PLOP < ....en dan giechelen jonguh..... ik vind dat echt zo triest en middelbareschoolpuberigquote:
Gezien de afbeelding is dat een fles olifantenzeik of zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:04 schreef Watertornado het volgende:
Alhoewel het ook op biertjes van De Hemel kan slaan natuurlijk.
[ afbeelding ]
En waarom denk je dat ik het daar over heb? Noem je mij een middelbareschoolpuber?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met genieten, maar dat expres keihard laten ploppen in de bioscoop... en dan vooral dat met z'n allen wachten tot het donker is en de film begint... en dan 1 2 3 zachtjes aftellen met al je stoere maten en dan > PLOP < ....en dan giechelen jonguh..... ik vind dat echt zo triest en middelbareschoolpuberig![]()
Ergste is dat heet al vaak niet eens meer pubers ZIJN die dat doen!
sop sopquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral als die vent beneden staat en die bizon die zak gooit
Ik zeg niet dat jij het daar over hebt.... ik raadde je slechts sarcastisch aan dat vooral te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik het daar over heb? Noem je mij een middelbareschoolpuber?![]()
Doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Zoenen en zulks in het fietsenhok, dat is middelbareschoolpuberherinnering voor mij
Ik had een keer heeeel smerig lokaal Amsterdams bier gekregen voor m'n verjaardag. Biologisch ook volgens mij. Jezus wat was dat bedorven slootwater zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien de afbeelding is dat een fles olifantenzeik of zo?
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met genieten, maar dat expres keihard laten ploppen in de bioscoop... en dan vooral dat met z'n allen wachten tot het donker is en de film begint... en dan 1 2 3 zachtjes aftellen met al je stoere maten en dan > PLOP < ....en dan giechelen jonguh..... ik vind dat echt zo triest en middelbareschoolpuberig![]()
Ergste is dat heet al vaak niet eens meer pubers ZIJN die dat doen!
Volgens mij is op elke fles van De Hemel een - ehm - mollige vrouw afgebeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien de afbeelding is dat een fles olifantenzeik of zo?
http://www.brouwerijhetij.nl/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een keer heeeel smerig lokaal Amsterdams bier gekregen voor m'n verjaardag. Biologisch ook volgens mij. Jezus wat was dat bedorven slootwater zegIets met een struisvogel volgens mij, kan dat?
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.brouwerijhetij.nl/
Maar dan was het vast echt bedorven, das prima bier verder.
PLOP!!!!!!!!quote:
Mja, nu heb ik persoonlijk nog niet de brouwsels van het IJ gedronken maar ik kan me wel voorstellen dat ze een stuk heftiger zijn dan normaal pils en dat dat wel wat weerzin kan opwekken. Zijn allemaal ongefilterd, ongepasteuriseerd zo te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenHet was er 1 met een geel, 1 met een blauw en 1 met een roze etiket. In een 3-verpakking. Jezus dat was smerig
Maak je niet druk, op he Bevrijdingsfestival hebben ze alleen bekertjes...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij het daar over hebt.... ik raadde je slechts sarcastisch aan dat vooral te doenomdat ik dat zo leuk vind!
Waarmee ik dus eigenlijk bedoelde: Drink vooral je Grolsch, maar doe DAT aub niet, want dat vind ik zo suf.
IJ-bier is heul niet verkeerd neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.brouwerijhetij.nl/
Maar dan was het vast echt bedorven, das prima bier verder.
Puber van geest jij!quote:
act young to stay youngquote:
Heb je een apple-user gepijpt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
Oei, er gaat een appelboompje in m'n maag groeien
Ga je ook altijd huilen als je iets niet bij anderen voor elkaar krijgt?quote:
Het ging niet om de heftigheid van de alcohol, maar ze smaakten gewoon echt viezig zuur. Misschien waren ze idd wel bedorven. Kan me voorstellen dat biologisch bier niet zo lang houdbaar is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, nu heb ik persoonlijk nog niet de brouwsels van het IJ gedronken maar ik kan me wel voorstellen dat ze een stuk heftiger zijn dan normaal pils en dat dat wel wat weerzin kan opwekken. Zijn allemaal ongefilterd, ongepasteuriseerd zo te zien.
Ohh rozerood! Is dat meisjesbier?quote:
Ik had 't ook niet over de heftigheid van de alcohol hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging niet om de heftigheid van de alcohol, maar ze smaakten gewoon echt viezig zuur. Misschien waren ze idd wel bedorven. Kan me voorstellen dat biologisch bier niet zo lang houdbaar is.
Er is een verschil tussen act young en act childishquote:
Zou je nou van zo'n bieromschrijftaak kunnen doorstromen naar makelaar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Leffe Radieuse
Het abdijbier Leffe Radieuse is een degustatiebier van hoge gisting. De ingrediënten zijn donkere mout, maïs, water, hop (meeste hop van alle Leffe-bieren), kruiden (o.a. Koriander) en gist, wat het geheel een geelbruine kleur geeft. Het alcoholgehalte is 8.2%, de ideale schenktemperatuur 5 tot 6°C en het schenkritueel is dit van degustatiebieren uit de fles. Leffe Radieuse heeft de smaak van een rijk, aards boeket met romige kroon. Het heeft een krachtige smaak en is zeer vol in de mond ; fruitig in de diepte, zoet, met iets gebrands en de droogte van hop ; de afdronk is lang & warm. Dit alles maakt van Leffe Radieuse een zeer compleet bier, m.a.w. een genietersbier !
Act young is zoiets als lekker gek doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen act young en act childish
En Hoegaarden witbier dan? Dat vind ik ook zurig smaken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had 't ook niet over de heftigheid van de alcohol hoor.
Maar als ze zuur waren, dan was 't bedorven. Bier - uitgezonderd kriek en consorten - mag nooit zuur zijn.
zie:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je ook altijd huilen als je iets niet bij anderen voor elkaar krijgt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen act young en act childish
jeps, uit 2009quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trouwens, het was toch een Cuvee van de Keizer "blauw"?
Ghehe. Ja, dat je een malle meid bent die er een dolle boel van maaktquote:
Lekker frisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Hoegaarden witbier dan? Dat vind ik ook zurig smaken.
Dat wordt dan ook met citroen geservereerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
En Hoegaarden witbier dan? Dat vind ik ook zurig smaken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe. Ja, dat je een malle meid bent die er een dolle boel van maakt
Oeh, koriander. Overheerst die niet heel erg? In eten is dat nl een extreem overheersende smaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Leffe Radieuse
Het abdijbier Leffe Radieuse is een degustatiebier van hoge gisting. De ingrediënten zijn donkere mout, maïs, water, hop (meeste hop van alle Leffe-bieren), kruiden (o.a. Koriander) en gist, wat het geheel een geelbruine kleur geeft. Het alcoholgehalte is 8.2%, de ideale schenktemperatuur 5 tot 6°C en het schenkritueel is dit van degustatiebieren uit de fles. Leffe Radieuse heeft de smaak van een rijk, aards boeket met romige kroon. Het heeft een krachtige smaak en is zeer vol in de mond ; fruitig in de diepte, zoet, met iets gebrands en de droogte van hop ; de afdronk is lang & warm. Dit alles maakt van Leffe Radieuse een zeer compleet bier, m.a.w. een genietersbier !
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zag net dat 'ie een honderdprocentscore heeft.![]()
http://www.ratebeer.com/b(...)zer-blauw-blue/6170/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicedan is die 11 euro zeker niet duur
waar vind je die waardes eigenlijk?
Omgquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe. Ja, dat je een malle meid bent die er een dolle boel van maakt
Misschien ZM ff overtuigen dat we weer die kant op gaan, ff een paar flesjes halen dit weekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.ratebeer.com/b(...)zer-blauw-blue/6170/
en
http://beeradvocate.com/beer/profile/1534/6947
Hij was dan ook wel érg lekker!
Zelfs zonder de citroenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook met citroen geservereerd.
Mijn vriendinnen zeggen altijd "Met ons kun je lachen, maar met jooooouuuu!". Ik ben zo'n gekke meid! Echt hoor!quote:
Is dat teer met een schuimkraagje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn "pils" sinds een aantal weken, geen heineken, grolsch, HJ oid, als dit er is drink ik dit.
Waarom noem je het "pils" en niet gewoon stout?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn "pils" sinds een aantal weken, geen heineken, grolsch, HJ oid, als dit er is drink ik dit.
Onbewerkte motorolie, voor echte mannen, hoezo?quote:
Liqor 43?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef CherryLips het volgende:
ik wil m'n moeder drank geven voor de moederdag, maar wat precies...
O dat kan ik wel aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onbewerkte motorolie, voor echte mannen, hoezo?.
quote:
Een sparkling sake in een schattig flesjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef CherryLips het volgende:
ik wil m'n moeder drank geven voor de moederdag, maar wat precies...
Je voldoet er anders verder prima aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Mensne stana wel eens verbaasd te kijken. "Drink jij bier?!"
Ja, wat dan? Beetje met zo'n verwijfd rose-glas in m'n handen staan in de kroeg zeker?!
Stereoypes
je tikt vandaag wel alsof je half lam bentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Mensne stana wel eens verbaasd te kijken. "Drink jij bier?!"
Ja, wat dan? Beetje met zo'n verwijfd rose-glas in m'n handen staan in de kroeg zeker?!
Stereoypes
suffe mutsen drinken rosé bij een strandse BBQ zal je bedoelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rosé hoort op het strand, bij een BBQ. En dat soort muffe mutsen die jij nu beschrijft zijn niet uitgenodigd.
How cute!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een sparkling sake in een schattig flesje
[ afbeelding ]
Kun je deze ook wel waarderen trouwens:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onbewerkte motorolie, voor echte mannen, hoezo?.
Ja echt he? Ik denk dat ik dit jaar mijn verjaardag weer eens vier. Heb het wel verdiendquote:
Zal vast ok zijn,maar Guinness is zo'n beetje in alle kroegen te krijgen waar ik regelmatig komquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je deze ook wel waarderen trouwens:
[ afbeelding ]
Hoelaat moet ik er zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja echt he? Ik denk dat ik dit jaar mijn verjaardag weer eens vier. Heb het wel verdiend
Ja, hoezo?quote:
Met zulke flesjes kan ik het je niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja echt he? Ik denk dat ik dit jaar mijn verjaardag weer eens vier. Heb het wel verdiend
Jij bent niet uitgenodigdquote:
Ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal vast ok zijn,maar Guinness is zo'n beetje in alle kroegen te krijgen waar ik regelmatig kom.
Jij bent wel uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zulke flesjes kan ik het je niet kwalijk nemen
Ik merk 't jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je tikt vandaag wel alsof je half lam bent.
quote:
Niet waar ik kom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
suffe mutsen drinken rosé bij een strandse BBQ zal je bedoelen
Beperkte blikquote:
Ik vidn de nama al leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je deze ook wel waarderen trouwens:
[ afbeelding ]
Nee, dat is het niet, je wil het hier gewoon niet toegeven, snap ik welquote:
Ik denk dat ik vanavond een De Molen biertje toegeschoven krijg. Ik weet alleen niet welke, dus dat kan zowel.quote:
Dat ga ik niet online verklappen. Staat ze ineens allemaal voor de poort. Met HW vooropquote:
Je hebt gelijk popjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, je wil het hier gewoon niet toegeven, snap ik wel.
Maar die wil ik best wel eens zien, mag ie echt niet komen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik niet online verklappen. Staat ze ineens allemaal voor de poort. Met HW voorop
Dan spreek je maar lekker zelf met'em afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die wil ik best wel eens zien, mag ie echt niet komen?
Ontbijt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik toch beauty van mequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan spreek je maar lekker zelf met'em af
Wat is het probleem daarbij?quote:
Ik speel er graag mee, zeker op internetquote:
Als je zegt dat je aubergines hebt gehaald? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
Dat ga ik niet online verklappen. Staat ze ineens allemaal voor de poort. Met HW voorop
WTF is dat met die aubergines?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je zegt dat je aubergines hebt gehaald? Bedoel je dat?
Is dit nu de 2e keer dat ik jou over aubergines zie beginnen? Heimelijk verlangen soms?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je zegt dat je aubergines hebt gehaald? Bedoel je dat?
Owh, jij bent ook uitgenodigd hoorquote:
ik moet je toch eens meetenquote:
Dat ik vol zit qua dates de aankomende tijdquote:
Ik was in de veronderstelling dat Huppel stiekum meelurkte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
Is dit nu de 2e keer dat ik jou over aubergines zie beginnen? Heimelijk verlangen soms?
Nuhuh zo makkelijk kom je er niet van af ouwequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat Huppel stiekum meelurkte.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik vol zit qua dates de aankomende tijd.
Huppel en Aubergines? Het lijkt me niet dat ze daar genoeg aan heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat Huppel stiekum meelurkte.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huppel en Aubergines? Het lijkt me niet dat ze daar genoeg aan heeft.
Dan moet je eerder 5 watermeloenen bij elkaar binden.
Hij sloeg ook op de TT van het vorige deel en het heimelijke verlangen van MissM.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
Nuhuh zo makkelijk kom je er niet van af ouwe
Dat heb ik gemist, vertel eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij sloeg ook op de TT van het vorige deel en het heimelijke verlangen van MissM.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Fuck, heb ik 2x2 kaarten via mijn werk geregeld voor mensen voorAndre Rieu
zegt er net 1 af, mama kan niet...
Wat moet ik met 2 kaarten Andre Rieu? Ik mag ze ook niet doorverkopen.
Jij vindt altijd wel ergens een gaatjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik vol zit qua dates de aankomende tijd.
Lege plekken zijn hipquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Hoe meer vrouwen hoe beterquote:
Als dat alles is heb je erg weinig karma-krediet, ik flikker ze wel gewoon weg, daahaag 300 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is je straf, omdat je mij hebt afgewimpeld. Thanks, karma!
Ik hoef echt niet meer te zoeken tegenwoordig hoorquote:
WTF???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij sloeg ook op de TT van het vorige deel en het heimelijke verlangen van MissM.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is je straf, omdat je mij hebt afgewimpeld. Thanks, karma!
* MissMSX houdt wijselijk mond dichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet meer te zoeken tegenwoordig hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat alles is heb je erg weinig karma-krediet, ik flikker ze wel gewoon weg, daahaag 300 euro.
Geen omaatje of tante die dat kan waarderen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat alles is heb je erg weinig karma-krediet, ik flikker ze wel gewoon weg, daahaag 300 euro.
Wat ben je ook een schatje he?quote:
Weggeven aan iemand anders?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, ik had in mijn eigen familie al rondgevraagd, 0,0 interessequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen omaatje of tante die dat kan waarderen?
Als je ze serieus anders toch weg gaat gooien weet ik wel iemand die er blij mee is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik had in mijn eigen familie al rondgevraagd, 0,0 interesse. Ik heb nu 2 kaarten voor Pien85, en dus nog 2 kaarten voor "iemand"
.
Oh, ik wil ze welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan ze pas de 23ste ophalen, als jij ze wil hebben, no prob.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ze serieus anders toch weg gaat gooien weet ik wel iemand die er blij mee is.
Ze lust alles wel, dat is een beetje het probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liqor 43?
Franjelico?
Amaretto?
Crema Catalana?
Ik wil ze welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Daar gewoon een mix van maken is het lekkerstequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lust alles wel, dat is een beetje het probleemIk heb geen idee welke de lekkerste is.
hebben we 'r gelijk de rest van de zondag geen last meer van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar gewoon een mix van maken is het lekkerste
Ja, dahagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Citaten genoeg in de twee voorgaande delen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef L-E het volgende:
Moeten we nu vechten om kaartjes voor Andre Rieu?
wacht ff, dan pak ik een bak modder erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef L-E het volgende:
Waar wordt er gevochten dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef L-E het volgende:
M'n ouders hadden kaartjes gewonnen maar die nemen m'n opa en oma mee. Winnen ze ook eens wat, heb ik er weer niks aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |