Lekker juist, op zn tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt goed, op dat blauwe na. Niet zo'n fan van.
don't like blue?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind veel kazen lekker (vooral geitenkaas) maar als er echt daadwerkelijk harige blauwe schimmel op ligt vind ik 't niet zo lekker meerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
don't like blue?Ik dacht: Ik ga niet klikken, dit is vats de blue waffle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch klikte ik
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Huwiewa?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht: Ik ga niet klikken, dit is vats de blue waffle.
En toch klikte ik
We hebben het vast niet over dezelfde, maar iddquote:
Jij ook al?quote:
O come on! Give me a break!quote:
Die ken ik nietquote:
Dat vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik heb iets van 7 soorten kaas in mn koelkast liggen nu
Laten we dat hopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het vast niet over dezelfde, maar idd.
Och verrek! Ik kijk nu pas naar de nicknamequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef MNR het volgende:
[..]
O come on! Give me a break!
Tent, muziek, bandje, in de buurt van Eindhoven...
hoe dicht was jij bij de nieuwmarkt, zaterdag, zo tussen 19:00 en 23:30?quote:
Hoe was het op de boot?quote:
Niet, maar ik weet ook niet waar "zij" toen was.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe dicht was jij bij de nieuwmarkt, zaterdag, zo tussen 19:00 en 23:30?.
Ah, maar dan speelt het eerder in mijn voordeel dan de jouwe als het dezelfde isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Niet, maar ik weet ook niet waar "zij" toen was.....
dus dat zegt nog steeds niks
Haai schat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och verrek! Ik kijk nu pas naar de nickname
Haaaaaaaaaaaaaj!!!
op de boot was heel erg tof, echt super! leukste koninginnedag tot nu toequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe was het op de boot?Of heb je dat al verteld en ben ik 't vergeten...?
Ga je schamen! The happiest gay couple in all the world!quote:
je zal maar vakantie hebbenquote:
Ik ontving zondag vroeg in de middag de volgende sms: Ik mis je!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, maar dan speelt het eerder in mijn voordeel dan de jouwe als het dezelfde is.
Ja, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ontving zondag vroeg in de middag de volgende sms: Ik mis je!
dus als het dezelfde is en ze net wakker werd
I don't knowquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Kencer zeg. Waarom worden de topic titels steeds gayer en gayer en krijg ik dit in mijn actieve topics terwijl ik hier niet eens wat heb gepost?
3 maand alweer, dus wel aan toequote:
O, sprookjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je schamen! The happiest gay couple in all the world!
dat noemen ze een Hint!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Kencer zeg. Waarom worden de topic titels steeds gayer en gayer en krijg ik dit in mijn actieve topics terwijl ik hier niet eens wat heb gepost?
Ja, en? Jouw kutposts zien we ook hier...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
quote:
Gaafquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
op de boot was heel erg tof, echt super! leukste koninginnedag tot nu toe
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Je bent trouwens jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Nog nooit gekekenquote:
Het is echt heel grappig.quote:
Is dit je coming out?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Mijn screen wordt niet meer ververst! Dat is pas vervelendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Swaggmon het volgende:
Of ik lees evenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
altijd al geweten dat jij geen echte homo bent!
Ja ja, al ge-edit, zeurkousquote:
Fuckquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
altijd al geweten dat jij geen echte homo bent!
je spreekt alleen tot de jongens, je gebruikt woorden als okhaaay....quote:
Ja, zeker. We zijn in de Jordaan geweest, boten kijken, daarna door naar 't Vondelpark en 't Museumplein. Daarna doorgehuppeld naar een cafeetje daar in de buurt en bier gedronken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
was jij nou ook nog in Amsterdam? waar geweest/wat gedaan?
Die sig doet ook 't een en ander vermoeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
je spreekt alleen tot de jongens, je gebruikt woorden als okhaaay....
Ik heb echt slecht nieuws voor je kerel
Sterker nog, het is niet eens meer nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Je durft nog niet uit de kast te komen? Geeft niet hoor, dat komt nog wel.
In of op?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was niet zeuren, ik zie je hier echt in de kast zitten.
Sowieso, mannen die "boyz" zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef rival het volgende:
in de bovenkastquote:
Bij oooooons.. in de Jordaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeker. We zijn in de Jordaan geweest, boten kijken, daarna door naar 't Vondelpark en 't Museumplein. Daarna doorgehuppeld naar een cafeetje daar in de buurt en bier gedronken.
Ik vind de Jordaan echt mooi. Ik dacht dat 't een pauperbende zou zijn, maar dat valt reuze mee.quote:
Tskquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Jordaan echt mooi. Ik dacht dat 't een pauperbende zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Jordaan is mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Jordaan echt mooi. Ik dacht dat 't een pauperbende zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heel Amsterdam is één grote pauperbende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dit kàn in Nederlandquote:
Rijk gevuld met stukjes Ier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De rivier is inderdaad mooi ja.
Nou ja, rivier... beekje.
Ja wat?quote:
Nog ergerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat?Is ook maar van horen zeggen, ik was er nog nooit geweest
*handen op de heupen*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Amsterdam is mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
in hoeveel vrouwenbroekjes heb je kunnen zitten met deze dekmantel? ouwe viespeuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nu niet meer. Ze is er geweest. Ze heeft de lucht ingeademd. De onschuld is dood. Het proces is onomkeerbaar.quote:
Euhm, omdat ie in een marokkanenbuurt woont?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handen op de heupen*
*voetje sop de barricade*
HOEZO IS DAT DAN WEER SLECHT NIEUWS?!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oeps
niet eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben er nu geweest en ik vind de Jordaan geweldigquote:
*WHAM*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, omdat ie in een marokkanenbuurt woont?
poe, zal ik er hiermee onderuit komen?
Ik wil er idd nu graag wonenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ze is er geweest. Ze heeft de lucht ingeademd. De onschuld is dood. Het proces is onomkeerbaar.
Jamaar Grolsch. En peerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |