dit dusquote:
Ja dat klopt, hoewel ik altijd eerst naar de aflevering kijk. Dit topic is helaas veel te negatief over Southpark imoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk om dit topic wel eerst te bekijken
goed je moet de extremere reacties negeren maar het helpt als je weet waar je op moet letten (waar mensen om moeten lachen) voor mij
Yep. Continuïteit is altijd een plus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:49 schreef planethugo het volgende:
die auto's waren idd hilarisch, maar is dat niet eens eerder voorgekomen?
Meer naar Bowserquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Was Toothache nou een soort van verwijzing naar Osama Bin Laden?
JA!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef Beach het volgende:
Die ceremonie in de kerk moest dat nou grappig zijn?
En volgens mij is dat upbeamen in zo'n blauw blokje ook uit een mario spelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Liquidist het volgende:
Tooth-decay was bowser inderdaad, de prinses is princess peach. Dit zie je ook aan de Mushroom people die op het eind nog voorbij komen, die zitten ook in Super mario.
Ik vond het echt een geniale parodie op die royal weding van laatst.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef Beach het volgende:
Ik vind het nog steeds niet best. Die ceremonie in de kerk moest dat nou grappig zijn?
Vet daar had ik niet eens allemaal aan gedacht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Liquidist het volgende:
Tooth-decay was bowser inderdaad, de prinses is princess peach. Dit zie je ook aan de Mushroom people die op het eind nog voorbij komen, die zitten ook in Super mario.
Je moet natuurlijk wel een beetje gevoel voor humor hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Saaie bedoeling.
Nee, dat vind ik niet. De South Park van de laatste 3 afleveringen is gewoon erg slecht. Langdurige fans (zoals ikzelf), de critici en zelfs Matt en Trey zelf zeggen dat de kwaliteit erg ondermaats is (wat best begrijpelijk is aangezien ze nu door Book of Mormon (die naar het schijnt wel erg goed is) zonder voor te bereiden 1 aflevering per week klaar moeten stomen).quote:Op zondag 15 mei 2011 15:50 schreef Liquidist het volgende:
Zoals het nu is, dat is South park. Als je dat niet leuk vindt, is het misschien je serie niet (meer). Dat kan aan South Park liggen, maar ook aan jezelf. Ik vond het vroeger leuk, en heb het altijd leuk gevonden. Ook al zit er een keer een mindere aflevering tussen.
South Park heeft al jaren een leger fanboy's die alles wat Matt en Trey uitpoepen heilig willen verklaren, ongeacht de kwaliteit. Dat zelfs zij de 2e aflevering niet al te best vonden spreekt al boekdelen.quote:“South Park is way bigger than either of us,” he says. “And it’s this curse, and when we are doing it, I hate it. I’m pissed off and I’m tired, and every single Tuesday I say, ‘This is the worst show we’ve ever done!’ It’s brutal.”
quote:And yet its success comes at a price: When they return to Los Angeles, Parker and Stone will have just two months to produce a batch of seven new episodes, followed by seven more after a brief hiatus. Without their usual two weeks of prep before the season begins — and without their habitual five-day writers retreat
Gelukkig nog wat kwaliteits afleveringen mee kunnen pikken ja, beter dan de laatste 2 creaties.quote:
quote:From the Comedy Central Press Release:
CARTMAN DEMANDS A RE-COUNT
IN AN ALL-NEW SOUTH PARK
ON WEDNESDAY, MAY 18 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
--------
All-New Season 15 Episodes Available In HD Exclusively On xBox LIVE, iTunes, Sony
PlayStation Network, Amazon Video On Demand
New Episodes Also Available On SouthParkStudios.com
--------
NEW YORK, May 16, 2011 The boys penis sizes are made public in an all-new episode of "South Park" titled "T.M.I." premiering on Wednesday, May 18 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Cartman is furious when the school posts the kids penis sizes on the bulletin board. He throws an absolute fit and once again finds himself in the principal's office. This time he gets sent to anger management therapy.
Dit kan niet misgaanquote:Op maandag 16 mei 2011 08:28 schreef ImMaxa het volgende:
Aankondiging nieuwe episode:
s15e04: T.M.I
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal gesproken staat het voor "too much information", zoals hierboven al genoemd. Maar het zal in de context van de aflevering vast wel ergens anders voor staanquote:Op maandag 16 mei 2011 12:02 schreef ImMaxa het volgende:
Geen idee waar TMI voor moet staan. Komen we donderdag wel achter lijkt me...
En ben benieuwd waar dit idee vandaan komt... Was er iets hierover in het nieuws?
In de context van de aflevering past het juist goedquote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Xurk het volgende:
[..]
Normaal gesproken staat het voor "too much information", zoals hierboven al genoemd. Maar het zal in de context van de aflevering vast wel ergens anders voor staan
Volgens mij was in het nieuws dat er lijsten rondgingen met de mooiste chicks/jongens van de school.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:02 schreef ImMaxa het volgende:
Geen idee waar TMI voor moet staan. Komen we donderdag wel achter lijkt me...
En ben benieuwd waar dit idee vandaan komt... Was er iets hierover in het nieuws?
JA MAN DAT IS GENIAAL ALS JE DAT NIET ZIET SNAP JE DE HUMOR NIET!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef Beach het volgende:
Ik vind het nog steeds niet best. Die ceremonie in de kerk moest dat nou grappig zijn?
Nou, wat ik bedoelde was dat South Park er vast wel iets anders voor zal verzinnen wat grappiger is dan waar het irl voor staatquote:Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef arucard het volgende:
[..]
In de context van de aflevering past het juist goed
Volgens mij niet, maar ik gebruik het dan ook nooit.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Hippie15 het volgende:
Kan je op southpark.nl ook nederlandse ondertiteling aanzetten als je afleveringen terugkijkt?
Ik zit op southpark.nl dus het lijkt me logisch dat er dan misschien ondertiteling beschikbaar is , of niet?
Voor South Park ondertiteling nodig hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Hippie15 het volgende:
Kan je op southpark.nl ook nederlandse ondertiteling aanzetten als je afleveringen terugkijkt?
Ik zit op southpark.nl dus het lijkt me logisch dat er dan misschien ondertiteling beschikbaar is , of niet?
Ja ik zit in VMBO - Basis, kan er ook niks aan doen dat ik het simpelste engels te leren krijg.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Voor South Park ondertiteling nodig hebben
Het ligt inderdaad aan het gene wat ze je proberen aan te leren. Totaal niets met jou te maken natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:16 schreef Hippie15 het volgende:
[..]
Ja ik zit in VMBO - Basis, kan er ook niks aan doen dat ik het simpelste engels te leren krijg.
Nou nou, zo hoef je ook niet te reageren.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan het gene wat ze je proberen aan te leren. Totaal niets met jou te maken natuurlijk.
Engels leren doe je niet op school.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:16 schreef Hippie15 het volgende:
[..]
Ja ik zit in VMBO - Basis, kan er ook niks aan doen dat ik het simpelste engels te leren krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |