quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef Monopoly het volgende:
Over neuken gesproken, zo even neuken met mijn rechterhand!
Geniale lapoquote:
Ik wacht nog een maand, daarna open ik een KLB topic en stuur ik Smegmanus op je af !quote:
Whut. Ik had gewoon de lapo toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Post ik een keer niet door een slotje heen, doet Myr het wel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij je hele hand nodig daarvoor dan?
Myr had gewoon de LaPo hoor, jij snapt niet hoe FOK werkt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Post ik een keer niet door een slotje heen, doet Myr het wel
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT: ik meld me vrijwillig aan. Alleen vrouwen laat ik toe
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Myr had gewoon de LaPo hoor, jij snapt niet hoe FOK werkt he
BAM mn sig inquote:
301 is lapo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Post 300 is toch de LaPo? Myr had post 301
Dat was vroeger toen je nog kon kiezen of je de OP meetelde als post of niet. Nu is het gewoon incl OP tot 301quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Bij mijn weten is 301 altijd de laatste...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Slechte crew hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was vroeger toen je nog kon kiezen of je de OP meetelde als post of niet. Nu is het gewoon incl OP tot 301
+1 note.quote:
Waarom ben jij aan de lijn? Doe niet zo gek man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aan de lijn en stoppen met roken tegelijk werkt echt niet
Maar ik heb meer zin om te eten dan om te roken
Ik zie er geenquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
HUPPEL!
Krijg een buikje, en een beetje aan de zijkant boven mijn heupen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom ben jij aan de lijn? Doe niet zo gek man.
Waarvoor wil je die meenemen dan? Alsof er iets te vieren is ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke mensen die denken dat ik mn kakkerlak-zusje mee ga nemen naar Amsterdam 15 mei_!
Dus je zusje heeft wel verstand van voetbal?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke mensen die denken dat ik mn kakkerlak-zusje mee ga nemen naar Amsterdam 15 mei_!
Waarom zou ze dan Feyenoord kijken wanneer ze duidelijk zegt dat ze van voetbal houdt ?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je zusje heeft wel verstand van voetbal?
Mooiste club van het landquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan Feyenoord kijken wanneer ze duidelijk zegt dat ze van voetbal houdt ?!
We gaan gezellig voetbal kijken in Amsterdam. Verliezen ze duiken we de stad in, winnen ze gaan we feestenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarvoor wil je die meenemen dan? Alsof er iets te vieren is ofzo?
Ik. Mrs. Robinsonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft welk nummer van Simon & Garfunkel aangevraagd?
Eitje toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik moet zo de voeding van een server vervangen
Ik hou niet van het soort voetbal wat ze spelen.quote:
Datzelfde doen wij ook in Enschedequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan gezellig voetbal kijken in Amsterdam. Verliezen ze duiken we de stad in, winnen ze gaan we feesten
Ik wilde the boxerquote:
Ja maar ik heb gewoon geen zin om op te staanquote:
Gezellig tochquote:
Liever dat wat erin zitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met Morph z'n boxer?
PITJE!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik vind je een stof minder tof nu ik weet dat je voor Twente bent
Het staat anders al tijden overduidelijk in mijn sigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik vind je een stof minder tof nu ik weet dat je voor Twente bent
Ja echt hequote:
Zie PIquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PITJE!
Smegmanus is echt een held, goede toevoeging voor ONZ
quote:
Nopequote:
check!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Alleen moet dit nummer eigenlijk ook met het volume vol open
Een leuk speeltjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor speeltje heb je besteld Hup?
Ooh en doen de boxjes het nog een beetje ?
Geen last gehad van dat volume verschil ?
FOK!ker helpt FOK!ster tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
SopSop had ik je al bedankt voor de boxjes?
TNT? Dan kans op vandaag, anders morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar kan ieder moment komen, is gisteren verzonden!!
[..]
check!
Ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik vanavond tussen 18:00 en 19:00 uur draaien?
Ooh ik had wel eens dat het volume harder en zachter ging uit zichzelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leuk speeltje![]()
Ja perfect!
Welk volumeverschil?
Ik ga luisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik vanavond tussen 18:00 en 19:00 uur draaien?
Nee geen TNTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
TNT? Dan kans op vandaag, anders morgen
Mijn heldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
FOK!ker helpt FOK!ster toch
Je bent welkom en dat weet je
Oh ja doet ie heel soms. Maar dat is zo verholpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh ik had wel eens dat het volume harder en zachter ging uit zichzelf
Ik zet je eropquote:
Bij mij doe je dat nou nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Praat jij ook in je shows? Want dan ga ik er vast goed voor klaarzitten met mijn broek op mijn enkels.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Praat jij ook in je shows? Want dan ga ik er vast goed voor klaarzitten met mijn broek op mijn enkels.
Jouw accentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij doe je dat nou nooitterwijl ik gisteren dik 3 uur gedraaid heb
Nja dat komt denk ik door mijn accent...
Brabo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal niet geluisterd. Ik was moe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En chagrijnigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal niet geluisterd. Ik was moe.
Begin eerst maar met lief voor mij zijn zodat je het rooster op kanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Rensjebree het volgende:
Dan moet ik ook maar weer even gaan praten!
Hmm balen, iedereen vond het leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal niet geluisterd. Ik was moe.
Oke oke! Ik stuur je wel weer pics van m'n leuning!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin eerst maar met lief voor mij zijn zodat je het rooster op kan
En dat is lief?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Oke oke! Ik stuur je wel weer pics van m'n leuning!
Ik heb geen boobs!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is lief?
Het is toch algemeen bekend dat ik liever boobpics heb dan piemelpics
Gelukkig niet zegquote:
Nee, gewoon even snel doorposten tot de 50k, dan mag je er een topic over maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm balen, iedereen vond het leuk!
Myr, kan jij mijn postcount terugzetten naar 24.999?
Ik heb 25.000 gemist
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niet.Alleen tegen alles wat op Fanta_ lijkt of is.
Even zegt ook heh, gewoon even doodleukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon even snel doorposten tot de 50k, dan mag je er een topic over maken.
Geef hem nou geen toestemming om te baggerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon even snel doorposten tot de 50k, dan mag je er een topic over maken.
Full time drunkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies mis met Fanta?
Gaat vervelen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef Rensjebree het volgende:
Ik zou wel tieten willen hebben!
Ik zou er de heledag mee spelen!
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mono is wel lang weg he?
Ow hij is uitgerukt
Mono wil elk gat vullenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
MONO IK HEB EEN GAT OM 5 UUR WIL JIJ DIE VULLEN??
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies mis met Fanta?
Ik heb ook wel een gat voor mono om te vullen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
Je wilt een dubbele samen met je speeltje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
Okay ik ga mn reply maar niet zeggen hierquote:
Prima. Een uur lang trance anthems van toen en nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
Naisequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Google shopping, gaat bruut worden denk ik
http://www.google.com/prdhp
Jezusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een gat voor mono om te vullen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een gat voor mono om te vullen.
Grappig wel dat jij, juist jij de enige bent die normaal reageertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima. Een uur lang trance anthems van toen en nu
Ja?quote:
EUJ jij blijft maagd tot je 78,5 bent hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Rensjebree het volgende:
Mono! Zullen we samen gaten gaan vullen?
Appel is ook gewoon waterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit werkt niet hoor, ik denk heel gezond appels te halen.
Na 6 van die dingen zit ik nog niet vol
Hoi, met God. Ga eens gaten vullen.quote:
Wacht maar een kwartierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit werkt niet hoor, ik denk heel gezond appels te halen.
Na 6 van die dingen zit ik nog niet vol
Wat moet ik dan eten zonder uit te hongeren ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ jij blijft maagd tot je 78,5 bent he
[..]
Appel is ook gewoon water
Dat is toch geen vervanger als lunchquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef Myraela het volgende:
Je moet snack&jacks eten SSB. Minder kcal dan een appel en sneller vol.
Ik ben geen graatje manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg juist honger van snack a jacks
waarom moet ssb afvallen? Hij is al een graatje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat moet ik dan eten zonder uit te hongeren ?
Iedereen zegt dat brood slecht is
Ach die kerel is net een wijf somsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg juist honger van snack a jacks
waarom moet ssb afvallen? Hij is al een graatje
Ja maar dan kan ik toch wel gaatjes vullen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ jij blijft maagd tot je 78,5 bent he
[..]
Appel is ook gewoon water
Lijkt me een slecht plan als jij gaat klussen schatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch wel gaatjes vullen!
[ afbeelding ]
Ontbijt, lunch, avondeten. Ik kan die dingen de hele dag voor eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is toch geen vervanger als lunch?
Te heet gewassenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg van iedereen te horen dat ik fatsig begin te worden
En op koninginnedag gewoon 3x gehoord dat mijn Nederlands elftal shirt strak zat, maatje M.
Je moet niet zo janken, echte mannen hebben Lquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En op koninginnedag gewoon 3x gehoord dat mijn Nederlands elftal shirt strak zat, maatje M.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken, echte mannen hebben L
Ik krijg van iedereen te horen dat ik er beter en gezonder uitzie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom? Omdat ik toevallig een keer mijn vinger naar zijn moer mep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan als jij gaat klussen schat
Nee over mijn gewicht niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je nog sterke verhalen over je gewicht ssb?
Die dingen kunnen niet krimpenquote:
Mijn ex was hier zaterdag, eerste wat hij zei: Jezus wat ben jij veel afgevallen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg van iedereen te horen dat ik er beter en gezonder uitzie.
Ja heb ik normaal ook met alles, dit shirt valt gewoon klein.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fijn dat ik een echte man ben danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grapje toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik toevallig een keer mijn vinger naar zijn moer mep?
BEWIJS!!quote:
Hoeveel ben je kwijt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex was hier zaterdag, eerste wat hij zei: Jezus wat ben jij veel afgevallen!
Ja maar jij bent kakkerlak, dat is dan weer een groot minpuntquote:
Hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok dan mag je blijven
Patje weegt minder dan ik
Ooit, als we meetenquote:
Want daar heb je XS?quote:
Kakkerlakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent kakkerlak, dat is dan weer een groot minpunt
Ik heb ook niet gezegd dat ik de perfecte man ben hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent kakkerlak, dat is dan weer een groot minpunt
De laatste keer dat ik op de weegschaal stond was 20 mei 1998 toen ben ik me doodgeschrokken en sindsdien durf ik niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt?
Zo heerlijk als mensen dat zien.
Behalve als ik een kut-bui heb, dan hoor ik "Jij bent afgevallen!" als "Tering, vroeger was jij echt moddervet"
Hoi, neuken?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want daar heb je XS?
[..]
Kakkerlakken
Ik ben 1.65, niet janken dat je klein bentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ooit, als we meeten![]()
Ik ben 1.73m (klein jaja) en ik weeg 70, dat vind ik teveel
Ik wil een keer bij een wedstrijd van jou komen kijken, denk dat ik me anderhalf uur lang de pleuris lachquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met voetbal (als spits) word ik met corners en voorzetten ook altijd ingezet als stormram, omdat ik lang en redelijk zwaar ben
Hooguit cupido schatquote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op de weegschaal stond was 20 mei 1998 toen ben ik me doodgeschrokken en sindsdien durf ik niet meer
Ik ben een man hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben 1.65, niet janken dat je klein bent
Ik 1.63, dus jij ook niet..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben 1.65, niet janken dat je klein bent
Neuken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi Cupido is een klein dikkertje in een luier
Voor ik zwanger werd altijd tussen de 55-60, 3 dagen voor de bevalling gewoon 89quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.
Ik durfde ook niet meer, omdat ik eerst op dieet was en daarna een maand alleen maar kebab en patat en pizza heb gegeten voor mijn gevoel. Dacht echt dat ik 40 kilo aangekomen was. Maar het viel wel mee.
Nee, er zijn 2x mensen komen kijken en heb toen beide wedstrijden een blessure van 3 maanden gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een keer bij een wedstrijd van jou komen kijken, denk dat ik me anderhalf uur lang de pleuris lach
Niet dik en geen luierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi Cupido is een klein dikkertje in een luier
Ghehequote:
Zo weinig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor ik zwanger werd altijd tussen de 55-60, 3 dagen voor de bevalling gewoon 89![]()
Nu geen idee.
Mij wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zomaar iedereen pics gaan sturen he.
Wat zo weinig? Ik had vroeger een goddelijk lichaamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo weinig!
En ja, voor je bevalling, muts.
Ik kan die ene foto wel ff doorsturen naar Myraelaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zomaar iedereen pics gaan sturen he.
Altijd goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een pic dat ik dronken ben in een feyenoord shirt
Hehe ik uploade er laatst een van mij van afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog wel een foto waar ik heel erg dronken ben, even uploaden
Inkijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd goed.
Ik heb een pic dat ik dronken ben met een hawai kransje op mijn hoofd.
Of eentje met rood doorlopen ogen na een nacht. Maar daar is teveel inkijk, dus die staat in mijn prive collectie.
Voor de rest zijn al mijn foto's gewoon netjes.
Hoelang ben jij dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zo weinig? Ik had vroeger een goddelijk lichaamincl buikspieren
![]()
Kutkinderen!
Ja maar ja maar ja maar nou en. Ik schrok van de weegschaal
Ik was gisteren op een kinderverjaardag he. Komt de oma opeens naar me toe dat ik zo'n mooie bh aan heb (die van de wanda foto) en dat ze en foto had gemaakt van mn inkijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd goed.
Ik heb een pic dat ik dronken ben met een hawai kransje op mijn hoofd.
Of eentje met rood doorlopen ogen na een nacht. Maar daar is teveel inkijk, dus die staat in mijn prive collectie.
Voor de rest zijn al mijn foto's gewoon netjes.
Whutdefoks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gisteren op een kinderverjaardag he. Komt de oma opeens naar me toe dat ik zo'n mooie bh aan heb (die van de wanda foto) en dat ze en foto had gemaakt van mn inkijk![]()
Het moet verdomme niet gekker worden
Volgens mij staat er 1.69 in mn paspoortquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?
Ik zou willen dat ik 55-60 woog.Dat woog ik toen ik like, 11 was.
Charming.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie in Spanje 2008 . Na een avond vol Tequila en Bier ging het lichtknopje toch echt uit bij mij.
Gelukkig was mijn (toenmalige) vriendin zo aardig om voor mij een BH te pakken om zo (en ik quote) Een hele sexy foto te maken van mij
Leg die ski eens uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik uploade er laatst een van mij van afgelopen zaterdag.
Met een WK shirt aan, bloemenketting om, oranje klimhelm op en een ski op mijn schouder
Zijn hele oude foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm vaag, in je fobo lijk je 'dikker' gebouwd dan ik...
jij datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie in Spanje 2008 . Na een avond vol Tequila en Bier ging het lichtknopje toch echt uit bij mij.
Gelukkig was mijn (toenmalige) vriendin zo aardig om voor mij een BH te pakken om zo (en ik quote) Een hele sexy foto te maken van mij
Hehehe je ex had ook niet echt tieten of welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
WHAHAHAHA KNOR!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig verkopen ze de herbergkrant hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk uit voor daklozenkrant verkopers!!
C cup, maar slecht te zien op die fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehehe je ex had ook niet echt tieten of wel?
Oh... my....godquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik vond 2 ski's, daar paste ik precies in mijn mijn schoenen.quote:
Je kijkt ook echt als een dronken dropjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Maar hoe fout die foto ook mag zijn, op dat moment natuurlijk wel dikke schik, en daar ging het natuurlijk ook om
2 ski's vinden, whut?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik vond 2 ski's, daar paste ik precies in mijn mijn schoenen.
Toen met die ski's onder over het plein gelopen.
Vervolgens op mijn neuk genomen omdat het niet zo goed voor mijn schoenen was.
Maar meerdere mensen wilde met me op de foto
Ja dat kanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan die ene foto wel ff doorsturen naar Myraela
Je bent het echt niet? Wie wel dan?quote:
Hihih, monopoly is lekker gestoord met een pittig kort kapsel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Maar hoe fout die foto ook mag zijn, op dat moment natuurlijk wel dikke schik, en daar ging het natuurlijk ook om
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Natuurlijk Doen wij dat!
Iddquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihih, monopoly is lekker gestoord met een pittig kort kapsel.
Heldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja op die rommelmarkt natuurlijk
Ooh en die oranje helm had ik voor 1 euro gekocht
[ afbeelding ]
Zo strak zit dat shirt trouwens toch nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja op die rommelmarkt natuurlijk
Ooh en die oranje helm had ik voor 1 euro gekocht
[ afbeelding ]
De hele tekst van Tenacious Dquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo strak zit dat shirt trouwens toch niet?!
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Random google pic, en dan zo gefotografeerd dat je het beeldscherm niet ziet
Nee iddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het is echt alleen een beetje bierbuikje.quote:
Gewoon niet teveel zorgen over maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het is echt alleen een beetje bierbuikje.
Gewoon hooguit 1x per week biertjes drinken, en meer voetballen, dan komt het wel goed
Hmm jij bent ook niet dicht toch ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beach Boys
Ik wil ook afvallen maar het lukt niet echtFitness 2x in de week, drink Coca Cola Light, eet gezond, snoep amper, drink alleen bier in het weekend.
Je bent al slank. Tering, wat is dat met die mannen hier zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beach Boys
Ik wil ook afvallen maar het lukt niet echtFitness 2x in de week, drink Coca Cola Light, eet gezond, snoep amper, drink alleen bier in het weekend.
Nee past goed tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
cola lightquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beach Boys
Nee dat niet maar ik wil weten of ik ook buikspieren hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm jij bent ook niet dicht toch ?
Als je wil afvallen kan je trouwens beter een uur wandelen dan een uur fitnessen.
En het liefst voor het eten dan er na.
De grootste deceptie ooit, echtquote:
Ik wil gewoon een rechte buik, niet magerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Magere mannen.
Okay dat lieg ik, ik ken wel een aantal hele slanke mannen die toch verdomd lekker zijn. Maar over het algemeen is een beetje stevig wel fijn.
0 calorieën hé. Ik was ook altijd anti maar na een week Cola Light drinken ben je eraan gewendquote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang een man maar een goede stevige knuffel kan geven. Zo 1 dat je je meteen veilig, geliefd en getroost voelt
Just lay your head on my shoulderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang een man maar een goede stevige knuffel kan geven. Zo 1 dat je je meteen veilig, geliefd en getroost voelt
Daarom wil ik een kleinere vriendin want anders wordt dat niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Het smaakt ook gewoon niet..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
0 calorieën hé. Ik was ook altijd anti maar na een week Cola Light drinken ben je eraan gewend
Zero is ranzig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het smaakt ook gewoon niet..
Zero wel, mar dat drink ik af en toe vanwege m'n diabetes..
Ik vind Zero dan weer smerigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het smaakt ook gewoon niet..
Zero wel, mar dat drink ik af en toe vanwege m'n diabetes..
Therin lies my problem..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom wil ik een kleinere vriendin want anders wordt dat niks
Dat wordt lastig bij mij, ik woon 100km van mijn werk vandaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik wil weten of ik ook buikspieren heb
Mja ik ga altijd fitnessen direct uit m'n werk en eet daarna. Ik ga denk ik een fiets via het fietsplan kopen en dan fietsen naar m'n werk
hoiquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom wil ik een kleinere vriendin want anders wordt dat niks
Wedden dat je afvaltquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat wordt lastig bij mij, ik woon 100km van mijn werk vandaan
Volgens mij ken ik die tekst ergens van!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Just lay your head on my shoulder
Dont worry bout a thing baby girl i'm a soldier
Zo'n man die je in zijn slaap zo stevig vast heeft dat je niet eens los kan komen als je wakker wordt van een nachtmerriequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Myraela het volgende:
Van die mannen waar je naast kan liggen en je nergens meer zorgen over hoeft te maken.
En dat is op dat moment heul niet erg toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n man die je in zijn slaap zo stevig vast heeft dat je niet eens los kan komen als je wakker wordt van een nachtmerrie
Het was zo lief maar als je wakker schrikt van een nachtmerrie is je eerste reactie rechtop zitten. Dat lukte dus nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat is op dat moment heul niet erg toch?
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n man die je in zijn slaap zo stevig vast heeft dat je niet eens los kan komen als je wakker wordt van een nachtmerrie
Engerdquote:
Ja!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En waar je op de bank lekker tegenaan kan kruipen.
Ik ga nu met iemand om waarbij dat niet kan, omdat die 1. te onrustig is. 2. telkens een peuk moet pakken. Met M. kon je perfect knuffelen.
Hoewel, niet elke nacht hoor, soms wil ik gewoon mijn ruimte hebben.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan heel goed knuffelen en troosten
Probeer het volgende topic eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu "crewneuken" typ, komt smegmanus dan weer meelezen?
Ok zal ik doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |