quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef Monopoly het volgende:
Over neuken gesproken, zo even neuken met mijn rechterhand!
Geniale lapoquote:
Ik wacht nog een maand, daarna open ik een KLB topic en stuur ik Smegmanus op je af !quote:
Whut. Ik had gewoon de lapo toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Post ik een keer niet door een slotje heen, doet Myr het wel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij je hele hand nodig daarvoor dan?
Myr had gewoon de LaPo hoor, jij snapt niet hoe FOK werkt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Post ik een keer niet door een slotje heen, doet Myr het wel
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT: ik meld me vrijwillig aan. Alleen vrouwen laat ik toe
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Myr had gewoon de LaPo hoor, jij snapt niet hoe FOK werkt he
BAM mn sig inquote:
301 is lapo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Post 300 is toch de LaPo? Myr had post 301
Dat was vroeger toen je nog kon kiezen of je de OP meetelde als post of niet. Nu is het gewoon incl OP tot 301quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Bij mijn weten is 301 altijd de laatste...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Slechte crew hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was vroeger toen je nog kon kiezen of je de OP meetelde als post of niet. Nu is het gewoon incl OP tot 301
+1 note.quote:
Waarom ben jij aan de lijn? Doe niet zo gek man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aan de lijn en stoppen met roken tegelijk werkt echt niet
Maar ik heb meer zin om te eten dan om te roken
Ik zie er geenquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
HUPPEL!
Krijg een buikje, en een beetje aan de zijkant boven mijn heupen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom ben jij aan de lijn? Doe niet zo gek man.
Waarvoor wil je die meenemen dan? Alsof er iets te vieren is ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke mensen die denken dat ik mn kakkerlak-zusje mee ga nemen naar Amsterdam 15 mei_!
Dus je zusje heeft wel verstand van voetbal?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke mensen die denken dat ik mn kakkerlak-zusje mee ga nemen naar Amsterdam 15 mei_!
Waarom zou ze dan Feyenoord kijken wanneer ze duidelijk zegt dat ze van voetbal houdt ?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je zusje heeft wel verstand van voetbal?
Mooiste club van het landquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan Feyenoord kijken wanneer ze duidelijk zegt dat ze van voetbal houdt ?!
We gaan gezellig voetbal kijken in Amsterdam. Verliezen ze duiken we de stad in, winnen ze gaan we feestenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarvoor wil je die meenemen dan? Alsof er iets te vieren is ofzo?
Ik. Mrs. Robinsonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft welk nummer van Simon & Garfunkel aangevraagd?
Eitje toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik moet zo de voeding van een server vervangen
Ik hou niet van het soort voetbal wat ze spelen.quote:
Datzelfde doen wij ook in Enschedequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan gezellig voetbal kijken in Amsterdam. Verliezen ze duiken we de stad in, winnen ze gaan we feesten
Ik wilde the boxerquote:
Ja maar ik heb gewoon geen zin om op te staanquote:
Gezellig tochquote:
Liever dat wat erin zitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met Morph z'n boxer?
PITJE!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik vind je een stof minder tof nu ik weet dat je voor Twente bent
Het staat anders al tijden overduidelijk in mijn sigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik vind je een stof minder tof nu ik weet dat je voor Twente bent
Ja echt hequote:
Zie PIquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PITJE!
Smegmanus is echt een held, goede toevoeging voor ONZ
quote:
Nopequote:
check!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Alleen moet dit nummer eigenlijk ook met het volume vol open
Een leuk speeltjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor speeltje heb je besteld Hup?
Ooh en doen de boxjes het nog een beetje ?
Geen last gehad van dat volume verschil ?
FOK!ker helpt FOK!ster tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
SopSop had ik je al bedankt voor de boxjes?
TNT? Dan kans op vandaag, anders morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar kan ieder moment komen, is gisteren verzonden!!
[..]
check!
Ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik vanavond tussen 18:00 en 19:00 uur draaien?
Ooh ik had wel eens dat het volume harder en zachter ging uit zichzelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leuk speeltje![]()
Ja perfect!
Welk volumeverschil?
Ik ga luisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik vanavond tussen 18:00 en 19:00 uur draaien?
Nee geen TNTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
TNT? Dan kans op vandaag, anders morgen
Mijn heldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
FOK!ker helpt FOK!ster toch
Je bent welkom en dat weet je
Oh ja doet ie heel soms. Maar dat is zo verholpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh ik had wel eens dat het volume harder en zachter ging uit zichzelf
Ik zet je eropquote:
Bij mij doe je dat nou nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Praat jij ook in je shows? Want dan ga ik er vast goed voor klaarzitten met mijn broek op mijn enkels.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Praat jij ook in je shows? Want dan ga ik er vast goed voor klaarzitten met mijn broek op mijn enkels.
Jouw accentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij doe je dat nou nooitterwijl ik gisteren dik 3 uur gedraaid heb
Nja dat komt denk ik door mijn accent...
Brabo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal niet geluisterd. Ik was moe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En chagrijnigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal niet geluisterd. Ik was moe.
Begin eerst maar met lief voor mij zijn zodat je het rooster op kanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Rensjebree het volgende:
Dan moet ik ook maar weer even gaan praten!
Hmm balen, iedereen vond het leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal niet geluisterd. Ik was moe.
Oke oke! Ik stuur je wel weer pics van m'n leuning!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin eerst maar met lief voor mij zijn zodat je het rooster op kan
En dat is lief?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Oke oke! Ik stuur je wel weer pics van m'n leuning!
Ik heb geen boobs!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is lief?
Het is toch algemeen bekend dat ik liever boobpics heb dan piemelpics
Gelukkig niet zegquote:
Nee, gewoon even snel doorposten tot de 50k, dan mag je er een topic over maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm balen, iedereen vond het leuk!
Myr, kan jij mijn postcount terugzetten naar 24.999?
Ik heb 25.000 gemist
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niet.Alleen tegen alles wat op Fanta_ lijkt of is.
Even zegt ook heh, gewoon even doodleukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon even snel doorposten tot de 50k, dan mag je er een topic over maken.
Geef hem nou geen toestemming om te baggerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon even snel doorposten tot de 50k, dan mag je er een topic over maken.
Full time drunkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies mis met Fanta?
Gaat vervelen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef Rensjebree het volgende:
Ik zou wel tieten willen hebben!
Ik zou er de heledag mee spelen!
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mono is wel lang weg he?
Ow hij is uitgerukt
Mono wil elk gat vullenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
MONO IK HEB EEN GAT OM 5 UUR WIL JIJ DIE VULLEN??
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies mis met Fanta?
Ik heb ook wel een gat voor mono om te vullen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
Je wilt een dubbele samen met je speeltje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
Okay ik ga mn reply maar niet zeggen hierquote:
Prima. Een uur lang trance anthems van toen en nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
De timing!!
Naisequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Google shopping, gaat bruut worden denk ik
http://www.google.com/prdhp
Jezusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een gat voor mono om te vullen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een gat voor mono om te vullen.
Grappig wel dat jij, juist jij de enige bent die normaal reageertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima. Een uur lang trance anthems van toen en nu
Ja?quote:
EUJ jij blijft maagd tot je 78,5 bent hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:50 schreef Rensjebree het volgende:
Mono! Zullen we samen gaten gaan vullen?
Appel is ook gewoon waterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit werkt niet hoor, ik denk heel gezond appels te halen.
Na 6 van die dingen zit ik nog niet vol
Hoi, met God. Ga eens gaten vullen.quote:
Wacht maar een kwartierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit werkt niet hoor, ik denk heel gezond appels te halen.
Na 6 van die dingen zit ik nog niet vol
Wat moet ik dan eten zonder uit te hongeren ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ jij blijft maagd tot je 78,5 bent he
[..]
Appel is ook gewoon water
Dat is toch geen vervanger als lunchquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef Myraela het volgende:
Je moet snack&jacks eten SSB. Minder kcal dan een appel en sneller vol.
Ik ben geen graatje manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg juist honger van snack a jacks
waarom moet ssb afvallen? Hij is al een graatje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat moet ik dan eten zonder uit te hongeren ?
Iedereen zegt dat brood slecht is
Ach die kerel is net een wijf somsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg juist honger van snack a jacks
waarom moet ssb afvallen? Hij is al een graatje
Ja maar dan kan ik toch wel gaatjes vullen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ jij blijft maagd tot je 78,5 bent he
[..]
Appel is ook gewoon water
Lijkt me een slecht plan als jij gaat klussen schatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch wel gaatjes vullen!
[ afbeelding ]
Ontbijt, lunch, avondeten. Ik kan die dingen de hele dag voor eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is toch geen vervanger als lunch?
Te heet gewassenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg van iedereen te horen dat ik fatsig begin te worden
En op koninginnedag gewoon 3x gehoord dat mijn Nederlands elftal shirt strak zat, maatje M.
Je moet niet zo janken, echte mannen hebben Lquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En op koninginnedag gewoon 3x gehoord dat mijn Nederlands elftal shirt strak zat, maatje M.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken, echte mannen hebben L
Ik krijg van iedereen te horen dat ik er beter en gezonder uitzie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom? Omdat ik toevallig een keer mijn vinger naar zijn moer mep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan als jij gaat klussen schat
Nee over mijn gewicht niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je nog sterke verhalen over je gewicht ssb?
Die dingen kunnen niet krimpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |