abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:14:51 #121
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_96425265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Jammer dat het byzantijnse rijk is gevallen, dan hadden we geen turken meer. :(
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:15:43 #122
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96425303
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef squatt3r het volgende:

[..]

:@ Maar ik moet steeds zo lachen om die voorspelbare absurde reacties. Het is net zoiets als een hond een chocotoff geven, je weet dat het niet hoort, maar de worstelende hond blijft grappig.
Wat ik bedoelde; je kon die discussie over de genocide niet winnen, waarna je het maar op het uitlokken van een reactie gooide. Turken zouden er niet tegen kunnen als ze beledigd werden en meteen in de verdediging schieten.

Waarbij die Turk waar je mee aan het discussiėren was, nog heel netjes argumenten bleef aandragen (los van of ze waar zijn of niet), kom jij na de 'belediging' in de OP meteen met dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Tja.. wie doet hier nou wat.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:19:45 #123
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_96425452
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef CaptainCookie het volgende:

Turken zouden er niet tegen kunnen als ze beledigd werden en meteen in de verdediging schieten.

Mijn PM van meneer freerunner038:

`je moeder en je zus zijn ontmaagd bij hollandsspoor door ali met een snoor dus wat wil je tegen allochtonen kom hier dan niet in nl wonen ik ben sneller, sneller dan de rest ook al loop ik met mijn slippers en jij met je tering lonsdale vest kneusje op straat ben je flikker op fok ben je stoer`
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:20:38 #124
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96425488
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:19 schreef solyaris het volgende:

[..]

Mijn PM van meneer freerunner038:

`je moeder en je zus zijn ontmaagd bij hollandsspoor door ali met een snoor dus wat wil je tegen allochtonen kom hier dan niet in nl wonen ik ben sneller, sneller dan de rest ook al loop ik met mijn slippers en jij met je tering lonsdale vest kneusje op straat ben je flikker op fok ben je stoer`
Ja, wat wil je hier nou mee zeggen?
pi_96425555
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, wat wil je hier nou mee zeggen?
Dat je misschien wat minder in de anus van de Turk in kwestie moet kruipen.
pi_96425580
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde; je kon die discussie over de genocide niet winnen, waarna je het maar op het uitlokken van een reactie gooide. Turken zouden er niet tegen kunnen als ze beledigd werden en meteen in de verdediging schieten.

Waarbij die Turk waar je mee aan het discussiėren was, nog heel netjes argumenten bleef aandragen (los van of ze waar zijn of niet),
Die twee youtube filmpjes noem jij argumenten? Je kan met Turken helemaal geen discussie aan de hand van de rede voeren over de -vermeende- genocide. Het zou eerder nog een semantische discussie kunnen worden (wanneer is iets genocide) dan twijfel over wat er is gebeurd en dat het Ottomaans regime daar een significante rol in heeft gespeeld.

quote:
kom jij na de 'belediging' in de OP meteen met dit:

[..]

Tja.. wie doet hier nou wat.
Ja dat was een grap. Verder heb ik op meerdere plaatsen bronnen aangedragen voor mijn argumenten, zie bijv. de cijfermatige onderbouwing rondom oververtegenwoordiging en de duiding van een gekwetste cultuur.

Nergens gebruik ik onbeschofte taal of reageer ik met geweld, in tegenstelling tot andere posts. Kortom, ik ben de chocotoff-gooier.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 11:23:46 ]
pi_96425645
quote:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
_O-
Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechiė! 13 juni naar Tsjechiė
  Forum Admin vrijdag 6 mei 2011 @ 11:30:08 #128
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_96425929
Dreigementen als de discussie niet meer zo goed lukt, ook zo'n zenuwtrekje.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:34:14 #129
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96426117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Die twee youtube filmpjes noem jij argumenten? Je kan met Turken helemaal geen discussie aan de hand van de rede voeren over de -vermeende- genocide. Het zou eerder nog een semantische discussie kunnen worden (wanneer is iets genocide) dan twijfel over wat er is gebeurd en dat het Ottomaans regime daar een significante rol in heeft gespeeld.
In de originele discussie kwam jij ook niet met echte argumenten, en in het tweede deel kon je alleen met een of ander VPRO-programma schermen. Als je het terugleest zul je zien dat de discussie van beide kanten nergens op sloeg. Echt niet.
quote:
[..]

Ja dat was een grap. Verder heb ik op meerdere plaatsen bronnen aangedragen voor mijn argumenten, zie bijv. de cijfermatige onderbouwing rondom oververtegenwoordiging en de duiding van een gekwetste cultuur.

Nergens gebruik ik onbeschofte taal of reageer ik met geweld, in tegenstelling tot andere posts. Kortom, ik ben de chocotoff-gooier.
Jammer alleen dat die 'Worldpaceleader' ook heel netjes bleef. Die andere die PM's gingen sturen en alles zijn net zo triest.
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat je misschien wat minder in de anus van de Turk in kwestie moet kruipen.
Je klinkt een beetje als een redneck, als je niet voor ons bent dan zal je wel tegen zijn.
pi_96426186
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Je klinkt een beetje als een redneck, als je niet voor ons bent dan zal je wel tegen zijn.
Volgens mij is dat een vrij accurate benadering van de werkelijkheid, gezien je posthistorie.
pi_96426245
quote:

[..]

In de originele discussie kwam jij ook niet met echte argumenten, en in het tweede deel kon je alleen met een of ander VPRO-programma schermen. Als je het terugleest zul je zien dat de discussie van beide kanten nergens op sloeg. Echt niet.
Dat is niet waar, ik heb ook wetenschappelijke bronnen aangehaald, maar doorgaans zegt dat de FOK!-participant weinig. Die documentaire geeft een interessant en toegankelijk beeld, daarnaast ging het mij om het fragment waar een Turkse wetenschapper werd aangehaald, dat heeft niets te maken met VPRO-programma.

quote:
Jammer alleen dat die 'Worldpaceleader' ook heel netjes bleef. Die andere die PM's gingen sturen en alles zijn net zo triest.
Dat is waar, alleen die kwam alleen met youtube filmpjes, maar ik geef toe, die genocide discussie is hier niet goed gevoerd. Maar nogmaals, dat wordt eerder een semantische discussie en op KLB is die wat moeilijk te voeren. Als er elders een topic over wordt geopend praat ik graag en serieus mee, maar mijn ervaring is dat je daar niet erg ver mee komt.
pi_96426274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Je zal verbaasd staan hoeveel Hollandse mannen hun vrouw slaan, het is wel een feit dat Hollandse mannen meer houden om hun vrouw te schoppen.

Ik liep een keer in Haarlem zag ik daar een Hollands ruziemakend stelletje, op een gegeven moment verkoopt de man de vrouw zo'n harde trap dat iedereen zo zat te kijken van :{

Mijn onderburen van 6 jaar terug ook hetzelfde, ruzie in de trappenhal en ja hoor 'TRAP'.

Bovendien slaat dat stelen nergens op, Turken stelen bijna niet dat is oneervol. Als Turken crimineel zijn dan is het of maffia (waar niemand last van heeft) of ze zijn gewoon normaal, kleine criminaliteit doen we niet aan.
Gisteren ging een Nederlands stelletje op de Parade met elkaar vuist :') Die gozer gaf haar toch een rechtse directe, daar werd je niet goed van :D
pi_96426337
quote:
_O_
pi_96426349
quote:

Toevoeging: dat klopt niet, hij kwam met voorbeelden uit 'eigen ervaring', dat zijn slechte voorbeelden, alsof dat gegeneraliseerd kan worden. Hij begint over wat hij op straat heeft gezien of in zijn flat heeft meegemaakt. Dat is wetenschappelijk nietszeggend. Daartegenover heb ik statistieken geplaatst over oververtegenwoordiging van Turken in geweldsdelicten. Er zijn nog meer onderzoeken, onder Turken op VMBO-scholen en hun opvattingen over geweld, die heb ik nog niet eens genoemd. Maar als je argument is dat je iets zelf hebt gezien, lijkt het me niet uitnodigen tot een serieuze wetenschappelijke discussie.
pi_96426486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Toevoeging: dat klopt niet, hij kwam met voorbeelden uit 'eigen ervaring', dat zijn slechte voorbeelden, alsof dat gegeneraliseerd kan worden. Hij begint over wat hij op straat heeft gezien of in zijn flat heeft meegemaakt. Dat is wetenschappelijk nietszeggend. Daartegenover heb ik statistieken geplaatst over oververtegenwoordiging van Turken in geweldsdelicten. Er zijn nog meer onderzoeken, onder Turken op VMBO-scholen en hun opvattingen over geweld, die heb ik nog niet eens genoemd. Maar als je argument is dat je iets zelf hebt gezien, lijkt het me niet uitnodigen tot een serieuze wetenschappelijke discussie.
Lets face it; had je iets anders verwacht dan qua argumentatie? De cijfers spreken voor zich, en niet in het voordeel van die bevolkingsgroep.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:46:14 #136
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96426662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk hier, maar wat wilde je nou met deze discussie bereiken? Het begint er steeds meer op te lijken dat je gewoon lekker Turken wilde bashen, al helemaal gezien het topic dat je net opende.
pi_96426797
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk hier, maar wat wilde je nou met deze discussie bereiken? Het begint er steeds meer op te lijken dat je gewoon lekker Turken wilde bashen, al helemaal gezien het topic dat je net opende.
Dat was oorspronkelijk niet mijn bedoeling. Van dat topic heb ik spijt heb slotje aangevraagd maar mag niet, ik laat het maar doodbloeden.
pi_96426825
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat zo zijn, wat maakt jou dat uit? Jij hangt in KLB alleen maar de moraalridder uit.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:53:37 #139
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96427028
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat zo zijn, wat maakt jou dat uit? Jij hangt in KLB alleen maar de moraalridder uit.
Omdat het nogal kinderachtig gebash zou zijn dan, wat veel te veel users hier helemaal prachtig vinden blijkbaar, gezien het aantal keren dat de fipo gequote is. Het lijkt de Telegraaf hier soms wel, als je ziet hoe fel er op buitenlander-onderwerpen gereageerd wordt.
pi_96427077
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Omdat het nogal kinderachtig gebash zou zijn dan, wat veel te veel users hier helemaal prachtig vinden blijkbaar, gezien het aantal keren dat de fipo gequote is. Het lijkt de Telegraaf hier soms wel, als je ziet hoe fel er op buitenlander-onderwerpen gereageerd wordt.
Again, het is een discussieforum. Als het je niet aanstaat reageer je toch niet? Ik snap het punt niet helemaal.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:59:35 #141
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96427323
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Again, het is een discussieforum. Als het je niet aanstaat reageer je toch niet? Ik snap het punt niet helemaal.
Dit soort bashen is geen discussiėren.
pi_96427387
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:59 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dit soort bashen is geen discussiėren.
Nog een reden om er ver uit de buurt te blijven dus.
pi_96427419
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De fipo was volgens mij van dezelfde aard en toonzetting als de openingspost, ik wilde enkel de ridiculiteit van zijn klacht illustreren. Het was niet zozeer een buitenlander-onderwerp als de wijze waarop op reļficerende wijze over cultuur werd gesproken (Nederlandse mensen).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 12:02:14 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:07:40 #144
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96427652
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nog een reden om er ver uit de buurt te blijven dus.
Je gaat maar lekker op NuJIJ.nl reageren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef squatt3r het volgende:

[..]

De fipo was volgens mij van dezelfde aard en toonzetting als de openingspost, ik wilde enkel de ridiculiteit van zijn klacht illustreren. Het was niet zozeer een buitenlander-onderwerp als de wijze waarop op reļficerende wijze over cultuur werd gesproken (Nederlandse mensen).
Ten eerste: Gast, wat loop je hier nou tof te doen met je vocabulaire :')? Je zit hier in KLB. Ten tweede heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in deze discussie :').
pi_96427697
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Ten eerste: Gast, wat loop je hier nou tof te doen met je vocabulaire :')? Je zit hier in KLB. Ten tweede heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in deze discussie :').
*O*
pi_96427746
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Ah gossie, de argumenten zijn op en de ware aard van Moraalridder CaptainCookie komt naar boven.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:12:54 #147
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96427854
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah gossie, de argumenten zijn op en de ware aard van Moraalridder CaptainCookie komt naar boven.
Ik heb mijn punt wel voldoende uitgelegd, en het zou anders toch vooral een welles-nietes-spelletje worden.

Maargoed, in tegenstelling tot squatt3r waar nog wel normaal mee te discussiėren valt, ben jij zo te zien echt een schreeuwende mongool die beter op eerdergenoemde sites terecht kan.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:14:15 #148
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96427908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Gaaaast, als je een hekel hebt aan Turken in het algemeen zonder daadwerkelijk verdedigbare reden, ga dan niet op een forum beweren dat je op het scherpst van de snede aan het discussiėren bent :') Je bent minimaal zo erg als die paar Turken hier met je 'jamaar MIJN belediging was een grapje, en kijk een hoe raar ze reageren terwijl ik ze alleen in verband breng met het mishandelen van vrouwen en het plegen van genocide!!1'.

Daarnaast kan iedereen die wel eens buiten komt aanvoelen dat jij ECHT zo'n gozer bent die gaat twitchen als hij Turken op straat ziet. Je bent waarschijnlijk ook daadwerkelijk een beetje bang voor ze, en probeert nu door overdreven standpunten in te nemen die angst voor jezelf te rechtvaardigen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:15:26 #149
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_96427971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Gaaaast, als je een hekel hebt aan Turken in het algemeen zonder daadwerkelijk verdedigbare reden, ga dan niet op een forum beweren dat je op het scherpst van de snede aan het discussiėren bent :') Je bent minimaal zo erg als die paar Turken hier met je 'jamaar MIJN belediging was een grapje, en kijk een hoe raar ze reageren terwijl ik ze alleen in verband breng met het mishandelen van vrouwen en het plegen van genocide!!1'.
Mijn punt mooi samengevat.
pi_96428008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Daarnaast kan iedereen die wel eens buiten komt aanvoelen dat jij ECHT zo'n gozer bent die gaat twitchen als hij Turken op straat ziet. Je bent waarschijnlijk ook daadwerkelijk een beetje bang voor ze, en probeert nu door overdreven standpunten in te nemen die angst voor jezelf te rechtvaardigen.
Wat is twitchen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')