quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Wees er maar trots op dat je zo`n faalhaas tot je vriendenclubje mag rekenenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
Hij is 23 en meer meegemaakt dan je moeder
ik snap hem niet wat vindt iedereen hier zo goed aan het is gewoon onwaar jullie hebben alleen verstand van geert wilders en voor dder rest weten jullie geen kk moer van de buitenwereld dus doe gewoon rustig vriend snap jequote:
dat jij niks bent zegt niet dat iedereen het zelfde is als je me tegen komt dan kijk je waarschijnlijk bang naar de grondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je zo`n faalhaas tot je vriendenclubje mag rekenen
Wat zijn jullie, de Band of Kneuzen ?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef squatt3r het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maken over TS, ik kreeg een PM van hem. Gelukkig wist hij direct alle vooroordelen te ontkrachten en laat hij zien dat Turkse jongens ook manieren hebben: de PM was enkel in hoofdletters, zat vol ziektes en ander gescheld en het regende spelfouten. Daarnaast bevatte het een sportieve uitnodiging om met zijn vechtkunsten kennis te maken.
Ik weet daarom niet zeker of ik zijn PM goed begrepen had, maar hij vertelde dat hij een ban had, anders had hij zeker van zich laten horen! Onbegrijpelijk dat zo'n beleefde jongen een ban krijgt. Ik heb hem vriendelijk geantwoord, bedankt voor zijn PM en uitgelegd dat in Nederland het niet zo beleefd wordt gevonden om allerlei scheldwoorden te gebruiken (en dan veronderstel ik even dat KK kiss kiss betekent).
Het is jammer dat ik PM's niet openbaar mag maken, want dit was echt een juweeltje.
Je hebt gelijk, dat komt door mijn haakneuzen-fobie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:40 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
dat jij niks bent zegt niet dat iedereen het zelfde is als je me tegen komt dan kijk je waarschijnlijk bang naar de grond
Jammer. Doe dan maar een Pizza Hawai.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Freerunner038 het volgende:
en nee jullie dissen me niet ik ga nu naar me werk, rustig
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Freerunner038 het volgende:
en nee jullie dissen me niet ik ga nu naar me werk belhuis, rustig
Misschien kijkt men naar de grond omdat jij je in me menstruatieperiode niet mag wassen. Bij onreine vrouwen kijken de mannen uit walging respect naar de grond.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:40 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
dat jij niks bent zegt niet dat iedereen het zelfde is als je me tegen komt dan kijk je waarschijnlijk bang naar de grond
Schaak en matquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Ja, want we willen jou ook echt aankijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:40 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
Dat is een rare conclusie, spreek jij ook geen Nederlands? Ik vond een 'sneu' topic bij het karakter van jouw postst passen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je bent er nog trots op ook zo te zien
Je hebt echt niet door dat je net zo dom bezig bent als een paar Turken in dit topic?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dat is een rare conclusie, spreek jij ook geen Nederlands? Ik vond een 'sneu' topic bij het karakter van jouw postst passen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt echt niet door dat je net zo dom bezig bent als een paar Turken in dit topic?
Jij reageeert zelf gelukkig niet net zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Maar ik moet steeds zo lachen om die voorspelbare absurde reacties. Het is net zoiets als een hond een chocotoff geven, je weet dat het niet hoort, maar de worstelende hond blijft grappig.
Maar dat mag, want Turken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jij reageeert zelf gelukkig niet net zo
Turks trolling trolls topic..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Jammer dat het byzantijnse rijk is gevallen, dan hadden we geen turken meer.
Wat ik bedoelde; je kon die discussie over de genocide niet winnen, waarna je het maar op het uitlokken van een reactie gooide. Turken zouden er niet tegen kunnen als ze beledigd werden en meteen in de verdediging schieten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Maar ik moet steeds zo lachen om die voorspelbare absurde reacties. Het is net zoiets als een hond een chocotoff geven, je weet dat het niet hoort, maar de worstelende hond blijft grappig.
Tja.. wie doet hier nou wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Mijn PM van meneer freerunner038:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Turken zouden er niet tegen kunnen als ze beledigd werden en meteen in de verdediging schieten.
Ja, wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
Mijn PM van meneer freerunner038:
`je moeder en je zus zijn ontmaagd bij hollandsspoor door ali met een snoor dus wat wil je tegen allochtonen kom hier dan niet in nl wonen ik ben sneller, sneller dan de rest ook al loop ik met mijn slippers en jij met je tering lonsdale vest kneusje op straat ben je flikker op fok ben je stoer`
Dat je misschien wat minder in de anus van de Turk in kwestie moet kruipen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, wat wil je hier nou mee zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |