abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96293802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Logisch. Dat is puur schuldbewustheid :)
Misschien wel :{
Maar ik bedoel het niet eens aanvallend, wilde enkel het typische denken in de openingspost aan de kaak stellen.
pi_96293834
Ach weet je, geloof wat je wilt.
pi_96293852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Turken blijven alles ontkennen met zo'n enorm nationalistische trots van: wij doen nooit iets fout en lopen blind achter hun grote leider aan. Wanneer iemand ze erop wijst worden ze boos, want Turkije doet immers nooit iets fout.
Zie een paar postst terug, het is toch typerend dat men zich zo snel beledigd voelt en dat naar buiten allerlei dingen worden ontkend. Dat gebeurt zelfs (of misschien juist) op fok! (dat snelle beledigd voelen).
pi_96293888
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ach weet je, geloof wat je wilt.
Het ging mij meer om de aard en felheid van je reactie, niet eens zozeer of iets wel of niet is voorgevallen, hoewel ik daar vanuit historisch oogpunt toch in ieder geval andere overwegingen over heb dan wat men in Turkije als waar wil presenteren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:07:22 #55
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96293916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nederlanders geven toe dat ze bloed aan hun handen hebben, rijk zijn geworden door slavernij en koloniën als Indonesië hebben geplunderd en de bevolking hebben uitgemoord. Dat staat ook gewoon in de geschiedenisboeken.
Herinner jij je de geschiedenisboeken van je middelbare school nog? Ik wel.. De hoofdstukken met trotse verhalen over hoe rijk de overzeese gebieden ons maakten in de 17e eeuw staan in een schril contrast met het korte paragraafje over 1945-1949 :')

Ieder land doet aan verbloeming van zijn geschiedenis..
pi_96293974
@worldpeaceleader: Heb je 'in Turkije' gekeken? (http://programma.vpro.nl/inturkije) zo ja, wat vond je daarvan?
pi_96294186
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Klipnap het volgende:
Waar is TS gebleven?
Inderdaad, het topic was belangrijk want het was zijn tweede poging. Ik probeer het samen te vatten, TS uit een klacht over 'rare bewegingen van Nederlandse mensen zodra iemand hen aankijkt'.

Als voorbeeld noemt hij:
-Snel ademen
-Met hun lichaam heen en weer schommelen
-Over hoofd wrijven
-Helemaal hen en weer bewegen

Uiteindelijk geeft hij dit betekenis en formuleert hij de volgende hypothese:
"Dit komt voor uit onzekerheid"

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 14:14:43 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:14:57 #58
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96294232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Je zal verbaasd staan hoeveel Hollandse mannen hun vrouw slaan, het is wel een feit dat Hollandse mannen meer houden om hun vrouw te schoppen.

Ik liep een keer in Haarlem zag ik daar een Hollands ruziemakend stelletje, op een gegeven moment verkoopt de man de vrouw zo'n harde trap dat iedereen zo zat te kijken van :{

Mijn onderburen van 6 jaar terug ook hetzelfde, ruzie in de trappenhal en ja hoor 'TRAP'.

Bovendien slaat dat stelen nergens op, Turken stelen bijna niet dat is oneervol. Als Turken crimineel zijn dan is het of maffia (waar niemand last van heeft) of ze zijn gewoon normaal, kleine criminaliteit doen we niet aan.
hé, wat? Sinds wanneer heeft niemand last van de fucking maffia. Dan doen ze toch iets goed fout :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96294336
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

hé, wat? Sinds wanneer heeft niemand last van de fucking maffia. Dan doen ze toch iets goed fout :')
Niemand heeft last van:
-genocide
-een verscheidenheid aan georganiseerde misdaad in de vorm van:
-drugs- en wapenhandel
-mensensmokkel
-mensenhandel
-financieel-economische criminaliteit
-geweld

TS je moet je topic echt komen redden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:20:47 #60
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96294470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Haha.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96294605
Minder hypotheses en meer backfires pls. Ook graag feedback van TS op zijn gefaalde topic :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:26:36 #62
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96294733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Inderdaad, het topic was belangrijk want het was zijn tweede poging. Ik probeer het samen te vatten, TS uit een klacht over 'rare bewegingen van Nederlandse mensen zodra iemand hen aankijkt'.

Als voorbeeld noemt hij:
-Snel ademen
-Met hun lichaam heen en weer schommelen
-Over hoofd wrijven
-Helemaal hen en weer bewegen

Uiteindelijk geeft hij dit betekenis en formuleert hij de volgende hypothese:
"Dit komt voor uit onzekerheid"

Volgens mij schiet jij ook gewoon in de stress als iemand je aankijkt in het openbaar, Turk of niet.. Nu voel je je betrapt, en ventileer je de eerder genoemde onzekerheid door een stroom ongefundeerde aanklachten jegens Turken waar ieder weldenkend persoon acuut jeuk van zou krijgen.. Dit bijvoorbeeld:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Niemand heeft last van:
-genocide
-een verscheidenheid aan georganiseerde misdaad in de vorm van:
-drugs- en wapenhandel
-mensensmokkel
-mensenhandel
-financieel-economische criminaliteit
-geweld
Op wat voor manier maken Turken zich hier meer of minder schuldig aan als, bijvoorbeeld, Nederlanders? :')
pi_96294950
bespottelijke posts heb ik hier aangetroffen ik ga hierop reageren naar mijn mma training

rustig
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96294981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef amenth het volgende:
bespottelijke posts heb ik hier aangetroffen ik ga hierop reageren naar mijn mma training

rustig
Zo, dat duurde lang :')
Who motivates the motivator?
pi_96295031
quote:

rustig
Jij woont toch in Rotterdam? Doe je dat bij teamfurious? Dan zie ik je straks :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:35:29 #66
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_96295144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Jij woont toch in Rotterdam? Doe je dat bij teamfurious? Dan zie ik je straks :)
Maak gelijk wat pics.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_96295285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

Op wat voor manier maken Turken zich hier meer of minder schuldig aan als, bijvoorbeeld, Nederlanders? :')
Zie o.a. Criminaliteit en rechtshandhaving 2009 (CBS), Engbersen heeft erover gepubliceerd, politieonderzoek naar criminaliteit onder Turkse jongens in Deventer wees uit dat Turken (ivm autochtonen) twee keer zo vaak in aanraking komen met politie en vier keer zo vaak een proces-verbaal wegens geweldpleging krijgen.

Kijkend naar delictprofielen zijn Turken oververtegenwoordigd bij geweldsdelicten.

In 'ernstige en gewelddadige jeugddelinquentie: omvang, oorzaken en interventies" wordt het verder cijfermatig onderbouwd en (nogmaals) benoemd dat Marokkanen in alle opzichten oververtegenwoordigd zijn en Turken enkel bij geweldsmisdrijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 17:38:29 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:40:23 #68
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96295368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef squatt3r het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

[/]

Zie o.a. Criminaliteit en rechtshandhaving 2009 (CBS), Engbersen heeft erover gepubliceerd, politieonderzoek naar criminaliteit onder Turkse jongens in Deventer wees uit dat Turken (ivm allochtonen) twee keer zo vaak in aanraking komen met politie en vier keer zo vaak een proces-verbaal wegens geweldpleging krijgen.
Dat gaat dus over Turken in Nederland. NEDERLANDERS dus, sukkel.
quote:
Kijkend naar delictprofielen zijn Turken oververtegenwoordigd bij geweldsdelicten.
In Nederland :')
quote:
In 'ernstige en gewelddadige jeugddelinquentie: omvang, oorzaken en interventies" wordt het verder cijfermatig onderbouwd en (nogmaals) benoemd dat Marokkanen in alle opzichten oververtegenwoordigd zijn en Turken enkel bij geweldsmisdrijven.
Als er al iets is wat dit bewijst, is het dat het koninkrijk der Nederlanden nogal wat moeite heeft met haar eigen onderdanen in bedwang houden :')
pi_96295459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Dat gaat dus over Turken in Nederland. NEDERLADNERS dus, sukkel.

[..]

[..]

Ik had het de hele tijd over Nederland, dat lijkt me duidelijk.
Misschien is dit iets toegankelijker voor je: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
pi_96295466
quote:

rustig
Haha, meteen geweld propageren als hij zich bespot voelt. Typisch een Turk.
pi_96295547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Dat gaat dus over Turken in Nederland. NEDERLANDERS dus, sukkel.

[..]

[..]

Als er al iets is wat dit bewijst, is het dat het koninkrijk der Nederlanden nogal wat moeite heeft met haar eigen onderdanen in bedwang houden :')
Ja wanneer het over de criminaliteitcijfers gaat zijn het gewoon Nederlanders, maar ondertussen wel Turkse vlag als icon, Turks praten op straat, feesten wanneer Turkije een voetbalwedstrijd wint en zeggen: "Ik ben Turk" in plaats van "Ik ben Nederlander".

:') .
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:45:28 #72
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96295573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Ik had het de hele tijd over Nederland, dat lijkt me duidelijk.
Misschien is dit iets toegankelijker voor je: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
Aaah, vandaar dat je de genocide in Armenie er bij haalde.. Ik dacht al, waar komt dat binnenlandse conflict ineens vandaan :') Maargoed, ik ga buitenspelen jeugd.. Troll lekker verder, de Turken happen toch wel :*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:46:18 #73
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96295614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja wanneer het over de criminaliteitcijfers gaat zijn het gewoon Nederlanders, maar ondertussen wel Turkse vlag als icon, Turks praten op straat, feesten wanneer Turkije een voetbalwedstrijd wint en zeggen: "Ik ben Turk" in plaats van "Ik ben Nederlander".
:') .
Jij noemt ze toch ook Turk? Meestal zijn het echter Nederlanders.. Dat vinden ze zelf ook niet leuk, maar ach. Je kan niet alles hebben..
pi_96295676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Aaah, vandaar dat je de genocide in Armenie er bij haalde.. Ik dacht al, waar komt dat binnenlandse conflict ineens vandaan :') Maargoed, ik ga buitenspelen jeugd.. Troll lekker verder, de Turken happen toch wel :*
Jij begrijpt er echt niets van he, de genocide ging over een "zenuwtrekje", namelijk die van ontkenning (naar buiten) en snel beledigd zijn, dat heb ik eerder ook onderbouwd (het beledigd zijn).

Maar jij vindt kennelijk dat om gedrag van mensen te verklaren, je het enkel mag hebben over lokale factoren? Mwaha.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 14:48:07 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:52:18 #75
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_96295871
Wat is het probleem nou? Turken doen vaker A, Nederlanders doen vaker B.
Turkije heeft lekker eten, Nederland heeft een goede sociale zekerheid.

Volgens mij allemaal tekenen van humaniteit. Pluspunten en minpunten. Ik zie het nut van deze discussie niet, want aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen en vooral individuen.
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')