abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:43:54 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_96315761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Obama is een leugenaar. Osama is al ettelijke jaren dood.
Er is toch geen uitleg meer nodig. Feiten spreken voor zich
Misschien moet je eens kritisch naar je posts kijken. Hoezo het beste moment? Dan hadden ze hem echt wel iets later (vlak voor de verkiezingen ofzo) vermoord.

Jij bent zo verschrikkelijk goedgelovig he. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:42:27 #52
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96319795
Bin Laden’s Neighbour: “None Of This Is True”

http://newsdoom.blogspot.(...)none-of-this-is.html
pi_96321366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja Lambiekje, je hebt gelijk; Ik moest het even checken in mijn archieven:

Osama bin Laden is in december 2001 gestorven aan een ziekte.

Dit vind ik een beetje lastig verenigbaar met wat je eerder aangaf:

Op pagina 2 van de draad nummer 1 zeg je namelijk:

De fake Anti-Christ (Osama Bin Laden) is dood.

De echte Anti-Christ (Prince William) neemt nu het voortouw.

Precies, zoals ik al voorspeld heb.

Die precieze voorspelling kan nu dus al door de sanitaire voorziening, aangezien hij dus al in 2001 gestorven is.

Vervolgens geef je aan op pagina 5 van hetzelfde draadje dat het een fake dood is en dat hij nog lang en gelukkig leeft. Dit is uiteraard ook niet verenigbaar met hetgeen je nu beweerd.

Op pagina 7 geef je aan dat hij inderdaad recentelijk dood is gegaan. Hiermee spreek je dus niet alleen je hier geplempte stelling tegen, maar ook je 'feit' op pagina 5 draadje 1.

Kortom, je bent een draaikont die tot de rand toe gevuld is met stierenstront.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:28:03 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96322399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Misschien moet je eens kritisch naar je posts kijken. Hoezo het beste moment? Dan hadden ze hem echt wel iets later (vlak voor de verkiezingen ofzo) vermoord.

Jij bent zo verschrikkelijk goedgelovig he. :')
En dat zeg jij?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96326605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje lastig verenigbaar met wat je eerder aangaf:

Op pagina 2 van de draad nummer 1 zeg je namelijk:

De fake Anti-Christ (Osama Bin Laden) is dood.

De echte Anti-Christ (Prince William) neemt nu het voortouw.

Precies, zoals ik al voorspeld heb.

Ja, dit is van belang voor de beeldvorming in de media/MSM, d.w.z. voor the global ceremony & rituals.

Dit was al 6 maanden duidelijk, dat 29 april - 1 mei 20011 een belangrijke datum voor de Anti-Christ & rituelen in MSM zou worden.

quote:
Die precieze voorspelling kan nu dus al door de sanitaire voorziening, aangezien hij dus al in 2001 gestorven is.
De echte OBL is in 2001 al gestorven, ja, maar dat is niet relevant voor de global ceremony.

quote:
Vervolgens geef je aan op pagina 5 van hetzelfde draadje dat het een fake dood is en dat hij nog lang en gelukkig leeft. Dit is uiteraard ook niet verenigbaar met hetgeen je nu beweerd.
Nee, het sprookje is "hij leeft lang en gelukkig". Om aan te geven dat alles om OBL irrelevant en hoax is.

quote:
Op pagina 7 geef je aan dat hij inderdaad recentelijk dood is gegaan. Hiermee spreek je dus niet alleen je hier geplempte stelling tegen, maar ook je 'feit' op pagina 5 draadje 1.
?? stellingen ???, ik stak alleen de draak over de berichtgeving over OBL in MSM.

Ik stelde een vraag aan Lambiekje als kritische insteek, de exacte datum van de echte dood van de echte OBL moest ik nog even opzoeken.

quote:
Kortom, je bent een draaikont die tot de rand toe gevuld is met stierenstront.
Nee, jij mist de essentie van BNW; het gaat niet feitelijk om OBL, het gaat om de "berichtgeving over OBL" in de MSM, die bepalend is voor wat "realiteit" is in de denkbeelden van gewone mensen, en wat niet.

Daarnaast is er nog een andere berichtgeving in MSM: de Taliban ontkennen de dood van OBL.

Ook dat hoort bij het spel van MSM.
  woensdag 4 mei 2011 @ 06:07:57 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96328713
Die foto's die rondgaan van Obama tijden de operatie in die kamer.. wat is dat eigenlijk voor hollywood project? Sinds wanneer komt er een fotograaf bij dit soort situaties over de vloer? Wie denkt er aan om daar toestemming voor te verlenen en met welke gedachte word dat goedgekeurd, gepubliceerd?

Niet anders dan propaganda, stemmingsmakerij
The truth was in here.
pi_96328814
Als Bush OBL in de vriezer had liggen dan had hij deze troefkaart ZELF gebruikt en niet laten liggen voor een Democratische President!

Obama zou nooit het risico nemen om iets in scene te zetten als er ook maar de kans was dat OBL een uur later op tv zou verschijnen met de voorpagina van de krant, met eigen doodsbericht, in zijn hand.

Deze twee zaken zeggen mij iig dat OBL 100% zeker dood is.
pi_96328927
Wat mij deze keer wel erg opvalt is dat er heel veel mensen zijn die de Amerikaanse regering totaal niet geloven... Dat is volgens mij iets wat toch ontstaan is door een site als wikileaks, hierdoor zie je toch dat er steeds meer mensen over gaan twijfelen, en terecht.
pi_96329022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 06:07 schreef Bastard het volgende:
Die foto's die rondgaan van Obama tijden de operatie in die kamer.. wat is dat eigenlijk voor hollywood project? Sinds wanneer komt er een fotograaf bij dit soort situaties over de vloer? Wie denkt er aan om daar toestemming voor te verlenen en met welke gedachte word dat goedgekeurd, gepubliceerd?

Niet anders dan propaganda, stemmingsmakerij
Ik zag net op het journaal het hoofd van de CIA Panetta die verklaart dat Obama in principe niets van de operatie heeft gezien. Ze konden in ieder geval niet "live" meekijken met de operatie, terwijl ze je dat wel willen doen geloven met die foto.
Currency War, Trade War, Real War
  woensdag 4 mei 2011 @ 07:51:05 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96329112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 06:37 schreef _The_General_ het volgende:
Als Bush OBL in de vriezer had liggen dan had hij deze troefkaart ZELF gebruikt en niet laten liggen voor een Democratische President!

Obama zou nooit het risico nemen om iets in scene te zetten als er ook maar de kans was dat OBL een uur later op tv zou verschijnen met de voorpagina van de krant, met eigen doodsbericht, in zijn hand.
nee natuurlijk niet. Zijn eigen geboorteakte zet hij nog in scene.

quote:
Deze twee zaken zeggen mij iig dat OBL 100% zeker dood is.
Bijna 10 jaar geleden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:10:09 #61
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96330063
Nog steeds geen foto?
pi_96330900
quote:
Het meisje zou de Amerikanen geholpen hebben met de identificatie van het lichaam.
Dus de 12-jarige dochter heeft geholpen bij de identificatie?

'zeg meisje wie is die man waar je om huilt?' Of hoe zou zoiets gaan?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96331808
'Osama bin Laden overleden aan tyfus'
Osama bin Laden, 's werelds meest gezochte terrorist, is vorige maand in een afgelegen gebied in Pakistan overleden aan tyfus, blijkt uit een uitgelekt rapport van de Franse inlichtingendienst

http://www.elsevier.nl/we(...)rleden-aan-tyfus.htm

artikel uit 2006
pi_96334407
De twijfel is overal:

http://www.gamekings.tv/v(...)in-valerio-en-boris/

Vanaf 19:10, best geniaal.
pi_96344321
quote:
De Amerikaanse minister van Defensie Gates en zijn collega van Buitenlandse Zaken Clinton hebben president Obama geadviseerd de foto's van de overleden Osama bin Laden niet te publiceren. Dat meldt de Amerikaanse zender ABC News.

Volgens hen geloven alleen extremisten dat Bin Laden nog leeft. Die zouden zich niet door de foto's laten overtuigen. Verder zouden de gruwelijke beelden veel woede kunnen opwekken. Eerder zei CIA-chef Panetta dat hij verwacht dat de foto's wel worden vrijgegeven.

De FBI waarschuwt intussen voor e-mails die beelden van Bin Laden beloven, maar die slechts een virus bevatten.
nos.nl

Ze zijn he-le-maal krankjorem. Dat mensen bewijs willen wil toch niet meteen zeggen dat zij denken dat hij nog leeft?
pi_96344394
Als ie lang dood was had die Patek ook geen afspraak met hem kunnen hebben. Al zal dat ook wel weer een "fake" bericht zijn.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:34:53 #68
324665 meth77
to do or not to do
pi_96344496
quote:
wo 04 mei 2011, 14:44
Bin Laden was klaar om te vluchten
Abbottabad - Osama bin Laden hield rekening met een eventuele bestorming van zijn compound in het Pakistaanse Abbottabad. De gedode topterrorist had briefgeld in zijn kleding genaaid, samen met twee telefoonnummers.

Dat zouden verschillende veiligheidsofficieren woensdagmiddag tijdens een vergadering hebben laten weten aan het Amerikaanse Congres.

Osama droeg 640 dollar, omgerekend zo'n 500 euro, in zijn kleding. Ook had hij twee telefoonnummers in zijn kleren genaaid. De gedode Al-Qaeda strijder kon zo - mocht zijn achterban hem op tijd waarschuwen - op ieder moment vluchten
Raar , als je zo een hekel aan de USA hebt dat je dan toch dollars gebruikt, waarom geen Pakistaan roepies ofzo
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 15:35:43 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_96344518
Pakistan moet toch geweten hebben dat hij daar woonde? Hoe kan zoiets ze zijn ontgaan? Geloof daar niks van.
pi_96344577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Pakistan moet toch geweten hebben dat hij daar woonde? Hoe kan zoiets ze zijn ontgaan? Geloof daar niks van.
Ik begreep dat ze een aantal jaar geleden al een inval hebben gedaan in dat huis, maar dat Osama er toen nog niet woonde. Kennelijk had men informatie dat dat huis werd gebouwd in opdracht van of iets dergelijks.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat Pakistan hier een zuiver spel speelt.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 15:40:48 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_96344680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik begreep dat ze een aantal jaar geleden al een inval hebben gedaan in dat huis, maar dat Osama er toen nog niet woonde. Kennelijk had men informatie dat dat huis werd gebouwd in opdracht van of iets dergelijks.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat Pakistan hier een zuiver spel speelt.
Nee, kan ik me ook niet voorstellen, hoewel níemand zuiver spel speelt heb ik het idee.
Kan me niet voorstellen dat Amerika er nu pas achter kwam dat hij daar zat. Misschien wisten ze het wel maar vonden ze het opportuun om hem nu te liquideren. Ambtstermijn Obama bijna verstreken-> nieuwe termijn.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:46:10 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96344880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef djdg het volgende:

[..]

nos.nl

Ze zijn he-le-maal krankjorem. Dat mensen bewijs willen wil toch niet meteen zeggen dat zij denken dat hij nog leeft?
Ze werken nu wel de schijn tegen zich zeg :{
The truth was in here.
pi_96345031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, kan ik me ook niet voorstellen, hoewel níemand zuiver spel speelt heb ik het idee.
Kan me niet voorstellen dat Amerika er nu pas achter kwam dat hij daar zat. Misschien wisten ze het wel maar vonden ze het opportuun om hem nu te liquideren. Ambtstermijn Obama bijna verstreken-> nieuwe termijn.
Ik kan je volgen, maar het timingsargument dat geloof ik niet. Kom ik weer bij mijn carnavalshit-verhaal. Het is nu te vroeg om hiermee de herverkiezing zeker te stellen.
pi_96345467
Wanneer krijgen we de foto's van Osama bin Laden te zien? Dat vraagt bijna iedereen zich nu af. Maar wees gewaarschuwd, want in je zoektocht naar de foto kun je wel eens een virus te pakken krijgen. De FBI waarschuwt ondertussen internetters dan ook voor cybercriminelen die gebruik maken van de dood van Osama bin Laden..
pi_96345983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Maron het volgende:
Wanneer krijgen we de foto's van Osama bin Laden te zien? Dat vraagt bijna iedereen zich nu af. Maar wees gewaarschuwd, want in je zoektocht naar de foto kun je wel eens een virus te pakken krijgen. De FBI waarschuwt ondertussen internetters dan ook voor cybercriminelen die gebruik maken van de dood van Osama bin Laden..
In het nieuws vertelden ze net dat de CIA de foto's zeker willen publiceren. Alleen nog niet op welk tijdstip en welke manier. Dat ze eens een besluit nemen.

Bang voor wraakacties.. Pfff..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')