Misschien moet je eens kritisch naar je posts kijken. Hoezo het beste moment? Dan hadden ze hem echt wel iets later (vlak voor de verkiezingen ofzo) vermoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Obama is een leugenaar. Osama is al ettelijke jaren dood.
Er is toch geen uitleg meer nodig. Feiten spreken voor zich

Dit vind ik een beetje lastig verenigbaar met wat je eerder aangaf:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja Lambiekje, je hebt gelijk; Ik moest het even checken in mijn archieven:
Osama bin Laden is in december 2001 gestorven aan een ziekte.

En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kritisch naar je posts kijken. Hoezo het beste moment? Dan hadden ze hem echt wel iets later (vlak voor de verkiezingen ofzo) vermoord.
Jij bent zo verschrikkelijk goedgelovig he.

Ja, dit is van belang voor de beeldvorming in de media/MSM, d.w.z. voor the global ceremony & rituals.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje lastig verenigbaar met wat je eerder aangaf:
Op pagina 2 van de draad nummer 1 zeg je namelijk:
De fake Anti-Christ (Osama Bin Laden) is dood.
De echte Anti-Christ (Prince William) neemt nu het voortouw.
Precies, zoals ik al voorspeld heb.
De echte OBL is in 2001 al gestorven, ja, maar dat is niet relevant voor de global ceremony.quote:Die precieze voorspelling kan nu dus al door de sanitaire voorziening, aangezien hij dus al in 2001 gestorven is.
Nee, het sprookje is "hij leeft lang en gelukkig". Om aan te geven dat alles om OBL irrelevant en hoax is.quote:Vervolgens geef je aan op pagina 5 van hetzelfde draadje dat het een fake dood is en dat hij nog lang en gelukkig leeft. Dit is uiteraard ook niet verenigbaar met hetgeen je nu beweerd.
?? stellingen ???, ik stak alleen de draak over de berichtgeving over OBL in MSM.quote:Op pagina 7 geef je aan dat hij inderdaad recentelijk dood is gegaan. Hiermee spreek je dus niet alleen je hier geplempte stelling tegen, maar ook je 'feit' op pagina 5 draadje 1.
Nee, jij mist de essentie van BNW; het gaat niet feitelijk om OBL, het gaat om de "berichtgeving over OBL" in de MSM, die bepalend is voor wat "realiteit" is in de denkbeelden van gewone mensen, en wat niet.quote:Kortom, je bent een draaikont die tot de rand toe gevuld is met stierenstront.

Ik zag net op het journaal het hoofd van de CIA Panetta die verklaart dat Obama in principe niets van de operatie heeft gezien. Ze konden in ieder geval niet "live" meekijken met de operatie, terwijl ze je dat wel willen doen geloven met die foto.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:07 schreef Bastard het volgende:
Die foto's die rondgaan van Obama tijden de operatie in die kamer.. wat is dat eigenlijk voor hollywood project? Sinds wanneer komt er een fotograaf bij dit soort situaties over de vloer? Wie denkt er aan om daar toestemming voor te verlenen en met welke gedachte word dat goedgekeurd, gepubliceerd?
Niet anders dan propaganda, stemmingsmakerij

nee natuurlijk niet. Zijn eigen geboorteakte zet hij nog in scene.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:37 schreef _The_General_ het volgende:
Als Bush OBL in de vriezer had liggen dan had hij deze troefkaart ZELF gebruikt en niet laten liggen voor een Democratische President!
Obama zou nooit het risico nemen om iets in scene te zetten als er ook maar de kans was dat OBL een uur later op tv zou verschijnen met de voorpagina van de krant, met eigen doodsbericht, in zijn hand.
Bijna 10 jaar geleden.quote:Deze twee zaken zeggen mij iig dat OBL 100% zeker dood is.

Dus de 12-jarige dochter heeft geholpen bij de identificatie?quote:Het meisje zou de Amerikanen geholpen hebben met de identificatie van het lichaam.

nos.nlquote:De Amerikaanse minister van Defensie Gates en zijn collega van Buitenlandse Zaken Clinton hebben president Obama geadviseerd de foto's van de overleden Osama bin Laden niet te publiceren. Dat meldt de Amerikaanse zender ABC News.
Volgens hen geloven alleen extremisten dat Bin Laden nog leeft. Die zouden zich niet door de foto's laten overtuigen. Verder zouden de gruwelijke beelden veel woede kunnen opwekken. Eerder zei CIA-chef Panetta dat hij verwacht dat de foto's wel worden vrijgegeven.
De FBI waarschuwt intussen voor e-mails die beelden van Bin Laden beloven, maar die slechts een virus bevatten.

Raar , als je zo een hekel aan de USA hebt dat je dan toch dollars gebruikt, waarom geen Pakistaan roepies ofzoquote:wo 04 mei 2011, 14:44
Bin Laden was klaar om te vluchten
Abbottabad - Osama bin Laden hield rekening met een eventuele bestorming van zijn compound in het Pakistaanse Abbottabad. De gedode topterrorist had briefgeld in zijn kleding genaaid, samen met twee telefoonnummers.
Dat zouden verschillende veiligheidsofficieren woensdagmiddag tijdens een vergadering hebben laten weten aan het Amerikaanse Congres.
Osama droeg 640 dollar, omgerekend zo'n 500 euro, in zijn kleding. Ook had hij twee telefoonnummers in zijn kleren genaaid. De gedode Al-Qaeda strijder kon zo - mocht zijn achterban hem op tijd waarschuwen - op ieder moment vluchten

Ik begreep dat ze een aantal jaar geleden al een inval hebben gedaan in dat huis, maar dat Osama er toen nog niet woonde. Kennelijk had men informatie dat dat huis werd gebouwd in opdracht van of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Pakistan moet toch geweten hebben dat hij daar woonde? Hoe kan zoiets ze zijn ontgaan? Geloof daar niks van.

Nee, kan ik me ook niet voorstellen, hoewel níemand zuiver spel speelt heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een aantal jaar geleden al een inval hebben gedaan in dat huis, maar dat Osama er toen nog niet woonde. Kennelijk had men informatie dat dat huis werd gebouwd in opdracht van of iets dergelijks.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Pakistan hier een zuiver spel speelt.

Ze werken nu wel de schijn tegen zich zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef djdg het volgende:
[..]
nos.nl
Ze zijn he-le-maal krankjorem. Dat mensen bewijs willen wil toch niet meteen zeggen dat zij denken dat hij nog leeft?

Ik kan je volgen, maar het timingsargument dat geloof ik niet. Kom ik weer bij mijn carnavalshit-verhaal. Het is nu te vroeg om hiermee de herverkiezing zeker te stellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, kan ik me ook niet voorstellen, hoewel níemand zuiver spel speelt heb ik het idee.
Kan me niet voorstellen dat Amerika er nu pas achter kwam dat hij daar zat. Misschien wisten ze het wel maar vonden ze het opportuun om hem nu te liquideren. Ambtstermijn Obama bijna verstreken-> nieuwe termijn.

In het nieuws vertelden ze net dat de CIA de foto's zeker willen publiceren. Alleen nog niet op welk tijdstip en welke manier. Dat ze eens een besluit nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Maron het volgende:
Wanneer krijgen we de foto's van Osama bin Laden te zien? Dat vraagt bijna iedereen zich nu af. Maar wees gewaarschuwd, want in je zoektocht naar de foto kun je wel eens een virus te pakken krijgen. De FBI waarschuwt ondertussen internetters dan ook voor cybercriminelen die gebruik maken van de dood van Osama bin Laden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |