Vacoped, nope.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef indaha het volgende:
Qwea mag je niet in plaats van het gips dat ander ding aan waar ik de naam van kwijt ben.![]()
Snap je het nog
O gelukkig nog maar 8 dagen dan ben je weer mobielquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
Die TT_O-
[..]
Vacoped, nope.
Want mijn voet moet in 90 graden staan, en dat kan met de vacoped niet. Dan staat ie in spits
Maar ik hoef nog maar 8 dagen. En dat loopgips ging eigenlijk wel hoor... beter dan dit gips waar je niet op mag staan
Huh? Bij Strega's vacoped kan dat wel, waardoor bijvoorbeeld een achillespeesblessure goed de voet eerst in spits en geleidelijk aan meer richting 90 graden kan worden gezet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
Vacoped, nope.
Want mijn voet moet in 90 graden staan, en dat kan met de vacoped niet. Dan staat ie in spits
Maar ik hoef nog maar 8 dagen. En dat loopgips ging eigenlijk wel hoor... beter dan dit gips waar je niet op mag staan
Nou, daar reken ik niet op hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O gelukkig nog maar 8 dagen dan ben je weer mobiel
Bij die ene die ik had kon dat niet zeiden ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Huh? Bij Strega's vacoped kan dat wel, waardoor bijvoorbeeld een achillespeesblessure goed de voet eerst in spits en geleidelijk aan meer richting 90 graden kan worden gezet.
Maar,voor die nog maar acht dagen.
Ja dat is natuurlijk zo, maar ik bedoelde meer dat je geen rekening meer hoefde te houden met het gips en je dus lekker kan badderen en zonnen en andere dingen die nu lastig zijn met gipsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar reken ik niet op hoor
Ik zal waarschijnlijk de eerste week sowieso niet echt kunnen lopen want mijn spieren hebben niks gedaan. En mijn banden en pees doen nog onwijs pijn.
Dus ik vermoed dat ik pas over een week of 2 weer wat kan gaan lopen
Gelukkig de 12de (gelijk na het ziekenhuis bezoek van de 11de) kan ik al naar de fysio.
Gewoon laten staan en Zwabber kidnappenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo gewoon Zwabber meeten
![]()
Zal ik het Steigermeisje voor de trein gooien of in de Maas?
Nah, dat meisje moet ik zsm elimineren natuurlijkquote:
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef Oognip het volgende:
Over een week komen ze onze nieuwe vloer leggen
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo, maar ik bedoelde meer dat je geen rekening meer hoefde te houden met het gips en je dus lekker kan badderen en zonnen en andere dingen die nu lastig zijn met gips
verzuipenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo gewoon Zwabber meeten
![]()
Zal ik het Steigermeisje voor de trein gooien of in de Maas?
Die had ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:20 schreef Pagan het volgende:
Deze heeft Strega dus, goed te zien.
[ afbeelding ]
Denk je dat ze tegen jou opkan, ik denk het nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, dat meisje moet ik zsm elimineren natuurlijk
Ja he, in de Maas geeft minder rotzooi en geen vertragingen met de treinen en zo.quote:
Tuurlijk niet maar we moeten het niet te moeilijk maken voor Zwabje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Denk je dat ze tegen jou opkan, ik denk het niet
Oke dan go get himquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar we moeten het niet te moeilijk maken voor Zwabje.
Als ze er niet meer is valt er ook niks te kiezen en klaar
En ze kan gelijk uitkijken naar die vermiste student.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, in de Maas geeft minder rotzooi en geen vertragingen met de treinen en zo.
Thnx, aan jou heb ik wat![]()
Wat een stel sufkutten. Dat is een van de unique selling points van Vacoped®quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die had ik ook!Ik ga zo wel ff sneek bellen
![]()
Succes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef Oognip het volgende:
Ik moet vanmiddag voor het eerst werken en das best spannend maar wel leuk
Oh wat tofquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik begin vandaag op de afdeling waar ik stage heb gelopen
Oeh dat zou wel fijn zijn! Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes met werken oognip
oh-oh veel plezier met je zwam/steigermeisje meet
bd was vanmorgen 130/90 is die dat morgenochtend ook dan mag ik morgen naar huis.
Have fun!quote:
Oh daar zou ik echt gek van wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben ik de enige die het vervelend vind dat een dreumes van 's morgens 08:00 tot 12:00 op de kamer is? Hij verveelde zich stierlijk en was veel aan het huilen/gillen/krijsen
Nu is ze al 30min aan het bellen terwijl het eigenlijk rusttijd is.
Gebeld! In overleg straks hier met de gipsmeester (als die hem hebben en hem willen geven) mag ik een vacopedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een stel sufkutten. Dat is een van de unique selling points van Vacoped®
Super Qwea! Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gebeld! In overleg straks hier met de gipsmeester (als die hem hebben en hem willen geven) mag ik een vacoped![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze zo vriendelijk zijn mij er 1 te geven
Ja, want dan kan ik eindelijk mijn benen scheren (die zien er niet uit!) en lekker lang douchenquote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gebeld! In overleg straks hier met de gipsmeester (als die hem hebben en hem willen geven) mag ik een vacoped![]()
![]()
![]()
Je had er toch al een? Of moest je die weer inleveren? Wel fijn als je zo'n ding weer magquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Beetje te veel op elkaars lip? Succes met werken straks!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan werken en even lekker weg te zijn. Vriend en ik maken al een week lang alleen maar ruzie
Ja het is vandaag nieuwe maan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan werken en even lekker weg te zijn. Vriend en ik maken al een week lang alleen maar ruzie
Zoiets. Meningsverschillen, gebrek aan communicatie dat soort dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje te veel op elkaars lip? Succes met werken straks!
17-20quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Balen Oognip. Dan is het inderdaad lekker dat je even weg kanHoe laat begin je met werk?
Overloon? Of is dat te ver?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Nonneke het volgende:
wat zullen we morgen eens gaan doen ?
Koningin Julianatoren
DT Amersfoort (voor de 4miljoenste x)
Sprookjeswonderland
Morgen eindelijk de buggy uittesten, mét honden een vervelend jongetje omdat hij niet in de hondenbuggy mag
hm dat is voor morgen wat ver idd, maar als daar hondjes binnenmogen wel wat voor een volgende keerquote:
Dat wist ik niet, nooit op geletquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Nonneke het volgende:
hm dat is voor morgen wat ver idd, maar als daar hondjes binnenmogen wel wat voor een volgende keerik zie dat er geen honden mogen, jammer !
Heb je je ouwe niet meer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
Geen vacopeddie hebben ze niet hier. Heb loopgips. Ze kunnen hier echt NIET gipsen
Nope, die heb ik in moeten leveren toen. maar ja, nog maar een weekje. Ga zo zelf wel ff het gips bijwerkenquote:
Waarom inleveren? Hergebruiken ze die dingen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, die heb ik in moeten leveren toen. maar ja, nog maar een weekje. Ga zo zelf wel ff het gips bijwerken
Omdat ze dan steeds weer zo'n ding in rekening kunnen brengen bij de verzekeringquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
Waarom inleveren? Hergebruiken ze die dingen?
Iig niet in het UMCG.
Jupquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Waarom inleveren? Hergebruiken ze die dingen?
Iig niet in het UMCG.
Nope, want het valt allemaal onder het dbcquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat ze dan steeds weer zo'n ding in rekening kunnen brengen bij de verzekering
Ja, en bij de volgende patiënt ook, en bij de daaropvolgende weer. Da's net zoiets als dat ze twee ligdagen in rekening brengen als de ene patiënt 's morgens naar huis gaat en de volgende 's middags komt.quote:
true, true.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en bij de volgende patiënt ook, en bij de daaropvolgende weer. Da's net zoiets als dat ze twee ligdagen in rekening brengen als de ene patiënt 's morgens naar huis gaat en de volgende 's middags komt.
Ja, dat is ook de reden dat ze graag op vrijdag de intake doen. Daarna mag je naar huis tot zondagavond of maandagmorgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en bij de volgende patiënt ook, en bij de daaropvolgende weer. Da's net zoiets als dat ze twee ligdagen in rekening brengen als de ene patiënt 's morgens naar huis gaat en de volgende 's middags komt.
eu moet ff kijken wanneer tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiiii bijna meet met Belana, wat een Fok!dag vandaag zeg![]()
Yns, ik heb de Pfaffs binnen, wanneer kom je kijken?
Ga je nog naar die boekenmeuk?
oh-oh heeft jullie heel gelaten!quote:
jaquote:
tis vooral t zitten nu, ik weet dat ik eigenlijk de boel ff moet kraken, maar kan nu niet ver genoeg achterover leunen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh dat is niet echt fijn neeheb je toevallig nordic walking stokken? Dat heb ik vanmiddag gedaan omdat ik ook zo'n last had, en dat hielp wel
Nee ik heb ze gezien dus neem de tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh het hoeft ook niet persé dit weekend joh!
Kijk maar, ik denk niet dat Indaha haast heeft met terugkrijgen
tis iig way much better dan wat t was voorheenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:33 schreef indaha het volgende:
Ha Ynske bevalt je nieuwe baan, buiten de krakkemikkige stoelen dan
Leuke stad Maastrichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Zwaardvis is besteld, nog steeds in maastricht.
zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef indaha het volgende:
Fijn dat het bevalt,het is toch altijd even afwachten.
Ik duim ook voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Koud Yns kom hier maar in het z-huis liggen het is hier net een sauna
bd net weer 130/90 nu morgenochtend nog.
Mijn schoonzus is ook weer zwanger ruim 8wk nu
wat leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Fijn dat je bloeddruk nog hetzelfde is f_r, hopelijk mag je fijn morgen naar huis
Ik ga denk ik vroeg slapen vandaag, krijg morgen mijn auto
Toyota Aygoquote:
Hebben wij ook. Niet automaat en geenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Toyota Aygoeen zilvere, automaat, met stoelverwarming
lang leve mijn ouders
Waaromquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hebben wij ook. Niet automaat en geenstoelverwarming
maar wel een
aygo
Gaat je reet van plakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waaromtegen de stoelverwarming?
Ik ben er echt superblij mee
ik krijg altijd heel snel pijn van autorijden dus dan is een stoelverwarming echt perfect
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
das dan wel weer waar
ik heb ook nog steeds een elektrische deken in mn bed ook al is het warm
Wat fijn dat je even een update komt gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef Topspin het volgende:
Hallo even een update over mijn zieke Bobby ( hond ras boomer/maltezer)
Hij ligt al 2 dagen in een ziekenhuis in Aken waar zijn nieren gespoeld worden. Ernstige bloedvergiftiging na een operatie aan zijn testikels waar iets mis mee was. Ook een erectie die 20 uur lang duurde waar ze iets aan moesten doen. Ze hebben in Aken nog 1 liter urine moeten aftappen omdat hij niet meer kon plassen.
Mijn hond is gelukkig sterk. Vandaag gebeld na dierenkliniek in Aken en hij doet het nog steeds goedHopelijk is hij morgen weer thuis en gezond helemaal
Hij is nu 10 jaar oud en kan niet zonder hem gewoon. Altijd de steun die ik gehad heb aan hem in depressieve tijden en de wandelingen en zomaar de begroeting 's morgens als ik opsta.
Nu ligt hij dus nog aan de spoelen voor de nieren in Duitsland ( Aken)
Hopelijk komt het goed!!!
Dankje Senestaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat fijn dat je even een update komt geven![]()
En wat goed dat het nu beter gaat. Het manneke heeft behoorlijk wat voor zijn kiezen gehad zo te horen. Wat een knokker! Ik ga voor hem duimen Topspin en verwen hem maar lekker als hij terug komt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef senesta het volgende:
Och wat een moppie zeg!
Gelukkig dat ze niet hebben hoeven amputeren
Dan zou het herstel wel langer zijn geweest denk ik.
Ik hoop dat hij snel weer thuis is, voor jullie beiden
Mijn hond piest nu al als een vrouwtje, behalve als er loopse teven in de buurt zijn dan wil hij nog wel wat moeite doen om wat mans te lijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef Topspin het volgende:
[..]
Het herstel en sowieso dat hij een mannetje isStel hij moet plassen als een vrouwtje als mannetje
Hij tilt zijn poten graag op tijdens het pissen op straat
Hoe oud is jou hond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn hond piest nu al als een vrouwtje, behalve als er loopse teven in de buurt zijn dan wil hij nog wel wat moeite doen om wat mans te lijken
Mijn hond zal 12 worden deze maandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hoe oud is jou hond?
Weet jij overigens wat het betekend wanneer een hond zand over zijn urine doet graven na het plassen? Mijn hond doet dat vaker. Dan plast hij en daarna gooit hij gras of zand over de urine. Geheime plekken maken ofzo, dat andere honden zijn domein niet kunnen vinden?
12 is al behoorlijk van leeftijd. Maar misschien dat hij nog 8 jaar meegaat? Ligt ook aan het ras en ook geluk hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn hond zal 12 worden deze maandMijn opa
![]()
Mijn hond deed dat inderdaad voorheen ook wel, ik dacht altijd dat het te maken had met het maskeren van hun lucht of zo maar heel eerlijk gezegd weet ik niet precies waarom ze het doen
OMG Wat een schrikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou het was ook best heftig.
Noes dook achter Kees aan en die nam de benen, die was dus naar huis gerend, krijsend.
Rijksweg overgestoken en nog een straat, alleen, hard rennend, en in de hal van de flat geraakt.
Alwaar de buuf haar weer ophaalde![]()
Nooit geweten dat die kleine luilak zo hard kon rennen
Ik heb een Duitse herder. En hoezeer ik het ook zou willen...ik denk niet dat hij nog 8 jaar meegaat helaas. Hij heeft al hartproblemen al gaat het momenteel met medicatie eigenlijk heel goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
12 is al behoorlijk van leeftijd. Maar misschien dat hij nog 8 jaar meegaat? Ligt ook aan het ras en ook geluk hebben.
Wat voor ras hond heb je ook alweer?
Altijd vervelend is dat met ziektes. Ook machteloos zijn een beetje en afhankelijk van artsen en alles. Maar zo zal het ook zijn bij kinderen hebben die ziek worden. Ook zelf ziek zijn lichamelijk waarbij afhankelijkheid aanwezig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een Duitse herder. En hoezeer ik het ook zou willen...ik denk niet dat hij nog 8 jaar meegaat helaas. Hij heeft al hartproblemen al gaat het momenteel met medicatie eigenlijk heel goed
Sterkte met Bobby Topspin!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Altijd vervelend is dat met ziektes. Ook machteloos zijn een beetje en afhankelijk van artsen en alles. Maar zo zal het ook zijn bij kinderen hebben die ziek worden. Ook zelf ziek zijn lichamelijk waarbij afhankelijkheid aanwezig is.
Soms vraag ik me nog steeds af. " waarom al die ziektes bij mensen en dieren".
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef Strega het volgende:
[..]
OMG Wat een schrik![]()
Gelukkig dat Kees niets heeft, was wel enerverend dus.
Ja, dat was ook wel een druk dagje zo, denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was superleuk, echt!
Gabber en Noes zijn geweldig, en Belana en haar man zijn ook heel leuk![]()
En dan ook nog Zwabber gemeet vanmiddag, wat een Fok!dag![]()
Ik ben nu eigenlijk gewoon te moe om nog te wandelen en om naar bed te gaan
Nou wil ik dus kokosijs!quote:
ja de mooiste boekwinkel van t landquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
men neme een oude kerk, een berg boeken, en een stapel stalen profielen
[ afbeelding ]
Krentenbaard is goed op te lossen, als je zeker wil zijn dat Samara het niet nog erger maakt zou je even de mensen van haar speeladres bellen of die kunnen zorgen dat ze van haar neus afblijft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:02 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Wat fijn voor Amy, ik hoop dat alles goed gaat met haar en haar pups.
Vanmorgen maakte ik Samara wakker want die zou bij een vriendinnetje spelen, die haar opa en oma wonen hier in de straat en zij woont zelf op een manege. Helemaal top natuurlijk
Maar toen ik haar wakker had gemaakt riep ze dat ze zo'n zere neus hadDus ik ga naar toe en zie dat ze gewoon blaren aan haar neus heeft
Na wat vragen zei ze dat ze stiekem haar gezicht had gewassen met badolie omdat ze die zo lekker vond ruiken dus ik dacht aan een allergische reactie. Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor vanmiddag als ze terug zou zijn en ze is om half negen vrolijk mee gegaan. Nu stond ik net met de buurvrouw te praten en die zei dat het wel eens kinderzeer zou kunnen zijn
Ik heb alweer spijt dat ik haar niet thuis heb gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, zo zag het er vanmorgen uit.
Vanmiddag hebben we afspraak bij de dokter dus we horen het wel dan.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Dankjequote:Op woensdag 4 mei 2011 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte Pino, das zo naar, maar wel echt het risico van buitenkatten helaas![]()
Ze heeft haar gezicht gewassen met badolie. Ze hebben gisteren ook allerlei plantjes geplukt en overal aan zitten ruiken, het kan net zo goed zoiets zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, dat zijn echt blaren met vocht erinIk dacht dat krentenbaard/kinderzeer inderdaad alleen plekken waren en dat dat vooral om de mond zat?
Och helemaal overheen gelezen. Wat naar voor jequote:Op woensdag 4 mei 2011 08:30 schreef Pino112 het volgende:
Pff, onze wereldunieke kat is niet meer..![]()
.
Liep altijd al wel veel buiten, platteland en een vrij rustig weggetje, dus het is vaak goed gegaan, tot vannacht.
4 mei Monsie-herdenkingsdag.
Ja, inderdaad. Maar even naar laten kijken dus. En de badolie een ander plekje gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:23 schreef senesta het volgende:
Ze heeft haar gezicht gewassen met badolie. Ze hebben gisteren ook allerlei plantjes geplukt en overal aan zitten ruiken, het kan net zo goed zoiets zijn.
Het buisje badolie is hartstikke leeg nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar even naar laten kijken dus. En de badolie een ander plekje geven
quote:
Ik had hem gezocht in de hoop dat er iets van ingredienten op stonden maar ze heeft er mee gespeeld onder de douche blijkbaar want er zit geen label meer op ookquote:
Is dat je buitenhuis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil niet naar huis hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yups, hier wonen we een weekje. En de teller staat op 26 stuksquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Is dat je buitenhuis?
En heb je al wat gevangen?
Pics, or it didn't happenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef ElisaB het volgende:
Yups, hier wonen we een weekje. En de teller staat op 26 stuks
Zal zorgen dat je je pic krijgtquote:
Afgesprokenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
Zal zorgen dat je je pic krijgt
Ik zal eens gaan kijken of de rest van het gepeupel al een beetje wakker is! Laterzzzz
Nehquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Mocht het iemand nog een reet boeien , alle foto's van gisteravond staan hier:
[centraal] honden met foto's #43
Heyyyyyyyyy , hoe vond je Maastricht?????????quote:
Maastricht was echt leuk, ze baalde op een gegeven moment wel van d'r hakken, maar die muts slaagt er iedere keer weer in om op hakken te gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyy , hoe vond je Maastricht?????????
Maes, je leeft nog
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
en je hebt haar neit in de maas gegooid, dat scheelt
uhuh, we zijn niet meer bij de bios geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hier echt nooit op hakken de stad in, das zo dom![]()
Waar hadden jullie gegeten?
Film maar geskipt???
Mooi issie hequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
boekenwinkeltje was leuk, best lang in rondgelopen nog
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
* hierbij wil ik TNT bedanken voor de 12 ongestempelde postzegels die vandaag bij de post zaten*
Jezus fuck , falers
Tis een recordquote:
Nauwelijksquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyy , hoe vond je Maastricht?????????
Maes, je leeft nog
Ik zou het opgeven.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het opgeven.
Eigenlijk had je gewoon uitgebreid met mij moeten gaan staan tongen.
Kijken of ze dan jaloers zou worden
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en opgeven is iets dat ik stilletjes al gedaan heb, je hebt zelf ook gezien dat ik niet echt een adonis of een sociaal wunderkind ben
Nope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, je hebt toch zeker wel een foto gemaakt van Zwab en Steigje?
Oh nou daar win ik hands down vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat vond je van de concurrentie trouwens
normaal is ze dat ook helemaal niet zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou daar win ik hands down van![]()
Appeltje eitje![]()
Ik had niet gedacht dat ze zo een tater zou zijn
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
normaal is ze dat ook helemaal niet zo
Als ze niet is gezonken is het een heksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, in de Maas geeft minder rotzooi en geen vertragingen met de treinen en zo.
Thnx, aan jou heb ik wat![]()
Ik kreeg dr niet subtiel over de railingquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze niet is gezonken is het een heks
Vandaar dat ik zo goed kan drijven!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo goed kan drijven!
qltel en Christan zinken als bakstenen als ze op hun rug proberen te drijven
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef nokwanda het volgende:
Overigens... baby mag vandaag weer naar huis. Wel meningitis, maar wel de virale variant en redelijk onschadelijk. Hoewel een limbaalpunctie bij een baby wel heel heel erg sneu is. Zo'n prik in zo'n mini ruggegraatje.
Gelukkig!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef nokwanda het volgende:
Overigens... baby mag vandaag weer naar huis. Wel meningitis, maar wel de virale variant en redelijk onschadelijk. Hoewel een limbaalpunctie bij een baby wel heel heel erg sneu is. Zo'n prik in zo'n mini ruggegraatje.
Nee, nog niet, hopelijk mag ze vandaag weer naar huis.quote:
OK, thanx!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nog niet, hopelijk mag ze vandaag weer naar huis.
Hij heeft wel haar voor zo'n modern wind mee kapsel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht maar even tot Christan thuis is. Kan ie mooi mee naar de kapper. Ik vind het best dat ie zijn haar wat langer wil maar er zit totaal geen model in
37 weken zou wel ideaal zijn. Enig idee hoe groot de kleine nu al is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben weer thuis
nog wel even met de arts-assistente er over gehad tot wanneer ze ons kindje laten zitten. Echt een duidelijk antwoord kwam er niet want dat ligt aan verschillende factoren. Ze proberen de 37wk te halen.
Vorige week donderdag 1400 gram en erg kleinquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
37 weken zou wel ideaal zijn. Enig idee hoe groot de kleine nu al is?
Je wordt even subtiel herinnerd aan je prioriteitenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde voor school bezig maar meneertje Muis dacht daar anders over
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je wordt even subtiel herinnerd aan je prioriteiten
f_r
33wk3 dag vorige week dus 32wk4d bij de echo ben al bijna een week verder weer en mijn buik groeit wel met die verplichte bedrustquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat fijn dat je weer thuis bent f_r![]()
Hoeveel weken ben je nu precies? Want 1400 gram is volgens mij best weinig...
quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo vrijdag avond word de vijver gehaald en heb ik weer wat te doen
Maar je bent wel onze lieve Zwabber!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en opgeven is iets dat ik stilletjes al gedaan heb, je hebt zelf ook gezien dat ik niet echt een adonis of een sociaal wunderkind ben
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ze heel erg gemist.
Zorro moest even goed kijken wie er binnen kwam. Rossi kon ik meteen oppakken en Fire schrok van mijn vriend dus die moest even wennen.
Gezellig. NOTquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zijn bij de buren aan het vernieuwen (nieuwe keuken en sanitair)
Eerst lag ik in een z-huis waar ze aan het verbouwen zijn maar waar ze tussen bepaalde tijden wel stil waren en hier gaat het weer vrolijk door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |