Vacoped, nope.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef indaha het volgende:
Qwea mag je niet in plaats van het gips dat ander ding aan waar ik de naam van kwijt ben.![]()
Snap je het nog
O gelukkig nog maar 8 dagen dan ben je weer mobielquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
Die TT_O-
[..]
Vacoped, nope.
Want mijn voet moet in 90 graden staan, en dat kan met de vacoped niet. Dan staat ie in spits
Maar ik hoef nog maar 8 dagen. En dat loopgips ging eigenlijk wel hoor... beter dan dit gips waar je niet op mag staan
Huh? Bij Strega's vacoped kan dat wel, waardoor bijvoorbeeld een achillespeesblessure goed de voet eerst in spits en geleidelijk aan meer richting 90 graden kan worden gezet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
Vacoped, nope.
Want mijn voet moet in 90 graden staan, en dat kan met de vacoped niet. Dan staat ie in spits
Maar ik hoef nog maar 8 dagen. En dat loopgips ging eigenlijk wel hoor... beter dan dit gips waar je niet op mag staan
Nou, daar reken ik niet op hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O gelukkig nog maar 8 dagen dan ben je weer mobiel
Bij die ene die ik had kon dat niet zeiden ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Huh? Bij Strega's vacoped kan dat wel, waardoor bijvoorbeeld een achillespeesblessure goed de voet eerst in spits en geleidelijk aan meer richting 90 graden kan worden gezet.
Maar,voor die nog maar acht dagen.
Ja dat is natuurlijk zo, maar ik bedoelde meer dat je geen rekening meer hoefde te houden met het gips en je dus lekker kan badderen en zonnen en andere dingen die nu lastig zijn met gipsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar reken ik niet op hoor
Ik zal waarschijnlijk de eerste week sowieso niet echt kunnen lopen want mijn spieren hebben niks gedaan. En mijn banden en pees doen nog onwijs pijn.
Dus ik vermoed dat ik pas over een week of 2 weer wat kan gaan lopen
Gelukkig de 12de (gelijk na het ziekenhuis bezoek van de 11de) kan ik al naar de fysio.
Gewoon laten staan en Zwabber kidnappenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo gewoon Zwabber meeten
![]()
Zal ik het Steigermeisje voor de trein gooien of in de Maas?
Nah, dat meisje moet ik zsm elimineren natuurlijkquote:
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef Oognip het volgende:
Over een week komen ze onze nieuwe vloer leggen
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo, maar ik bedoelde meer dat je geen rekening meer hoefde te houden met het gips en je dus lekker kan badderen en zonnen en andere dingen die nu lastig zijn met gips
verzuipenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo gewoon Zwabber meeten
![]()
Zal ik het Steigermeisje voor de trein gooien of in de Maas?
Die had ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:20 schreef Pagan het volgende:
Deze heeft Strega dus, goed te zien.
[ afbeelding ]
Denk je dat ze tegen jou opkan, ik denk het nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, dat meisje moet ik zsm elimineren natuurlijk
Ja he, in de Maas geeft minder rotzooi en geen vertragingen met de treinen en zo.quote:
Tuurlijk niet maar we moeten het niet te moeilijk maken voor Zwabje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Denk je dat ze tegen jou opkan, ik denk het niet
Oke dan go get himquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar we moeten het niet te moeilijk maken voor Zwabje.
Als ze er niet meer is valt er ook niks te kiezen en klaar
En ze kan gelijk uitkijken naar die vermiste student.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, in de Maas geeft minder rotzooi en geen vertragingen met de treinen en zo.
Thnx, aan jou heb ik wat![]()
Wat een stel sufkutten. Dat is een van de unique selling points van Vacoped®quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die had ik ook!Ik ga zo wel ff sneek bellen
![]()
Succes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef Oognip het volgende:
Ik moet vanmiddag voor het eerst werken en das best spannend maar wel leuk
Oh wat tofquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik begin vandaag op de afdeling waar ik stage heb gelopen
Oeh dat zou wel fijn zijn! Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes met werken oognip
oh-oh veel plezier met je zwam/steigermeisje meet
bd was vanmorgen 130/90 is die dat morgenochtend ook dan mag ik morgen naar huis.
Have fun!quote:
Oh daar zou ik echt gek van wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben ik de enige die het vervelend vind dat een dreumes van 's morgens 08:00 tot 12:00 op de kamer is? Hij verveelde zich stierlijk en was veel aan het huilen/gillen/krijsen
Nu is ze al 30min aan het bellen terwijl het eigenlijk rusttijd is.
Gebeld! In overleg straks hier met de gipsmeester (als die hem hebben en hem willen geven) mag ik een vacopedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een stel sufkutten. Dat is een van de unique selling points van Vacoped®
Super Qwea! Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gebeld! In overleg straks hier met de gipsmeester (als die hem hebben en hem willen geven) mag ik een vacoped![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze zo vriendelijk zijn mij er 1 te geven
Ja, want dan kan ik eindelijk mijn benen scheren (die zien er niet uit!) en lekker lang douchenquote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gebeld! In overleg straks hier met de gipsmeester (als die hem hebben en hem willen geven) mag ik een vacoped![]()
![]()
![]()
Je had er toch al een? Of moest je die weer inleveren? Wel fijn als je zo'n ding weer magquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Beetje te veel op elkaars lip? Succes met werken straks!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan werken en even lekker weg te zijn. Vriend en ik maken al een week lang alleen maar ruzie
Ja het is vandaag nieuwe maan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan werken en even lekker weg te zijn. Vriend en ik maken al een week lang alleen maar ruzie
Zoiets. Meningsverschillen, gebrek aan communicatie dat soort dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje te veel op elkaars lip? Succes met werken straks!
17-20quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Balen Oognip. Dan is het inderdaad lekker dat je even weg kanHoe laat begin je met werk?
Overloon? Of is dat te ver?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Nonneke het volgende:
wat zullen we morgen eens gaan doen ?
Koningin Julianatoren
DT Amersfoort (voor de 4miljoenste x)
Sprookjeswonderland
Morgen eindelijk de buggy uittesten, mét honden een vervelend jongetje omdat hij niet in de hondenbuggy mag
hm dat is voor morgen wat ver idd, maar als daar hondjes binnenmogen wel wat voor een volgende keerquote:
Dat wist ik niet, nooit op geletquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Nonneke het volgende:
hm dat is voor morgen wat ver idd, maar als daar hondjes binnenmogen wel wat voor een volgende keerik zie dat er geen honden mogen, jammer !
Heb je je ouwe niet meer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
Geen vacopeddie hebben ze niet hier. Heb loopgips. Ze kunnen hier echt NIET gipsen
Nope, die heb ik in moeten leveren toen. maar ja, nog maar een weekje. Ga zo zelf wel ff het gips bijwerkenquote:
Waarom inleveren? Hergebruiken ze die dingen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, die heb ik in moeten leveren toen. maar ja, nog maar een weekje. Ga zo zelf wel ff het gips bijwerken
Omdat ze dan steeds weer zo'n ding in rekening kunnen brengen bij de verzekeringquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
Waarom inleveren? Hergebruiken ze die dingen?
Iig niet in het UMCG.
Jupquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Waarom inleveren? Hergebruiken ze die dingen?
Iig niet in het UMCG.
Nope, want het valt allemaal onder het dbcquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat ze dan steeds weer zo'n ding in rekening kunnen brengen bij de verzekering
Ja, en bij de volgende patiënt ook, en bij de daaropvolgende weer. Da's net zoiets als dat ze twee ligdagen in rekening brengen als de ene patiënt 's morgens naar huis gaat en de volgende 's middags komt.quote:
true, true.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en bij de volgende patiënt ook, en bij de daaropvolgende weer. Da's net zoiets als dat ze twee ligdagen in rekening brengen als de ene patiënt 's morgens naar huis gaat en de volgende 's middags komt.
Ja, dat is ook de reden dat ze graag op vrijdag de intake doen. Daarna mag je naar huis tot zondagavond of maandagmorgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en bij de volgende patiënt ook, en bij de daaropvolgende weer. Da's net zoiets als dat ze twee ligdagen in rekening brengen als de ene patiënt 's morgens naar huis gaat en de volgende 's middags komt.
eu moet ff kijken wanneer tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiiii bijna meet met Belana, wat een Fok!dag vandaag zeg![]()
Yns, ik heb de Pfaffs binnen, wanneer kom je kijken?
Ga je nog naar die boekenmeuk?
oh-oh heeft jullie heel gelaten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |