doe maar een sanctie dan hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
Joanna en Flip in de SL, want die verlullen zich denk ik. Hebben het over gesprek bij de stem.
nee karim moet weer naar de kamerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef beequeen het volgende:
Huh, een SL omdat Flip het over stemmen had? Hij en Sharon hebben allebei 3 keer gestemd?
Ach gister verlulde Joanna zich ook al, ze zat tegen Sharon op te scheppen over wat Flip allemaal voor liefs over haar gezegd had in de KvdW tijdens het nomineren waarop Sharon kaatste " Daar mogen jullie helemaal niet over praten"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
Joanna en Flip in de SL, want die verlullen zich denk ik. Hebben het over gesprek bij de stem.
En hoezo weet opgespoten lip wat flip over haar zegt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach gister verlulde Joanna zich ook al, ze zat tegen Sharon op te scheppen over wat Flip allemaal voor liefs over haar gezegd had in de KvdW tijdens het nomineren waarop Sharon kaatste " Daar mogen jullie helemaal niet over praten"![]()
Helaas gaat Sharon hier niet verder op in. niet zo vreemd maar toch.
is 1 keer gebeurd ja, en terechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Mo heeft Karim veel ruzies gehad in het huis en is hij erg kwetsend naar haar geweest.
de enige Constanza, die me interesseert is de badplaats in Roemeniëquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef knagsje het volgende:
de dochter van conny B is ook weer lekker in het nieuws........
Dat zie je in 2 minuten wel hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
Goeiemiddag trouwens
Is wel een dagtaak he om maar iets te kunnen zien of te horen over jo wat niet goed is
Zei ze dat écht over Karim?? Kan me 1x herinneren ("wou ze nou wel of niet het huis uit") dat hij eindelijk zijn mond open trok tegen Mo maar voor de rest?! Hij is zo ongeveer de meest zachtaardige persoon daar. (o ja, de aanvaring met Servio toen hij gestopt was met roken, 2x dan)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Mo heeft Karim veel ruzies gehad in het huis en is hij erg kwetsend naar haar geweest.
Is ook niet echt een beetje subtiel meer hè?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Hebben jullie (bij de nominaties) meegenomen wat iemand heeft meegemaakt in het huis?"
Goedemiddagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Zei ze dat écht over Karim?? Kan me 1x herinneren ("wou ze nou wel of niet het huis uit") dat hij eindelijk zijn mond open trok tegen Mo maar voor de rest?! Hij is zo ongeveer de meest zachtaardige persoon daar. (o ja, de aanvaring met Servio toen hij gestopt was met roken, 2x dan)
Ja, en wat heeft dat met de streams te maken ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef knagsje het volgende:
de dochter van conny B is ook weer lekker in het nieuws........
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Is ook niet echt een beetje subtiel meer hè?!
Idd. Ik vond Geer bijzonder duidelijk met zijn verhaal over keuzes die ze zélf had en genomineerd worden als ze dat écht wilde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Goedemiddag
Mo haar gedachten gang is dat alles haar wordt aangedaan. Ze snapt niet dat je eigen keuzes maakt met daarbij horende gevolgen. Geer heeft haar dit nog proberen duidelijk te maken maar dat ging er niet in...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Hebben jullie (bij de nominaties) meegenomen wat iemand heeft meegemaakt in het huis?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |