Met de katten erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het bed waar jij ook in gelegen hebt
Van jou, als je afgezeken wil worden, waar beter op dan het uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe niet aan vette jongens
[quote][ afbeelding ]Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende: [..] Pics! [/ quote]Waarvan?
Die zijn ook dol op anaalquote:
Onmogelijk. Ik ben veel te mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van jou, als je afgezeken wil worden, waar beter op dan het uiterlijk.
Die geurquote:
Niet zonder toestemming van meester Airquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed ik geef toe, mijn originele post had hier moeten staan, vandaar:
[..]
Sinds wanneer doe jij daar aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En geloof me dit was de meest FOK! vriendelijke plaatje/foto.
in welke klasse? in wat voor wagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Mijn nieuwe hetero is autocoureurNou, hebben jullie iets om op te fappen ipv mij
Ik heb er al eentje. Weet alleen nog steeds niet of ik ga.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag 10-5 om 11:00 komen er 278 Lowlands tickets opnieuw beschikbaar.
LDG welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat een sociaal wenselijke TT!
Niemand wil in de praktijk toch seks met een dikke jongen?
en toch heeft babs et, vreemd hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat een sociaal wenselijke TT!
Niemand wil in de praktijk toch seks met een dikke jongen?
Ik uiteraard ook, ik heb er minder belangrijke dingen voor aan de kant gezet (werk).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje. Weet alleen nog steeds niet of ik ga.
ik ook, en toch heb ik het niet, dus dat is geen excuus.quote:
Nee serieus, ik heb een soort dierlijke aantrekkingskracht. Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Ik ben ook nog eens bloedje mooi, en niet dik zoals Rival probeerde te zeggen. Een vlotte babbel, en een god in bed. Tsja...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, en toch heb ik het niet, dus dat is geen excuus.
jij hebt al een kind, jouw taak is gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, en toch heb ik het niet, dus dat is geen excuus.
Je hebt een fotoboek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb een soort dierlijke aantrekkingskracht. Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Ik ben ook nog eens bloedje mooi, en niet dik zoals Rival probeerde te zeggen. Een vlotte babbel, en een god in bed. Tsja...
nu alleen nog een beetje zelfkennis en je bent perfectquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb een soort dierlijke aantrekkingskracht. Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Ik ben ook nog eens bloedje mooi, en niet dik zoals Rival probeerde te zeggen. Een vlotte babbel, en een god in bed. Tsja...
Nou goed, niet bloedje mooi dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt een fotoboek.
Sommige beweringen zijn makkelijk te weerleggen. Of geloof je nog steeds alles wat je mama zegt?
aha, 't ontbreekt me dus gewoon aan een vlotte babbel. Maar dat wist ik eigenlijk al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Donequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
nu alleen nog een beetje zelfkennis en je bent perfect
Dat is makkelijk te trainen. Dus je hebt geluk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
aha, 't ontbreekt me dus gewoon aan een vlotte babbel. Maar dat wist ik eigenlijk al.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag 10-5 om 11:00 komen er 278 Lowlands tickets opnieuw beschikbaar.
TMI!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wil een grote neger die mijn kontje open splijt.
quote:
Een seatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik veel wat voor wagen dat is
Iets met de paasraces in Zandvoort in ieder geval.
als ik het al kan ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
Dit ziet er wel heel makkelijk uit. Maar toch maar een extra doosje eieren kopen
http://www.kookse.tv/recept/eigeel-scheiden-.php
Tis ook best makkelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
Dit ziet er wel heel makkelijk uit. Maar toch maar een extra doosje eieren kopen
Het is makkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
Broer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ibiza dan denk ik?quote:
een seat, ik gok een leonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik veel wat voor wagen dat is
Iets met de paasraces in Zandvoort in ieder geval.
Wat is elke goeie chefkok ook alweer? Een man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wij mannen dat tegen een vrouw moeten zeggen, is toch eigenlijk van de zotte?
eens!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wij mannen dat tegen een vrouw moeten zeggen, is toch eigenlijk van de zotte?
Ik heb een foto gezien van Q en vet lijkt mij niet aan de orde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, leuk en aardig, maar jij bent 33, dus VET oud, dus daar gaat mis.
lijkt mij ook ja. Geen ibiza iig.quote:
Nou, HEUL oud dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien van Q en vet lijkt mij niet aan de orde.
stelletje metro'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bek houwe kleuterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis ook best makkelijkDe dooier blijft wel bij elkaar, dus idd gewoon een beetje overschenken.
Ik heb 4 eieren nodig en heb er nog 4... hmmmm...quote:
Waarom stata er dan een sticker IBIZA swingers op de achterkant?quote:
Zelfs als je mist zou hij heel in het bakje moeten vallen en kan je hem er nog met een lepel uit scheppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 4 eieren nodig en heb er nog 4... hmmmm...
Ik ga jullie vanmiddag het resultaat laten weten
Wij mannen worden elk jaar knapper, ik ben dus NOG knapper dan jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom stata er dan een sticker IBIZA swingers op de achterkant?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus dinsdag om 11:00 klaar zitten.
+0quote:
Dat is altijd nog beter dan een stel volwassenen die hard tegen hard gaan! Trust me on that one.quote:
Is ook zo ja, maar soms kan een dooier toch al kapot gaan met het openslaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs als je mist zou hij heel in het bakje moeten vallen en kan je hem er nog met een lepel uit scheppen.
Ja heel soms.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook zo ja, maar soms kan een dooier toch al kapot gaan met het openslaan?
Dat zei ik toch al?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja heel soms.
Eieren zijn de kosten niet dus haal gewoon nog een doosje
Aubergines?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:49 schreef MissMSX het volgende:
Dat zei ik toch al?
zo ff boodschapjes doen. Heb er zin in. Nieuw recept. Altijd spannend
Whut??quote:
Omdat lunchtijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan dat nou een topickiller zijn, hoe kleuterachtig ook?.
Briljant jaquote:
quote:Dear Mr Obama,
If everything goes a bit pear-shaped at the next election, and you don't make it in again, please come to Britain and be OUR Prime Minister. Believe me, you'd be welcome with open arms.
Yours sincerely,
The whole of the United Kingdom
Eerst bammetjes knagenquote:
Heerlijk ook dat het niet bij een of twee opmerkingen blijft, maar dat hij maar door blijft zagen. Epicquote:
kloon van grijzemuis ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
Beetje jammer dat ik van het sporten zo uit balans raak...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk ook dat het niet bij een of twee opmerkingen blijft, maar dat hij maar door blijft zagen. Epic
quote:Because he can finally get back to the issues that matter. Like did we fake the moonlanding.
Ik kan Donald nooit meer zien zonder hieraan te moeten denken. Goeie stuntquote:
MNRquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
Ik hoop dat je dit niet zweverig bedoelt met 'geestelijke balans' enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
In de zon is het best OK. Bovendien is dit weekend mooiquote:
Je moet ook niet naar buiten gaan, dat is vragen om problemen! Buiten zijn *ril* mensen!quote:
Haha, neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet zweverig bedoelt met 'geestelijke balans' enzo
Je zit zeker niet in de keuken hè? Je weet dat vrouwen niet buiten de keuken horen!quote:
Ik ben geen vrouwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zit zeker niet in de keuken hè? Je weet dat vrouwen niet buiten de keuken horen!.
Goed zo. Ik kan namelijk slecht tegen mensen die eerst drie uur yoga moeten doen na een uurtje sporten omdat hun chi anders verstoord isquote:
Die horen toch in het kolenhok?quote:
Dan heb ik er nog wel een paar voor je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan Donald nooit meer zien zonder hieraan te moeten denken. Goeie stunt
quote:
Nou inderdaad. Het gaat eerder zo:quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het gaat eerder zo:
PSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTT!!!!! HOEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!11!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het gaat eerder zo:
PSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTT!!!!! HOEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!11!!
niet, mwuahahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Swaggmon het volgende:
Hoe verwijder ik dit topic uit mijn actieve topics
Je relatie-status aanpassen. Doh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Swaggmon het volgende:
Nadenken voor je iets post.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Swaggmon het volgende:
Biedt je ze wel een pilsje aan na gedane arbeid?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
godzijdank, m'n bank mag nog naar boven getild worden
Dat wordt lachen
Leuke wenteltrap in je huis?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
Dat wordt lachen
Ok. Point takenquote:
Hoekbank in één stuk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
Dat wordt lachen
Door veelvuldig gebruk vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Swaggmon het volgende:
Hey mokkel, jij hier?quote:
3 verdiepingen omhoog door trappenhuis van flat. Da's het maximum dat ze mogen tillen. Anders had ik een verhuislift moeten bestellen. A ¤250,-quote:
Zit je shirtloos?quote:
3-zitsquote:
Nee joh, want dan moet ik toch werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Dat het in het weekend 25 graden wordt is leuk en aardig, maar dat is niet waar het omgaat. Donderdag wordt het maar 18 graden en dat is ruim te koud
Ja. Warme weekenden zijn al heel mooi meegenomen. De rest is bonus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, want dan moet ik toch werken.
Ik in het weekend ook, dus dan hoeft het ook geen mooi weer te worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en? Eigen schuld. Ik en ongeveer 130.000 mensen willen graag iets warmer dan 18 graden in Zwolle op donderdag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
5 mei is het bevrijdingsdag. Dat is een soort van weekenddagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Warme weekenden zijn al heel mooi meegenomen. De rest is bonus.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en? Eigen schuld. Ik en ongeveer 130.000 mensen willen graag iets warmer dan 18 graden in Zwolle op donderdag.
mijn beste klant, daar gaat mijn omzetquote:Marechaussee houdt grote actie bij woonboot AMSTERDAM - Bij een woonboot op de Joan Muyskenweg in Amsterdam heeft de marechaussee dinsdagochtend een groot aantal auto's in beslag genomen.
De twee bewoners van de boot, een echtpaar, zouden zijn aangehouden. Bij de grootschalige actie waren een duikteam en een hondenbrigade bij betrokken. De marechaussee heeft onder meer een Hummer, een Porsche en meerdere Volkswagen Golfs in beslag genomen.
Een buurman van het echtpaar op de woonboot laat AT5 weten dat de man wel vaker heeft vastgezeten.
.
Dus zij geven hun zwarte geld bij jou uit... ik zou even koffie zetten voor de ME als ik jou was...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai boefje, opper-dramaqueen en mijn eigen grab-away-gay.
ik kan toch niet aan iedereen vragen hoe ze aan geld komenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus zij geven hun zwarte geld bij jou uit... ik zou even koffie zetten voor de ME als ik jou was...
O ja. Maar ik moet dan werken. Dus ik ben egoistischquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 mei is het bevrijdingsdag. Dat is een soort van weekenddag
Nu is mijn leven compleet, dankje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje: "Ik moet poepen!"
Dat jullie het ook even weten.
graag gedaan.quote:
Te laat, ik hoop dat het weer hoost in Eindhoven zoals op 29-4, terwijl het prachtig weer in Zwolle is, zoals op 29-4quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Maar ik moet dan werken. Dus ik ben egoistisch
O nee wacht, 's avonds bevrijdingsgala... buiten!
Doe maar wel mooi weer
Whale wars? Klinkt als modderworstelen met dikke wijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Zo, meeting gehad met die gasten van Whale wars, leuke verhalen moet ik zeggen, en aardige gasten ook.
Gelukkig geen last van, net een uur naar een trol moeten kijken in een video conferencequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, ik zit hier met een enorme stijve, bureau komt een enorm stuk omhoog
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whale wars? Klinkt als modderworstelen met dikke wijven
http://animal.discovery.com/tv/whale-wars/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whale wars? Klinkt als modderworstelen met dikke wijven
http://en.wikipedia.org/wiki/Whale_Whoresquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Zo, meeting gehad met die gasten van Whale wars, leuke verhalen moet ik zeggen, en aardige gasten ook.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, ik zit hier met een enorme stijve, bureau komt een enorm stuk omhoog
"Dead Celebrities"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Die aflevering waarin ze Ghosthunters afzeiken
Die aflevering, van vorige week, waar ze Apple-gebruikers afzeikenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Die aflevering waarin ze Ghosthunters afzeiken
nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die aflevering, van vorige week, waar ze Apple-gebruikers afzeiken
quote:
FYLquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Wat een deprimerend onflatteus klotelicht hebben we hier toch op de wc
Zo erg is het ook weer niet hoor. Het licht liegt uiteraard.quote:
quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Het licht liegt uiteraard.
quote:
De MI's man, de MI's!!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]In het zonnetje ziet het er meteen beter uit. Dat ligt maakt van iedereen een wandelend lijk. Houd ik mezelf voor.
quote:
Doe eens liefquote:
ja, ga je heel diep schamen!quote:
Nuhuh, hij heeft gelijk, beschamend!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, ga je heel diep schamen!
Op je knieën is wel een mooie diepte
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joejoe, is het mooie weer je in je bolletje geslagen?
Ja omdat je in de zon zo'n mega zonnebril op hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]In het zonnetje ziet het er meteen beter uit. Dat licht maakt van iedereen een wandelend lijk. Houd ik mezelf voor.
De verf is em naar z'n hoofd gestegenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joejoe, is het mooie weer je in je bolletje geslagen?
Ja, dus ik kán het wel!quote:
Ik wist wel dat drugs goed zouden zijn om joejoe wat losser te maken...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja omdat je in de zon zo'n mega zonnebril op hebt natuurlijk.
Dan is je gezicht amper te zien.
Too cheesy?quote:
Ik zal jou eens op je gevoelige puntje rammen.quote:
kwam jij hier "vroeger" ook al?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:08 schreef MNR het volgende:
Wel, mijn foon heeft het begeven... 'geen service'.
Wel, dat is dan ook weer lekker duidelijk!
Simpel: weg omdat het me niet meer boeidequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
naam komt me zo bekend voor.....
waarom was je weg? en waarom ben je er weer?
als je een beetje op je detailgebruik kan lettenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Is er hier trouwens nog behoefte aan een nieuw deel van de ranzigheden van stbabylon?
Zal het proberen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
als je een beetje op je detailgebruik kan letten
vriendje gekregen, weer uit met vriendje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Simpel: weg omdat het me niet meer boeide
Terug omdat.... laaaaang verhaal.
Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Is er hier trouwens nog behoefte aan een nieuw deel van de ranzigheden van stbabylon?
Actually no. None of thatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vriendje gekregen, weer uit met vriendje.
Aandacht vragen hoeft echt niet hoor. Daar hebben we er al zat van hier.
zo te zien kom je ook bij HW bekend voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vriendje gekregen, weer uit met vriendje.
Aandacht vragen hoeft echt niet hoor. Daar hebben we er al zat van hier.
Dat lijkt mij persoonlijk best ranzigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik had van de week, vlak voor het ontwaken, een droom dat iemand anders in het gezicht van mijn vriendin klaarkwam. Vervolgens ging ik het half-zoenend er weer vanaf likken. Ik werd met een enorme stijve wakker en heb dus nu een nieuwe fantasie.
just bring it onquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op je gevoelige puntje rammen.
Dudequote:
Ieuw, wat een smerig idee lijkt me dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik had van de week, vlak voor het ontwaken, een droom dat iemand anders in het gezicht van mijn vriendin klaarkwam. Vervolgens ging ik het half-zoenend er weer vanaf likken. Ik werd met een enorme stijve wakker en heb dus nu een nieuwe fantasie.
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, wat een smerig idee lijkt me dat.
Ik haak ook afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ookquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"En toen ik hem langzaam terugtrok uit zijn strakke mannekutje zat er nog een restje van het eten van gisteren aan. "Chili co carne?" vroeg ik hem lachend. "Wat weet je dat toch ook weer goed" antwoorde hij, hijgend nog van inspanning."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
als je een beetje op je detailgebruik kan letten
quote:
ik neem aan met al jouw ervaring dat je wel al weet hoe dat smaakt en dit dus echt gaat om, het van haar gezicht aflikken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook
Dacht namelijk al wel dat jullie dat ranzig zouden vindenIk kan zelf nauwelijks wachten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb ik een kleine opfrispost nodig voor er een lichtje gaat branden!
Braaf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iemand die jouw verjaardag wel zag staan.
Nee babs, ik ga NIET je vriendin een facial gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En toen ik hem langzaam terugtrok uit zijn strakke mannekutje zat er nog een restje van het eten van gisteren aan. "Chili co carne?" vroeg ik hem lachend. "Wat weet je dat toch ook weer goed" antwoorde hij, hijgend nog van inspanning."
spring nou maar snel onder de douche om die tarrels van je koppie af te wassenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En toen ik hem langzaam terugtrok uit zijn strakke mannekutje zat er nog een restje van het eten van gisteren aan. "Chili co carne?" vroeg ik hem lachend. "Wat weet je dat toch ook weer goed" antwoorde hij, hijgend nog van inspanning."
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
spring nou maar snel onder de douche om die tarrels van je koppie af te wassen
In burn-out terecht gekomen.. daardoor kan ik op dit moment niet meer fulltime werken (mijn lichaam kan dat fysiek niet meer opbrengen..). Dus moet ik veel rust nemen en zelf alles weer opbouwen.quote:
Hallo, je weet toch ook wel beter dan dat je een post van mij als reactie op "ranzige details" voorzichtig moet lezen. Zeker als het een lapje tekst is!quote:
heb je het nu over jezelf of wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ken haar wel nog van naam en dat ze altijd heel lief en aardig was/is.
Wij scheren ons bibsje, dus we hebben geen tarrels. Duh!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
spring nou maar snel onder de douche om die tarrels van je koppie af te wassen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar weer een no-gay-zone van maken hier.
Niks tegen Homo's, Ang3l heeft stiekem met me gedanst zelfsquote:
Ik kom wel half in opstand dan, moet genoeg zijn om zo'n stickboy uit te schakelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu half Marokkaan dus je mag niet in opstand tegen me komen van de politie
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks tegen Homo's, Ang3l heeft stiekem met me gedanst zelfs
Het had ook in een spoiler gezet kunnen worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, je weet toch ook wel beter dan dat je een post van mij als reactie op "ranzige details" voorzichtig moet lezen. Zeker als het een lapje tekst is!
Noem je me nu anorexia-patient?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom wel half in opstand dan, moet genoeg zijn om zo'n stickboy uit te schakelen.
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik neem aan met al jouw ervaring dat je wel al weet hoe dat smaakt en dit dus echt gaat om, het van haar gezicht aflikken?
oh balen zeg.... vanwege werk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
In burn-out terecht gekomen.. daardoor kan ik op dit moment niet meer fulltime werken (mijn lichaam kan dat fysiek niet meer opbrengen..). Dus moet ik veel rust nemen en zelf alles weer opbouwen.
Hier terecht gekomen omdat de muren thuis op me afkwamen
O jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks tegen Homo's, Ang3l heeft stiekem met me gedanst zelfs
Ja, en leef je uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu anorexia-patient?
Deed iemand gister ook al en die kreeg een signature diva-uitbarsting van mijn kant! *handjes in de heupen*
Ik beloof je dat ik je nooooit zal vragen of je chili con carne hebt gegeten. Goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het had ook in een spoiler gezet kunnen worden natuurlijk.
Jups.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
oh balen zeg.... vanwege werk?
tsjah als je je verveelt kom je hier al snel he.....
Ik ken je niet goed genoeg om hem sterk te maken. Bij die ander wist ik tenminste nog dat ie vetrollen had dus die kon ik ff persoonlijk de hoeken van de fok-kamer laten zienquote:
Braaf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik je nooooit zal vragen of je chili con carne hebt gegeten. Goed?
Het spijt me.
Al heb je een 3d-foto van me incl macro-details, je lult maar een eind raak, see if I carequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om hem sterk te maken. Bij die ander wist ik tenminste nog dat ie vetrollen had dus die kon ik ff persoonlijk de hoeken van de fok-kamer laten zien
heb je nu wel een andere baan? of doe je nog hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups.
Actually no. Ik ben al een paar maanden 'onderweg'
True truequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, ieder zijn ding zullen we dan maar zeggen
Ik weet waar je huis woont jonguh!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al heb je een 3d-foto van me incl macro-details, je lult maar een eind raak, see if I care.
Taal. Dat is zegmaar echt mijn dingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, ieder zijn ding zullen we dan maar zeggen
een homofiele Eindhovenaar in Amsterdam-Noord, dat wordt lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont jonguh!
Ik en mijn matties komen je klop geven!
Dat is toch dubbel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
een homofiele Eindhovenaar in Amsterdam-Noord, dat wordt lachen
Yummie!quote:
dat vraag je nou nooit aan mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg jij eens wat ik vanavond ga eten. Moet nog boodschappen doen.
Geen idee, maar kon de neven van mn ex altijd flink opnaaien door te zeggen dat Eindhoven een homo stad wasquote:
Ik heb geen zin om over werk te praten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
heb je nu wel een andere baan? of doe je nog hetzelfde?
onderweg naar Fok!?
Wat voor ingredienten vind je lekker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg jij eens wat ik vanavond ga eten. Moet nog boodschappen doen.
MNR.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef MNR het volgende:
Ik heb geen zin om over werk te praten.
Nee, man!!
Als dat waar was, zou ik hier niet zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen uit Eindhoven is homofiel was me niet opgevallen 30-4 trouwens.
Ach, ik was dat meisje dat ik zich altijd bezighield met alle wereldproblemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan hij jou iets beschrijven.Is Rival zijn vraag ook beantwoord.
Ik ben er hard mee aan de slag jaquote:
Serieuze vrouwenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach, ik was dat meisje dat ik zich altijd bezighield met alle wereldproblemenEn veeeeeel te serieus was.
Dat viel volgens mij wel mee. Vond je altijd wel een leuke user om te "volgen".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
Ach, ik was dat meisje dat ik zich altijd bezighield met alle wereldproblemenEn veeeeeel te serieus was.
Hahahaha! Dan scheelt het dat ik daar ook niet meer mee bezig wil zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieuze vrouwenIk kan daar niet mee omgaan
Niks eigenlijk, ik stel me graag aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Dan scheelt het dat ik daar ook niet meer mee bezig wil zijn.
Waarom niet eigenlijk?
Ik was altijd bezig met de ander... (en niet met mezelf). Don't wanna go back therequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat viel volgens mij wel mee. Vond je altijd wel een leuke user om te "volgen".
Pasta salade met rucola, walnoten, blauwe kaas en gegrilde paprika´s en tomaat misschien?quote:
oh vandaar dat ik weinig herinnerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pasta salade met rucola, walnoten, blauwe kaas en gegrilde paprika´s en tomaat misschien?
Ik heb gewoon niet zo'n indruk op je gemaaktquote:
Yupquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh.
Gewoon alles door elkaar gooien, neem ik aan?
Uhm ja dat wel. Wel goed dat je er nu verandering in wil en kan brengen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was altijd bezig met de ander... (en niet met mezelf). Don't wanna go back there
Klinkt goed, op dat blauwe na. Niet zo'n fan van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pasta salade met rucola, walnoten, blauwe kaas en gegrilde paprika´s en tomaat misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |