Met de katten erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het bed waar jij ook in gelegen hebt
Van jou, als je afgezeken wil worden, waar beter op dan het uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe niet aan vette jongens
[quote][ afbeelding ]Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende: [..] Pics! [/ quote]Waarvan?
Die zijn ook dol op anaalquote:
Onmogelijk. Ik ben veel te mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van jou, als je afgezeken wil worden, waar beter op dan het uiterlijk.
Die geurquote:
Niet zonder toestemming van meester Airquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed ik geef toe, mijn originele post had hier moeten staan, vandaar:
[..]
Sinds wanneer doe jij daar aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En geloof me dit was de meest FOK! vriendelijke plaatje/foto.
in welke klasse? in wat voor wagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Mijn nieuwe hetero is autocoureurNou, hebben jullie iets om op te fappen ipv mij
Ik heb er al eentje. Weet alleen nog steeds niet of ik ga.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag 10-5 om 11:00 komen er 278 Lowlands tickets opnieuw beschikbaar.
LDG welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat een sociaal wenselijke TT!
Niemand wil in de praktijk toch seks met een dikke jongen?
en toch heeft babs et, vreemd hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat een sociaal wenselijke TT!
Niemand wil in de praktijk toch seks met een dikke jongen?
Ik uiteraard ook, ik heb er minder belangrijke dingen voor aan de kant gezet (werk).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje. Weet alleen nog steeds niet of ik ga.
ik ook, en toch heb ik het niet, dus dat is geen excuus.quote:
Nee serieus, ik heb een soort dierlijke aantrekkingskracht. Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Ik ben ook nog eens bloedje mooi, en niet dik zoals Rival probeerde te zeggen. Een vlotte babbel, en een god in bed. Tsja...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, en toch heb ik het niet, dus dat is geen excuus.
jij hebt al een kind, jouw taak is gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, en toch heb ik het niet, dus dat is geen excuus.
Je hebt een fotoboek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb een soort dierlijke aantrekkingskracht. Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Ik ben ook nog eens bloedje mooi, en niet dik zoals Rival probeerde te zeggen. Een vlotte babbel, en een god in bed. Tsja...
nu alleen nog een beetje zelfkennis en je bent perfectquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb een soort dierlijke aantrekkingskracht. Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Ik ben ook nog eens bloedje mooi, en niet dik zoals Rival probeerde te zeggen. Een vlotte babbel, en een god in bed. Tsja...
Nou goed, niet bloedje mooi dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt een fotoboek.
Sommige beweringen zijn makkelijk te weerleggen. Of geloof je nog steeds alles wat je mama zegt?
aha, 't ontbreekt me dus gewoon aan een vlotte babbel. Maar dat wist ik eigenlijk al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Donequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
nu alleen nog een beetje zelfkennis en je bent perfect
Dat is makkelijk te trainen. Dus je hebt geluk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
aha, 't ontbreekt me dus gewoon aan een vlotte babbel. Maar dat wist ik eigenlijk al.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag 10-5 om 11:00 komen er 278 Lowlands tickets opnieuw beschikbaar.
TMI!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wil een grote neger die mijn kontje open splijt.
quote:
Een seatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik veel wat voor wagen dat is
Iets met de paasraces in Zandvoort in ieder geval.
als ik het al kan ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
Dit ziet er wel heel makkelijk uit. Maar toch maar een extra doosje eieren kopen
http://www.kookse.tv/recept/eigeel-scheiden-.php
Tis ook best makkelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
Dit ziet er wel heel makkelijk uit. Maar toch maar een extra doosje eieren kopen
Het is makkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
Broer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ibiza dan denk ik?quote:
een seat, ik gok een leonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik veel wat voor wagen dat is
Iets met de paasraces in Zandvoort in ieder geval.
Wat is elke goeie chefkok ook alweer? Een man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wij mannen dat tegen een vrouw moeten zeggen, is toch eigenlijk van de zotte?
eens!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wij mannen dat tegen een vrouw moeten zeggen, is toch eigenlijk van de zotte?
Ik heb een foto gezien van Q en vet lijkt mij niet aan de orde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, leuk en aardig, maar jij bent 33, dus VET oud, dus daar gaat mis.
lijkt mij ook ja. Geen ibiza iig.quote:
Nou, HEUL oud dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien van Q en vet lijkt mij niet aan de orde.
stelletje metro'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bek houwe kleuterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis ook best makkelijkDe dooier blijft wel bij elkaar, dus idd gewoon een beetje overschenken.
Ik heb 4 eieren nodig en heb er nog 4... hmmmm...quote:
Waarom stata er dan een sticker IBIZA swingers op de achterkant?quote:
Zelfs als je mist zou hij heel in het bakje moeten vallen en kan je hem er nog met een lepel uit scheppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 4 eieren nodig en heb er nog 4... hmmmm...
Ik ga jullie vanmiddag het resultaat laten weten
Wij mannen worden elk jaar knapper, ik ben dus NOG knapper dan jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom stata er dan een sticker IBIZA swingers op de achterkant?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus dinsdag om 11:00 klaar zitten.
+0quote:
Dat is altijd nog beter dan een stel volwassenen die hard tegen hard gaan! Trust me on that one.quote:
Is ook zo ja, maar soms kan een dooier toch al kapot gaan met het openslaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs als je mist zou hij heel in het bakje moeten vallen en kan je hem er nog met een lepel uit scheppen.
Ja heel soms.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook zo ja, maar soms kan een dooier toch al kapot gaan met het openslaan?
Dat zei ik toch al?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja heel soms.
Eieren zijn de kosten niet dus haal gewoon nog een doosje
Aubergines?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:49 schreef MissMSX het volgende:
Dat zei ik toch al?
zo ff boodschapjes doen. Heb er zin in. Nieuw recept. Altijd spannend
Whut??quote:
Omdat lunchtijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan dat nou een topickiller zijn, hoe kleuterachtig ook?.
Briljant jaquote:
quote:Dear Mr Obama,
If everything goes a bit pear-shaped at the next election, and you don't make it in again, please come to Britain and be OUR Prime Minister. Believe me, you'd be welcome with open arms.
Yours sincerely,
The whole of the United Kingdom
Eerst bammetjes knagenquote:
Heerlijk ook dat het niet bij een of twee opmerkingen blijft, maar dat hij maar door blijft zagen. Epicquote:
kloon van grijzemuis ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
Beetje jammer dat ik van het sporten zo uit balans raak...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk ook dat het niet bij een of twee opmerkingen blijft, maar dat hij maar door blijft zagen. Epic
quote:Because he can finally get back to the issues that matter. Like did we fake the moonlanding.
Ik kan Donald nooit meer zien zonder hieraan te moeten denken. Goeie stuntquote:
MNRquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
Ik hoop dat je dit niet zweverig bedoelt met 'geestelijke balans' enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |