abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98077909
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat kan.

[..]

Dat is niet zo. Maar dat moet je maar van me aannemen.

[..]

Yup.

[..]

Ik zie geen vragen die niet retorisch gesteld overkomen op mij. Maar vraag gerust nog eens, dan zal ik proberen ze te beantwoorden.

[..]

Ik weet dat homeopathische middelen teren op het placebo-effect en dat ze verder niet genoeg werkende stof bevatten (die overigens synthetisch is, niet natuurlijk) om effect teweeg te brengen. Uit cijfers blijkt dat homeopathische middelen niet beter werken dan geen middelen. Ik zeg niet dat alternatieve geneeswijzen in zijn geheel niet werken, acupunctuur schijnt bijvoorbeeld duidelijk effect te hebben. De mechanismen zijn dan wel onbekend, wat betreft aansluiting met de reguliere medische kennis, maar daar zeg ik dan ook niets negatiefs over. Ik stel het juist op prijs dat zoiets werkt, ondanks gepaste verklaring.
Bij CD-technologie is dat hetzelfde, we wisten niet wat het mechanisme is, maar we weten dat lasers bits kunnen maken in het oppervlak. Sinds kort is hiervan trouwens wel een model van.

[..]

Elke stof die van invloed is op de biologische matrix heeft bijwerkingen, dat geldt bijvoorbeeld ook voor water.

[..]

Dat heeft helemaal niets hiermee te maken, maar nee. Ik steunde die oorlog niet, uberhaupt steun ik oorlog nooit.

[..]

Dat besef ik me (helaas) maar al te goed.

[..]

Eens. Ons land heeft in dat opzicht een gekozen dictatuur ipv democratie.

[..]

Dat denk ik niet. Ik weet niet hoe je daar bij komt? Ik weet dat het tegenovergestelde waar is.

[..]

Die machtsgreep is er al, die wordt alleen steeds meer alomvattend.

[..]

Je speelt wel met de gezondheid van mensen. Dat vereist een grote verantwoordelijkheid. Aangezien je geen titel oid hoeft te hebben kan iedere kwakzalver zijn nutteloze troep verkopen aan wanhopige mensen. Ik ben geen voorstander van geld, maar als dit helpt zelfs al een enkele kwakzalver te weerhouden, heb ik dat er persoonlijk voor over.

[..]

Die keuzevrijheid is er nooit geweest in de huidige vorm van de maatschappij, onbeperkte vrijheid is een illusie. Het is echter dat je besef hiervan steeds groter word, waardoor je je meer ingeperkt voelt.

[..]

Yup.

[..]

Dat wil ik best van je aannemen, ik denk dat jij hier meer over weet dan ik.

[..]

Dat kan ik me best voorstellen.

[..]

Yup.

[..]

Ik ontken niet dat beleidsmakers hier hun netwerk mee verblijden. Alleen denk ik dat de bevolking in bepaalde mate hier ook voordeel aan heeft.

[..]

Big Pharma, Big-Herbal-Pharma. Potato, tomato.

[..]

Erg sneaky.

[..]

Ja, dat is het hele idee van bankieren, zo heb ik begrepen.

[..]

Kan je me daar goede bronnen voor geven? Dat zou ik zeer interessant vinden om te lezen; hoe enkele families zulke grote corporaties in handen hebben.

[..]

Ik zie hier niet hoe je de stap van A naar B maakt en wat je bedoelt met: "E-coli?". Veroorzaken? Sterk uitvergroten in de media?
Allereerst. Bedankt dat je het hele stuk gelezen hebt. Dat vind ik erg... vleiend ergens.

Als je meer wilt weten hoe een klein deel families the big market beheren, kun je bijvoorbeeld de Rockefeller Files van Gary Allen lezen, dat geeft aardig inzicht, ook betreffend europa.

De strijd tegen de kwakzalver kost de rest de kop. Wederom een boomstam in de naam der gerechtigheid. Ik zie geen pluspunten voor de bevolking. Ik zie enkel Big Pharma giegelend achter het raam van haar mega paleis ergens in vrije ''hoest'' markt land.
Met haar kapitaalkracht kan ze alles financieren wat ze wil. Elke publiciteitsstunt, het maakt niet, grenzen zijn er niet, empathie is voor suckers en het volk is toch te afgeleid met de sleur van het dagelijks bestaan om zich af te vragen wie nou wie neukt.

De vader van John D Rockeller was zon kwakzalver, die van stad tot mensen oplichte. Hij leerde John alle trucjes. Niet veel later werd John de meeste gehate man in Amerika.(evenals rijke)

E-coli komt wel erg gelegen. Dat komen zulke dingen altijd. Hoe kan dat toch? Hebben die lui dan echt zoveel geluk? Zijn wij dan geboren pechvogels?
pi_98078463
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef dadgad het volgende:

[..]

Allereerst. Bedankt dat je het hele stuk gelezen hebt. Dat vind ik erg... vleiend ergens.
:) Als jij de moeite neemt zo'n tekst te schrijven in reactie op een post van mij, is het voor mij logisch om diezelfde moeite te proberen evenaren door het te lezen. Ik hoop dat je datzelfde voor mij en anderen op kan brengen. ;)

quote:
Als je meer wilt weten hoe een klein deel families the big market beheren, kun je bijvoorbeeld de Rockefeller Files van Gary Allen lezen, dat geeft aardig inzicht, ook betreffend europa.
Dank. Ik vond net de eerste vier hoofdstukken op het net, daar ga ik me eerst aan wagen, voordat ik besluit zo'n boek aan te schaffen.

quote:
De strijd tegen de kwakzalver kost de rest de kop. Wederom een boomstam in de naam der gerechtigheid. Ik zie geen pluspunten voor de bevolking. Ik zie enkel Big Pharma giegelend achter het raam van haar mega paleis ergens in vrije ''hoest'' markt land.
Met haar kapitaalkracht kan ze alles financieren wat ze wil. Elke publiciteitsstunt, het maakt niet, grenzen zijn er niet, empathie is voor suckers en het volk is toch te afgeleid met de sleur van het dagelijks bestaan om zich af te vragen wie nou wie neukt.
En dat is waarom ik een groot voorstander ben van educatie en efficiënte communicatie.

quote:
De vader van John D Rockeller was zon kwakzalver, die van stad tot mensen oplichte. Hij leerde John alle trucjes. Niet veel later werd John de meeste gehate man in Amerika.(evenals rijke)
Daar zal ik vast nog wel wat over te lezen krijgen. :)

quote:
E-coli komt wel erg gelegen. Dat komen zulke dingen altijd. Hoe kan dat toch? Hebben die lui dan echt zoveel geluk? Zijn wij dan geboren pechvogels?
Dit soort voorvallen vinden aan de lopende band plaats. De schijnwerpers staan er maar zelden op gericht. Ik zet dan ook eerder daar vraagtekens bij dan bij wie of wat nou eigenlijk de oorzaak is. Dat wie zou je kunnen vinden door te kijken wie achter de schijnwerpers staan. De oorzaak hoeft niet eens te bestaan, de gevolgen ontstaan alleen al door het verhaal dat de ronde doet.
pi_98079303
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:21 schreef Gray het volgende:

[..]

:) Als jij de moeite neemt zo'n tekst te schrijven in reactie op een post van mij, is het voor mij logisch om diezelfde moeite te proberen evenaren door het te lezen. Ik hoop dat je datzelfde voor mij en anderen op kan brengen. ;)

[..]

Dank. Ik vond net de eerste vier hoofdstukken op het net, daar ga ik me eerst aan wagen, voordat ik besluit zo'n boek aan te schaffen.

[..]

En dat is waarom ik een groot voorstander ben van educatie en efficiënte communicatie.

[..]

Daar zal ik vast nog wel wat over te lezen krijgen. :)

[..]

Dit soort voorvallen vinden aan de lopende band plaats. De schijnwerpers staan er maar zelden op gericht. Ik zet dan ook eerder daar vraagtekens bij dan bij wie of wat nou eigenlijk de oorzaak is. Dat wie zou je kunnen vinden door te kijken wie achter de schijnwerpers staan. De oorzaak hoeft niet eens te bestaan, de gevolgen ontstaan alleen al door het verhaal dat de ronde doet.
Je kunt het boeken downloaden via torrentz (mag het zo wel?)

Heb je een e-reader? Echt ideaal. ff wennen, maar uiteindelijk vrij verslavend. Toch heeft een papieren boek meer charme, waren ze maar goedkoper. Veel van dit soort boeken zijn ook niet per se makkelijk te verkrijgen, vandaar.

Gelukkig maar dat je voor educatie bent, nu de rest van dit land nog :P

Tja. Of Big P. E-coli heeft los gelaten ofniet, ze zal altijd de profiteur zijn. Persoonlijk heb ik er geen twijffels over. Enige empathie bezitten ze niet, dus daar zal het niet aan liggen.
Behalve winst en een politiek strategische overwinning heeft dit op sociaal psychologisch niveau een zeer gewenst effect. Namelijk. Paniek en angst. Dit zijn uitstekende ingredienten voor de globalisten die het volk liever bang en afgeleid zien dan gefocused, scherp en bewust van hun kwalijke activiteiten.
Een van hun hoofdoelen die ze met precisie naleven is zorgen voor een wereld vol met onophoudelijke problemen, dilemmas, crisis, oorlog, verdriet en ellende. Aan kapitaalkracht om dit voor elkaar te krijgen ontbreekt het ze niet, evenmin andere middelen zoals volledig beheer over de media en corrupte politici die hoog in het systeem verteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door dadgad op 12-06-2011 20:45:12 ]
pi_98079405
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef dadgad het volgende:

[..]

Je kunt het boek hier downloaden.

Heb je een e-reader? Echt ideaal. ff wennen, maar uiteindelijk vrij verslavend. Toch heeft een papieren boek meer charme, waren ze maar goedkoper. Veel van dit soort boeken zijn ook niet per se makkelijk te verkrijgen, vandaar.
Ja, ik heb een aantal e-readers hier. Is inderdaad echt heerlijk. Binnenkort wil ik een tablet aanschaffen, dat is ook heerlijk lezen. En ook geschikt voor digitaal schilderen en dergelijke. :)

quote:
Gelukkig maar dat je voor educatie bent, nu de rest van dit land nog :P
Precies!

quote:
Tja. Of Big P. E-coli heeft los gelaten ofniet, ze zal altijd de profiteur zijn. Persoonlijk heb ik er geen twijffels over. Enige empathie bezitten ze niet, dus daar zal het niet aan liggen.
Behalve winst en een politiek strategische overwinning heeft dit op sociaal psychologisch niveau een zeer gewenst effect. Namelijk. Paniek en angst. Dit zijn uitstekende ingredienten voor de globalisten die het volk liever bang en afgeleid zien dan gefocused, scherp en bewust van hun kwalijke activiteiten.
Een van hun hoofdoelen die ze met precisie naleven is zorgen voor een wereld vol met onophoudelijke problemen, dilemmas, crisis, oorlog, verdriet en ellende. Aan kapitaalkracht om dit voor elkaar te krijgen ontbreekt het ze niet, evenmin andere middelen zoals volledig beheer over de media en corrupte politici die hoog in het systeem verteren.
Die link zou ik als ik jou was direct weghalen, want dat is niet toegestaan op Fok!. Edit: volgens mij mag het zo wel, maar pin me er niet op vast, oke? ;)

Of ze actief de problemen induceren weet ik niet, maar dat ze ervan profiteren is duidelijk. Het probleem met bedrijven is, is dat ze een eigen identiteit gaan vormen, die redelijk los staat van de mensen die er werken.

Enige tijd geleden volgde ik een boeiende lezing waarin bedrijven werden vergeleken met vampieren. Onmenselijke parasieten die wel geïdentificeerd worden als mensen. Bedrijven schijnen nu nagenoeg dezelfde rechten te hebben als een burger, behalve dan stemrecht. Maar we weten hier natuurlijk wel dat ze dat niet nodig hebben, toch? ;)

De presentator studeerde rechten en filosofie, naderhand vertelde hij me persoonlijk nog veel diepgaandere interessante weetjes, waaruit bleek dat er meer feitelijke onderbouwing achter zat dan op het eerste gezicht bleek uit zijn presentatie.
Toch, alhoewel hij het hele verhaal met een knipoog bracht, zag je het publiek (allen universitair opgeleiden, jong en oud, van over de hele wereld) toch zitten van: Whoa... Ook bij de vragenronde bleek dat zijn parabel indruk had gemaakt, en mensen kwamen zelfs met aanvullingen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gray op 12-06-2011 20:53:33 ]
  Moderator zondag 12 juni 2011 @ 21:37:13 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_98083250
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Middelen tegen kanker zijn wel degelijk in de natuur te vinden. Het is een van de redenen dat men het regenwoud wil behouden. De dieren en bomen zijn verder niet belangrijk qua financiën.

Bepaalde plantenextracten blijken namelijk voldoende effect te hebben, maar de moleculen zijn te complex om te synthetiseren. Er was een hele bekende met meer dan 20 aromaten in een honingraat vorm, maar ben de naam even kwijt. Iets met dio..., of ...toxine ofzoiets.

Natuurlijk laxeermiddel? Vezels. ;)
Niet vergeten om bij die vezels ook veel te drinken ;)
pi_98083712
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet vergeten om bij die vezels ook veel te drinken ;)
vergeet die vezels. Speeksel werkt het best.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:46:49 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98084019
40% van alle antikankermiddelen komen rechtstreeks uit de natuur
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_98091584
73% van alle statistieken wordt ter plekke verzonnen.
pi_98102792
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef dadgad het volgende:

[..]

vergeet die vezels. Speeksel werkt het best.
Kun je dat ergens per liter kopen? Ik merk namelijk aan mijn eigen obstipatie regelmatig dat mijn speekselaanmaak niet voldoende is om te compenseren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_98102806
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Re het volgende:
40% van alle antikankermiddelen komen rechtstreeks uit de natuur
En zonder die aanvullende 60% zou iedereen ondanks die 40% uit de natuur toch gewoon snel dood gaan. Wat meteen mijn theorie ondersteunt dat VOLLEDIGE natuurgeneeskunde goed werkt tegen de overbevolking.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:08:37 #286
37769 erodome
Zweefteef
pi_98102966
Waarom er altijd een vs verhaal van maken?
We hebben nu eenmaal meerdere mogelijkheden, waarom niet gewoon het beste van 2 werelden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:25:45 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98103216
Volgens mij zijn Novartis en Ratiopharm hele grote spelers in de kruidengeneesmiddelenmarkt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:40:58 #288
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98103469
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
Natuurlijk zijn er geneeskrachtige kruiden in de natuur te vinden. Maar volledige natuurgeneeskunde is onzin en maar voor één ding goed: het tegengaan van de overbevolking. Sommige medicijnen kun je alleen in een lab vinden. Of is er een natuurkruidje tegen kanker? Aids? Nee. Daarvoor is langdurig en duur onderzoek nodig. En uiteindelijk komt dat medicijn er.
Nee voor die 2 zal er nooit een oplossing komen. Oplossingen die gevonden worden voor kanker belanden linea recta in de la. Kanker is bigbusiness.

AIDS met zijn 29 symptomen zijn al lang en breed oplosbaar. Zolang je maar niet de AIDS-cocktails slikt en het het HIV-bedrog over boord gooit.

En ja al die onderzoeken zijn volslagen bullshit. Doneren andere stichtingen is het laatste wat je moet doen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:42:05 #289
52357 Lambiekje
pi_98103497
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:49 schreef dadgad het volgende:

[..]

Wat jij in mijn ogen doet is dit besluit vanuit de europese commissie trouwens, gewoonweg goedkeuren, gebasseerd op ideeen die werkelijk geen ondergrond hebben.

Er is helemaal geen referendum geweest. Dit is ons vrolijk door de strot gedrukt.

Het is niet dat ik er emotioneel bij betrokken ben vanwege mijn moeder. Het is dat ik weet dat de geneeswijze die zij en anderen in die sector gebruiken immens effectief is. De maatschappij en de media demoniseerd het ten onrechte. Jij en anderen zijn veels te makkelijk beinvloed door dat soort psy-op stunts.

Over Big Pharma kan je een bibliotheek vullen kwa medicaties met vreselijke bijwerkingen, corruptie, smerige spelletjes en noem het maar op. Iedereen weet dat en niemand kan er wat aan doen, they are too big to fail.

Je zegt bijvoorbeeld. Ik heb altijd wat te zeggen. Betekend dat dat je de Iraq oorlog steunde? Want ik heb tegen gestemd, uiteraard zonder enig effect.

De realiteit is Gray, dat we wanneer het erop aan komt helemaal niks te zeggen hebben.

Democratie zoals wij dat hebben is enkel een toneelstuk. Het systeem is totaal corrupt. De echte besluiten worden gemaakt in de Europese Commissie, een ongekozen maffia met dictatoriale machten.

Je denkt nu nog steeds ten onrechte dat de staat, wat trouwens Europa is, het beste met je voorheeft. Ik vertel je dat momenteel, met de schaduw overheid van bankiers en corporaties aan de macht, absoluut het tegenovergestelde waar is.

Wat hier gebeurt onder het motto van veiligheid is niks meer dan een machtsgreep. Het is zo simpel, zo klaarduidelijk en zo makkelijk in te zien wanneer je de trend in de wereld bekijkt.

Om nu een vergunning te krijgen voor de verkoop van plantaardig medicatie moeten mensen enorme bedragen neerleggen. Hoe onterecht. En met deze economische crisis betekend dit het einde voor veel kleine geneeskundige praktijken.

Het idee dat mensen vrij zijn om keuzes te maken verdwijnt en vervaagd met de dag. In plaats daarvan moet constant toestemming worden gevraagd en er moeten flinke bedragen worden neergelegd. Het is een enorme boomstam recht door je achterste.

Door dit soort stunts worden de grote bedrijven enkel machtiger en drijven ze competitie de laan uit. Zoals John D. Rockfeller altijd zei ''Competition is a sin''.

Rockefeller was een meester in dit soort trucs. Hij investeerde miljoenen in onderzoek op medisch gebied, educatie, milliue, landbouw etc etc.

Hij liet zulke onderzoekteams rapporten schrijven en wist het altijd zo te benutten dat de overheid bepaalde wetten doorvoerde die ''positief van aard'' leken maar enkel de Rockfellers echt ten bate kwamen.

Wanneer je too big to fail bent kunnen zulke wetten jouw niet meer raken maar enkel helpen.

Wat we hier zien is het zelfde. Wat enge verhaaltjes over de mogelijk schadelijke kanten van plantaardige medicatie en de noodzaak voor stricte controle, ''enkel voor onze bescherming''. Nee, niet jouw bescherming, maar die van Big Pharma.
Wanner big pharma een vergunning van E80 000 moet neerleggen is dat geen punt. Voor de kleine ondernemer is het een regelrechte ramp.

''The ANH estimates the cost of obtaining a licence at between £80,000 and £120,000 per herb. They say this is affordable for single herbal products with big markets, such as echinacea, a remedy for colds and flu, but will drive small producers of medicines containing multiple herbs out of business. ''
http://www.independent.co(...)emedies-2171781.html

Om rellen te voorkomen doen ze natuurlijk dit
''Under EU law, statutorily regulated herbal practitioners will be permitted to continue prescribing unlicensed products.''

Maar om toch flink wat schade aan te richten doen ze nog even dit
''But the Coalition Government and the previous Labour administration have delayed plans to introduce a statutory herbal practitioner register.
This means thousands of patients who rely on herbal treatments face being denied access to them. ''

Wie nu de business in wil moet dus enorm gaan lenen om aan een vergunning te komen. Bij wie gaan ze lenen? De bank uiteraard. Laten we vooral niet beseffen hoe de bank aan dit geld komt. We willen zeker niet suggeren dat ze dit simpelweg verzonnen heeft (fractioneel reserve bankieren). Stel je voor dat ze dat zouden doen, geld verzinnen en tegen rente uitlenen! FOEI! jij RADICALIST!

Big Pharma en de banken zijn in de handen van dezelfde families. Its all a show and competition is a sin. Lange het vrije ''ahem hoest hoest'' markt systeem.

Terwijl de argeloze burger de staat prijst voor haar verantwoordelijke optreden, vieren de maffiosi van Big Pharma groot feest achter het ijzeren gordijn van het vrije marktsysteem. Wederom een slag gewonnen! Volgende stap? E-coli?
qft
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:43:03 #290
52357 Lambiekje
pi_98103516
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
En er wordt helemaal niets verboden, het wordt verplicht de medicamenten te registreren, en te voldoen aan veiligheidseisen en productieeisen.
ahh net zoals Bayer en Baxter doen.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:46:33 #291
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98103576
quote:
0s.gif [b]Op maandag 13 juni 2011 10:40 schreef Lambiekje

volslagen bullshit.
Dit vat jouw bijdrage goed samen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:56:42 #292
52357 Lambiekje
pi_98103783
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:55 schreef Gray het volgende:

Elke stof die van invloed is op de biologische matrix heeft bijwerkingen, dat geldt bijvoorbeeld ook voor water.
kraanwater? Dat zit vol met chemicalen en medicijnen.

quote:
[..]

Dat heeft helemaal niets hiermee te maken, maar nee. Ik steunde die oorlog niet, uberhaupt steun ik oorlog nooit.
waarom dan wel big pharma?
quote:
[..]

Dat denk ik niet. Ik weet niet hoe je daar bij komt? Ik weet dat het tegenovergestelde waar is.
Nederland verwordt langzamerhand een politiestaat. Nederland kan beter zijn land Vernederland noemen. Dat dekt de lading beter.

quote:
[..]

Die machtsgreep is er al, die wordt alleen steeds meer alomvattend.

[..]

Je speelt wel met de gezondheid van mensen. Dat vereist een grote verantwoordelijkheid.
En dus gaat men jonge meisjes verleiden met iPods.

quote:
Aangezien je geen titel oid hoeft te hebben kan iedere kwakzalver zijn nutteloze troep verkopen aan wanhopige mensen. Ik ben geen voorstander van geld, maar als dit helpt zelfs al een enkele kwakzalver te weerhouden, heb ik dat er persoonlijk voor over.
men zoekt heil bij homeopathie omdat de slecht geïnformeerde en niet luisterende arts alleen maar zijn zakken vult en niet met de gezondheid bezig is van zijn patienten. En alleen maar bigpharma rommel voorschrijft waarbij de patient dergelijke middelen chronisch dient te slikken. Een reguliere arts is symptoombestrijding aan het doen met medicijnen die vervolgens weer een hele zwik aan bijwerkingen heeft.

quote:
[..]

Die keuzevrijheid is er nooit geweest in de huidige vorm van de maatschappij, onbeperkte vrijheid is een illusie. Het is echter dat je besef hiervan steeds groter word, waardoor je je meer ingeperkt voelt.
Maar de keuzes worden drastisch beperkt sinds 911. Merk je dat niet?

quote:
[..]

Ik ontken niet dat beleidsmakers hier hun netwerk mee verblijden. Alleen denk ik dat de bevolking in bepaalde mate hier ook voordeel aan heeft.

[..]
Hoe dan?

Ik zie hier niet hoe je de stap van A naar B maakt en wat je bedoelt met: "E-coli?". Veroorzaken? Sterk uitvergroten in de media?
[/quote]
e-coli is labmade. En dat wordt nu losgelaten. En ecologische/biologische teler worden nu in kwaad daglicht gesteld. Hiermee wordt een premisse gesteld dat we allen nog maar gereguleerd bespotten GM-food mogen aanschaffen.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:59:37 #293
108913 Godshand
guide4you
pi_98103855
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:56 schreef Lambiekje het volgende:

e-coli is labmade. En dat wordt nu losgelaten. En ecologische/biologische teler worden nu in kwaad daglicht gesteld. Hiermee wordt een premisse gesteld dat we allen nog maar gereguleerd bespotten GM-food mogen aanschaffen.
Je hebt het biologisch inzicht van een aap.

E-coli heeft iedereen al eeuwen bij zich in zijn/haar darmen. Er zijn alleen wat E-coli's die maken toxische stoffen aan, nadat ze een mutatie hebben ondergaan. Deze maken ziek.

Maar dit soort taal zal wel boven je pet gaan :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 13 juni 2011 @ 11:00:30 #294
52357 Lambiekje
pi_98103878
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kun je dat ergens per liter kopen? Ik merk namelijk aan mijn eigen obstipatie regelmatig dat mijn speekselaanmaak niet voldoende is om te compenseren.
sabbel op een knoop
  maandag 13 juni 2011 @ 11:07:17 #295
52357 Lambiekje
pi_98104042
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt het biologisch inzicht van een aap.
jij hebt wereldpolitiek inzicht van een aap.

quote:
E-coli heeft iedereen al eeuwen bij zich in zijn/haar darmen. Er zijn alleen wat E-coli's die maken toxische stoffen aan, nadat ze een mutatie hebben ondergaan. Deze maken ziek.

Maar dit soort taal zal wel boven je pet gaan :')
Dan hebben labs juist heel veel verschillende e-coli;s onder beheer voor onderzoek. De ene wat beter tegen dat en de andere wat beter tegen zus.

Net zoals Baxter 72 kilo vervuilde griepvaccins had verscheept.

Je moet je ook afvragen waarom dat nu in de media komt. Nu net goed en wel de Codex Alimentarius van kracht is.
pi_98104109
lambiekje wat betekend qft?
  maandag 13 juni 2011 @ 11:11:08 #297
108913 Godshand
guide4you
pi_98104137
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij hebt wereldpolitiek inzicht van een aap.

[..]

Dan hebben labs juist heel veel verschillende e-coli;s onder beheer voor onderzoek. De ene wat beter tegen dat en de andere wat beter tegen zus.

Net zoals Baxter 72 kilo vervuilde griepvaccins had verscheept.

Je moet je ook afvragen waarom dat nu in de media komt. Nu net goed en wel de Codex Alimentarius van kracht is.
Waarom EHEC in de media is? Omdat er mensen ziek zijn misschien?
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 13 juni 2011 @ 11:12:24 #298
52357 Lambiekje
pi_98104161
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:09 schreef dadgad het volgende:
lambiekje wat betekend qft?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=QFT
pi_98104257
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom EHEC in de media is? Omdat er mensen ziek zijn misschien?
:')
Om jouw het stuipen op de lijf te jagen. Big P jaagt de kleine boer de laan uit. Weg met die competitie! Dit willen we hier niet! Het is verdomme een vrije ''hoest'' markt.
Daarnaast treiterd Daddy P nog even de Natuurgeneeswijzertjes, ff laten zien hoe ver zijn invloed rijkt. Jawel het een beest, een bulldozer met 666 als kenteken. Nee, jullie plantenfreaks, onze patientjes gaan nu onze medicijntjes gebruiken! Gaan jullie eerst maar is een vergunning kopen, ahem.. lenen bij onze goede vriend te bank, die verzint wat geld voor jullie, uiteraard tegen een vriendelijke rente.
Big P, de banks, de Media en de staat der wetten liggen vrolijk met elkaar in bed. Het is zon orgie waarbij je je wenkbrouwen fronst en denkt... droom ik nou?
pi_98104408
quote:
Ik begrijp. Ik dank jouw voor lezen mijn lange bericht. Jij goede man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')