Bij deze missie zit ik nu ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Johan1994 het volgende:
Mijn nieuwe parkje, het is de eerste missie van Soaked!
[ afbeelding ]
euh.... rct 1 of 2 heb je geen gamepc voor nodigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef FinalD87 het volgende:
Door deze topic wil ik ook weer! Maar ben te lui om het werkend te krijgen op Vista. En ik heb geen goede game-setup (lees: géén game-setup)
Maar jullie creaties bekijken is ook leuk hoor; keep them pictures coming
pak je cameraquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe kan ik hier screenshots plaatsen. Als ik via het menu in RCT1 op screenshot maken klik. Krijg ik een PCX bestand.
Als ik via de printscreen toets op het toetsenbord een screenshot wil maken krijg ik alleen een zwart beeld als screenshot.
upload het PCX bestand naar tinypicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe kan ik hier screenshots plaatsen. Als ik via het menu in RCT1 op screenshot maken klik. Krijg ik een PCX bestand.
Als ik via de printscreen toets op het toetsenbord een screenshot wil maken krijg ik alleen een zwart beeld als screenshot.
bergen geld aan erfenis van de mensen die in het water gelanceerd worden en vervolgens verdrinken? dat gebeurt mij vaak, dat de achtbaan net iets te snel is, crashed en dan pas ik hem aan en wil er niemand meer in.. =(quote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
2 van mijn achtbanen die nauwelijks iets kosten qua aanleg, maar bergen geld opleveren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat probleem ken ik en enige oplossing: track design opslaan, testen, slopen en trackdesign opnieuw plaatsen, errug kut..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
bergen geld aan erfenis van de mensen die in het water gelanceerd worden en vervolgens verdrinken? dat gebeurt mij vaak, dat de achtbaan net iets te snel is, crashed en dan pas ik hem aan en wil er niemand meer in.. =(
Of gewoon eerst testen zonder mensen erin, iets wat ik sowieso altijd doe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat probleem ken ik en enige oplossing: track design opslaan, testen, slopen en trackdesign opnieuw plaatsen, errug kut..
ja dat lijkt me wel zo handigquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of gewoon eerst testen zonder mensen erin, iets wat ik sowieso altijd doe.
volgens mij wilde er dan alsnog niemand inquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of gewoon eerst testen zonder mensen erin, iets wat ik sowieso altijd doe.
klopt, die dingen leveren bakken met geld op. In RCT is er ook al een looping achtbaan met lancering en dan achterwaarts weer terug. Korte rit, meer klanten per uur, populair en een hoge entreeprijs!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Inderdaad.
baan ontwerpen. opslaan, Testen.
Werkt hij niet, opgeslagen cam pakken baan aanpassen en dan nogmaals testen.
Bovenste baan is met achterwaartse ketting (geen problemen)
2e baan stond ooit op site van RCt. Aangedreven lancering van 64km/u als ik het goed heb. Geen problemen.
Gewoon 3 van die dingen langs elkaar plempen, dan is pas ¤¤¤quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
klopt, die dingen leveren bakken met geld op. In RCT is er ook al een looping achtbaan met lancering en dan achterwaarts weer terug. Korte rit, meer klanten per uur, populair en een hoge entreeprijs!
$$$
is boven elkaar niet slimmerquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Daanus het volgende:
[..]
Gewoon 3 van die dingen langs elkaar plempen, dan is pas ¤¤¤
Ik maakte er, geloof ik, acht naast elkaar.. Was ook meteen het maximum gezien het feit de perrons naast elkaar moeten beginnen en je station dus telkens twee blokjes langer moet zijn.. En dit tot het maximale, maakt 8 coasters naast elkaar die tegelijk afgevuurd kunnen worden.. Big businessquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Daanus het volgende:
[..]
Gewoon 3 van die dingen langs elkaar plempen, dan is pas ¤¤¤
huh? hoe zag dat er uitdan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik maakte er, geloof ik, acht naast elkaar.. Was ook meteen het maximum gezien het feit de perrons naast elkaar moeten beginnen en je station dus telkens twee blokjes langer moet zijn.. En dit tot het maximale, maakt 8 coasters naast elkaar die tegelijk afgevuurd kunnen worden.. Big business
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |