Je wou gewoon je zin met deze TT....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
De airco blaast... De bewoners liggen in bed.
Nee, smakgeluiden en een beetje tasten.. Flip is er heel onrustig onder en Mo trouwens ook!quote:
Kwaliteit, wil je hiermee stoppen, aub?quote:
Mo moet zowieso dr kop houden want die zeik de rest van de nacht toch wel doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, smakgeluiden en een beetje tasten.. Flip is er heel onrustig onder en Mo trouwens ook!
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
Heel veel EER Geerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
RLS ervaringsdeskundigen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Sylviaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan wel zien dat jij geen dgk keekquote:
Goeie fles ook tussen jullie in!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
WOW ! Wat een geweldig mooie foto !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Syl, ze leeft nog!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Saved for a special occasionquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goeie fles ook tussen jullie in!!
quote:
Ja, maar die komen hier wel vaker langs....quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Syl in mij , heb nergens worden voor ....
Das waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die komen hier wel vaker langs....
Ik vind het echt heel erg leuk dat Sylvia ook weer eens in beeld is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Flip lekker kaal
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
cool!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]was de eerste smooty van NL denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Dan zie je dus wat ze geknipt en geplakt hebben en niet wat er werkelijk is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is DGK ook op DVD te verkrijgen, die serie heb ik namelijk gemist!
Waar de programmamakers nu nog van wakker liggen dat ze dat hebben gedaan...quote:
En die ligt daar nog wel lekker rustig in z'n uppie.... maar dat kan ook te rustig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef Nostalgist het volgende:
By the way: Karim is op cam1 en komt maar moeilijk in slaap volgens mij...
Er was volgens mij net nog wel wat gefriemeld tussen Jo en Flip, vandaar ook dat ze zo onrustig zijn.. Maar ze besluiten maar om te blijven liggen, want Flip kan even niet staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
pffffff hehehhhh....na 1 week kloten, heb ik eindelijk weer streams
kben de hele avond bezig geweest en heb mn hele systeem plus alle software er opnieuw opgezet en nu..........slapen ze !!!!!! verdorie ! secret sleeping show again...
maar ja, morgen maar weer kijken of ze wakker zijn
ja indd..dan zie je een gescripte versie..je kunt denk ik beter de filmpjes van de streams terug kijken, dat is tenminste echtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zie je dus wat je geknipt en geplakt hebben en niet wat er werkelijk is gebeurd.
heb al een topic gemaakt in real life soaps & Streams-forum Big Brother Duitsland hoop dat het zo goed isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Day het volgende:
Nogmaals:
[..]
Kwaliteit, wil je hiermee stoppen, aub?
Open anders een topic in RLS.
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard, hoe is het de infraroodbeelden nu te zien ?
Was het heet in de slaapkamers, 's nachts ?
Ik heb daar zo mn twijfels over ... Geer had het wel gezien, Syl had de dood van dr vadere te verwerken dus ook , en Eric zag in dat ie het toch niet ging redden tegen de die Hards Huub Brian en Jaapquote:
Das toch een drinkjoghurt ?quote:
hij kan niet staan? oowwwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er was volgens mij net nog wel wat gefriemeld tussen Jo en Flip, vandaar ook dat ze zo onrustig zijn.. Maar ze besluiten maar om te blijven liggen, want Flip kan even niet staan
hey hallo, fennekequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets van
Heb alleen het laatste stukje meegemaakt, en dat kwam eigenlijk door het subforum hiero. Dus sorry Eric en Sylvia, voor mij zijn jullie onbekendenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd..dan zie je een gescripte versie..je kunt denk ik beter de filmpjes van de streams terug kijken, dat is tenminste echt
Nee joh, zitten NLP te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaan zo vást mee praten over wat er via de infraroodcams te zien is....
![]()
Het schijnt nu in de damesslaapkamer weer te koud te zijn. De dames hebben zelfs overwogen om bij Karim te gaan slapen, maar hebben dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets van
Als je goed schud welquote:
Ja, heel fijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Stability het volgende:
[..]
hey hallo, fennekehoe is het nu je mannetje er weer is? lekker he?
love ericquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste stukje meegemaakt, en dat kwam eigenlijk door het subforum hiero. Dus sorry Eric en Sylvia, voor mij zijn jullie onbekenden![]()
Bij Secret Story wilde ik me dit niet weer laten gebeuren en ben hier gelijk gaan posten en kanaal 15 gaan kijken
Ze moesten lijstje opgeven van 1 t/m4 van alle bewonersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Mita het volgende:
Weet iemand precies hoe ze vanmiddag genomineerd hebben?
Nou goed geregeld dan ... We hebben er niemand echt over gehoord , Of was het een no-issue?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van DGK gezien maar Erik postte hier in het begin wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste stukje meegemaakt, en dat kwam eigenlijk door het subforum hiero. Dus sorry Eric en Sylvia, voor mij zijn jullie onbekenden![]()
Bij Secret Story wilde ik me dit niet weer laten gebeuren en ben hier gelijk gaan posten en kanaal 15 gaan kijken
Die ze gunnen om te winnen, of andersomquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze moesten lijstje opgeven van 1 t/m4 van alle bewoners
ik heb hem steeds gemist op de cos...toen was ik er niet, of ik had geen streams enzo...je weet wel he? doe hem de hartelijke groeten van mij als je wilquote:
Okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Das stoer!! En van wat ik van hem lees in dat welkom-topic heeft ie nog goede humor ook (door met pruik bij Huub te kruipen)..quote:
zij zijn lotgenoten uit 'De Gouden Kooi' (DGK, 4 jaar geleden op de buis).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op volgorde van degene die ze het meest gunnen ja
Eric post hier nog steeds vrij regelmatig hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van DGK gezien maar Erik postte hier in het begin wel.
Ik hoop zo dat Mo een van de genomineerden is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op volgorde van degene die ze het meest gunnen ja
En huub hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
In het begin heb ik ze wel horen klagen hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou goed geregeld dan ... We hebben er niemand echt over gehoord , Of was het een no-issue?
ik heb alles gezien toen , ik ging elke week naar de studio en was er ook bij het finale feest in eemnes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad ook maarja dan de vrijstelling nogquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Mo een van de genomineerden is.
Afleveringen kun je nabestellen via de publiekservice van RTL en/of stuur Talpa een mailtje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is DGK ook op DVD te verkrijgen, die serie heb ik namelijk gemist!
nee, in eemnes bij de finale tijdens het feest. daar waren alle bewoners ookquote:
Ik hoop met je mee, maar ben er bang van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Mo een van de genomineerden is.
Het zal straks wel weer even wennen zijn, vooral als je een jaar alleen bent geweest.quote:
Dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Eric post hier nog steeds vrij regelmatig hoor!
Tis mn favorietje,dus hou hem in de gaten
heeeeeeey daar is mijn held !!! gerard!!! ff gedag zeggen , je was geweldig , bedankt !!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Afleveringen kun je nabestellen via de publiekservice van RTL en/of stuur Talpa een mailtje.
Ze staan toch ook in je eigen digi-archief, mag ik hopen>quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Afleveringen kun je nabestellen via de publiekservice van RTL en/of stuur Talpa een mailtje.
Dankjewel, eigenlijk was het een grapje van me.. Want ik bedoelde de streams..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar dit ga je toch niet nabestellen als je geen kandidaat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Ohja nou je het zegt, dat pagina's lange stalken met offtopic slowchat om hem op je huwelijk te krijgenquote:
Pfff, hij is amper een weekend thuis!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard heb je al afleveringen terug gezien?
Yep dat jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ohja nou je het zegt, dat pagina's lange stalken met offtopic slowchat om hem op je huwelijk te krijgen
Dat heeft toch heel lang geduurd?? Daarom ben ik er niet aan begonnen ik heb nog een leven ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb alles gezien toen , ik ging elke week naar de studio en was er ook bij het finale feest in eemnes.
net als secret story nu, elke dag gekeken (alleen deze afgelopen week niet, toen had ik geen streams)
ja hahaha laat die jongen ff bijkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff, hij is amper een weekend thuis!!!
ja klopt, maar toen had ik nog geen leven...nu welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch heel lang geduurd?? Daarom ben ik er niet aan begonnen ik heb nog een leven ook.
Je leeft toch altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja klopt, maar toen had ik nog geen leven...nu wel
En is het met de kwaliteit van de RLS ook iets achteruit gegaan, als ik jullie mag gelovenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja klopt, maar toen had ik nog geen leven...nu wel
...maar nu pas goed.....zoals ik het zelf wilquote:
Oke. goed voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Stability het volgende:
[..]
...maar nu pas goed.....zoals ik het zelf wil
En die worden dan per vrachtwagen geleverd??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
In limburg is het altijd een dooie boel toch?quote:
iets? het is toch gewoon een slaapshow? ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En is het met de kwaliteit van de RLS ook iets achteruit gegaan, als ik jullie mag geloven
Ja, en lekker wegblijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
In limburg is het altijd een dooie boel toch?
thanksquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:26 schreef chufi het volgende:
Mensen: Het huis is in ruste
Ik ga hetzelfde doen![]()
![]()
Ik ben na 9 maanden afgehaakt. Er werd zoveel gestuurd, daarbij vergeleken is het bij SST kinderspel. En Bart was weg, hč. Voor mij nog steeds dé RLS-held allertijden. Dikke vinger konden ze van hem krijgen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch heel lang geduurd?? Daarom ben ik er niet aan begonnen ik heb nog een leven ook.
point takenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Stability het volgende:
[..]
...maar nu pas goed.....zoals ik het zelf wil
In het laatste van DGK gingen er in één nacht wel 5 topics door, geloof ik. Daar wilde ik nu dan ook bij zijn. Nu zijn we al blij dat ik één volkrijgen.. Vooral nu Gerard lekker thuis zit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:26 schreef Stability het volgende:
[..]
iets? het is toch gewoon een slaapshow? ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt moet ik eerlijk zeggen
Om Lesley....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben na 9 maanden afgehaakt. Er werd zoveel gestuurd, daarbij vergeleken is het bij SST kinderspel. En Bart was weg, hč. Voor mij nog steeds dé RLS-held allertijden. Dikke vinger konden ze van hem krijgen!
Mo weet dat ze gefriemeld hebben dus die mist Maik. Mo haar zusje is jarig, dus die mist haar zusje. Mo hoopt dat ze donderdag nog een stukje vlaai voor haar hebben bewaard, daar heeft ze zo'n zin in..quote:
Maak je niet ongerust. Met een grote boog er omheen.quote:
Toen DGK nog leuk was deden we er 3 maanden over om 100 COSsen vol te krijgen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In het laatste van DGK gingen er in één nacht wel 5 topics door, geloof ik. Daar wilde ik nu dan ook bij zijn. Nu zijn we al blij dat ik één volkrijgen.. Vooral nu Gerard lekker thuis zit!
Nou ze zei over 2 weken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo weet dat ze gefriemeld hebben dus die mist Maik. Mo haar zusje is jarig, dus die mist haar zusje. Mo hoopt dat ze donderdag nog een stukje vlaai voor haar hebben bewaard, daar heeft ze zo'n zin in..
ik heb het steeds al gezegd he? als gerard of karim eruit moeten, stopt het voor mij ook...en indd..mn computer heeft me eraan gehouden, ik mocht geen streams meer kijken, vanaf afgelopen donderdag. en als ik jullie berichten terug lees. snap ik waarom mn pc weigerde de streams te laten zien...er was gewoon niks te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In het laatste van DGK gingen er in één nacht wel 5 topics door, geloof ik. Daar wilde ik nu dan ook bij zijn. Nu zijn we al blij dat ik één volkrijgen.. Vooral nu Gerard lekker thuis zit!
Mo is bang dat ze donderdag naar huis moet, maar hoopt dat het pas over 2 weken zal zijn..quote:
Zul je zien dat wij de pech hebben dat ze dat stukje vlaai ook mislooptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo weet dat ze gefriemeld hebben dus die mist Maik. Mo haar zusje is jarig, dus die mist haar zusje. Mo hoopt dat ze donderdag nog een stukje vlaai voor haar hebben bewaard, daar heeft ze zo'n zin in..
Echt niet, jouw toevoeging kon je lekker achterwege latenquote:
Mo had gewoon gelijk moeten gaan! dan had Gerard er nog gezeten .... en ja achteraf lacht Gerard toch het hardst.. die zit lekker thuis te genieten nu en Mo klaagt nog steeds steen en beenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oh dus BB Bart heeft daar ook nog ingezeten??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben na 9 maanden afgehaakt. Er werd zoveel gestuurd, daarbij vergeleken is het bij SST kinderspel. En Bart was weg, hč. Voor mij nog steeds dé RLS-held allertijden. Dikke vinger konden ze van hem krijgen!
Ik kijk ook een stuk minder, ik ben ook een Gerardfan.. één van de eersten hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb het steeds al gezegd he? als gerard of karim eruit moeten, stopt het voor mij ook...en indd..mn computer heeft me eraan gehouden, ik mocht geen streams meer kijken, vanaf afgelopen donderdag. en als ik jullie berichten terug lees. snap ik waarom mn pc weigerde de streams te laten zien...er was gewoon niks te zien
Nee, die ene die ze weggestopt heeft..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Day het volgende:
Mo is onrustig en kan niet slapen, heeft allerlei gedachtes over die. Volgens mij bedoelt ze met 'die' geen Maik?
Die schijt al 10 weken groen en geelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo is bang dat ze donderdag naar huis moet, maar hoopt dat het pas over 2 weken zal zijn..
Dat wijf draait continue door op 150% op het moment dat ze haar naam hoortquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Nostalgist het volgende:
Mo heeft het druk in haar hoofd.. "Allemaal dingen waar ze gek van wordt"
neee nog maar 1 ben er nog niet aan toegekomen..Ga morgen met Syl, Eric en Fenneke morgen de highlights bekijken..wil me voor de liveshow donderdag inkijken ;-)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard heb je al afleveringen terug gezien?
Die bedoeld ze niet , maar die heeft er ook mee te maken gehad, die ging ze voorbereiden op de echte wereld waar ze weer naar terug moestenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh dus BB Bart heeft daar ook nog ingezeten??
hahaha ik heb zo vaak om gerard en karim gelachen..wat die 2 aan humor hadden, was gewoon echt leuk.al die andere bewoners heb ik nog nooit wat aan gevonden. geen van allenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kijk ook een stuk minder, ik ben ook een Gerardfan.. één van de eersten hiervooral die eerste nacht toen ie achter Jo aanging omdat zij op zoek ging naar aanwijzingen!
yes, je snapt tquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Mo had gewoon gelijk moeten gaan! dan had Gerard er nog gezeten .... en ja achteraf lacht Gerard toch het hardst.. die zit lekker thuis te genieten nu en Mo klaagt nog steeds steen en been
Wat drinken.. Waarop Jo riep: Ik wil ook een slokje!! Waarop ik naar mijn tv riep: dan loop je even met hem mee!!quote:
Om "De bok" die fake-berichten over Lesley gebruikte om Bart gek te toneelhaken...quote:
O ja, jij ben het enige lid van de Mo fanclubquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt niet, jouw toevoeging kon je lekker achterwege laten
Flip heeft ook humor, maar dan moet ie wel zonder Jo zijn..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik heb zo vaak om gerard en karim gelachen..wat die 2 aan humor hadden, was gewoon echt leuk.al die andere bewoners heb ik nog nooit wat aan gevonden. geen van allen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wijf draait continue door op 150% op het moment dat ze haar naam hoort
Maar Amanda had die voorbereiding niet nodig, want wat wist een Bart er nou van, die 3 maanden in een BB had gezeten, terwijl zij 1½ jaar in DGK zatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die bedoeld ze niet , maar die heeft er ook mee te maken gehad, die ging ze voorbereiden op de echte wereld waar ze weer naar terug moesten
Gerard en Karim zijn bazen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik heb zo vaak om gerard en karim gelachen..wat die 2 aan humor hadden, was gewoon echt leuk.al die andere bewoners heb ik nog nooit wat aan gevonden. geen van allen
nee, ik vind flip een meeloper, en een sneaky mannetje....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Flip heeft ook humor, maar dan moet ie wel zonder Jo zijn..
En dankzij zichzelf is haar reputatie ook nog naar de maanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Mo had gewoon gelijk moeten gaan! dan had Gerard er nog gezeten .... en ja achteraf lacht Gerard toch het hardst.. die zit lekker thuis te genieten nu en Mo klaagt nog steeds steen en been
Jij snapt er geen zak vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Om "De bok" die fake-berichten over Lesley gebruikte om Bart gek te toneelhaken...
echt wel !!!! laurel en hardy he? zoals ik ze heb afgebeeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Gerard en Karim zijn bazen!
(Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens)
Precies!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Om "De bok" die fake-berichten over Lesley gebruikte om Bart gek te toneelhaken...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij snapt er geen zak van![]()
Maar ik wil wel even mijn complimenten maken voor je tekeningen
Nu weet ik wel wie er gelijk heeft!!!!quote:
Helaas mag je dan niet zeggen wat je er echt van denkt. Of misschien in een afgezwakte zeer milde vorm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:32 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
neee nog maar 1 ben er nog niet aan toegekomen..Ga morgen met Syl, Eric en Fenneke morgen de highlights bekijken..wil me voor de liveshow donderdag inkijken ;-)
quote:
Bart is zelluf nog niet terug!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die bedoeld ze niet , maar die heeft er ook mee te maken gehad, die ging ze voorbereiden op de echte wereld waar ze weer naar terug moesten
Volgens mij krijgt ze beelden terug van zichzelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef Stability het volgende:
die mo moeten ze opnemen, die is echt niet goed !
Het is te vroeg om te bepalen wie het laatst lachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik wel wie er gelijk heeft!!!!
Bart wil het niet, maar toch had ik wel leuk gevonden als hij het SST-huis in was gegaan. Ik heb wel een beeld bij een gesprek tussen hem en Mo of Jo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Amanda had die voorbereiding niet nodig, want wat wist een Bart er nou van, die 3 maanden in een BB had gezeten, terwijl zij 1½ jaar in DGK zaten
Jurien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is te vroeg om te bepalen wie het laatst lacht
Misschien wint ze wel, dan weet ik wel wie het laatst lacht
Groetjes terug van Geerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb hem steeds gemist op de cos...toen was ik er niet, of ik had geen streams enzo...je weet wel he? doe hem de hartelijke groeten van mij als je wil
ik sta niet voor haar in, als ze haar beelden allemaal terug ziet in het echt ! kom maar ff op fokkie kijken , moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef Mita het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze beelden terug van zichzelf
Winnen is niet altijd nodig om gelukkig te worden!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft dat anderhalf jaar geduurd??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Amanda had die voorbereiding niet nodig, want wat wist een Bart er nou van, die 3 maanden in een BB had gezeten, terwijl zij 1½ jaar in DGK zaten
Waar hebben ze het over?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heerlijk dat Jo altijd even duidelijk probeert te maken over wie het gaat.. Diegene waarvoor ze de wenkbrauwen optrekt!
dank je wel !! jij ook veel liefs van mij, geweldig stel julliequote:
Het is te hopen voor het thuisfront dat ze ergens een leuk jasje kunnen vinden,met mouwen die op de rug sluitenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ik sta niet voor haar in, als ze haar beelden allemaal terug ziet in het echt ! kom maar ff op fokkie kijken , mo
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Bart wil het niet, maar toch had ik wel leuk gevonden als hij het SST-huis in was gegaan. Ik heb wel een beeld bij een gesprek tussen hem en Mo of Jo.
tyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij snapt er geen zak van![]()
Maar ik wil wel even mijn complimenten maken voor je tekeningen
En dan hebben ze het nog vroegtijdig afgeblazen, eigenlijk was het een "eindeloos" conceptquote:
O, zo'n "Ik hou van mezelf-pakje!"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Het is te hopen voor het thuisfront dat ze ergens een leuk jasje kunnen vinden,met mouwen die op de rug sluiten
Die woont toch geen 50 m. van haar moeder?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef Day het volgende:
Oh met 'die' bedoelde ze dus Pim. Je weet wel, Pim, die niet betrokken mocht worden in haar gesprekken met Maik toen er gedonder was met Johanna.
Wel als je een winnaarsmentaliteit hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Winnen is niet altijd nodig om gelukkig te worden!
Ja zo eentje,in lekker zomers wit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, zo'n "Ik hou van mezelf-pakje!"
dat bedoel ik maar ff indd...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Het is te hopen voor het thuisfront dat ze ergens een leuk jasje kunnen vinden,met mouwen die op de rug sluiten
Dan nog.. Het moment van overwinning is maar even.. Daarna komt er een nieuwe honger..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel als je een winnaarsmentaliteit hebt
Is dat zo. Maar Mo had het er wel over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar die is haar allang vergeten en zijn nieuwe vriendin is ook al zwanger
Deze uitspraak moet ik even quoten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo filosofisch kon zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan nog.. Het moment van overwinning is maar even.. Daarna komt er een nieuwe honger..
Nee, z'n ouders. Hij woont in Willemstad.quote:
Je weet wel meer niet van mij, maar dat houden we ook even zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo filosofisch kon zijn
Goede nacht Stab!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
ik ga mn mandje opzoeken en tv kijken...slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
gerard en fenneke , slaap lekker straks
En lekker is maar ene vinger langquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan nog.. Het moment van overwinning is maar even.. Daarna komt er een nieuwe honger..
Ik verstond z'n oudersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze zei dat ie maar 50 meter van haar moeder afwoont..
Dealquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet van mij, maar dat houden we ook even zo
Sharon,Karim,en eventueel Flip lijkt me het leukste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:52 schreef Day het volgende:
Ik hoop niet dat Karim samen met Jo en Flip genomineerd is, want dan vrees ik echt voor 'm. Karim moet echt naar de finale, geld winnen voor z'n reis!
Tussen neus en lippen door, had ze net haar tong uit Maik's mondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verstond z'n ouders. Pim zelf lijkt me echt sterk, want ze vertelde eerder dat ze de afspraak hadden dat hij haar na SST op zou komen zoeken op uit te zoeken hoe zij verder gingen. Achteraf was dat dus niet nodig, want ze heeft het 'on stream' uitgemaakt.
Dan hoeft ze daar nu toch ook niet mee te zitten? Of is ze bang dat Pim net zo is als Johanna? Volgens mij heeft die Johanna er een leuk bedragje voor gekregen om er wat actie in te krijgen. Ik mag hopen dat die Pim verstandiger is!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verstond z'n ouders. Pim zelf lijkt me echt sterk, want ze vertelde eerder dat ze de afspraak hadden dat hij haar na SST op zou komen zoeken op uit te zoeken hoe zij verder gingen. Achteraf was dat dus niet nodig, want ze heeft het 'on stream' uitgemaakt.
Ik denk, dat die Pim genoeg heeft gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hoeft ze daar nu toch ook niet mee te zitten? Of is ze bang dat Pim net zo is als Johanna? Volgens mij heeft die Johanna er een leuk bedragje voor gekregen om er wat actie in te krijgen. Ik mag hopen dat die Pim verstandiger is!
Die snap ik niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hoeft ze daar nu toch ook niet mee te zitten? Of is ze bang dat Pim net zo is als Johanna? Volgens mij heeft die Johanna er een leuk bedragje voor gekregen om er wat actie in te krijgen. Ik mag hopen dat die Pim verstandiger is!
Hoe warm? Kijk bijna niet meer sinds donderdagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het trouwens heel flink dat ze allemaal zo in hun bed blijven liggen. Ik had allang mijn boek gepakt en was naar buiten gegaan, vooral omdat het daar zo warm is!
Het schijnt juist koud te zijn in de damesslaapkamer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het trouwens heel flink dat ze allemaal zo in hun bed blijven liggen. Ik had allang mijn boek gepakt en was naar buiten gegaan, vooral omdat het daar zo warm is!
Geen ouwe schoen weggooien voor je een nieuwe hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze ligt nog steeds met haar hoofd op Maiks badjas..
Zij denkt dat Johanna Maik heel graag wilde en dat ze er alles voor over had, zelfs naar Portugal te vliegen. Misschien is ze bang dat Pim haar ook zo graag wil hebben dat ze straks moet kiezen uit twee.. Aan de ene kant zo onzeker zijn en aan de andere kant is er geen betere dan Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Die snap ik niet?
Denk dat het bij haar karakter hoort om nu weer te gaan twijfelen over Pim. Ze is natuurlijk heel erg onzeker over Maik. Heeft Pim om hem gedumpt en is nu bang dat ze daar een fout heeft gemaakt. Zoiets?
Ik hoor ze toch steeds klagen over dat het zo warm is, bij Flip loopt het zweet ook al flink door de bilnaad..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Het schijnt juist koud te zijn in de damesslaapkamer.
Volgens mij zijn dat nu juist haar zorgen over Pim.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Geen ouwe schoen weggooien voor je een nieuwe hebt.
Geen idee, er hangt geen thermometer naast de camera!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:58 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoe warm? Kijk bijna niet meer sinds donderdag
Huh pim lijkt je sterk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja en de confrontatie thuis, het zijn maar dorpjes hier in Limburgquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nu juist haar zorgen over Pim.
Dat komt door zn blauwe ballen,dankzij JoJoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoor ze toch steeds klagen over dat het zo warm is, bij Flip loopt het zweet ook al flink door de bilnaad..
jij ook, weltrustuhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
ik ga mn mandje opzoeken en tv kijken...slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
Van wat ik uit haar gesprek met Jo net begreep is dat niet hetgeen waar ze zich zorgen over maakt. Ze zit er nu juist mee of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt, omdat ze zo twijfelt over Maik. En hoe ze straks moet dealen met Pim (en zijn familie), want die zal ze toch onder ogen moeten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zij denkt dat Johanna Maik heel graag wilde en dat ze er alles voor over had, zelfs naar Portugal te vliegen. Misschien is ze bang dat Pim haar ook zo graag wil hebben dat ze straks moet kiezen uit twee.. Aan de ene kant zo onzeker zijn en aan de andere kant is er geen betere dan Mo
ja, en daarom liggen ze allemaal onder een laken in plaats van een dekbed!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat komt door zn blauwe ballen,dankzij JoJo
En allemaal familie van elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef Mita het volgende:
[..]
Ja en de confrontatie thuis, het zijn maar dorpjes hier in Limburg
Trustequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
Volgens mij is ze bang dat ze een paar van Bommels heeft ingeruild voor een paar schoenen van de Schoenenreus...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nu juist haar zorgen over Pim.
Ik kom uit het dorp van boer Marcel, de hele carnavalsoptocht ging over boer Marcel. Wat denk je in het dorp van Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Van wat ik uit haar gesprek met Jo net begreep is dat niet hetgeen waar ze zich zorgen over maakt. Ze zit er nu juist mee of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt, omdat ze zo twijfelt over Maik. En hoe ze straks moet dealen met Pim (en zijn familie), want die zal ze toch onder ogen moeten komen.
Ja, het lijkt me sterk dat Pim 50 meter bij haar ouders vandaan woont, aangezien hij in Willemstad woont. Daar hoef ik hem niet voor te kennen, dat is een feit, Eend!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh pim lijkt je sterk?
Je kent hem toch niet![]()
En verhalen van een ex zijn meestal niet echt een objectieve bron
Maar als jij het on streams al hebt uitgemaakt, dan valt er toch niet veel meer te dealen. Okey, hij woont vlakbij je ouders, maar als je bang bent voor zulke dingen moet je er al niet meer mee beginnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Van wat ik uit haar gesprek met Jo net begreep is dat niet hetgeen waar ze zich zorgen over maakt. Ze zit er nu juist mee of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt, omdat ze zo twijfelt over Maik. En hoe ze straks moet dealen met Pim (en zijn familie), want die zal ze toch onder ogen moeten komen.
Je zit nu de boel te verdraaien hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me sterk dat Pim 50 meter bij haar ouders vandaan woont, aangezien hij in Willemstad woont. Daar hoef ik hem niet voor te kennen, dat is een feit, Eend!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
De knipperlicht relatie van MOquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef snetje het volgende:
waarom komt Pim nu weer naar voren??? Pim wie?
Lees het nog een keer, en de post daarvoor ook, graag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit nu de boel te verdraaien he![]()
[..]
Eerst Nicole, nu Pim.. Ja, het draait weer om Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef snetje het volgende:
Deze was voor jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Lees het nog een keer, en de post daarvoor ook, graag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:08 schreef PC eend het volgende:
Oh wacht ik denk dat ik hem snap, maar het stond er wel vertekenend hoor
Omdat day er vanuit gaat dat het over hem gingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef snetje het volgende:
Niet waar, omdat het over hem gaat!!! Dan moet je beter naar Jo luisteren!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat day er vanuit gaat dat het over hem ging
Gaat jo het nu ook al over pim hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet waar, omdat het over hem gaat!!! Dan moet je beter naar Jo luisteren!!
Misschien komt het nu dichtbij? In dat huis kon ze helemaal opgaan in haar geluk met Maik, maar binnen nu en 14 dagen gaat ze toch de wijde wereld in en zal ze toch moeten dealen met de gevolgen van haar keuzes. Maik is er nu niet, dus heeft ze alle tijd om over dat soort zaken na te denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar als jij het on streams al hebt uitgemaakt, dan valt er toch niet veel meer te dealen. Okey, hij woont vlakbij je ouders, maar als je bang bent voor zulke dingen moet je er al niet meer mee beginnen.
Lees anders even terug, op het moment dat Mo ging plassen! Flipje werd toen even ruw wakker gemaakt.. De rest mag je zelf opzoeken!quote:
Maar ze woont daar toch niet? Ze woont toch (tijdelijk) in Gouda?quote:
Weet je wat, die hele pim kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lees anders even terug, op het moment dat Mo ging plassen! Flipje werd toen even ruw wakker gemaakt.. De rest mag je zelf opzoeken!
Eigenlijk bedoelde ik met mijn post te zeggen dat Mo niet altijd goed de consequenties van haar doen en laten overziet.. Ze heeft toen een keuze gemaakt.. Daar moet ik Jo weer gelijk in geven..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien komt het nu dichtbij? In dat huis kon ze helemaal opgaan in haar geluk met Maik, maar binnen nu en 14 dagen gaat ze toch de wijde wereld in en zal ze toch moeten dealen met de gevolgen van haar keuzes. Maik is er nu niet, dus heeft ze alle tijd om over dat soort zaken na te denken.
Nou, daar begon Mootje zelf over. Maar dat zal je wel gemist hebben. Vraag Flashbox om een filmpje.quote:
Hahahahhahahahahahhahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, daar begon Mootje zelf over. Maar dat zal je wel gemist hebben. Vraag Flashbox om een filmpje.
Dan krijgt ie de hele avond op DVD en dan komt ie weer met dezelfde vragen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, daar begon Mootje zelf over. Maar dat zal je wel gemist hebben. Vraag Flashbox om een filmpje.
Daar zie ik ook de humor wel van inquote:
Haar ouders wel, sinds haar terugkomst van kurasou bij die vriendin (weet haar naam even niet meer) Geloof me, dat die ouders wat over hun heen krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze woont daar toch niet? Ze woont toch (tijdelijk) in Gouda?
Een optocht helemaal over Mo!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik kom uit het dorp van boer Marcel, de hele carnavalsoptocht ging over boer Marcel. Wat denk je in het dorp van Mo
Kom me dat maar eens vertellen in het afzeiktopicquote:
kweet nie, maar hier ging de optocht grotendeels over boer Marcel. Woon Ong. tussen de 40 en 50 km van spaubeek af. Maar in zo;n dorpjes hier kun je d'r op tellenquote:
Daar heb je ook al een paar dagen niet gepost, dus dan kan er veel gebeuren! En nee, ik heb niet gekeken, zag gewoon jouw naam achter het topic staan met de datum 30 april..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom me dat maar eens vertellen in het afzeiktopic
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:21 schreef Mita het volgende:
[..]
kweet nie, maar hier ging de optocht grotendeels over boer Marcel. Woon Ong. tussen de 40 en 50 km van spaubeek af. Maar in zo;n dorpjes hier kun je d'r op tellen
Nee hij is druk bezig in het Mo Pisters topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom me dat maar eens vertellen in het afzeiktopic
[/q[quote]Op dinsdag 3 mei 2011 02:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar heb je ook al een paar dagen niet gepost, dus dan kan er veel gebeuren! En nee, ik heb niet gekeken, zag gewoon jouw naam achter het topic staan met de datum 30 april..
Ja je kan natuurlijk ook 1380 cossen humor- en inhoudsloos volblaffen met met saaie scheldwoorden en ontkennen dat haar gedrag iets met limbo-land te maken heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:25 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee hij is druk bezig in het Mo Pisters topic
Dat er een grote trekker met aanhanger en leuzes op staan, die altijd grappig bedoelt zijn, maar altijd met een kern van waarheid. Weetje wel, als je iemand beledigd of de waarheid zegt, en dan erna grapje zegt zo ongeveer. Maar sommige wagens zijn echt grootquote:
Noem me een scheldwoord op dan, en jij bent degene die beledigdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja je kan natuurlijk ook 1380 cossen humor- en inhoudsloos volblaffen met met saaie scheldwoorden en ontkennen dat haar gedrag iets met limbo-land te maken heeft
Coos
Die met thema "Motilla the Hun" of" boos vriendje van Mo onder de douche" lijkt me wel wat voor je.quote:
Ik ga jouw shit echt niet opzoeken hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Noem me een scheldwoord op dan, en jij bent degene die beledigd
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja je kan natuurlijk ook 1380 cossen humor- en inhoudsloos volblaffen met met saaie scheldwoorden en ontkennen dat haar gedrag iets met limbo-land te maken heeft
Hartstikke bedanktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga jouw shit echt niet opzoeken hoor
Ik help je er wel even aan herinneren als ik je weer zo lekker bezig zie
Ja, ok, dat snap ik. Maar wat houdt een op boer Marcel gebaseerde praalwagen dan in? Allemaal manen in foute boxershort of zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat er een grote trekker met aanhanger en leuzes op staan, die altijd grappig bedoelt zijn, maar altijd met een kern van waarheid. Weetje wel, als je iemand beledigd of de waarheid zegt, en dan erna grapje zegt zo ongeveer. Maar sommige wagens zijn echt groot
Ik zat meer te denken aan 2 hoge drukspuiten uit haar ogenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die met thema "Motilla the Hun" of" boos vriendje van Mo onder de douche" lijkt me wel wat voor je.![]()
Wordt een hele kunst de Mo-optocht te volgen, veul te snel en de route wordt per moment bepaald. En 50m van het huis van haar moeder vandaan valt ie stil. Heul Valkenburg krietuh! Kwartiertje later weer vrolijk spontaan verder.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan 2 hoge drukspuiten uit haar ogen
Zoiets, en de wagens zijn ook niet allemaal leuk. Het is maar wat ze op een zaterdagmiddag verzinnen, maar je krijgt het wel voor je kiezen, diegene waar het over gaat danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ok, dat snap ik. Maar wat houdt een op boer Marcel gebaseerde praalwagen dan in? Allemaal manen in foute boxershort of zo?
Ja begrijp je goed!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:37 schreef Momazie het volgende:
Misschien een late uitzending, maar Net5 heeft weer een uitzending gemaakt, die totaal nergens op slaat? Philip en Joanna liggen gewoon nog in 1 bed, begrijp ik dat goed?
Thnx!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:39 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja begrijp je goed!
Het tragisch uitelkaar gegroeide stel,lag lekker te kussen even geleden
Hoezo heeft iemand nog iets gezien van Joan? Ze zit toch gewoon in het sst huis en heeft bijna permanent een camera op haar gericht staan. Of weet MamaJo niet hoe de streams werken?quote:
Geloof dat ze daarna weer geroepen werden door de stem en een elfstedentocht moesten rijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Sjer"ik ben moe"Mo "anders ik wel"![]()
Lagen goffer om 11 uur in het nest
Ja Segredo is wel wakker , had dezelfde cap lolquote:
dan nog, dan zal het 0000 uur geweest zijn, das 9.5 uurslapen terwijl ze de hele dag niks doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geloof dat ze daarna weer geroepen werden door de stem en een elfstedentocht moesten rijden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Segredo is wel wakker , had dezelfde cap lol
Segredo is zo enthousiast, die heeft altijd weer zin in een nieuwe dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Segredo is wel wakker , had dezelfde cap lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |