Je wou gewoon je zin met deze TT....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
De airco blaast... De bewoners liggen in bed.
Nee, smakgeluiden en een beetje tasten.. Flip is er heel onrustig onder en Mo trouwens ook!quote:
Kwaliteit, wil je hiermee stoppen, aub?quote:
Mo moet zowieso dr kop houden want die zeik de rest van de nacht toch wel doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, smakgeluiden en een beetje tasten.. Flip is er heel onrustig onder en Mo trouwens ook!
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
Heel veel EER Geerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
RLS ervaringsdeskundigen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Sylviaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan wel zien dat jij geen dgk keekquote:
Goeie fles ook tussen jullie in!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
WOW ! Wat een geweldig mooie foto !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Syl, ze leeft nog!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Saved for a special occasionquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goeie fles ook tussen jullie in!!
quote:
Ja, maar die komen hier wel vaker langs....quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Syl in mij , heb nergens worden voor ....
Das waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die komen hier wel vaker langs....
Ik vind het echt heel erg leuk dat Sylvia ook weer eens in beeld is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Flip lekker kaal
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
cool!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]was de eerste smooty van NL denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Dan zie je dus wat ze geknipt en geplakt hebben en niet wat er werkelijk is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is DGK ook op DVD te verkrijgen, die serie heb ik namelijk gemist!
Waar de programmamakers nu nog van wakker liggen dat ze dat hebben gedaan...quote:
En die ligt daar nog wel lekker rustig in z'n uppie.... maar dat kan ook te rustig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef Nostalgist het volgende:
By the way: Karim is op cam1 en komt maar moeilijk in slaap volgens mij...
Er was volgens mij net nog wel wat gefriemeld tussen Jo en Flip, vandaar ook dat ze zo onrustig zijn.. Maar ze besluiten maar om te blijven liggen, want Flip kan even niet staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
pffffff hehehhhh....na 1 week kloten, heb ik eindelijk weer streams
kben de hele avond bezig geweest en heb mn hele systeem plus alle software er opnieuw opgezet en nu..........slapen ze !!!!!! verdorie ! secret sleeping show again...
maar ja, morgen maar weer kijken of ze wakker zijn
ja indd..dan zie je een gescripte versie..je kunt denk ik beter de filmpjes van de streams terug kijken, dat is tenminste echtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zie je dus wat je geknipt en geplakt hebben en niet wat er werkelijk is gebeurd.
heb al een topic gemaakt in real life soaps & Streams-forum Big Brother Duitsland hoop dat het zo goed isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Day het volgende:
Nogmaals:
[..]
Kwaliteit, wil je hiermee stoppen, aub?
Open anders een topic in RLS.
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard, hoe is het de infraroodbeelden nu te zien ?
Was het heet in de slaapkamers, 's nachts ?
Ik heb daar zo mn twijfels over ... Geer had het wel gezien, Syl had de dood van dr vadere te verwerken dus ook , en Eric zag in dat ie het toch niet ging redden tegen de die Hards Huub Brian en Jaapquote:
Das toch een drinkjoghurt ?quote:
hij kan niet staan? oowwwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er was volgens mij net nog wel wat gefriemeld tussen Jo en Flip, vandaar ook dat ze zo onrustig zijn.. Maar ze besluiten maar om te blijven liggen, want Flip kan even niet staan
hey hallo, fennekequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets van
Heb alleen het laatste stukje meegemaakt, en dat kwam eigenlijk door het subforum hiero. Dus sorry Eric en Sylvia, voor mij zijn jullie onbekendenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd..dan zie je een gescripte versie..je kunt denk ik beter de filmpjes van de streams terug kijken, dat is tenminste echt
Nee joh, zitten NLP te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaan zo vást mee praten over wat er via de infraroodcams te zien is....
![]()
Het schijnt nu in de damesslaapkamer weer te koud te zijn. De dames hebben zelfs overwogen om bij Karim te gaan slapen, maar hebben dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets van
Als je goed schud welquote:
Ja, heel fijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Stability het volgende:
[..]
hey hallo, fennekehoe is het nu je mannetje er weer is? lekker he?
love ericquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste stukje meegemaakt, en dat kwam eigenlijk door het subforum hiero. Dus sorry Eric en Sylvia, voor mij zijn jullie onbekenden![]()
Bij Secret Story wilde ik me dit niet weer laten gebeuren en ben hier gelijk gaan posten en kanaal 15 gaan kijken
Ze moesten lijstje opgeven van 1 t/m4 van alle bewonersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Mita het volgende:
Weet iemand precies hoe ze vanmiddag genomineerd hebben?
Nou goed geregeld dan ... We hebben er niemand echt over gehoord , Of was het een no-issue?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van DGK gezien maar Erik postte hier in het begin wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste stukje meegemaakt, en dat kwam eigenlijk door het subforum hiero. Dus sorry Eric en Sylvia, voor mij zijn jullie onbekenden![]()
Bij Secret Story wilde ik me dit niet weer laten gebeuren en ben hier gelijk gaan posten en kanaal 15 gaan kijken
Die ze gunnen om te winnen, of andersomquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze moesten lijstje opgeven van 1 t/m4 van alle bewoners
ik heb hem steeds gemist op de cos...toen was ik er niet, of ik had geen streams enzo...je weet wel he? doe hem de hartelijke groeten van mij als je wilquote:
Okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Das stoer!! En van wat ik van hem lees in dat welkom-topic heeft ie nog goede humor ook (door met pruik bij Huub te kruipen)..quote:
zij zijn lotgenoten uit 'De Gouden Kooi' (DGK, 4 jaar geleden op de buis).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op volgorde van degene die ze het meest gunnen ja
Eric post hier nog steeds vrij regelmatig hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van DGK gezien maar Erik postte hier in het begin wel.
Ik hoop zo dat Mo een van de genomineerden is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op volgorde van degene die ze het meest gunnen ja
En huub hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
In het begin heb ik ze wel horen klagen hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou goed geregeld dan ... We hebben er niemand echt over gehoord , Of was het een no-issue?
ik heb alles gezien toen , ik ging elke week naar de studio en was er ook bij het finale feest in eemnes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad ook maarja dan de vrijstelling nogquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Mo een van de genomineerden is.
Afleveringen kun je nabestellen via de publiekservice van RTL en/of stuur Talpa een mailtje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is DGK ook op DVD te verkrijgen, die serie heb ik namelijk gemist!
nee, in eemnes bij de finale tijdens het feest. daar waren alle bewoners ookquote:
Ik hoop met je mee, maar ben er bang van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Mo een van de genomineerden is.
Het zal straks wel weer even wennen zijn, vooral als je een jaar alleen bent geweest.quote:
Dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Eric post hier nog steeds vrij regelmatig hoor!
Tis mn favorietje,dus hou hem in de gaten
heeeeeeey daar is mijn held !!! gerard!!! ff gedag zeggen , je was geweldig , bedankt !!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Afleveringen kun je nabestellen via de publiekservice van RTL en/of stuur Talpa een mailtje.
Ze staan toch ook in je eigen digi-archief, mag ik hopen>quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Afleveringen kun je nabestellen via de publiekservice van RTL en/of stuur Talpa een mailtje.
Dankjewel, eigenlijk was het een grapje van me.. Want ik bedoelde de streams..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar dit ga je toch niet nabestellen als je geen kandidaat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Ohja nou je het zegt, dat pagina's lange stalken met offtopic slowchat om hem op je huwelijk te krijgenquote:
Pfff, hij is amper een weekend thuis!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard heb je al afleveringen terug gezien?
Yep dat jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ohja nou je het zegt, dat pagina's lange stalken met offtopic slowchat om hem op je huwelijk te krijgen
Dat heeft toch heel lang geduurd?? Daarom ben ik er niet aan begonnen ik heb nog een leven ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb alles gezien toen , ik ging elke week naar de studio en was er ook bij het finale feest in eemnes.
net als secret story nu, elke dag gekeken (alleen deze afgelopen week niet, toen had ik geen streams)
ja hahaha laat die jongen ff bijkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff, hij is amper een weekend thuis!!!
ja klopt, maar toen had ik nog geen leven...nu welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch heel lang geduurd?? Daarom ben ik er niet aan begonnen ik heb nog een leven ook.
Je leeft toch altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja klopt, maar toen had ik nog geen leven...nu wel
En is het met de kwaliteit van de RLS ook iets achteruit gegaan, als ik jullie mag gelovenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja klopt, maar toen had ik nog geen leven...nu wel
...maar nu pas goed.....zoals ik het zelf wilquote:
Oke. goed voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Stability het volgende:
[..]
...maar nu pas goed.....zoals ik het zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |