Je wou gewoon je zin met deze TT....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
De airco blaast... De bewoners liggen in bed.
Nee, smakgeluiden en een beetje tasten.. Flip is er heel onrustig onder en Mo trouwens ook!quote:
Kwaliteit, wil je hiermee stoppen, aub?quote:
Mo moet zowieso dr kop houden want die zeik de rest van de nacht toch wel doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, smakgeluiden en een beetje tasten.. Flip is er heel onrustig onder en Mo trouwens ook!
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
Heel veel EER Geerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
RLS ervaringsdeskundigen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Sylviaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan wel zien dat jij geen dgk keekquote:
Goeie fles ook tussen jullie in!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
WOW ! Wat een geweldig mooie foto !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Syl, ze leeft nog!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
Saved for a special occasionquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goeie fles ook tussen jullie in!!
quote:
Ja, maar die komen hier wel vaker langs....quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Syl in mij , heb nergens worden voor ....
Das waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die komen hier wel vaker langs....
Ik vind het echt heel erg leuk dat Sylvia ook weer eens in beeld is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Flip lekker kaal
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
cool!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]was de eerste smooty van NL denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Dan zie je dus wat ze geknipt en geplakt hebben en niet wat er werkelijk is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is DGK ook op DVD te verkrijgen, die serie heb ik namelijk gemist!
Waar de programmamakers nu nog van wakker liggen dat ze dat hebben gedaan...quote:
En die ligt daar nog wel lekker rustig in z'n uppie.... maar dat kan ook te rustig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef Nostalgist het volgende:
By the way: Karim is op cam1 en komt maar moeilijk in slaap volgens mij...
Er was volgens mij net nog wel wat gefriemeld tussen Jo en Flip, vandaar ook dat ze zo onrustig zijn.. Maar ze besluiten maar om te blijven liggen, want Flip kan even niet staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
pffffff hehehhhh....na 1 week kloten, heb ik eindelijk weer streams
kben de hele avond bezig geweest en heb mn hele systeem plus alle software er opnieuw opgezet en nu..........slapen ze !!!!!! verdorie ! secret sleeping show again...
maar ja, morgen maar weer kijken of ze wakker zijn
ja indd..dan zie je een gescripte versie..je kunt denk ik beter de filmpjes van de streams terug kijken, dat is tenminste echtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zie je dus wat je geknipt en geplakt hebben en niet wat er werkelijk is gebeurd.
heb al een topic gemaakt in real life soaps & Streams-forum Big Brother Duitsland hoop dat het zo goed isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Day het volgende:
Nogmaals:
[..]
Kwaliteit, wil je hiermee stoppen, aub?
Open anders een topic in RLS.
Geer zegt: De eerste drie weken was de temperatuur verkeerd afgesteld en was het ruim veertig graden! Daarna is het goed gekomen. Die infrarood camera's merk je niets vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard, hoe is het de infraroodbeelden nu te zien ?
Was het heet in de slaapkamers, 's nachts ?
Ik heb daar zo mn twijfels over ... Geer had het wel gezien, Syl had de dood van dr vadere te verwerken dus ook , en Eric zag in dat ie het toch niet ging redden tegen de die Hards Huub Brian en Jaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |