Nee wel zeekoeien met een BF van 30+quote:
19quote:
Ripped: lage BF met mooie spierdefinitiequote:
Beenoefeningen zijn ook de saaisten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Zyzz het volgende:
[..]
19
Superdude is een woord dat veel op bodybuilding forum's word gebruikt.
Daarmee word iemand bedoelt die zijn armen + buik traint (soms ook rest van zijn bovenlichaam, maar nooit benen)
Het leukste juiste.quote:
Kijken die beta's jou dan ook zo vaag aan als je met zwaar ijzer aan het spelen bent?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
Terechte klacht. Vandaag in de gym viel het me ook al op.
Doe mij maar bankdrukken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Het leukste juiste.![]()
Ik hou van ATG squats (no homo)
Doe mij maar DL, SQ en BP.quote:
Vergeet de leg press niet, daarmee druk je zo meer dan 2x je eigen lichaamsgewicht weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Het leukste juiste.![]()
Ik hou van ATG squats (no homo)
Ah dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ripped: lage BF met mooie spierdefinitie
Curls: oefening voor armen
Crunches: oefening voor buik
Aha. Ik klik wel eens op mijn muis. Daar krijg je zeker vingerspieren van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Zyzz het volgende:
[..]
19
Superdude is een woord dat veel op bodybuilding forum's word gebruikt.
Daarmee word iemand bedoelt die zijn armen + buik traint (soms ook rest van zijn bovenlichaam, maar nooit benen)
Al twee jaar niet meer gesport vanwege drukke studie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Doe mij maar DL, SQ en BP.
Hoeveel druk je trouwens? En wat is jouw gewicht + lengte?
Met squat doe ik ook meer dan 2x eigen gewicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vergeet de leg press niet, daarmee druk je zo meer dan 2x je eigen lichaamsgewicht weg.
Overigens zit ik bij een zeer chille sportschool. Klein, rustig en er komen alleen maar serieuze mensen.
Lees begin van de topic door.quote:
Dat heb ik nooit gehaald, alleen anderhalf keer eigen gewicht. Maar toen was ik nog jong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Met squat doe ik ook meer dan 2x eigen gewicht.
Weeg 72 en squat 4x160kg.
u jelly?
Waarom was je gestopt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehaald, alleen anderhalf keer eigen gewicht. Maar toen was ik nog jong.
Daarna jaren niet getraind dus ik heb nog wat in te halen.
Maar ik had het sowieso over volledige sets.
Lui, ongemotiveerd en vond het wel goed zo.quote:
u a mad beta cunt brah?quote:
Jammer dat je was gestopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lui, ongemotiveerd en vond het wel goed zo.
Tegenwoordig train ik ook niet meer echt voor gain. Meer voor mijn gezondheid.
They mirin hard brah.quote:
Niet heel interessant, ik weeg 72kg op 1,78m. Ik sport nu nog maar 1x in de week dus qua gewichten die ik druk zit ik vooral op mijn eigen lichaamsgewicht, alleen de benen zijn dus wat sterker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Jammer dat je was gestopt.
Wat zijn je stats nu?
Haha, jij staat droog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet heel interessant, ik weeg 72kg op 1,78m. Ik sport nu nog maar 1x in de week dus qua gewichten die ik druk zit ik vooral op mijn eigen lichaamsgewicht, alleen de benen zijn dus wat sterker.
Ik streef er nu gewoon naar om fit te blijven en eventueel wat droger te staan. Geen ambities.
Jouw stats?
72@172, BF onbekent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet heel interessant, ik weeg 72kg op 1,78m. Ik sport nu nog maar 1x in de week dus qua gewichten die ik druk zit ik vooral op mijn eigen lichaamsgewicht, alleen de benen zijn dus wat sterker.
Ik streef er nu gewoon naar om fit te blijven en eventueel wat droger te staan. Geen ambities.
Jouw stats?
Ik kan ook gaan klagen over beta's in mijn gym.quote:
Dat zei ik toch, ik hang rond mijn eigen lichaamsgewicht. DL doe ik voorlopig niet wegens pijn in de onderrug, SQ en BP doe ik 75kg maar kan denk ik wel meer. Leg press lukt me op de een of andere manier wel 3 sets van 150 tot 170kg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef Zyzz het volgende:
[..]
72@172, BF onbekent.
En wat zijn je krachtstats bij DL, BP en SQ?
Nee, ik val niet zo snel op blond, en ze ziet er niet zo classy uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan klagen over beta's in mijn gym. [ afbeelding ]
Zou jij trouwens die chick doen?
Je traint tenminste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik hang rond mijn eigen lichaamsgewicht. DL doe ik voorlopig niet wegens pijn in de onderrug, SQ en BP doe ik 75kg maar kan denk ik wel meer. Leg press lukt me op de een of andere manier wel 3 sets van 150 tot 170kg.
Ja, ik heb betere tijden gekend.
De vraag luidde niet of je haar zou trouwen, maar of je haar zou doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo snel op blond, en ze ziet er niet zo classy uit.![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
De vraag luidde niet of je haar zou trouwen, maar of je haar zou doen.
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo snel op blond, en ze ziet er niet zo classy uit.![]()
Ze ziet er best makkelijk uit. Sla je slag zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ik zou haar wel anaal willen vernederen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ik zou haar wel anaal willen vernederen.
True that.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je traint tenminste.Rest van FOK! is ecto.
PROBLEM FOK? COME AT ME
Denk niet dat ik een kans maak als ze mijn postgeschiedenis doorleest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ze ziet er best makkelijk uit. Sla je slag zou ik zeggen!
Sowieso eckte bazen trainen met boomstammen en andere Rocky-vs-Ivan-Drago-training-montage-achtige materialen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef ecktebaas het volgende:
Trouwens wel jammer dat waar ik woon ik nog geen goede sportschool heb gevonden, dus veel thuis doe.
Boomstamwerpen die shit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso eckte bazen trainen met boomstammen en andere Rocky-vs-Ivan-Drago-training-montage-achtige materialen.
FOK!'sters moet je ook niet hosselen, je laat je hosselen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een kans maak als ze mijn postgeschiedenis doorleest.
Nee die was ondervoed. Tibet enzo...armoede, ghetto jewaitzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bruce Lee was toch redelijk ectomorph?
Hebben we hem ook weer met z'n geslijmquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft niet van zijn ban geleerd lijkt het.
En buiten dat ben ik al met een meisje bezig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
FOK!'sters moet je ook niet hosselen, je laat je hosselen.
Ach, je moet toch altijd een back-up hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
En buiten dat ben ik al met een meisje bezig.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee die was ondervoed. Tibet enzo...armoede, ghetto jewaitz
Nee hoor.quote:
Scheer je weg, dit is een mannentopic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef Chulaa het volgende:
ik sport opzondag. op de bank... studiosport
Ik heb medelijden met ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Weissman het volgende:
Grappig om al die beta's te zien kotsen in dit topic
Tja de meeste mensen slijmen graag zo te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen wel beetje raar dat jij de enige bent die altijd moet lopen zeiken.
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja de meeste mensen slijmen graag zo te zienIk sta boven een jochie van 19
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf je zelf maar voor de gek houden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Fucking lekker om gewoon geen zak te doen terwijl diegenen in de sportschool zich helemaal oppompen om daarmee hun intelligentie te compenseren.
Hihi, zulks een schattige woordjes van iemand die net uit het ei komtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'Misschien op FOK! maar in real life dwarf ik je hard brah.
u mad now cunt?
come at me bro
23quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Zyzz het volgende:
Oke genoeg off-topic, nu weer ontopic. Jullie elke keer met je stomme bodybuilding!
[ afbeelding ]
Would smash 12 times i a row.
Hoevaak jullie?
2008 riep je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'Misschien op FOK! maar in real life dwarf ik je hard brah.
u mad now cunt?
come at me bro
Deze ziet er al een stuk classier uit dan de vorige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Zyzz het volgende:
Oke genoeg off-topic, nu weer ontopic. Jullie elke keer met je stomme bodybuilding!
[ afbeelding ]
Would smash 12 times i a row.
Hoevaak jullie?
roeptequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
2008 roepte je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.
scherpe knieën niet mijn smaakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Levolution het volgende:
Niet natuurlijk, beetje rare knieën :s:s
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Levolution het volgende:
Niet natuurlijk, beetje rare knieën :s:s
Want bodybuilders zijn perse dom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Fucking lekker om gewoon geen zak te doen terwijl diegenen in de sportschool zich helemaal oppompen om daarmee hun intelligentie te compenseren.
Jawel lukt goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hihi, zulks een schattige woordjes van iemand die net uit het ei komt! Lukt het allemaal een beetje op het mbo?
Want een domme zou ook gouverneur van Californië worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
2008 riep je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.
En na zijn vertrek miljoenen dollars schuld achter laat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Want een domme zou ook gouverneur van Californië worden.
Jij bent zeker kkdik of schrielquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn vaak net wat slimmer dan Patty Brard.
Jij zou het vast beter doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
En na zijn vertrek miljoenen dollars schuld achter laat.
Reden dat jij bodybuilders voor dom uitmaakt is omdat jij je beledig voelt door hun fysieken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn vaak net wat slimmer dan Patty Brard.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Tja, ik zou mezelf niet dik noemen maar dik? Nah niet echt.
[..]
Jij bent zeker kkdik of schriel
Je kan zeggen wat je wilt over Arnold maar hij is voor miljoenen mensen een idool.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
En na zijn vertrek miljoenen dollars schuld achter laat.
Dit soort geblaat alleen al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
u mad now cunt?
come at me bro
Dit. Volgens mij word hij ook altijd in elkaar geslagen door de brede jongens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:26 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Reden dat jij bodybuilders voor dom uitmaakt is omdat jij je beledig voelt door hun fysieken.
En op deze manier probeer jij je iets beter te voelen.
Kijk daar heb je het mis, als acteur is hij steengoed, in de politiek echter. Hetzelfde geldt voor Donald Trump, een goede zakenman maar niet geschikt voor politiek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over Arnold maar hij is voor miljoenen mensen een idool.
Die frustratie uit ik dan uiteraard uit op Fok!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij word hij ook altijd in elkaar geslagen door de brede jongens.
Lijkt me niet minder dan waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Die frustratie uit ik dan uiteraard uit op Fok!
why u mad to?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dit soort geblaat alleen al.
En jezelf ook nog eens king noemen.![]()
Hem als acteur steengoed vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het mis, als acteur is hij steengoed, in de politiek echter. Hetzelfde geldt voor Donald Trump, een goede zakenman maar niet geschikt voor politiek.
Zou je de rechtse raken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Laten we nou maar verdergaan met wat pics van chicks.
Gast, de hele politiek is belabberd. Geen mens die dat goed kan uitvoeren, daar kun je Arnold niet voor blamen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het mis, als acteur is hij steengoed, in de politiek echter. Hetzelfde geldt voor Donald Trump, een goede zakenman maar niet geschikt voor politiek.
Idd, we moeten we ontopic blijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Laten we nou maar verdergaan met wat pics van chicks.
Grenade launcherquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zou je de rechtse raken?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zou je de rechtse raken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hem als acteur steengoed vinden.
Ik kan ff geen hyperlink maken.
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=OaTO8_KNcuo
Persoonlijk zie ik liever vrouwen met een wat korter kapsel, maar toch zou ik haar zeker wel doen ja.quote:
Ben je dronken met je kutlink.quote:
Deze vind ik nog geiler.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever vrouwen met een wat korter kapsel, maar toch zou ik haar zeker wel doen ja.
Vind ze allebei lelijk.quote:
6.9quote:
Kk lekker, ik zou dr keihard geven. Heb je een foto van haar waar ze meer van haar "voorkant" laat zien :p.quote:
Weet ik niet meer, want ik ben een bodybuilder en die zijn dom, weet je nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Kun je ook meteen je google search termen posten. Bij voorbaat dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Dat zijn shemales.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:52 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, want ik ben een bodybuilder en die zijn dom, weet je nog? [ afbeelding ]Dan ben jij bij deze gepromoveerd tot niet-domme bodybuilder. En nu gauw die zoek termen godverdomme want ik climax bijna en dan is de lol erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze gepromoveerd tot niet-domme bodybuilder. En nu gauw die zoek termen godverdomme want ik climax bijna en dan is de lol eraf
Voel je je nu beter, betaboy?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef boekenplank het volgende:
Conclusie TS is een impotente anabole bodybuilder die op shemales valt. What else is new.
Verder dom topic dus slotwaardig. Maak jij dat uit? Ja echt wel.
Ik voelde me de hele dag al goed. Maar wat is een betaboy?quote:
Zo, hehe dat lucht op, godverdomme ik ben veel te moe om mn kwak op te ruimen. Ach dat doet mn ma morgen wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hiermee kun je wel paar avondjes fappen. (no homo)
Zyzz's bitches!
Dag duurt pas 2 uur.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik voelde me de hele dag al goed. Maar wat is een betaboy?
WUTTTTT?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:03 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Zo, hehe dat lucht op, godverdomme ik ben veel te moe om mn kwak op te ruimen. Ach dat doet mn ma morgen wel.
No worries
Bullshit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:33 schreef Drinky het volgende:
sowieso bodybuilden leuk enz. maar 1x zo'n koekwaus tegenover mij ik stamp hem kapot ik ben te snel voor hij reageert. wel boksen + BB jeweet en iPhone
100kg, maar is tijdje geleden, zal nu wel iets hoger liggen hoop ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:26 schreef muhahaha het volgende:
Mooi hoe zo een klaag topic omslaat in een krachtmeting.
Ik druk 90kg nu jij weer (stiekem zit ik elke avond op de bank met een zakje chips).
Mensen die nog steeds denken dat ik dat ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag in dit topic is natuurlijk waarom Zyzz op zijn eerste FoBo foto roze lipgloss draagt.
Gasten die dat soort foto's van anderen in hun FoBo zetten en dan nóg claimen niet op mannen te vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat ik dat ben.![]()
Zal straks is m'n eigen pics neergooien
Ik val ook niet op mannen maar ik zou hem wel doen. (no homo)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gasten die dat soort foto's van anderen in hun FoBo zetten en dan nóg claimen niet op mannen te vallen.
Apart.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik val ook niet op mannen maar ik zou hem wel doen. (no homo)
[ afbeelding ]
Heb jij je nooit gefapt op een foto van een man dan?quote:
Mannen zonder mancrushquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gasten die dat soort foto's van anderen in hun FoBo zetten en dan nóg claimen niet op mannen te vallen.
Same here (no homo)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik val ook niet op mannen maar ik zou hem wel doen. (no homo)
[ afbeelding ]
Dan train je verkeerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ik eigenlijk vermakelijker vindt zijn die mensen die een gehele jaar aan het trainen zijn, maar amper tot niet in spiermassa groeien. Van die mensen die in de trein zitten te pronken tegen hun soortgenoten dat ze straks nog even een ''workout'' moeten uitvoeren. Jammer genoeg kun je in deze sport ''niet veel groeien'' zonder anabolen te gebruiken, wat een risico met zich teweeg brengt en in Nederland onder de wet opium valt, zonder doktervoorschriften. Je kunt wel groeien, maar dan nog val je in het niets tegen die gasten die wel groeihormonen gebruiken. Wat overigens veelvuldig gebeurd en onder de top van bodybuilding ook geen taboe meer is.
Het meest lastigste in deze sport is inderdaad goed trainen, velen doen maar wat. Een goed schema is dan ook persoonsgericht. In de gyms daarentegen lopen veel onkundige personen die je de verkeerde advies geven. Zijn er eigenlijk van die scholen met ervaringsdeskundigen die je goed individueel kunnen ondersteunen (uit de sport) met goede schema's waarbij voornaamlijk machine werkzaamheden vermeden worden. Uiteraard tegen een meerprijs, maar daar betaal je dan ook voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dan train je verkeerd.
Als je gewoon goed traint en daar flink bij eet zal je groeien als kool. Aanleg of geen aanleg.
Ken zat gasten die zonder anabolen flinke jongens zijn geworden
En daarbij, ik wil geeneens zo groot worden. Houden vrouwen niet van. Liever gewoon juiste proporties!
De ''eet'' gym zul je bedoelen, KLB kampeerder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef Om_nomnom het volgende:
Zo even naar de gym. Even rug/biceps/benen doen.
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De ''eet'' gym zul je bedoelen, KLB kampeerder.
Als je een jaar traint en je groeit niet doe je gewoon iets verkeerd. En zonder AAS kun je prima groeien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ik eigenlijk vermakelijker vindt zijn die mensen die een gehele jaar aan het trainen zijn, maar amper tot niet in spiermassa groeien. Van die mensen die in de trein zitten te pronken tegen hun soortgenoten dat ze straks nog even een ''workout'' moeten uitvoeren. Jammer genoeg kun je in deze sport ''niet veel groeien'' zonder anabolen te gebruiken, wat een risico met zich teweeg brengt en in Nederland onder de opium wet valt, zonder doktervoorschriften. Je kunt wel groeien, maar dan nog val je in het niets tegen die gasten die wel groeihormonen gebruiken. Wat overigens veelvuldig gebeurd en onder de top van bodybuilding ook geen taboe meer is.
Dat je vrienden zeggen dat je er 'normaal' uitziet wil niet zeggen dat je niet dik bentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Redskillz het volgende:
Zodirect maar 2 broodjes kroket met een cheeseburger met joppiesaus.
En ik ben niet dik verdikkeme.
Dat. Helemaal dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Hee, een KLB topic over bodybuilding van Zyzz, wat verfrissend en nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |