Deze ziet er al een stuk classier uit dan de vorige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Zyzz het volgende:
Oke genoeg off-topic, nu weer ontopic. Jullie elke keer met je stomme bodybuilding!
[ afbeelding ]
Would smash 12 times i a row.
Hoevaak jullie?
roeptequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
2008 roepte je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.
scherpe knieën niet mijn smaakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Levolution het volgende:
Niet natuurlijk, beetje rare knieën :s:s
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Levolution het volgende:
Niet natuurlijk, beetje rare knieën :s:s
Want bodybuilders zijn perse dom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Fucking lekker om gewoon geen zak te doen terwijl diegenen in de sportschool zich helemaal oppompen om daarmee hun intelligentie te compenseren.
Jawel lukt goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hihi, zulks een schattige woordjes van iemand die net uit het ei komt! Lukt het allemaal een beetje op het mbo?
Want een domme zou ook gouverneur van Californië worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
2008 riep je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.
En na zijn vertrek miljoenen dollars schuld achter laat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Want een domme zou ook gouverneur van Californië worden.
Jij bent zeker kkdik of schrielquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn vaak net wat slimmer dan Patty Brard.
Jij zou het vast beter doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
En na zijn vertrek miljoenen dollars schuld achter laat.
Reden dat jij bodybuilders voor dom uitmaakt is omdat jij je beledig voelt door hun fysieken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn vaak net wat slimmer dan Patty Brard.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Tja, ik zou mezelf niet dik noemen maar dik? Nah niet echt.
[..]
Jij bent zeker kkdik of schriel
Je kan zeggen wat je wilt over Arnold maar hij is voor miljoenen mensen een idool.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
En na zijn vertrek miljoenen dollars schuld achter laat.
Dit soort geblaat alleen al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'Misschien op FOK! maar in real life dwarf ik je hard brah.
u mad now cunt?
come at me bro
Dit. Volgens mij word hij ook altijd in elkaar geslagen door de brede jongens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:26 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Reden dat jij bodybuilders voor dom uitmaakt is omdat jij je beledig voelt door hun fysieken.
En op deze manier probeer jij je iets beter te voelen.
Kijk daar heb je het mis, als acteur is hij steengoed, in de politiek echter. Hetzelfde geldt voor Donald Trump, een goede zakenman maar niet geschikt voor politiek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over Arnold maar hij is voor miljoenen mensen een idool.
Die frustratie uit ik dan uiteraard uit op Fok!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij word hij ook altijd in elkaar geslagen door de brede jongens.
Lijkt me niet minder dan waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Die frustratie uit ik dan uiteraard uit op Fok!
why u mad to?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dit soort geblaat alleen al.
En jezelf ook nog eens king noemen.![]()
Hem als acteur steengoed vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het mis, als acteur is hij steengoed, in de politiek echter. Hetzelfde geldt voor Donald Trump, een goede zakenman maar niet geschikt voor politiek.
Zou je de rechtse raken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Laten we nou maar verdergaan met wat pics van chicks.
Gast, de hele politiek is belabberd. Geen mens die dat goed kan uitvoeren, daar kun je Arnold niet voor blamen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het mis, als acteur is hij steengoed, in de politiek echter. Hetzelfde geldt voor Donald Trump, een goede zakenman maar niet geschikt voor politiek.
Idd, we moeten we ontopic blijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Laten we nou maar verdergaan met wat pics van chicks.
Grenade launcherquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zou je de rechtse raken?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zou je de rechtse raken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |