Slaap lekker man!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ook
maar fijne nacht nog allen ik duik mn bed in![]()
Slaap zacht janquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ook
laterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ook
Hoe is dit mogelijk omg omg!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg nu al wakker terwijl mn wekker pas om 8:15 gaat
omg omg omgggg
en dan??quote:
omdat k-cash mijn minst favoriete user is in deze ttquote:
Ooo haha achquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat k-cash mijn minst favoriete user is in deze tt
jij daarentegen bent weer een van mijn favorietenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij daarentegen bent weer een van mijn favorieten
waardoor wordt jouw vrolijkheid veroorzaakt?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:55 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh Jan
[..]
waardoor wordt jouw vrolijkheid veroorzaakt?
als ik iets vraag wil ik het antwoord ook weten..quote:
wtf waarom denk jij dat ik dat niet hebquote:
afspraakje vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik iets vraag wil ik het antwoord ook weten..
Het is gewoon Patjequote:
nice.quote:
je afspraakje vandaag is met patje?quote:
Kbquote:
Ik kon je niet vinden maar nu welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf waarom denk jij dat ik dat niet hebk zonder Facebook is hetzelfde als yin zonder Yang ofzo
[..]
afspraakje vandaag
quote:Title Radio Station Download date
Waspoeder Avontuur Marell Muziekcomputers 03-05-2011
Waspoeder Avontuur De Muziek Mix 29-04-2011
Waspoeder Avontuur Bonanza-radio 28-04-2011
Waspoeder Avontuur Mega Hit Radio 25-04-2011
Waspoeder Avontuur Radio-cor 24-04-2011
Waspoeder Avontuur Radio muziekvoluit 24-04-2011
Waspoeder Avontuur Merwesound 24-04-2011
Waspoeder Avontuur Radio Vrijheid 24-04-2011
Waspoeder Avontuur RadioHoensbroek 24-04-2011
Vraag me af of ik ervoor betaald krijg, het is deze week 'inwerken'. Hmm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef gianni61 het volgende:
gewoon aan het geld denken dat je daarna kunt uitgeven
Wat een kutnieuwsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:25 schreef sharr het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eijerland-over.dhtml
Het ligt niet aan mij.
Ohhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
verdomme!!!!!!! Gooi ik nagellak remover over mn ipod neeeeeeeeee
Yo koala met downquote:
Doet hij het nu niet meer?quote:
klikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
wil er iemand nog (gratis) een tuintafel kwijt?
heb van mn oma tuinstoelen gekregen, maar zonder tafel heb ik er nog weinig aan..
Heb je hem direct aangezet nadat dat spul eroverheen vielquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.. ik heb hem maar in de son gezet miss dat het verdampt ofzo
ohw ja, geen wit kunststof..quote:
(bijna) gratis houten tuintafel is niet te vinden op marktplaats.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, geen wit kunststof..
die houten is wel mooi, maar die vraagt weer geld
daar was ik ook achter aangezien ik op marktplaats aant zoeken wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef sharr het volgende:
[..]
(bijna) gratis houten tuintafel is niet te vinden op marktplaats.
nee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je hem direct aangezet nadat dat spul eroverheen viel![]()
![]()
?
Is dat erg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je hem direct aangezet nadat dat spul eroverheen viel![]()
![]()
?
ligt eraan hoeveel eroverheen is gegaan.quote:
quote:
Ja, door de vloeistof kan er kortsluiting ontstaan.quote:
Ik ook hoor, nou enquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut, ik heb gewoon mijn 25.000e post gemist
Dan is het wel erg jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar maar, ik wilde hem aan jou opdragen
En een beetje aan Lars de koala met down!
daar zien wij anders niks van..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal open schroeven, drogen en dan 2 dagen met rust laten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, hij leeft weer alleen het rolding doet het niet.. moet ik m echt 2 dagen met rust laten?
Hmm hij staat nu gewoon aan.. ik wil hem niet met rust latenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal open schroeven, drogen en dan 2 dagen met rust laten..
of als je niet technisch bent: op een warme droge plek leggen en 2 dagen met rust laten..
Hehe ik had nog wel de fipo in dat topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:24 schreef gianni61 het volgende:
ik zie trouwens dat topuser RichCalibier een ban tot kerst heeft gekregen..
Eigenwijsjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm hij staat nu gewoon aan.. ik wil hem niet met rust laten
dan kan die kapot gaan, maar als je hem 2 dagen met rust laat kan die nog steeds kapot gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm hij staat nu gewoon aan.. ik wil hem niet met rust laten
Goedemorgen Ragboerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Ragboer het volgende:
KUT KLOTE TIEFUS TERING VERDERF BLOED PUS STUKKEN WEEFSEL KAPOT ALLES NAAR DE KLOTE
neequote:
Is het kapot?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Ragboer het volgende:
KUT KLOTE TIEFUS TERING VERDERF BLOED PUS STUKKEN WEEFSEL KAPOT ALLES NAAR DE KLOTE
grafisch rekenmachine?quote:
heb nu pauze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:33 schreef Furdinand het volgende:
Harde werkers iedereen geen tijd om te posten
Geschiedenis of Maatschappijwetenschappen eigenlijk moet allebei maar daar heb ik al helemaal geen zin in.quote:
uitkeringstrekkers..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
mensen die werken of andere bezigheden hebben
geen Merel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
Geen Merel, Merel moet leren.
Hanson is trouwens best goed opgedroogd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede oude tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
Geen Merel, Merel moet leren.
Hanson is trouwens best goed opgedroogd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffiepauzes van in totaal een half uur?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
3 kwartier inclusief koffiepauzes is vast wel genoeg toch?
nee hoor slechts twintig minutenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koffiepauzes van in totaal een half uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel instrumeenten bespeel je dan wel nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op blaasinstrumenten na red ik me wel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
hier ben ik nog steeds niet helemaal overheen![]()
![]()
![]()
:
Ben ik ook nog niet overheen geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
met die korte haren wil ik er ook niet overheen.quote:
dit, doe de tieten weg en het is net een manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met die korte haren wil ik er ook niet overheen.
Henkquote:
Ik zie geen reden om het niet te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met die korte haren wil ik er ook niet overheen.
straks heeft ze nog een piemelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om het niet te doen
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat wordt vast weer zoveel drukte dat ik er niet tussen komquote:Vandaag zijn de eerste 278 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Dinsdag 10 mei om 11:00u komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl
koop een kaartje voor pukkelpop of werchter..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat wordt vast weer zoveel drukte dat ik er niet tussen kom [ afbeelding ]
geen vrouwen..quote:
hoest met speessy?quote:
Goeddd, nieuwe tas gekocht hihih. En een blazer voor over mijn jurk want mijn zus trouwt volgende weekquote:
dus je koopt iets dat je zelf niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeddd, nieuwe tas gekocht hihih. En een blazer voor over mijn jurk want mijn zus trouwt volgende weekWel met bloemetjes
maar mn zus en ma bleven zeuren dat hij leuk was
Jawel, het is wel tof, maar bloemetjes. Ik heb iets tegen bloemetjesprintsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je koopt iets dat je zelf niet leuk vindt?
bruiloften zijn altijd leuk. binnenkort weer een mega bruiloft
heerlijk, vrouwen die zichzelf in 2 zinnen kunnen tegenspreken..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, het is wel tof, maar bloemetjes. Ik heb iets tegen bloemetjesprints
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk, vrouwen die zichzelf in 2 zinnen kunnen tegenspreken..
heb je voor mij ook iets nieuws uitgezocht?quote:
Ik wilde iets zeggen maar dan ben ik weer een merkenhoerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je voor mij ook iets nieuws uitgezocht?
heb geen tijd om te gaan shoppen voor de bruiloft..
zeg maar, dat ben ik zelf ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dan ben ik weer een merkenhoer
hmm, ik weet niet hoeveel geld jij hebt, maar dat trek ik niet..quote:
Ik heb miljarden jwzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik weet niet hoeveel geld jij hebt, maar dat trek ik niet..
+ ik denk dat een pak een beetje overdresst is.
gewoon een mooie broek en een net hemd.
lieve schat, ik weet dat een pak mooi is, maar voor die gelegenheid niet geschikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb miljarden jwz![]()
Een pak is mooi, mn vriend heeft een pak gekocht
Oh zo, ik ben getuigequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lieve schat, ik weet dat een pak mooi is, maar voor die gelegenheid niet geschikt.
Ik ben alleen voor de feestavond uitgenodigd waar we schaamteloos gaan zuipen met de neefjes van de bruid en de collega's van de bruidegom die in het dagelijks leven in het riool werkt.
daarbij zou ik eerder een hugo boss pak kopen, alleen al voor de naam.
Taugéquote:
Dan is het geen chinese tomatensoepquote:
hihi pirateneditquote:
Binnendients op een krukje zitten en wachten op klanten, buitendienst klanten werven op de hoek van de straat. Even wachten tot mijn uitkering binnen is.quote:
Dankje voor deze heldere uitleg bob, kwaliteitsposten zoals ik ze van je gewend ben!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Binnendients op een krukje zitten en wachten op klanten, buitendienst klanten werven op de hoek van de straat. Even wachten tot mijn uitkering binnen is.
ohw, neej de 61 heeft niks met leeftijd of geboortejaar te makenquote:
hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, neej de 61 heeft niks met leeftijd of geboortejaar te maken
hoe oud bent u dan?quote:
Ik ben 120 volgens mijn Hyvesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud bent u dan?
keek trouwens gisteren heel even op je site. duidelijk geen plaats voor een man
link naar je hyves dan..quote:
Subtiel zegquote:
mag toch nog..quote:
ik ben niet zo subtielquote:
SVquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik in mijn eentje hier![]()
Patjen
Het is overal rustig, zelfs op straat. Is bijna geen mens hier.quote:
lijkt wel zondag johquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is overal rustig, zelfs op straat. Is bijna geen mens hier.
Iedereen is op vakantie ofzo?quote:
En nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef Ragboer het volgende:
Tering zeg, mijn vader is net gruwelijk hard van de trap gevallen.
Ligt ie op bed.quote:
Ik ben weer terug he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
Er begint weer leven in dit topic te komen. Nog nooit is een ARG-topic zo lang meegegaan.
Ik denk het niet. Maar ik schrok wel eventjes.quote:
Begrijpelijk. Ik ben ook eens van de trap getiefd (stenen trap, 12 treden), alleen een gat in mn kop. 6 hechtingen. Er was wel risico op nekletsel, omdat ik letterlijk ervanaf gerold was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik schrok wel eventjes.
Hij zegt dat het wel goed met hem gaat, alleen dat zegt ie altijd. Hij kan wel tegen een stootje, dus ik hoop niks ernstigs.quote:
Kan een hersenschuddinkje zijn, maar als dat zo is, zou ie dat zelf ook wel weten denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij zegt dat het wel goed met hem gaat, alleen dat zegt ie altijd. Hij kan wel tegen een stootje, dus ik hoop niks ernstigs.
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij zegt dat het wel goed met hem gaat, alleen dat zegt ie altijd. Hij kan wel tegen een stootje, dus ik hoop niks ernstigs.
Hoi Klinker.quote:
Jaquote:
ah fijn dat het goed ging, ook zonder je pillen enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIk vond het echt leuk! Oude mensen zijn ongelooflijk schattig, en die collega's zijn wel echt tof. De oudste collega is 77.
Ja, was ik wel blij mee. Was echt bang, gezien andere ervaringen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Ragboer en SV![]()
[..]
ah fijn dat het goed ging, ook zonder je pillen enzo
Oki Eetsmakelijk en tot laterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben de hond uitlaten en daarna eten
Oh, later, vraag het later dan? En Eetsequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, was ik wel blij mee. Was echt bang, gezien andere ervaringen.
Ik wou iets aan je vragen op msn, ben je er niet. Tsss.
Nu ga ik eten, eetsmakelijk alvast allemaal!
Verveeld jwt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Henkie, rustig natuurlijk. Faka met jou dangh allus?
en hoe wastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Cash en Friesje
[..]
Oki Eetsmakelijk en tot later
vertel het onsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, later, vraag het later dan? En Eetse
HENKERT!quote:
quote:
Graag graagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
als je wilt zullen downloadlinks volgen.
Ik mag jou wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |