eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat hij al op slot, ik verwacht alleen maar bagger en foto's van die platte snol.
Ja maar dan wel geupload via imgur of tinypic, anders is er nog geen lol aan.quote:
Ik heb net een pizza gegeten en mijn plant water gegeven, derhalve post ik geen hyves link en jij wel. Zie je het verschil?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef D-Djesss het volgende:
Ik heb vorig topic niet gelezen,plaatjes bekeken en r naam gegoogled,its not that hard
Hoe kom je op haar naam zonder het 1e topic te lezen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef D-Djesss het volgende:
Ik heb vorig topic niet gelezen,plaatjes bekeken en r naam gegoogled,its not that hard
Ja goed idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Hippe_Student het volgende:
Zullen we haar een pak slaag namens Fok! geven?
Gegooled op Samantha :frog:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Hoe kom je op haar naam zonder het 1e topic te lezen?
Wut?quote:
Hoe wist je dat die :frog: erin stond zonder haar hyves/naam te weten?quote:
Waarom moet hij dan liegen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb D-Djesss de hyves gestuurd.
En hier is de grote vriend Mick.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef Poemgirl het volgende:
Laten we allen trollhyves Balthasar bedanken voor het melden van de topics aan het meisje.
xD Straks krijgt hij gezeik weet ik veelquote:
Geef Balthasar WWquote:
oh daarom xDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef D-Djesss het volgende:
[..]
xD Straks krijgt hij gezeik weet ik veel
Vroeg ik eerder ook alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef Poemgirl het volgende:
http://balthasarheerser.hyves.nl/
Oke wie is dit?
Respect voor Balthasarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef Poemgirl het volgende:
Laten we allen trollhyves Balthasar bedanken voor het melden van de topics aan het meisje.
Eigenlijk moet er een account worden gemaakt dat door elke ONZ-FOK!ker genuttigd kan wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Vroeg ik eerder ook al
Ik ben Carlo Von Nippelfontler, dat geef ik toe
En dan komt er zo'n grapjas die het wachtwoord verandert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef D-Djesss het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een account worden gemaakt dat door elke ONZ-FOK!ker genuttigd kan worden
Wie is voor?
Fok is godver niet comunistischquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef D-Djesss het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een account worden gemaakt dat door elke ONZ-FOK!ker genuttigd kan worden
Wie is voor?
He dan ben jij mijn hyves vriendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Vroeg ik eerder ook al
Ik ben Carlo Von Nippelfontler, dat geef ik toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |