Kan ik je geven... voor een tientjequote:
Die ga je niet doorgevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
Dit komt allemaal van haar hyves, pm me maar als je het wilt.
[ afbeelding ]
ikduss (l)
[ afbeelding ]
Hahaa en wat hadden we een lol:P:P
Nounou wat een lol, ik hou mijn commentaar maar voor me.
[ afbeelding ]
Mee (l)
[ afbeelding ]
I'tsMe
[ afbeelding ]
beschrijving..>>
Der hyves?quote:
Is me ook ontgaan, een paar users hebben het topic om zeep geholpen en het meisje in kwestie dit topic gegeven en foto;s hier in gezet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Maar wat is nu verder eigenlijk de bedoeling?
Ohh dus nu is het wachten op de eerste kloon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef handboek het volgende:
[..]
Is me ook ontgaan, een paar users hebben het topic om zeep geholpen en het meisje in kwestie dit topic gegeven en foto;s hier in gezet.
Ik geef je een Lamborghiniquote:
Ik ga geen namen noemen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef handboek het volgende:
[..]
Is me ook ontgaan, een paar users hebben het topic om zeep geholpen en het meisje in kwestie dit topic gegeven en foto;s hier in gezet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zie wel dat je kunt afrekenen via hyves, doe er je voordeel mee handboek [ afbeelding ]
Politie doet toch nietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Trommeldaris het volgende:
Gewoon met dat msn gesprek (waar ze dus aangeeft jou te willen chanteren) naar de politie stappen?
ja echt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef TryX het volgende:
Balthasar
Drugshandel mislukt, meisje wil geld van mij
Drugshandel mislukt, meisje wil geld van mij #2
erg vervelend dat dit allemaa
Whehe
jij krijgt nu een ban, in topic 1 is al gezegd dat dit niet gepost mocht worden door remlof dacht ik.quote:
Wat mij betreft gaat hij al op slot, ik verwacht alleen maar bagger en foto's van die platte snol.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef smegmanus het volgende:
Ok zodra er nogmaals een Hyves link gepost gaat worden flikker ik 'm op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |