Uitzendinggemist.quote:
Ja ga het morgen eens kijkenquote:
Je doet je username in ieder geval eer aan. Ga elders zieken gast.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
Heel veel nederlanders (zeker mensen uit de randstad) zouden ook een meneertje 3 kunnen zijn als we nu de joden vervangen door bv. marokkanen en in een echte crisis zouden zitten
Hij heeft gelijk hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef tisauch het volgende:
[..]
Je doet je username in ieder geval eer aan. Ga elders zieken gast.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef neilpad het volgende:
Sommige reacties van figuren hier geven maar aan dat de mens er niet per se intelligenter op geworden is
Erotisch? Dat heb ik er niet in gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef golfer het volgende:
Dat was die man met die erotische gedachtes over mannen.
Hij voelde zich aangetrokken tot die mannen. Hij heeft het woord erotisch, of gevoelens niet gebruikt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Erotisch? Dat heb ik er niet in gehoord.
Wow, jij hebt werkelijk geen zak begrepen van die hele docu en velen hier met jou.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef TLC het volgende:
Ik kon er niet goed naar kijken, ik werd er bij tijden gewoon onpasselijk van hoe laag een mens kan zakken.
Van mij hadden ze die landverraders alsnog mogen afschieten.
Wat niet tegen de wet is golfer, je mag best anti-jood, anti-neger, anti-moslim of anti-mens zijn. Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef golfer het volgende:
Met stijgende verbazing zitten kijken hoe die lui nu nog steeds hun handelen en hun daden verdedigen en vooral die anti-semiet uit Amsterdam (nummer 2), die nog volkomen overtuigd anti-Joods was.
Wat een bullshit, waar baseer je dat op?quote:De rest waren allemaal boerenkinkels die te dom waren om hun eigen koeien te neuken en ook na de oorlog niets bijgeleerd hadden.
En de rest koppelt hun soldaat zijn los van de kampen, daar hadden ze niets mee te maken wat natuurlijk ook zo is.quote:Slechts 1 man gaf toe dat hij meegewerkt had aan de grootste misdaad allertijden en gaf toe dat ie zich een beetje schaamde daarvoor.
Projectie.quote:Dat was die man met die erotische gedachtes over mannen.
Ik denk dat er behoorlijk geknipt is in zijn uitspraak en je daardoor geen enkel beeld kan vormen van hoe hij het bedoelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef inZanity het volgende:
Overigens had de man met de das een uitspraak waar ik het normaal gesproken zeker mee eens zou zijn en dat was de uitspraak over wat de Palestijnen momenteel aangedaan word en de macht die joden hebben, daar zit gewoon (helaas) een kern van waarheid in. Echter, doordat het uit de mond van deze (akelige) man kwam had ik er een heel ander gevoel bij. Je weet gewoon dat het niet uit medelijden met het Palestijnse volk is maar uit pure haat jodenhaat dat in combinatie met het gegeven dat hij mede-schuldig is geweest van een ontzettend leed dat deze bevolkingsgroep is aangedaan een gebeurtenis bovendien die hoe je het went of keert toch een grote rol heeft gespeeld in de totstandkoming van de staat Israel maakt het opeens een walgelijke uitspraak als je het mij vraagt.
Wat heb ik er niet aan begrepen spuit 11 ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow, jij hebt werkelijk geen zak begrepen van die hele docu en velen hier met jou..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |