Volgens mij kan dat 'alsof' wel weggelaten worden. Ik denk dat ze er nog steeds dagelijks mee bezig zijn.quote:Zo ontstaat een ontluisterend en onthullend psychologisch en historisch portret van een groep mannen die vertelt alsof de gebeurtenissen van meer dan 65 jaar geleden hen nog steeds op de hielen zitten.
Dit. Ik ga ook even kijken denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef ß het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat 'alsof' wel weggelaten worden. Ik denk dat ze er nog steeds dagelijks mee bezig zijn.
Of hij wil zijn straatje nog even schoonvegenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Jan is wel het voorbeeld van de naïeve Hollandse drol hè.
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Jan is wel het voorbeeld van de naïeve Hollandse drol hè.
jaahe en groentuhquote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef themole het volgende:
Als je geen aardappelen geeft, dan haal ik de groene polizei erbij.
Want van aardappelen kun je niet levenquote:
Maar aan dit soort volk werden toch nooit veel woorden vuilgemaakt? Die werden toch gewoon afgeknalt en niet meer over gesproken?quote:
Mag je geen joden hatenquote:
Nee, lang niet zoveel hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar aan dit soort volk werden toch nooit veel woorden vuilgemaakt? Die werden toch gewoon afgeknalt en niet meer over gesproken?
Niet iedereen werd meteen geëxecuteerd hoor, ook veel gevangenisstraffen die later weer zijn verkort of pas later gegeven zijn en daarom minder lang waren...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar aan dit soort volk werden toch nooit veel woorden vuilgemaakt? Die werden toch gewoon afgeknalt en niet meer over gesproken?
Denk dat hij in Duitsland is gaan wonen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef msnk het volgende:
Is dit een Tukker of zo, waarom praat die Duits?
Ga jij alsjeblieft heel snel wegquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
Heel veel nederlanders (zeker randstaden) zouden ook een meneertje 3 kunnen zijn als we nu de joden vervangen door bv. marokkanen en in een echte crisis zouden zitten
Dit dus. We veroordelen (terecht) deze mensen heel snel, maar ik vraag me af wat we in een vergelijkbare situatie zouden doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
Heel veel nederlanders (zeker randstaden) zouden ook een meneertje 3 kunnen zijn als we nu de joden vervangen door bv. marokkanen en in een echte crisis zouden zitten
Ghegheghe zat al te wachten op die reactie.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
Heel veel ongelijk heeft die toch niet als je hoort waarom sommige van die gasten überhaupt joden zijn gaan doden.quote:
gelukkig voel jij je niet aangesproken en zelf zie ik mezelf ook eerder naar Canada vluchten.. maar mensen gaan zich eerder 'ziek' gedragen dan je denkt hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |