Waarschijnlijk omdat het een direct gevolg is geweest van de onmenselijkheden van toen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom heeft men toch de pathetische behoefte om Palestina erbij te betrekken in topics als dit? Dit gaat gewoon over de wanstaltigheden in WO2, hou het dat gewoon bij.
En dit zeg ik als Pro-Palestina moslima.
Mwa, het begon al voor WO1 te rommelen rodom het MO, maar dan nog, ik word een beetje flauw van het hele 'jamaarkijkisraeldan!' geroep als het over WO2 gaat. Jaha, het heeft met elkaar te maken maar nee, die dingen kan je niet tegen elkaar wegstrepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een direct gevolg is geweest van de onmenselijkheden van toen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zit 70 jaar tussen, geen sprake van een wereldwijde oorlog, geen sprake van etnische zuivering en geen sprake van systematische uitroeiing.
Je kan zeggen wat je wilt, maar als ik zie wat hun de Palestijnen nu aandoen dan krijg ik minder sympathie voor de joodse slachtoffers tijdens de 2e wereldoorlog, ook al vind jij dat het weinig met elkaar te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, het begon al voor WO1 te rommelen rodom het MO, maar dan nog, ik word een beetje flauw van het hele 'jamaarkijkisraeldan!' geroep als het over WO2 gaat. Jaha, het heeft met elkaar te maken maar nee, die dingen kan je niet tegen elkaar wegstrepen.
Denk ik ook. Als er een echte crisis is kun je gerust "moslims" of "mensen met een islamitisch uiterlijk" invullen in alle verhalen van de 2e wereldoorlog waar "joden" in staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook als er een echte crisis is he
nu kan je nog een hypotheek voor twee ton aanvragen en euroknallers eten bij de mac
Wat een ongelofelijke mongool ben jij. Meen ik echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar als ik zie wat hun de Palestijnen nu aandoen dan krijg ik minder sympathie voor de joodse slachtoffers tijdens de 2e wereldoorlog, ook al vind jij dat het weinig met elkaar te maken heeft.
Ligt er denk ik ook aan dat bij het meerendeel van de ondervraagden het IQ sowieso niet echt hoog lag. Vooral boerenjongens (streng gelovige gezinnen) of mensen die erg met de crisis te maken hadden en wel zin hadden in een verzetje (quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeer schokkende documentaire. Ik had eigenlijk verwacht dat die ouwe baasjes de foutheid van hun daden na al die jaren wel in hadden gezien, maar bij sommigen heb ik het gevoel dat ze zo weer mee zouden doen.
Ja dit is dus precies wat mij ook al opviel. Ze maakten afgezien van die laatste geen van allen een snuggere indruk. En die Amsterdammer die zei: "dat geweld aanstekelijk werkt en dat als hij zag dat iemand in elkaar gerost werd dat hij dan meteen er ook op ging staan inraggen" ( Hij zei dat ook ongeveer in deze bewoordingen ) spande nog wel de kroon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan dat bij het meerendeel van de ondervraagden het IQ sowieso niet echt hoog lag. Vooral boerenjongens (streng gelovige gezinnen) of mensen die erg met de crisis te maken hadden en wel zin hadden in een verzetje ().
Denk dat je ook echt de Nederlanders die zich aansloten bij de SS met enig IQ niet voor de camera krijgt.
En van die types heb je er tegenwoordig nog steeds veel teveel rondlopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:26 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Ja dit is dus precies wat mij ook al opviel. Ze maakten afgezien van die laatste geen van allen een snuggere indruk. En die Amsterdammer die zei: "dat geweld aanstekelijk werkt en dat als hij zag dat iemand in elkaar gerost werd dat hij dan meteen er ook op ging staan inraggen" ( Hij zei dat ook ongeveer in de deze bewoordingen ) spande nog wel de kroon.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef marcodej het volgende:
Die gekke Amsterdammert is inmiddels overleden.
Als je vergelijkbare DVD's met Duitse oud soldaten bekijkt, hoor je dezelfde verhalen (al hebben ze het niet over Joden). Er is hoogstens wat gemopper over wie wel en geen goede generaal was, maar de kameraadschap, moedige daden en de verschrikkingen houden hen nu ook nog gekluisterd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeer schokkende documentaire. Ik had eigenlijk verwacht dat die ouwe baasjes de foutheid van hun daden na al die jaren wel in hadden gezien, maar bij sommigen heb ik het gevoel dat ze zo weer mee zouden doen.
Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef marcodej het volgende:
Die gekke Amsterdammert is inmiddels overleden.
Wat een ongelofelijke debiel ben jij. Meen ik echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke mongool ben jij. Meen ik echt.
Doe eens normaal joh. Hij mag die mening toch hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke mongool ben jij. Meen ik echt.
Hopelijk lukt het hem niet want ik vind de parallellen met de NSB en de propaganda-machine verdomd erg lijken op de PVV-way. Ik snap wel dat Geertje zo aggregeert als mensen die vergelijking trekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geert Wilders zal dit niet lukken, mocht ie dat al willen.
Maar een Pim Fortuyn wist bij heel veel mensen de juiste snaar te raken, tel er een crisis bij op en dan had de situatie heel anders kunnen lopen. Let wel, als hij dit had gewild
Uitzendinggemist.quote:
Ja ga het morgen eens kijkenquote:
Je doet je username in ieder geval eer aan. Ga elders zieken gast.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
Heel veel nederlanders (zeker mensen uit de randstad) zouden ook een meneertje 3 kunnen zijn als we nu de joden vervangen door bv. marokkanen en in een echte crisis zouden zitten
Hij heeft gelijk hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef tisauch het volgende:
[..]
Je doet je username in ieder geval eer aan. Ga elders zieken gast.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef neilpad het volgende:
Sommige reacties van figuren hier geven maar aan dat de mens er niet per se intelligenter op geworden is
Erotisch? Dat heb ik er niet in gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef golfer het volgende:
Dat was die man met die erotische gedachtes over mannen.
Hij voelde zich aangetrokken tot die mannen. Hij heeft het woord erotisch, of gevoelens niet gebruikt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Erotisch? Dat heb ik er niet in gehoord.
Wow, jij hebt werkelijk geen zak begrepen van die hele docu en velen hier met jou.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef TLC het volgende:
Ik kon er niet goed naar kijken, ik werd er bij tijden gewoon onpasselijk van hoe laag een mens kan zakken.
Van mij hadden ze die landverraders alsnog mogen afschieten.
Wat niet tegen de wet is golfer, je mag best anti-jood, anti-neger, anti-moslim of anti-mens zijn. Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef golfer het volgende:
Met stijgende verbazing zitten kijken hoe die lui nu nog steeds hun handelen en hun daden verdedigen en vooral die anti-semiet uit Amsterdam (nummer 2), die nog volkomen overtuigd anti-Joods was.
Wat een bullshit, waar baseer je dat op?quote:De rest waren allemaal boerenkinkels die te dom waren om hun eigen koeien te neuken en ook na de oorlog niets bijgeleerd hadden.
En de rest koppelt hun soldaat zijn los van de kampen, daar hadden ze niets mee te maken wat natuurlijk ook zo is.quote:Slechts 1 man gaf toe dat hij meegewerkt had aan de grootste misdaad allertijden en gaf toe dat ie zich een beetje schaamde daarvoor.
Projectie.quote:Dat was die man met die erotische gedachtes over mannen.
Ik denk dat er behoorlijk geknipt is in zijn uitspraak en je daardoor geen enkel beeld kan vormen van hoe hij het bedoelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef inZanity het volgende:
Overigens had de man met de das een uitspraak waar ik het normaal gesproken zeker mee eens zou zijn en dat was de uitspraak over wat de Palestijnen momenteel aangedaan word en de macht die joden hebben, daar zit gewoon (helaas) een kern van waarheid in. Echter, doordat het uit de mond van deze (akelige) man kwam had ik er een heel ander gevoel bij. Je weet gewoon dat het niet uit medelijden met het Palestijnse volk is maar uit pure haat jodenhaat dat in combinatie met het gegeven dat hij mede-schuldig is geweest van een ontzettend leed dat deze bevolkingsgroep is aangedaan een gebeurtenis bovendien die hoe je het went of keert toch een grote rol heeft gespeeld in de totstandkoming van de staat Israel maakt het opeens een walgelijke uitspraak als je het mij vraagt.
Wat heb ik er niet aan begrepen spuit 11 ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow, jij hebt werkelijk geen zak begrepen van die hele docu en velen hier met jou..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |