Ik weet het niet, ik heb de hoop dat bijvoorbeeld verbeterde mondiale communicatie een hoop scheelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook als er een echte crisis is he
nu kan je nog een hypotheek voor twee ton aanvragen en euroknallers eten bij de mac
Verbetere mondiale communicatie...?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb de hoop dat bijvoorbeeld verbeterde mondiale communicatie een hoop scheelt.
Maar ik ben met je eens dat dit niet per definitie nooit meer gebeurt. Zeker als je kijkt naar hoe het de afgelopen jaren is gegan.
Geert Wilders zal dit niet lukken, mocht ie dat al willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb de hoop dat bijvoorbeeld verbeterde mondiale communicatie een hoop scheelt.
Maar ik ben met je eens dat dit niet per definitie nooit meer gebeurt. Zeker als je kijkt naar hoe het de afgelopen jaren is gegan.
Nu wel, maar in het begin van zijn verhaal leek het die kant op te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt? Ik haal er uit dat hij zichzelf een touwpoppetje van de legerleiding vond.
Mjeh. Eigenlijk heb je gelijk ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Verbetere mondiale communicatie...?
Bij een echte crisis gaan alle regels de prullenbak in en veranderen een heleboel mensen in zwijnen
Hoe bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Droopie het volgende:
Dat ze je raken is het mooiste wat er is
Deze man is toch wel eng hoor
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef msnk het volgende:
Drugshandelaars, zakkenrollers, vrouwenhandelaars... Goh, klinkt bekend
Deze man is keihard, zoals hij zegt: ik denk aan mijzelf en aan mijn zoon, verder niets, ausradierenquote:
Dat is oorlog denk ik. Hij zei net wel toen die man vroeg wat hij dan zag 'Dat wil je niet weten' Hij heeft het gewoon verdrongen om te overleven.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze man is keihard, zoals hij zegt: ik denk aan mijzelf en aan mijn zoon, verder niets, ausradieren
Inderdaad, dat denk ik ook. Bij hem had ik ook het idee dat hij het zelf ook verschrikkelijk vond.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is oorlog denk ik. Hij zei net wel toen die man vroeg wat hij dan zag 'Dat wil je niet weten' Hij heeft het gewoon verdrongen om te overleven.
Ja best jammer, er is vast wel meer interessant materiaal opgenomen..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |