Precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het fantastisch is om de serie te volgen zonder voorkennis te hebben
Niet langer over nadenken, gewoon kopen! Het mooie van de boeken is dat er veel meer tijd is om in de hoofden van de personages rond te kijken, waardoor je nog veel beter gaat begrijpen waarom ze dingen doen en zeggen. De serie wordt er alleen maar beter door, want je ziet dat de acteurs dat wel tot uiting proberen te brengen in hun spel (maar dat is best lastig af en toe).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit de boeken gelezen, maar ik vind het prima te volgen tot nu toe (heb de 1e 2 afleveringen gezien). Alles ziet er mooi uit, de wereld lijkt geloofwaardig en de acteurs doen het wat mij betreft ook aardig.
Als de rest ook zo is, toch maar eens nadenken om die boeken aan te schaffen.
Kijk de eerste aflevering, dan weet je het.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef casper019 het volgende:
mmm serie zie ik met toeval staan, wat voor soort serie is het?
is het een aanraderals je van lost/prison break/heroes/thevampire diaries/ ture blood houd??
Het is een ander type serie. Het tempo ligt wat lager en de focus ligt wat meer op karakters. Maar ik vind de serie tot nu toe beter dan 4 van de 5 series die je daar noemt, die 5e zal de tijd leren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef casper019 het volgende:
mmm serie zie ik met toeval staan, wat voor soort serie is het?
is het een aanraderals je van lost/prison break/heroes/thevampire diaries/ ture blood houd??
Ik heb het over de aflevering van deze week. maar misschien moet ik hem nog is overkijken, het was nog vroeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Gwywen het volgende:
Heb je het over de aflevering van vorige week? Die was echt wel een beetje saai, maar deze toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
+ Hodorquote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef Cocu het volgende:
+ punten:
- De Tourney is begonnen en nog niet afgelopen![]()
- Eindelijk Ghost
- Gendry (goed de blauwe ogen laten zien)
- Littlefinger die beter in zijn rol komt.
- Brans droom
- De lekker uitgebreide dood van Ser Hugh
- Iedere scene waar Tyrion in zit.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:29 schreef Beach het volgende:
Leuke aflevering weer. Alleen Hodor; dat was toch die Bran droeg?
Is hij verder bijzonder in de boeken ofzo?
SPOILER: HodorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De barbaren krijgen een belangrijkere rol aan het einde van dit seizoen en door heel seizoen 2 en 3 al het goed is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef planethugo het volgende:
ik ligt altijd een week achter, weet niet waarom maar op zondag kom ik pas toe aan de 'nieuwe' aflevering
vind het tot nu toe wel goed, maar heb toch het idee dat het nog wat onwennig is. Er worden zoveel karakters en verschillende verhalen geïntroduceerd en ik vind het nog niet allemaal even interessant. Die barbaren zijn trouwens wel geweldig, die mogen wel wat vaker te zien zijn!
Ik vind juist dat het nu een beetje begint te komen. Je ziet de beginselen van de plots (als je de boekn hebt gelezen) en da's geweldig! Het einde vond ik ook goed, jammer dat ik al weet wat er gaat gebeuren...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef truedestiny het volgende:
Ik vond deze aflevering een beetje tegenvallen, er gebeurde weinig eigenlijk. Wel belangrijke dingen voor het verhaal maar niet spannend.
je vergeet + Iedere scene waar Tyrion in zit, die moet gewoon minstens 2 keer opgenoemd worden :pquote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef Cocu het volgende:
Leuke aflevering
+ punten:
- De Tourney is begonnen en nog niet afgelopen![]()
- Eindelijk Ghost
- Gendry (goed de blauwe ogen laten zien)
- Littlefinger die beter in zijn rol komt.
- Brans droom
- De lekker uitgebreide dood van Ser Hugh
- Iedere scene waar Tyrion in zit.
- punten
- De badscene met Viserys duurde nogal lang.
- Het uithoudingsvermogen van Sam met zwaardvechten.![]()
- Weer wachten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |