abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96343637
Mjah wat verdient wel iets... imo heb je alleen aan mining&jc of misschien herbalism iets. Volatiles gelden wel voor de meeste professions en ores kan je prospecten tot gems.

Alchemy was erg goed inderdaad, toen truegold nog duur was. Maar levert nog steeds wel iets op bij mij, ook als je meta gem transmutes en flasks meetelt.

Enchanting is ook een aflopende zaak sinds men disenchant rolls kan doen, iedereen krijgt z'n mats wel bij elkaar in een paar heroics. Van professions als LW, BS of tailoring moet je het hebben van craftable gear, maar dat verkoopt ook niet zo goed. Helemaal nu je epics uit ZA/ZG kan halen ipv er duur voor te betalen.
pi_96351582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah wat verdient wel iets... imo heb je alleen aan mining&jc of misschien herbalism iets. Volatiles gelden wel voor de meeste professions en ores kan je prospecten tot gems.

Alchemy was erg goed inderdaad, toen truegold nog duur was. Maar levert nog steeds wel iets op bij mij, ook als je meta gem transmutes en flasks meetelt.

Enchanting is ook een aflopende zaak sinds men disenchant rolls kan doen, iedereen krijgt z'n mats wel bij elkaar in een paar heroics. Van professions als LW, BS of tailoring moet je het hebben van craftable gear, maar dat verkoopt ook niet zo goed. Helemaal nu je epics uit ZA/ZG kan halen ipv er duur voor te betalen.
Zo gaat het vrijwel altijd met die craftables. In het begin van een expansion heb je daar veel aan en gaan dingen als gems minder snel omdat men liever niet crap gear vol met dure gems zet. Nu draait het om, iedereen heeft beetje goede gear die de moeite waard is om vol te proppen met dikke gems.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_96355362
Enchanting loopt lekker nu mensen hun items vervangen in ZA/ZG. Toch een paar K verdient met wat simpele enchant scrolls te verkopen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 5 mei 2011 @ 03:01:31 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_96374902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Knoflook het volgende:
ZA en ZG is idd een makkie. Weet niet of het aan de gear of aan instance zelf ligt. Ben 4 dagen geleden begonnen naar cata release weer en tel nu al meer dan mee.

Alleen jammer dat alch geen reet verdient. Zit er over na te denken om iets anders te levellen, maar dat duurt ook weer zo lang.
De winst met alch is ook niet zozeer het verkopen van pots, het fijne ervan zit em juist in het feit dat je NOOIT pots hoeft te kopen. Ik weet niet of je het beseft maar die cata pots kosten tussen de 125 en 200 goud, en op een avondje raiden gaan er al snel een stuk of 3-4 doorheen, als je die dingen zelf moet betalen kost je dat dus op zijn minst 500 goud, terwijl je als alch daar nooit of te nimmer mee te maken krijgt. Mijn alchemist op horde is dan ook een van de rijkste chars die ik heb. De combinatie herbalism/alchemy is gewoon een moneymaker pur sang. In het verleden was het mijn JC die het meest binnen sleurde, samen met mining, maar dat is wel even veranderd in cata zeg. Gems zijn haast geen flikker meer waard, en een uurtje ore gaan grinden om te verkopen in AH is ook haast de moeite niet meer, vanwege het veel te grote aanbod zijn de prijzen tot belachelijk lage bedragen per stack gedaald. Voor de laatste patch kon je de gems van prospecting nog verkopen voor 9 goud per stuk bij vendors, maar Blizzard heeft besloten dat ook maar eens te nerfen en diezelfde gems zijn sinds de patch nog maar 75 silver waard bij de vendors. :( En om terug op alchemy te komen...eens per dag wat volatile life naar volatile air te transmuten en aan het eind van de week al die volatiles in het AH te gooien samen met een smak herbs die je gaandeweg hebt opgespaard zorgt toch el snel voor een wekelijks inkomen van 4000-5000 goud, en daar hoef je heus geen uren voor te gaan lopen grinden. Ik begrijp dus niet waarom jij vind dat alchemy geen reet verdient, noem mij maar eens een profession waar je meer in kan verdienen zonder daar ook echt enige moeite voor te hoeven doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96375141
Mandoki's Tribute 8-)

jeweetz
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:25:32 #106
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_96375832
ben van server verhuist ! :)

Zit nu Laughing Skull Horde. heb mijn druid overgezet met alle heirlooms enz. Ben een tauren Priest begonnen >>> Uddermadness ! :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:11:16 #107
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96376399
Gisteravond eindelijk Hard Knock Schools gehaald! *O*

Had het geluk dat bijna onze hele groep bestond uit fury warriors en holadins, iedereen met een orphan en Alliance had geen healers. Dus we konden doen wat we wilden :')
Dus eerst rustig een hoop FC's doodmeppen zodat iedereen om beurten de achiev kon halen en daarna gezellig drie keer naar hun vlag wandelen _O- Ik heb me rot gelachen :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96382399
Mijn god, Frost Mages. Als Rogue was er totaal zo'n 4 seconden waar ik niet aan de grond vast zat. En ja, ik weet hoe ik moet spelen.
Vroeger was alles wat je had Frost Nova en als je mazzel had, had je een CoC proc dat je target froze.
Tegenwoordig is Frost Nova zelf niet eens meer nodig omdat alles wat je doet je vijand al aan de grond vastzet.
Ice Barrier heeft een langere cooldown nodig en Deep Freeze ook. Fucking faceroll dit, ben blij dat ik geen Mage meer speel.

Zo. Dat moest er even uit.
pi_96384438
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gisteravond eindelijk Hard Knock Schools gehaald! *O*

Had het geluk dat bijna onze hele groep bestond uit fury warriors en holadins, iedereen met een orphan en Alliance had geen healers. Dus we konden doen wat we wilden :')
Dus eerst rustig een hoop FC's doodmeppen zodat iedereen om beurten de achiev kon halen en daarna gezellig drie keer naar hun vlag wandelen _O- Ik heb me rot gelachen :')
Haha nice :D Gefeliciteerd!
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:23:19 #110
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96384830
Dankje
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96398064
Na een stop van een maand of 3 ga ik denk ik toch weer even een maandje spelen.

Twijfel nog om of op mijn oude server te gaan spelen (skullcrushers, alliance). Of eventueel een nieuwe server op te gaan zoeken.
Hier nog servers die jullie me aanraden? Alliance/Horde maakt me niet uit, als het maar een redelijk goede community is en wel aardig bevolkt.
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:09:29 #112
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_96398787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:47 schreef Hoolii het volgende:
Na een stop van een maand of 3 ga ik denk ik toch weer even een maandje spelen.

Twijfel nog om of op mijn oude server te gaan spelen (skullcrushers, alliance). Of eventueel een nieuwe server op te gaan zoeken.
Hier nog servers die jullie me aanraden? Alliance/Horde maakt me niet uit, als het maar een redelijk goede community is en wel aardig bevolkt.
Outland is nice. Horde en Alliance 50 /50 En paar goede guilds.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:49:31 #113
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_96403727
Ik is weer te vinden op WoW!! *O*

Doodmoe, verbrand, kan geen zee en zeilen meer zien en ben blij dat ik even geen 11 kids met ADHD en autisme meer om mij heen heb! Maar wel tevreden!
pi_96414002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik is weer te vinden op WoW!! *O*

Doodmoe, verbrand, kan geen zee en zeilen meer zien en ben blij dat ik even geen 11 kids met ADHD en autisme meer om mij heen heb! Maar wel tevreden!
Succes met uitrusten op wow dan ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96421952
Yay Heroic Nefarian neer. Op naar Chogall. *O*
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_96426479
Hij doet ut niettt
pi_96426628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hij doet ut niettt
hij ist gestorben !
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_96428199
Ik denk al wat is het toch rustig in de guild, ben als enige online. Ook maar iets van <50 man online atm. Iets met login servers weer dacht ik te lezen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:38:28 #119
318361 Bienelientjee
pi_96428863
:o Had ik maar niet uitgelogd toen ik ging eten!
pi_96429208
Zoveel mensen die grappig denken te zijn in de Technical Forums op de officiele website. Als ze zulke mensen nou ook meteen een weekendje verlof geven van het spel, bedenken ze zich misschien wel de volgende keer als ze denken weer grappig te zullen zijn.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:49:36 #121
194233 Friday12
Originele kloon
pi_96429347
lol ik krijg weer Need for Speed Hot Pursuit update als ik wow wil laten patchen _O-
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:52:08 #122
169995 Mystic4Life
Cradle Guard
pi_96429470
ik heb er ook last van :?
Mother, sleep / Dream our lives
Our roots your soul / Our leaves your bed.
pi_96429586
Iets van 40 man online bij mij op de server (alliance) xD
pi_96430202
pfff log ff uit om wat te eten, nu kan ik niet meer inloggen :(
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:10:40 #125
318361 Bienelientjee
pi_96430266
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef Mister_T het volgende:
pfff log ff uit om wat te eten, nu kan ik niet meer inloggen :(
Hihi, had ik dus ook! :D

Kom nu op connecting, maar verder nog niet.

Ga maar ff wat anders doen, kijk over half uurtje wel weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')