abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96285083
Ja daar hou ik van, rustig met z'n allen alles uitvinden zonder mensen die "omfg healer! LEarn to play!!!" of dat soort dingen gaan roepen. Alleen jammer dat na een tijdje mensen altijd een attitude krijgen en het nooit meer zo is als in de begindagen.

Okay nu wel weer een beejte, met ZA en ZG :P .
pi_96285124
@Sapstengel

Ik betrap me erop dat ik me er ook aan erger in bv Left 4 Dead. Iemand die denkt een witch te kunnen neerhalen met een rifle point blank range, zo irritant :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:46:12 #18
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96285167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daar hou ik van, rustig met z'n allen alles uitvinden zonder mensen die "omfg healer! LEarn to play!!!" of dat soort dingen gaan roepen. Alleen jammer dat na een tijdje mensen altijd een attitude krijgen en het nooit meer zo is als in de begindagen.

zo een group had ik ook wel eens, ik joinde en gelijk he:
Tank leave, you suck bla bla bla
ik weet dat ik nog niet 100% geared ben, maar je moet iemand ook een kans geven vind ik :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef muhahaha het volgende:
@Sapstengel

Ik betrap me erop dat ik me er ook aan erger in bv Left 4 Dead. Iemand die denkt een witch te kunnen neerhalen met een rifle point blank range, zo irritant :')
Eensch! shotgun lukt het vaak wel mee :@
pi_96285209
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:46 schreef lipjes het volgende:

Eensch! shotgun lukt het vaak wel mee :@
Ja, die heb ik vaak vast en gaan ze me net voor. Zo ook bij wow, bij EotS gingen ze zo vaak bij de vijand kamperen dat je er gallisch van werd :'). Dan begrijp ik de frustratie wel.

Trouwens, probeer in Warcraft 3 DoTa maar eens te spelen, daar wordt je meteen gekicked als ze erachter komen dat je nieuw bent, wat een kut community is dat :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:49:45 #20
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96285250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, die heb ik vaak vast en gaan ze me net voor. Zo ook bij wow, bij EotS gingen ze zo vaak bij de vijand kamperen dat je er gallisch van werd :'). Dan begrijp ik de frustratie wel.
whehehe _O-

Maar vanavond als ik tijd heb nog maar een heroic, kijken of ik nog wat betere gear kan krijgen
krijg binnenkort van wat vrienden ook een epic shield dmv BS geloof ik, was alleen nog wat truegold voor nodig.
Zo geef je ff 2k gold weg en zo krijg je een epic shield ervoor terug :P
pi_96285281
Truegold? Ik zie dat ze veel fantasie hebben gebruikt bij de benamingen :').

Gold lasts for days, friendship forever.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:53:40 #22
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96285340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Truegold? Ik zie dat ze veel fantasie hebben gebruikt bij de benamingen :').

Gold lasts for days, friendship forever.
hehe hoezo :P

en dat is waar, zijn goeie gasten
die vriend van me had een gold tekort, had op mn eigen guild nog 4k, kon ik er wel 2-3 van missen en op mn main ook nog 3k, kon ik ook wel 2 van missen
grind toch 200 tot 400 gold per dag bij elkaar :P
pi_96285371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:42 schreef Sapstengel het volgende:

:Y in de ZA en ZG heroics is (tot nu toe) iedereen redelijk geduldig en wordt er ook nog steeds aardig wat uitgelegd aan mensen die een gevecht nog niet (zo goed) kennen.

En lipjes, je moet idd wel een kans krijgen het te leren. Maar als ik dan zie dat een tank met slechte gear ook niet eens weet hoe een gevecht werkt (dat kan je opzoeken!) dan loop ik me wel groen en geel te ergeren. Ik geloof alleen niet dat ik voor 2 uur Grim Batol het geduld had kunnen opbrengen, dus wel tof dat die groep dat wel deed :Y Maar goed, we racen tegenwoordig door de heroics, meestal helemaal zonder wipes en dat is wel lekker hoor O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96285405
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

hehe hoezo :P

en dat is waar, zijn goeie gasten
die vriend van me had een gold tekort, had op mn eigen guild nog 4k, kon ik er wel 2-3 van missen en op mn main ook nog 3k, kon ik ook wel 2 van missen
grind toch 200 tot 400 gold per dag bij elkaar :P
Grinden? Ik bewerkte de auction, ging een stuk sneller :). Had in een half jaar tijd op een nieuw wotlk account 100k verzamelt ;).
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:58:59 #25
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96285460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y in de ZA en ZG heroics is (tot nu toe) iedereen redelijk geduldig en wordt er ook nog steeds aardig wat uitgelegd aan mensen die een gevecht nog niet (zo goed) kennen.

En lipjes, je moet idd wel een kans krijgen het te leren. Maar als ik dan zie dat een tank met slechte gear ook niet eens weet hoe een gevecht werkt (dat kan je opzoeken!) dan loop ik me wel groen en geel te ergeren. Ik geloof alleen niet dat ik voor 2 uur Grim Batol het geduld had kunnen opbrengen, dus wel tof dat die groep dat wel deed :Y Maar goed, we racen tegenwoordig door de heroics, meestal helemaal zonder wipes en dat is wel lekker hoor O+
Het tanken kan ik wel, aggro houd ik prima
heb grim batol ongeveer 5 keer gedaan op normal dus de tanking tactics weet ik wel.
maar de wipes bij de forgemaster bijvoorbeeld was omdat mensen vergeten waren uit zijn flame burst te stappen, daardoor de dps omlaag en je hebt al een wipe.
maar iedereen deed er lekker makkelijk over en we deden het gewoon op ons gemakje.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Grinden? Ik bewerkte de auction, ging een stuk sneller :). Had in een half jaar tijd op een nieuw wotlk account 100k verzamelt ;).
mja, maar om de 1 of andere reden verkopen mijn spullen nooit goed.
maar gisteren ook die secret gold guide gedownload, eens kijken of dat was is
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 10:02:20 #26
159966 lifeblind
pi_96285544
Het gedoe met ineens niet meer in een guild zitten na guildverhuizen is opgelost. Je moet je cache en wtf folder weggooien (als je niet meer in de guild zit). Dan inloggen, en een invite in je nieuwe guild krijgen. Dan meteen uitloggen en weer opnieuw inloggen, en dan is 't goed :P

Gisteren nog heel even geprobeerd om die BG achievement voor children's week te doen, maar echt, wat een drama is 't in BG's zeg, ik zat 5 minuten in EotS en ben maar weer geleaved, het was 1 grote dramatische bende en daar had ik geen zin in. Daarna maar lekker door Zul'Aman geraced, helaas geen loot voor me (uiteindelijk liep iedereen in mn party met toffe helmen en shoulders enzo behalve ik! :( )
pi_96286113
@ Lipjes, moet je eens verdiepen in events, ik kocht de vorige weken alle mageroyal op, en verkoop ze nu per stuk voor 50g op de eerste dag en zit nu nog steeds op 30g per stuk. Ik had dan ook het voordeel dat ik de enige was en ze het wel moesten kopen :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:25:20 #28
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96286132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:24 schreef Chau het volgende:
@ Lipjes, moet je eens verdiepen in events, ik kocht de vorige weken alle mageroyal op, en verkoop ze nu per stuk voor 50g op de eerste dag en zit nu nog steeds op 30g per stuk. Ik had dan ook het voordeel dat ik de enige was en ze het wel moesten kopen :P
hoe bedoel je events :P
leg eens uit :)
pi_96286246
Je hebt altijd van die events zoals nu met die Children's week, daarvoor heb je bepaalde items nodig voor achievements, zoals mageroyal/chocolate cake ect. Mensen zijn te lui om het zelf te farmen of hebben de mogelijkheid niet, dus als je zulke items op de AH zit verkoop je ze redelijk snel vooral op de eerste dag.

Ook kun je het beste niks op vrijdag t/m zondag op de AH zetten, aangezien de meeste mensen tijd hebben om dingen te farmen, en meestal op dinsdag de prijs weer omhoog gaat.
pi_96286318
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:58 schreef lipjes het volgende:

mja, maar om de 1 of andere reden verkopen mijn spullen nooit goed.
maar gisteren ook die secret gold guide gedownload, eens kijken of dat was is
Welke proffessions heb je? Ik ben rijk geworden met voornamelijk Jewelcrafting :). Later Inscription en Enchanting aan toegevoegd. Blacksmithing, Leatherworking en Tailoring lopen als je epics kunt craften die gewilt zijn. Alchemy is afhankelijk van de server, liep bij mij slecht omdat de flasks redelijk goedkoop waren. Transmuting was wel erg lekker elke dag :). Mining, Herbalism en Skinning kost teveel tijd. Ik had mining om JC en BS te kunnen feeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')