abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96368536
Arme Geert en werken de azijnsokjes? (ik had daar ook nog nooit van gehoord)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 23:20:55 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96368719
nou ja, ik ga 'm niet wakker maken om te tempen. Feit is wel dat hij na het omdoen rustiger werd en na de borst in slaap viel. Ik weet dat borst ook troostende werking heeft, maar na eerste borst bleef hij onrustig, ook aan de borst overigens. pas na de borst met azijnsokjes aan werd het stil.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96368863
Schijnt wel echt te werken azijnsokjes, heb het vaker gelezen'gehoord.
Maar lastig van die zetpil zeg dat ie hem eruit werkt. Ik was juist zo blij met die handige pillen.
Veel beterschap met hem!
pi_96375262
Onvoorstelbaar dat dat met die sokjes werkt.

7u aaneen vannacht, mede doordat ik naar de wc moest zodra ze onrustig werd. Nu nog zien te schuiven zodat ik niet alsnog tussen 4 en 5 zit te voeden.
Mij lijkt gericht voeden op mijn verzoek daarvoor handiger en aardiger dan uitstellen. Of zie ik dat verkeerd?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 5 mei 2011 @ 04:49:06 #205
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96375274
aardiger sowieso :Y

Hier werkte het alleen niet altijd, we hebben Amelie een hele tijd geprobeerd wakker te maken voor een voeding rond 11 of 12 uur zodat ze de nacht door zou trekken maar dan kwam ze gewoon alsnog om 4 uur :') het maakte niet uit dus. Aan Elin heb ik ook gemerkt dat ik haar beter kan laten liggen omdat ik dan langer bezig ben met haar weer te kalmeren en terug in slaap te krijgen dan dat het me echt voordeel opleverde van een vervallen nachtvoeding.

Maar je kunt het altijd proberen, zodra jij naar bed gaat nog even aanleggen en kijken wat dat doet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96375280
Hi huup :W :)

Ik ga het sowieso proberen, vind het mogelijke resultaat wel de moeite waard. Meestal slaapt ze 's avonds makkelijker in dan 's nachts, dus ik heb goeie hoop. Ik wil dan rond 19u al eens extra aanleggen zodat de late voeding minder kort op de vorige zit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 5 mei 2011 @ 05:23:33 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96375288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 05:09 schreef Vanyel het volgende:
Hi huup :W :)

Ik ga het sowieso proberen, vind het mogelijke resultaat wel de moeite waard. Meestal slaapt ze 's avonds makkelijker in dan 's nachts, dus ik heb goeie hoop. Ik wil dan rond 19u al eens extra aanleggen zodat de late voeding minder kort op de vorige zit.
klinkt verstandig :Y en het is sowieso de moeite van het proberen waard ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96375299
Vertel ik hier gisteren dat mijn baby altijd zo lekker slaapt 's nachts.. Nu is ze al vanaf 4uur wakker. Nu maar vast een flesje maken want ze is ontroostbaar mijn mupke :(

Hoe is het met Elin, huup?

Saffier, prachtige foto's! Die zwart witte samen met je man vindt ik de allermooiste! Jullie zijn eruit als een gelukkig gezinnetje!

Leyla, kleine vreetzak O+
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 mei 2011 @ 07:39:02 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96375518
Geert is de hele nacht onrustig geweest :/ ik ben uiteindelijk op de bank geëindigd met hem op mijn borst, en toen wilde hij (eindelijk) de borst pakken, zat die te vol .. daar heb ik vanmorgen dus maar even 70cc vanaf gekolfd en in de koelkast gezet. Daarna heeft hij wel gedronken (uit die borst). Hij ligt in zijn slaap te kermen/piepen arm jong. Azijn sokjes hebben de koorts ietwat verlaagd, 't was vanmorgen maar 37,9 ondanks onder een dekbed bij mama liggen.

en nu hoor ik hem weer, ga hem gauw aanleggen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 5 mei 2011 @ 08:17:25 #210
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_96375759
Zo zielig die zieke kleintjes. Dat kermen in de slaap deed Evan een paar weken terug ook toen ze koorts had. Ik heb toen ook de hele nacht beneden op de bank gelegen met haar op m'n buik. Als Geert koorts heeft, zou ik hem niet onder een dekbed laten slapen eigenlijk, maar liever onder een dekentje. Zeker als hij bij jou ligt, dat is al warm zat.

Hier blijft ze maar nog steeds verkouden. Het snothappen is nu alleen omgeslagen naar hoestbuien na de fles. Ze hoest zo erg dat het soms lijkt of ze erin blijft en dan zo'n hele lange piep als ze er weer uit komt. Zo sneu. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de HA, even naar haar longetjes laten luisteren, hoewel ik denk dat het wel goed zit. Beter zeker weten. Beetje sneu als je 6 1/2 week oud bent en je bent al 5 weken verkouden...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 mei 2011 @ 08:34:34 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96375912
wij hebben van die hele dunne dekbedden (4,95 bij ikea) dus je moet niet denken dat we vergaan van de hitte ;)

beterschap voor Evan :*

donderdag 5 mei 2011 @ 08:50:08 #212
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_96376073
Onder een synthetisch dekbed, ook een dunne, kunnen kinderen hun warmte minder goed kwijt. Dus meer kans op warmtestuwing, zeker met koorts. Mijn dochter slaapt normaliter in een puckababy, dat is een slaapzakje zo dun als een t-shirt en van katoen, dus helemaal niet erg warm. Toch laat ik haar daar ook niet in slapen als ze koorts heeft, om warmtestuwing te voorkomen. Maar goed, ik zeg ook, dat is wat IK zou doen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:51:59 #213
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96376096
Evan en Geert beide ook ziek -O-

Eindelijk weer een iets betere nacht. Manlief is er om 1 uur uitgegaan en heeft Nathan een fles gegeven, daarna werd ik pas om 5.15 wakker van Nathan, hij lag niet meer onder zn dekentje en was nogal verkleumd dus heb em toch maar gevoed en bij ons in bed genomen, daarna gedut tot 7.15. Ik denk dat ik voor die nachtvoeding maar een serieus pak flesvoeding ga kopen. Ik gebruikte nu steeds van die vloeibare 200cc pakjes waar hij 150cc van krijgt. Wat is een beetje goede voeding? Of maakt het allemaal niet uit?

Barba, fok!wet.
pi_96376290
Ik weet niet of het klopt, maar onze kraamzorg zei dat je kindjes die borstvoeding krijgen eigenlijk hypoallergene voeding moeten, waarom was me niet helemaal helder.
pi_96376392
ik geloof dat hypo allergeen het meest lijkt op bv. Wij gaven toen we overstapten op flesvoeding ook hypo allergeen.

Een dikke :* voor alle slaapperikelen hier. Ik heb zoveel respect voor jullie. Ik ben al gebroken als Ilse een keer wat vroeger wakker is.

Ik had vandaag met Ilse naar het bevrijdingsfestival willen gaan. Even in de doek een rondje lopen. Het is best lekker weer. Maar helaas ben ik gister van de trap gevallen (gelukkig zonder Ilse) en heb ik nu 2 tenen gekneusd en van die twee tenen de nagel eraf :( . Lopen lukt dus even niet zo goed. Ach, thuis kunnen we ons ook wel vermaken.
*poef* nu is het weg
pi_96376609
Zit er iets in het weer met die kleintjes?? Toevallig heeft mijn collega (haar dochter is een maand jonger dan de mijne) er ook last van dat haar meisje steeds wakker is, onrustig slaapt.. terwijl haar dochter al met 4 maanden doorsliep. Misschien ook bij ons wel de leeftijd, ze gaan dromen, de dag verwerken...

Muppet had vannacht een goede nacht juist, om 5 uur kwam ze voor voeding, daarvoor heerlijk kunnen slapen aan 1 stuk (we lagen er om half 10 al in, meneer en ik! M. wilde er zelf in, en als hij vroeg naar bed wil dan hebben we écht prut nachten gehad...)

Mijn dametje is wel mega, mega vrolijk!! Vanmiddag wegen op het CB, ik ben zo benieuwd :D denk dat ik schrik, ze voelt de laatste dagen ineens weer zwaar :D

Kaatje :o das schrikken!
Pessie, geen verstand van, maar ik zou ook neigen naar HA voeding!
Wat sneu She-Wolf.. Misschien wel goed om even te laten checken..
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:23:26 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96376643
Jakkes KJ, wat verschrikkelijk naar, beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:36:08 #218
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96376922
Wat veel zieke kindjes zeg :{ Even een algemene 'beterschap' :*

Vanyel Ylana sliep op een gegeven moment van 19.00 tot 3/4.00 uur. Ook een nacht dus maar dan scheef. Toen ik haar om 22 uur wakker ging maken om te kijken of ik het kon schuiven werd ze er alleen maar onrustug van. Alsof ik haar juist uit haar diepste slaap haalde. Na een paar keer heb ik dat dus maar snel weer gestaakt. Ze kwam toen overigens ook gewoon om 3/4 uur weer.
Een maand of wat later werkte het juist wel. Daarna weer niet meer 8-) en nu weer wel. Snap je het nog? ;)
Hoe is je nacht gegaan?

Orea ik ben ook benieuwd!!

Tico hoe is het?

She-wolf wat zielig, al zo lang verkouden :{ Leyla van Tico is/was dat geloof ik ook. Zo sneu!

KJ :X dat klinkt heel pijnlijk :X Beterschap!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96377088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Saffier het volgende:

Vanyel Ylana sliep op een gegeven moment van 19.00 tot 3/4.00 uur. Ook een nacht dus maar dan scheef. Toen ik haar om 22 uur wakker ging maken om te kijken of ik het kon schuiven werd ze er alleen maar onrustug van. Alsof ik haar juist uit haar diepste slaap haalde. Na een paar keer heb ik dat dus maar snel weer gestaakt. Ze kwam toen overigens ook gewoon om 3/4 uur weer.
Een maand of wat later werkte het juist wel. Daarna weer niet meer 8-) en nu weer wel. Snap je het nog? ;)
Hoe is je nacht gegaan?

dit was hier ook zo! Soms kwam ze 's nachts zelfs eerder als ik haar om 22:00 nog een 'droomvoeding' gaf.. Terwijl, als ik haar niet wakker maakte ze van 19:00 tot 3/4 sliep (en slaapt, als ze niet onrustig is zoals de afgelopen 2 weken).. en na de voeding nog weer door..

Het blijft wisselen en het blijft zoeken, helaas!
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:42:46 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96377122
Ja die van ons hebben een hele tijd eenzelfde ritme gehad :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:45:28 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96377180
Hier werkte een poging tot schuiven ook niet, hij werd net zo goed op hetzelfde tijdstip midden in de nacht wakker.

Heb hem dus gewoon laten komen zoals het hem uitkwam, en gelukkig schoof dat tijdstip steeds meer richting de ochtend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96377188
Saffier, ik heb het nog niet geprobeerd. Vanavond als het lukt, maar vakantie, dus lastig.
pi_96377307
Wij doen gezellig mee met de slaapperikelen!
Maar ik heb Sarah vanmorgen om 5 uur na de voeding op haar buik naast me gelegd en toen sliep ze in ene tot 9 uur en heel diep (terwijl we minder voeding hadden gegeven in de nachtfles).
Nu ben ik er dus van overtuigd dat we haar dan altidj maar op haar buik moeten laten slapen omdat ze rustiger en dieper slaapt dan! Maar dat durf ik niet zomaar, dus nu met spoed op zoek (MP) naar een aerosleepmatras :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96377417
Orea, ik denk ook dat dat hier het probleem is. Ze heeft namelijk doorgeslapen vanaf een maand of 3,5 tot 7. Daarna werd het wisselend prut/ redelijk.
Vannacht was het redelijk, voor ons goed. Ze werd zelf om 9 uur en 12 uur woest wakker, maar sliep vervolgens tot 7 aaneen.

MP, hoe goed dan ze d'r hoofdje al omhooghouden en draaien als ze ligt?

Arme Geert.. Beterschap!

Huup, hoe is het met jouw zieke meisje?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:08:58 #225
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96377817
KJ huuuu getver :{

Idd hypo-allergeen na borstvoeding. Het lijkt het meest op bv en het is ook een veilige keuze geloof ik, mocht er toch een allergie zijn dan ondervang je dat zo, gaat het prima dan kun je altijd overstappen naar gewone kunstvoeding.
Wij gebruikten kruidvat hypo-allergeen nr 2 voor Amelie vanaf ongeveer 11 maanden. Ik heb het nooit noodzakelijk gevonden om over te stappen op nr 3 melk of dreumesmelk oid.

Met Elin gaat het goed, ze slaapt nu, de koorts is gezakt, nu alleen nog wat verhoging. Ze snottert wel nog en heeft duidelijk nog wel een flinke verstopte neus, maar met de xylo-neusspray gaat het goed, ze heeft er duidelijk baat bij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')