Mij werd op het cb verteld dat ze dan (op die leeftijd) soms zo diep slapen dat ze niet meer doorhebben dat ze geen adem krijgen. Vond ik toch een enge gedachte, hoe fijn het diep slapen ook is.quote:[img]httpp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef MamaPurk het volgende:
Wij doen gezellig mee met de slaapperikelen!
Maar ik heb Sarah vanmorgen om 5 uur na de voeding op haar buik naast me gelegd en toen sliep ze in ene tot 9 uur en heel diep (terwijl we minder voeding hadden gegeven in de nachtfles).
Nu ben ik er dus van overtuigd dat we haar dan altidj maar op haar buik moeten laten slapen omdat ze rustiger en dieper slaapt dan! Maar dat durf ik niet zomaar, dus nu met spoed op zoek (MP) naar een aerosleepmatras
Poept lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Troeta het volgende:
Waarom poept ie altijd als die net een schone luier heeft.....
Dat poept het lekkerstequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Troeta het volgende:
Waarom poept ie altijd als die net een schone luier heeft.....
Dat ja. En daarom vind ik het nog steeds doodeng dat Elin alleen op haar buik wil slapen. Ze heeft net even op haar zij geslapen, hoewel ze helemaal in coma was na de voeding werd ze toch na 10 minuutjes weer wakker. Het is een eindeloos verhaal als we haar niet op de buik leggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mij werd op het cb verteld dat ze dan (op die leeftijd) soms zo diep slapen dat ze niet meer doorhebben dat ze geen adem krijgen. Vond ik toch een enge gedachte, hoe fijn het diep slapen ook is.
Misschien gebeurt dat met aerosleep niet, dat weet ik dan weer niet.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Huup, Leyla slaapt ook op haar buik... En men ik heb al een paar keer in de nacht gehad dat ik dacht dat ze geen adem meer haalde.. Godver ik kreeg is zo benauwd!! Zweet brak me uit zeg maar. En dan gewoon niet wakker willen worden he
De aerosleep is ook hard, en niet erg gunstig voor kindjes die al een afplatting op hun hoofd hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
@MP een aerosleep geeft een vals gevoel van veiligheid! Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen, maar als je het geld niet echt kunt missen dan zou ik het laten.
Je kunt ook van het geld wat je aan de aerosleep had uitgegeven uitgeven aan een ikea gulliver bedje en daar een co-sleeper van maken. Dan heb je wel het zicht op je meisje s nachts maar ligt ze wel veilig in een eigen bedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |