abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96377867
au kaatjejannie!

Hier een hele goede nacht gehad! Hij sliep moeilijk in door herrie van de bovenburen, maar toen hij om half 10 sliep heb ik hem niet meer gehoord tot half 8!!
En hij had niet eens honger, z'n fles ging maar half op.
Was om half6 wel wakker geworden en ben ik ff gaan kijken of ie het het nog deed:D
En ik vreesde echt voor het ergste, want gister kwam hij om half 2 om even te spelen, om 4 uur voor een flesje, om half 5 had hij buikpijn en heb ik een uur over zijn buikkie gewreven, waarna die om 7 uur weer klaarwakker was.

Die nachtvoedingen rek ik altijd zo lang mogelijk uit, dat verstoort mijn nachtrust wel hoor, maar na een weekje zit hij meestal weer in een normaal ritme. Dat wil zeggen, de eerste voeding op een normaal tijdstip tussen half 7 en half 8.

Fijn dat het met Elin wat beter gaat!
pi_96377930
quote:
[img]httpp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef MamaPurk het volgende:
Wij doen gezellig mee met de slaapperikelen!
Maar ik heb Sarah vanmorgen om 5 uur na de voeding op haar buik naast me gelegd en toen sliep ze in ene tot 9 uur en heel diep (terwijl we minder voeding hadden gegeven in de nachtfles).
Nu ben ik er dus van overtuigd dat we haar dan altidj maar op haar buik moeten laten slapen omdat ze rustiger en dieper slaapt dan! Maar dat durf ik niet zomaar, dus nu met spoed op zoek (MP) naar een aerosleepmatras :)
Mij werd op het cb verteld dat ze dan (op die leeftijd) soms zo diep slapen dat ze niet meer doorhebben dat ze geen adem krijgen. Vond ik toch een enge gedachte, hoe fijn het diep slapen ook is.
Misschien gebeurt dat met aerosleep niet, dat weet ik dan weer niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96377931
@ Morretje, Sarah kan heel goed haar hoofd optillen en draaien als ze op haar buik ligt. Ze is best sterk. Ze zou dus ook gewoon op haar normale matras kunnen maar dat durf ik niet, omdat ze hier een keer met haar neus in het boxkleed heeft gelegen. En 's nachts heb ik daar geen zicht op...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96377952
Hmmm Vanyel, nu ga ik weer twijfelen...
pi_96378036
Waarom poept ie altijd als die net een schone luier heeft..... :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:20:16 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96378130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Troeta het volgende:
Poept lekker ;)

LEyla begint wel wat op te knappen... Maar nog steeds wel wat onrustig..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96378331
even over dat aerosleepmatras dat is niet bewezen en volgens stichting wiegendood geeft het een vals gevoel van veiligheid. http://www.wiegedood.nl/m(...)on=252&contentID=113

verder ga ik nu teruglezen :+
pi_96378703
okeej ik ga toch niet voor een aerosleep denk ik... pffff wat lastig...
Nou ja voorlopig nog maar alleen onder begeleiding op haar buikje slapen dan en wachten tot ze zelf kan draaien dan kan ze ook in haar eigen bedje 's nachts onder begeleiding..!!
pi_96378797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Troeta het volgende:
Dat poept het lekkerste ;) hier ook altijd, beide dames trouwens :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 mei 2011 @ 10:41:39 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96378815
je eigen instinct volgen werkt nog altijd het beste MP.

Ik ga Geert zo wakker maken voor een voeding voor ik wéér moet kolven om de druk eraf te halen. Aangezien m'n borsten gewend zijn aan een drinpatroon van ca 2 uur, lopen ze nogal snel vol nu hij zo veel slaapt door die kutprikken :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96378897
Wij hebben wel een aerosleep matrastopper, ik heb me alles aan laten smeren destijds :')

Beterschap voor alle ziekje kindjes, het zijn er echt teveel om op te noemen :o
Fijn dat het met Elin beter gaat en dat ze zoveel baat heeft bij de neusspray. En Leyla ook aan de beterende hand, fijn!

KJ, AU! Dat klinkt erg pijnlijk! :X

Troeta, Anne poept ook bijna altjd in een schone luier. Poept fijner denk ik :+

Ik heb mijn muppet om 8.15 in bed gelegd (toen was ze net een uurtje wakker) en ze slaapt nog steeds... af en toe snap ik echt niets van haar slaapritme... :?
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:53:22 #237
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96379215
Mex lekker poepen in je schone luier *)

DJMO, heb je lekker een keer je handen vrij, kan ook fijn zijn :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 mei 2011 @ 10:56:37 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96379322
is het ook wel pessie; maar ik heb juist nu liever dat geert drinkt en zsm die koorts/verhoging kwijt is dan dat hij alleen maar slaapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:16:35 #239
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96380079
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mij werd op het cb verteld dat ze dan (op die leeftijd) soms zo diep slapen dat ze niet meer doorhebben dat ze geen adem krijgen. Vond ik toch een enge gedachte, hoe fijn het diep slapen ook is.
Misschien gebeurt dat met aerosleep niet, dat weet ik dan weer niet.
Dat ja. En daarom vind ik het nog steeds doodeng dat Elin alleen op haar buik wil slapen. Ze heeft net even op haar zij geslapen, hoewel ze helemaal in coma was na de voeding werd ze toch na 10 minuutjes weer wakker. Het is een eindeloos verhaal als we haar niet op de buik leggen.

Wij hebben dus het advies van de kinderarts om haar (oa omwille van de reflux) op haar buik te laten slapen maar ik vind het nog steeds eng :@

@MP een aerosleep geeft een vals gevoel van veiligheid! Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen, maar als je het geld niet echt kunt missen dan zou ik het laten.
Je kunt ook van het geld wat je aan de aerosleep had uitgegeven uitgeven aan een ikea gulliver bedje en daar een co-sleeper van maken. Dan heb je wel het zicht op je meisje s nachts maar ligt ze wel veilig in een eigen bedje.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:19:52 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96380210
Huup, Leyla slaapt ook op haar buik... En men ik heb al een paar keer in de nacht gehad dat ik dacht dat ze geen adem meer haalde.. Godver ik kreeg is zo benauwd!! Zweet brak me uit zeg maar. En dan gewoon niet wakker willen worden he :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:50:24 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96381490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Huup, Leyla slaapt ook op haar buik... En men ik heb al een paar keer in de nacht gehad dat ik dacht dat ze geen adem meer haalde.. Godver ik kreeg is zo benauwd!! Zweet brak me uit zeg maar. En dan gewoon niet wakker willen worden he :')
:X :X
kan me helemaal voorstellen dat het zweet je uitbreekt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96382729
Hier is t slapen zo rottig ivm de tanden.
Gister had ie opeens bloed aan t zn arm. Was dus van het tandje dat doorkomt. Gister dentinox gekocht en vannacht heeft ie doorgeslapen. Geen idee of het toeval is of niet, maar ik vind t prima :D Vind t niet erg als ie s nachts wakker wordt, maar dat lange wakker zijn is minder fijn
pi_96383182
Vanyel, dat is wat ik nu ook doe, zorgen dat ze om 19:00 uur op bed ligt en dan proberen ergens tussen 22:00 en 23:00 uur nog een keer te voeden. Ik wil haar daar niet echt wakker voor maken, dus ik probeer haar in de gaten te houden en te voeden als ik het idee heb dat ze wat onrustiger wordt. Meestal wordt ze uit zichzelf ergens in de periode wel wakker.

Jemig, Saffier, wat een geweldige foto's! Mooi gemaakt, PdeHoog. ^O^
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96383201
Hier is slapen overdag een drama, slapen 's nachts na 4 uur een drama, op het kdv is slapen een drama.

:O
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96383249
He, wat rot, DML. Enig idee waar het door komt? Is het al lang gaande?
pi_96383533
Hier is slapen overdag ook een drama! Hele tijd iig al. Ik leg ze bij elk gaap/oogwrijfmoment meteen in bed. Ze heeft nu van 6 tot 10 geslapen en ligt er nu weer een half uurtje in.. Geen pijl op te trekken.. Ze begint nu wel te hoesten/verstopte neus en een snelle ademhaling maar geen temp meer..

Weet iemand of de slaapzakken van Ikea fijn zijn?
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:50:35 #247
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_96383611
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

@MP een aerosleep geeft een vals gevoel van veiligheid! Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen, maar als je het geld niet echt kunt missen dan zou ik het laten.
Je kunt ook van het geld wat je aan de aerosleep had uitgegeven uitgeven aan een ikea gulliver bedje en daar een co-sleeper van maken. Dan heb je wel het zicht op je meisje s nachts maar ligt ze wel veilig in een eigen bedje.
De aerosleep is ook hard, en niet erg gunstig voor kindjes die al een afplatting op hun hoofd hebben.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_96383632
Zoek je een specifiek soort slaapzak, BarbaBientje? Ik was op zoek naar héél dunne slaapzak voor de zomerperiode. Op advies van McLaura heb ik er een paar van Jollein gekocht en die bevallen goed!
pi_96383654
Wij hebben een roze gevoerde van IKEA, die vinden we heel fijn.

Dottir slaapt de laatste dagen nauwelijks 's avonds. Waarschijnlijk door de 2x 3 à 4 uur die ze overdag pakt..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96383813
Inderdaad een dunne zomerslaapzak. We hebben een nieuw bed dus wilde ff bij Ikea overtrekken halen en als we er dan toch zijn *)
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')