quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Solagratia het volgende:
Even een dikke pffffffff
Amy slaapt pas net. Sinds 7 uur bezig geweest om haar op bed te leggen. Dan is ze 20 minuten stil en dan weer drama. Nu ligt ze er eindelijk in. Maar over een uur moeten we haar weer wakker maken voor een fles en dan begint het allemaal weer opnieuw.
Vervelend zeg MP dat Sarah zoveel last van krampjes heeft. Ik hoop echt dat het snel overgaat. Lijkt me zo vervelend! Amy heeft nooit echt krampjes gehad, dus ik heb er geen ervaring mee.
En Leia heeft dikke billen, haha. Wat een lekkere muppet toch Orea! Lekker bezig is ze met haar gegym.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Saffier het volgende:
Al eens geprobeerd in het donker zonder haar wakker te maken/uit bed te halen d'r fles gewoon in dr mond te proppen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Solagratia het volgende:
Nee, maar het lijkt me het proberen waard Saffier! Ga ik straks doen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Zo doe ik het ook vaak, gewoon in dr slaap voeden.
quote:
Ik wil een opmerking over de naam maken.. Het ligt echt op het puntje van mn tong!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben benieuwd of ze het ook pikt. Ze is wel helemaal kapot, dus zal wel diep slapen.
Amy mag trouwens ook wel in het lijstje: 9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ze staat erbijquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben benieuwd of ze het ook pikt. Ze is wel helemaal kapot, dus zal wel diep slapen.
Amy mag trouwens ook wel in het lijstje: 9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
Nee, ik was gebroken vanmorgen...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Ilse was geen hoofdbaby, maar dr haar wordt lichter, dus lijkt ze meer een hoofdbaby.
Hopelijk vannacht een betere nacht sonnetje.
Idd tico, wat sola ook al zegt. Slaap je zelf dan ook?
Ik had hier net een grote oeps. Ik was in Ilse haar kast bezig, en vond een hele stapel kleren. Maatje 68. Ilse is nu uit 68 aan het groeien. Het waren kleertjes die ik gekregen had, en niet zo heel mooi vond. Dus geen hele grote ramp gelukkig. Maar jammer is het wel.
ik denk dat er idd binnenkort wat 62/68 spul in v&a gaat komen. ik vind met het warme weer de kleren die zo strak zitten ook niks. Liever dan iets wat aan de grote kant is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef Solagratia het volgende:
Oh dat is wel echt erg KJ. Ik heb het zelf nog niet gehad gelukkig. Ik denk omdat Amy nu pas goed in maat 68 zit met shirtjes en broekjes maat 62/68. Ik heb al heel wat keren haar kast uitgemest omdat ik haar kleertjes zat was.Kan ze er niets van aan? Ach anders kan je het altijd nog kwijt in V&A
Snelle Floris!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
En.toch mis k ook wel zn echte babytijd. Hij was zo snel echt babyaf
Dan wordt het tijd voor een maatje groterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vroeg me af n.a.v. Saffier's tip om de laatste fles slapend in bed te geven...
Verschoon je dan geen luier en trekt de luier dat? Toen wij nog nachtvoedingen hadden trok de luier het niet namelijk als ik midden in de nacht niet verschoonde.
liefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dikkevoor Elin en die stomme rot prikjes
He, wat naar! Dat ze maar snel op mag knappen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef huuphuup het volgende:
waar ze gister zo veel sliep is ze vandaag kei veel wakker (en vannacht ook), veel huilen op zo'n heel zielig toontje en ze heeft koorts. Ze is echt kei sneu. Mn kleine dreutel.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Het komt niet vaak voor dat ik niet door heb dat ze gepoept heeft.. Men wat een lucht produceert die kleine.
Dat herken ik wel... Ik ben ook ontoerekeningsvatbaar midden in de nacht.. Een soort auto piloot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik wakker ben heb ik het wel door, maar 's nachts gaat dat wat moeizamer. Dan ben ik wakker genoeg om te ruiken dat ze gepoept heeft, maar niet wakker genoeg om actie te ondernemen. Ik wil wel maar op een of andere manier vergeet ik dat.![]()
Ik merk dat ik 's nachts echt verminderd toerekeningsvatbaar ben. Zo kwam ik er vannacht achter dat ik m'n oordopjes niet meer in had, maar ik kon me echt niet herinneren dat ik ze uit had gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |