Zijn die er nog steeds dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hebben ze met de Joden ook geprobeerd, maar dat werkte ook niet helemaal.
Daar waren er ook te veel van. Ze hadden dat drie millennia eerder al in de kiem kunnen smoren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo weinig?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Kan ik mijn werk aanklagen voor die wond op mijn arm? Was een bedrijfsongeval. Ik wil een paar miljoen eisen eigenlijk.
If at first you don't succeed........quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in de US of A woont kan dat.... maar jij woont en werkt in NL en lachen ze je keihard uit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Kan ik mijn werk aanklagen voor die wond op mijn arm? Was een bedrijfsongeval. Ik wil een paar miljoen eisen eigenlijk.
Natuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Nog steeeeeeds! Maar wel undercover!quote:
Moet dat nou weer in het Duits?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Oj KopfschmerzenEn mijn roze pilletjes doen weer eens niks
zwanger?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Stoppen we ze dan wel in een stilte coupe? Anders jammeren ze zo over eigen leedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
If at first you don't succeed.........
Jouw HELE userprofiel is in het Engels....quote:
quote:
quote:
Liquid Caps!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, het is gewoon stress nu.. heb letterlijk zoveel aan mijn hoofd nu.quote:
Maar ik hou er blijvend letsel aan over!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je in de US of A woont kan dat.... maar jij woont en werkt in NL en lachen ze je keihard uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |