Wat is de basisfunctie van een bieb: boeken lenen. En toch kan er veel meer. Kijk toch eens voorbij de basisfunctie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is de basisfunctie van een trein? Vervoer van plek A naar plek B. Het is geen loungehoek, of een verlengde van je bed.
En die stilte coupes zijn er omdat ze het algehele probleem niet kunnen/willen/durven aanpakken (doorstrepen wat niet van teopassing is).
het leukste vind ik altijd dat die gasten hun waterdichte bewijs van internet vissenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
GOD DAMN FRIGGING ALU-HATS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die kutpubers hier op FOK! die niet willen geloven dat Bin Laden echt dood is, omdat ze geen foto's hebben gezien.
En als ze de foto's hebben gezien, dan zullen ze wel geshopped zijn.
Dan video: ge-edit.
DNA bewijs, faked.
Het lichaam weer uit de zee vissen: dubbelganger.
Als Amerika zegt dat ze die eikel hebben afgeknalt, dan zullen ze dat heus niet zeggen, als het niet waterdicht was. Maar nee hoor, een puisterig kutpubertje op FOK! weet het natuurlijk veel beter.
Echt... serieus AAARGH (1... 2... 3... 4...
Wellicht omdat ie al eerder dood is geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
GOD DAMN FRIGGING ALU-HATS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die kutpubers hier op FOK! die niet willen geloven dat Bin Laden echt dood is, omdat ze geen foto's hebben gezien.
En als ze de foto's hebben gezien, dan zullen ze wel geshopped zijn.
Dan video: ge-edit.
DNA bewijs, faked.
Het lichaam weer uit de zee vissen: dubbelganger.
Als Amerika zegt dat ze die eikel hebben afgeknalt, dan zullen ze dat heus niet zeggen, als het niet waterdicht was. Maar nee hoor, een puisterig kutpubertje op FOK! weet het natuurlijk veel beter.
Echt... serieus AAARGH (1... 2... 3... 4...
Dat kan best, maar ga niet zeuren op FOK om meer bewijs, ga niet beweren dat je het beter kunt onderzoeken dan wetenschappers, of wat dan ook. Die kutpubers hier zijn expert in ALLES, en betere dan de mensen die er... oh weet niet, voor gestudeerd hebben en jarenlange ervaring???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht omdat ie al eerder dood is geweest
Of omdat de USA regering nou niet de meest betrouwbare uitgangspositie heeft.
Oke.... kijk ik voorbij de basisfunctie. Een koffieshop (niet de blow variant)..... daar zit je om koffie te drinken. Nou kijk ik ff verder... daar zitten vaak mensen om ff te relaxen of een boek te lezen met een kopje koffie erbij. gana we daar dan ook stilte hoeken maken omdat er mensen zijn die te hard kletsen ana tafeltjes en die ander niet eens een hoofdstuk uit kan lezen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is de basisfunctie van een bieb: boeken lenen. En toch kan er veel meer. Kijk toch eens voorbij de basisfunctie!
Fok e-penisjes zijn ook de langste ter wereld. Alle experts zitten hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ga niet zeuren op FOK om meer bewijs, ga niet beweren dat je het beter kunt onderzoeken dan wetenschappers, of wat dan ook. Die kutpubers hier zijn expert in ALLES, en betere dan de mensen die er... oh weet niet, voor gestudeerd hebben en jarenlange ervaring???
Laatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke.... kijk ik voorbij de basisfunctie. Een koffieshop (niet de blow variant)..... daar zit je om koffie te drinken. Nou kijk ik ff verder... daar zitten vaak mensen om ff te relaxen of een boek te lezen met een kopje koffie erbij. gana we daar dan ook stilte hoeken maken omdat er mensen zijn die te hard kletsen ana tafeltjes en die ander niet eens een hoofdstuk uit kan lezen?
Wel eens bij stilgestaan dat de coupés er misschien zijn omdat de reiziger daar behoefte aan heeft? Niet omdat het een brainfart was van de directie van NS?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke.... kijk ik voorbij de basisfunctie. Een koffieshop (niet de blow variant)..... daar zit je om koffie te drinken. Nou kijk ik ff verder... daar zitten vaak mensen om ff te relaxen of een boek te lezen met een kopje koffie erbij. gana we daar dan ook stilte hoeken maken omdat er mensen zijn die te hard kletsen ana tafeltjes en die ander niet eens een hoofdstuk uit kan lezen?
En waarom is er behoefte aan? Omdat mensen zich niet kunnen gedragen in een normale coupe. Pak DAT dan aan ipv overal aparte hokjes voor te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel eens bij stilgestaan dat de coupés er misschien zijn omdat de reiziger daar behoefte aan heeft? Niet omdat het een brainfart was van de directie van NS?
Voelt een beetje als aan een dood paard trekken dit...
+1.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Conclusie: mensen zijn kut en moeten dood.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, het is ook niet echt een boeiend onderwerp om over te bekvechten.
Niemand een controversiëler onderwerp?.
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw ondertitel pas whehehe, gaat daar nu veel tijd in zitten, als oprichter van de bond?
Ik vind dat we een aparte coupe moeten oprichten voor stekelteven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw ondertitel pas whehehe, gaat daar nu veel tijd in zitten, als oprichter van de bond?
Nee, omdat je persé jouw mening doordrijft. Ja, ik ben het met je eens dat mensen zich altijd gewoon moeten gedragen in een coupé (welke dan ook). Maar daarnaast heb ik en anderen behoefte aan een stiltecoupé waar helemaal niks wordt gekletst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de vergelijking klopte en je zelf ook inziet dat dat misschien niet de oplossing is?
Dsat heet discussieren met in je achterhoofd de mening dat je gelijk hebt. Zeg nou niet dat JIJ daar nog nooit op betrapt bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omdat je persé jouw mening doordrijft.
Blijkbaar werkt het niet. Wat het maakt alleen maar meer frustraties los. Bij de mensen die de stiltes willen en bij de mensen die ztil moeten zijn.quote:Ja, ik ben het met je eens dat mensen zich altijd gewoon moeten gedragen in een coupé (welke dan ook). Maar daarnaast heb ik en anderen behoefte aan een stiltecoupé waar helemaal niks wordt gekletst.
Heel goed, stop ze allemaal maar in de trein, daar kom ik toch zelden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat we een aparte coupe moeten oprichten voor stekelteven.
kan die bond zich daar niet voor inzetten?
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, voorlopig zijn we nog in de "maak het volk bewust" fase.
Dat hebben ze met de Joden ook geprobeerd, maar dat werkte ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, stop ze allemaal maar in de trein, daar kom ik toch zelden.
Nee, dat zeg ik niet, maar ik zie ook dan verstandige mensen die gewoon niet meer reagerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dsat heet discussieren met in je achterhoofd de mening dat je gelijk hebt. Zeg nou niet dat JIJ daar nog nooit op betrapt bent.
In 9 van de 10 gevallen werkt het bij mij wel. En heel soms zit er wel iemand te kleppen en daar zeg ik dan wat van. Maar het is wel irritant dat mensen blijkbaar niet 10 stickers op het raam kunnen zien. Daar zeur ik wel eens over jaquote:Blijkbaar werkt het niet. Wat het maakt alleen maar meer frustraties los. Bij de mensen die de stiltes willen en bij de mensen die ztil moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |