Klopt: dat is de 'kindjes die vragen worden overgeslagen'-regeling.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het niet zo dat als je 2 keer binnen een maand belt dat ze je dan naar achteren schuiven in de behandelprocedure?![]()
Waarom zo lullig? Heb mn redenen waarom ik belquote:Op maandag 9 mei 2011 10:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Klopt: dat is de 'kindjes die vragen worden overgeslagen'-regeling.
tuurlijk heb je die, lieverd, maar denk je nou écht dat het sneller komt als je blijft bellen?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Bold het volgende:
[..]
Waarom zo lullig? Heb mn redenen waarom ik bel
Rabobankquote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef visje83 het volgende:
wat voor bank hebben jullie? die het al wel ontvangen hebben?
Nee dat niet maar als er wat mis mee is wil ik t gewoon weten dan kan ik mocht dat het geval zijn, de aangifte opnieuw laten bekijken en opnieuw aangifte doen, voordat ik straks voor onaangename verassingen kom te staan, heb in t verleden nare ervaringen gehad met de BD, wil dat niet nog een keer hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tuurlijk heb je die, lieverd, maar denk je nou écht dat het sneller komt als je blijft bellen?!1024
Hier ook ING en brief 6 mei gehad, maar nog altijd niets binnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef visje83 het volgende:
nou hier ook ing, maar nog niks.. en wel al de brief..
Je hebt beltegoed teveel?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Bold het volgende:
[..]
Waarom zo lullig? Heb mn redenen waarom ik bel
0800 nummers zijn gratizzzz.quote:
Weet ik veel, ik bel de belastingdienst nooit... ik vraag jou gewoon wat ik moet wetenquote:
Ghehe, belastingdienst is goeijekoper,... Ik heb geen 0800 nummer.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik bel de belastingdienst nooit... ik vraag jou gewoon wat ik moet weten
eh, die krijg meteen na het verzenden op je scherm en kan je nog printen ook..dus weg argument.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:22 schreef Glennpo het volgende:
Als je je aangifte online heb gedaan en verstuurd is het altijd handig om zo rond mei even een telefoontje te plegen naar de BD... want de BD stuurt geen ontvangst bevestigingen na het ontvangen van een digitale aangifte.
Heb je deze zelf niet ingevuld dan op je aangifte?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef Gewoonik het volgende:
Ontvangen. Helaas hebben ze de studiekosten aftrek niet meegenomen terwijl ik daar volgens hun wel recht op heb..... Deze week maar eens even een belletje doen.
En de schoenmaat van de overbuurmanquote:Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef Spiegelei het volgende:
Moeten we misschien ook even de eerste letter van onze achternamen vermelden en de provincie waar we wonen, dat heeft ook vast invloed op de tijd dat je moet wachten op de teruggave!
geen idee, kan het ook niet nameten want we hebben hem afgelopen november onder de groene zoden laten leggen.quote:
Bij mij liggen alle overburen onder de groene zodenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, kan het ook niet nameten want we hebben hem afgelopen november onder de groene zoden laten leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |